Hotel de toekomst
+4
Zwerver
waterkers
Chocolate Cookie
tweeling
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotel de toekomst
Wie kijkt er naar dit programma?
Ik volg het een beetje, ik erger me echt super erg aan die blonde tuttebel
Wat vinden jullie er van?
Ik volg het een beetje, ik erger me echt super erg aan die blonde tuttebel
Wat vinden jullie er van?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Hotel de toekomst
Ik kijk het ook af en toe. En ik kan de mening met je delen over die blonde
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
oh ja die blonde tuttebel! Ze wil wel van alles, zolang ze er maar niks voor hoeft te doen. En dan ook die oudere dame! Die denkt volgens mij dat het gewoon een gezellig theekransje daar is. En maar kletsen met iedereen. Vind best dat dat kan (heb zelf ook in een hotel gewerkt), maar het moet niet ten koste gaan van je werk en dus te veel worden en bijvoorbeeld bij elk tafeltje blijven hangen. Vind haar verder wel een gezellige tante, maar het moet niet teveel worden natuurlijk!
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Ik kijk af en toe! Maar ik vind jan leuk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik kijk af en toe! Maar ik vind jan leuk
Hihi ik vind Jan helemaal niet gemotiveerd, hij loopt op iedereen te zeuren, hij komt daar toch voor zichzelf?
Ik vind dat Rick het super goed doet! Die maakt er echt wat van!
tweeling- Prater
tweeling schreef:wc-eend schreef:Ik kijk af en toe! Maar ik vind jan leuk
Hihi ik vind Jan helemaal niet gemotiveerd, hij loopt op iedereen te zeuren, hij komt daar toch voor zichzelf?
Ik vind dat Rick het super goed doet! Die maakt er echt wat van!
Ik vind Jan inderdaad ook niet zo gemotiveerd. Zeurt inderdaad veel en denkt dat hij alles maar zo kan maken daar. Weet niet zo goed hoe ik het verder moet verwoorden, maar hij denkt volgens mij alleen maar aan de groep en niet aan zichzelf..
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Bluh, ik vind het een verschrikkelijk programma. Ik irriteer me vaak aan de instelling van de deelnemers. Ongemotiveerd en maar zeuren......
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb het gister voor het eerst gezien. Het eerste wat ik tegen mijn vriend zei is, die blonde is 24, maar ze ziet er veel ouder uit.. Oud gezicht heeft zij.. Verder weet ik niet wat ik dus van het programma moet vinden.. Ik vond het wel beetje raar dat