Toekomst(plannen)..
+31
Rumble
Tsjip
Tania
Atelier Madame
Dolphinne
Flippin' Bitch
NerdChic
Rovine
RYW
mzcharlotte
Zininzon
Joli86
love
bolus26
Serena
luisa
Buddha88
smooch
Flinder
Lotus
_Lacey_
Oasis
Snoes
Merai
Qiara
TGR
Marcellah89
Jezzie
Shisha
Error
Zonnetje
35 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toekomst(plannen)..
Snoes schreef:Ja, dat ken ik . Ik woon er een halfuurtje vandaan ongeveer.Oasis schreef:Snoes schreef:Waar willen jullie dan ergens gaan wonen?Oasis schreef:Mijn vriend en ik zitten wel dezelfde lijn wat de toekomst betreft:
- (waarschijnlijk) verhuizing naar Belgie volgend jaar i.v.m mijn nieuwe studie, net over de grens want vriend blijft in NL werken. Eerst een appartement huren, als het ons daar bevalt kopen we er een huis.
In *, net over de grens bij *. In * heb ik ook op school gezeten
Ah cool! Vind je het (ook) een leuk stadje?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even helemaal geen plannen, is dat raar?
Heb ook geen vriend, dus hij is niet op de hoogte van mijn non-plannen.
(Omdat het over je partner gaat, misschien toch maar in liefde&relatie zetten?)
Heb ook geen vriend, dus hij is niet op de hoogte van mijn non-plannen.
(Omdat het over je partner gaat, misschien toch maar in liefde&relatie zetten?)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Op korte termijn is ons plan om te gaan trouwen. Op iets langere termijn huidig onderkomen te verkopen, de schulden die daarbij vrij komen af te lossen (lees: hij zijn schulden) en een groter onderkomen te kopen. In de toekomst aan een gezin te beginnen.
Mijn toekomstplan op korte termijn is te beginnen aan de competentie opleiding die ik toegewezen heb gekregen en op langere termijn zou ik graag weer emigreren en reizen. Ik wil ook eigenlijk ooit nog een B&B beginnen.
Mijn toekomstplan op korte termijn is te beginnen aan de competentie opleiding die ik toegewezen heb gekregen en op langere termijn zou ik graag weer emigreren en reizen. Ik wil ook eigenlijk ooit nog een B&B beginnen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Eerst gaan samenwonen, dat gebeurt binnenkort, en hopelijk ook snel een duidelijke omgangsregeling met het zoontje van mijn vriend. Zijn bedrijfje en werksituatie verder uitbouwen, en dan na verloop van tijd een keertje trouwen en nog een kindje samen. De wens is dat dat binnen een jaar of 3 wel gebeurt. En daarna zien we het allemaal wel
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
We willen allebei eerst een vast contract voor we volgende stappen gaan maken. Zeker ik ben afgelopen jaar nogal van baan geswitcht en we willen wel rust hebben voor we aan dingen als trouwen en kinderen gaan denken. We willen allebei sowieso graag een huis met 2 verdiepingen en een tuin (vriend wil er nog 2 garages en een zwembad bij ), maar dat komt later pas, nu zitten we hier prima. Ooit willen we misschien nog verhuizen naar Duitsland (vanwege goedkope huizen en rust), maar we zien wel of dat er ooit van komt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn toekomstplannen:
Allereerst aan mezelf werken. Daar ben ik nu mee bezig en het is verdomd lastig allemaal. Maar ik vecht door tot ik mijn eigen ik weer terug ben !
Mijn hart proberen opnieuw open te stellen voor nieuwe liefde. Ik wil wel maar ik kan het nog niet.
Volgend jaar sept beginnen aan de opleiding tot verpleegkundige ! Ik heb er onwijs veel zin in. En dan hopelijk mag ik ook over een hele poos verhuizen naar een huis !
Mijn uiteindelijke doel is opnieuw gelukkig proberen te worden !
Allereerst aan mezelf werken. Daar ben ik nu mee bezig en het is verdomd lastig allemaal. Maar ik vecht door tot ik mijn eigen ik weer terug ben !
Mijn hart proberen opnieuw open te stellen voor nieuwe liefde. Ik wil wel maar ik kan het nog niet.
Volgend jaar sept beginnen aan de opleiding tot verpleegkundige ! Ik heb er onwijs veel zin in. En dan hopelijk mag ik ook over een hele poos verhuizen naar een huis !
Mijn uiteindelijke doel is opnieuw gelukkig proberen te worden !
Gast- Gast
Wij zitten redelijk op dezelfde lijn.
Eerst willen we het huis helemaal afmaken, zoals wij het willen. Volgend jaar is de tuin aan de beurt en dan is ons huis helemaal naar onze wensen. Dan willen we nog even werken, zodat we lekker kunnnen sparen. Over een jaartje of 5 willen we misschien voor een kindje gaan (als alles mag lukken).
Eerst willen we het huis helemaal afmaken, zoals wij het willen. Volgend jaar is de tuin aan de beurt en dan is ons huis helemaal naar onze wensen. Dan willen we nog even werken, zodat we lekker kunnnen sparen. Over een jaartje of 5 willen we misschien voor een kindje gaan (als alles mag lukken).
Gast- Gast
Mijn studie afronden, als het goed is kan dat in november! Ik hoop dan een fulltime baan te vinden zodat ik kan gaan sparen voor mijn volgende studie.
Over een jaar willen mijn vriend en ik verhuizen. We weten nog niet of het een huurhuis wordt, misschien is kopen tegen die tijd ook wel een mogelijkheid.
Zoals het er nu allemaal uit ziet, gaan we niet trouwen en een gezin stichten. Ik hoop wel veel van de wereld te zien! Dat is toch echt wel wat ik graag wil doen.
Over een jaar willen mijn vriend en ik verhuizen. We weten nog niet of het een huurhuis wordt, misschien is kopen tegen die tijd ook wel een mogelijkheid.
Zoals het er nu allemaal uit ziet, gaan we niet trouwen en een gezin stichten. Ik hoop wel veel van de wereld te zien! Dat is toch echt wel wat ik graag wil doen.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik zien onze toekomst wel ongeveer het zelfde. We hebben wel meer een instelling van; we zien het wel als het zo ver is. Maar, nu bespreken we ook wel het een en ander natuurlijk.
Wij willen graag volgend jaar gaan samenwonen. Ik zit zelf nog op school dus dat is gewoon de eerste stap. Als ik klaar ben met school (hopelijk over 2 jaar) dan wil ik eerst gaan werken. Daarna willen we nog trouwen en kinderen krijgen (2 kinderen). Hoeft niet perse in die volgorde.
Verder willen we daarvoor nog wel veel van de wereld zien.
Dit zijn een beetje onze basis plannen. We hebben zelf niet speciale dingen die we verder nog echt willen bereiken. Als wij maar gelukkig zijn en normaal kunnen leven met wat speel ruimte om op vakantie te kunnen enzo. Dan zijn wij al gelukkig. Lijkt me heerlijk dat huisje, boompje, beestje gevoel
Wij willen graag volgend jaar gaan samenwonen. Ik zit zelf nog op school dus dat is gewoon de eerste stap. Als ik klaar ben met school (hopelijk over 2 jaar) dan wil ik eerst gaan werken. Daarna willen we nog trouwen en kinderen krijgen (2 kinderen). Hoeft niet perse in die volgorde.
Verder willen we daarvoor nog wel veel van de wereld zien.
Dit zijn een beetje onze basis plannen. We hebben zelf niet speciale dingen die we verder nog echt willen bereiken. Als wij maar gelukkig zijn en normaal kunnen leven met wat speel ruimte om op vakantie te kunnen enzo. Dan zijn wij al gelukkig. Lijkt me heerlijk dat huisje, boompje, beestje gevoel
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over. Het enige waar we het in ieder geval roerend over eens zijn: we willen altijd allebei een eigen auto houden.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn plannen zijn:
Eerst afstuderen (hopelijk gaat dat nog voor 1 sept. lukken en anders in elk geval vlak daarna)
Dan werk zoeken in mijn branche. Dat heeft gelukkig niet enorme haast omdat ik tot ik iets gevonden heb meer uren kan gaan maken bij mijn bijbaan als zwemonderwijzer.
Daarna hopelijk samenwonen met mijn vriend.
En ergens in de jaren erna nog een kindje (of mss wel twee) als dat ons gegund is.
Mijn vriend begint langzaam ook aan het idee te wennen dat samenwonen iets leuks kan zijn. Hij heeft er nog wat meer moeite mee om zijn eigen plekje op te moeten geven (hij heeft een koopappartement dat niet groot genoeg is om met zn 3-en te kunnen wonen) en zich te binden.
Als het aan mij had gelegen waren we een klein jaar geleden al gaan samenwonen .
Eerst afstuderen (hopelijk gaat dat nog voor 1 sept. lukken en anders in elk geval vlak daarna)
Dan werk zoeken in mijn branche. Dat heeft gelukkig niet enorme haast omdat ik tot ik iets gevonden heb meer uren kan gaan maken bij mijn bijbaan als zwemonderwijzer.
Daarna hopelijk samenwonen met mijn vriend.
En ergens in de jaren erna nog een kindje (of mss wel twee) als dat ons gegund is.
Mijn vriend begint langzaam ook aan het idee te wennen dat samenwonen iets leuks kan zijn. Hij heeft er nog wat meer moeite mee om zijn eigen plekje op te moeten geven (hij heeft een koopappartement dat niet groot genoeg is om met zn 3-en te kunnen wonen) en zich te binden.
Als het aan mij had gelegen waren we een klein jaar geleden al gaan samenwonen .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij zijn het er altijd wel overeens geweest.
Tot nu toe lopen de dingen ook wle redelijk zoals "gepland".
We wachten nu lekker tot deze baby geboren is.
Dan willen we kijken hoe de huizenmarkt is en eventueel verhuizen naar mijn geboorteplaats.
En het allerliefst zou ik nog een eigen zaakje willen beginnen.
Durf nog niet zo goed te zeggen wat precies omdat ik twee dingen erg leuk vind.
Tegen die tijd moeten we er nog maar eens goed over nadenken of ik perse moet kiezen of misshcien beide kan doen.
Tot nu toe lopen de dingen ook wle redelijk zoals "gepland".
We wachten nu lekker tot deze baby geboren is.
Dan willen we kijken hoe de huizenmarkt is en eventueel verhuizen naar mijn geboorteplaats.
En het allerliefst zou ik nog een eigen zaakje willen beginnen.
Durf nog niet zo goed te zeggen wat precies omdat ik twee dingen erg leuk vind.
Tegen die tijd moeten we er nog maar eens goed over nadenken of ik perse moet kiezen of misshcien beide kan doen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Kindje(s) krijgen, trouwen, goed inkomen, prettig leven en samen oud worden. Dat voor ons beiden.
Hier kan ik me bij aansluiten.
En in de nabije toekomst is het:
-Diploma halen
-Reis maken
-Leuke baan vinden
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn man en ik denken er wel ongeveer hetzelfde over.
Voor nu is ons leventje even goed zoals het nu gaat. We wilden graag een tweede kindje en als alles goed gaat zal die in maart geboren worden.
Mijn man wil op termijn zijn eigen bedrijf gaan beginnen, maar wanneer precies weten we nog niet.
Als allebei onze kindjes naar school zijn wil ik ook weer een opleiding gaan doen. Wat dat precies gaat zijn weet ik nog niet.
Ooit willen we (vooral ik) ook gaan verhuizen naar mijn geboorteplaats, maar dat kan nog wel een tijd duren.
Voor nu is ons leventje even goed zoals het nu gaat. We wilden graag een tweede kindje en als alles goed gaat zal die in maart geboren worden.
Mijn man wil op termijn zijn eigen bedrijf gaan beginnen, maar wanneer precies weten we nog niet.
Als allebei onze kindjes naar school zijn wil ik ook weer een opleiding gaan doen. Wat dat precies gaat zijn weet ik nog niet.
Ooit willen we (vooral ik) ook gaan verhuizen naar mijn geboorteplaats, maar dat kan nog wel een tijd duren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij denken er redelijk hetzelfde over alleen ik wil het allemaal nu meteen. Ik wil nu trouwen en het liefst daarna kinderen. Ook wil ik nu een vaste baan. Maar het zit er allemaal niet in helaas... Ooit wel hoop ik...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Jawel hoor, zeker wel! Mijn vriend werkt er trouwens hahaOasis schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik krijg het echt heel erg benauwd van al die plannen.
Ik ben zelf erg depressief en hoop eigenlijk zo kort mogelijk te leven.
Er van uitgaande dat ik nog jaren moet, maakt me erg benauwd en paniekerig.
Ik bekijk het maar per dag en ben blij als er weer een dag om is.
Ik ben zelf erg depressief en hoop eigenlijk zo kort mogelijk te leven.
Er van uitgaande dat ik nog jaren moet, maakt me erg benauwd en paniekerig.
Ik bekijk het maar per dag en ben blij als er weer een dag om is.
Gast- Gast
Snoes schreef:Jawel hoor, zeker wel! Mijn vriend werkt er trouwens hahaOasis schreef:
Oh leuk! Waar ergens? (mag ook PM)
Oasis- Ratel
Wij willen misschien nog wel een tweede kindje, maar pas als Y. ongeveer 3 is. Verder willen we volgend jaar dit huis verkopen en verhuizen naar wat groters. Voor de rest laten we het lekker op z'n beloop en zitten we met alles eigenlijk wel op één lijn. Ik kan ook eigenlijk niets bedenken waarbij we niet op één lijn zitten..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
[quote="Oasis"]
Het bedrijf is ergens in de industrie gevestigd denk ik. B.alendijk is de straatnaam geloof ik (niet quoten)Snoes schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
[quote="Snoes"]
Woon jij dan ook in Belgisch Limburg? Of Antwerpen? Ik woon in Limburg, ook een half uurtje van de plaats waar Oasis gaat wonen.
Oasis schreef:Het bedrijf is ergens in de industrie gevestigd denk ik. .. is de straatnaam geloof ik (niet quoten)Snoes schreef:
Woon jij dan ook in Belgisch Limburg? Of Antwerpen? Ik woon in Limburg, ook een half uurtje van de plaats waar Oasis gaat wonen.
Laatst aangepast door Nala op ma 11 jul 2011 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Wij denken er allebei hetzelfde over.. Over een jaar gaan we samenwonen, en dan komen er kindjes!
Natuurlijk zou ik liever nu al samenwonen, maar volgend jaar is R. ook klaar met school en verdienen we allebei genoeg!
Natuurlijk zou ik liever nu al samenwonen, maar volgend jaar is R. ook klaar met school en verdienen we allebei genoeg!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
We denken er ook redelijk hetzelfde over.
Dit jaar: De sleutel van ons huis krijgen, klussen, ik een nieuwe baan vinden en als ik die heb gevonden gaat hij ook op zoek naar een nieuwe baan.
+/- 3 jaar daarna: Prettig wonen en leven in ons huis, beide ontwikkelen in hopelijk nieuwe banen, verre reizen maken
Daarna (dus over een jaar of 4 en verder) wellicht kinderen, misschien trouwen en dan zien we wel weer verder.
Dit jaar: De sleutel van ons huis krijgen, klussen, ik een nieuwe baan vinden en als ik die heb gevonden gaat hij ook op zoek naar een nieuwe baan.
+/- 3 jaar daarna: Prettig wonen en leven in ons huis, beide ontwikkelen in hopelijk nieuwe banen, verre reizen maken
Daarna (dus over een jaar of 4 en verder) wellicht kinderen, misschien trouwen en dan zien we wel weer verder.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
[quote="Nala"]
Maar ik woon in de provincie Antwerpen. In welk dorp/stad woon jij?
Nala, zou je de straatnaam uit je quote willen halen? Ik had er met opzet nog achter gezet om het niet te quotenSnoes schreef:Oasis schreef:Het bedrijf is ergens in de industrie gevestigd denk ik. * is de straatnaam geloof ik (niet quoten)Snoes schreef:
Maar ik woon in de provincie Antwerpen. In welk dorp/stad woon jij?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik hoor een Belgie-meeting aankomen
@Snoes: Ah, oke. Zegt me (nog) niets. Ken tot nu toe alleen de stad en de Ring enzo.
@Snoes: Ah, oke. Zegt me (nog) niets. Ken tot nu toe alleen de stad en de Ring enzo.
Oasis- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hotel de toekomst
» Zit hier nog wel toekomst in?
» De toekomst van dit forum
» Bang voor de toekomst
» Bewust kinderloos & de toekomst
» Zit hier nog wel toekomst in?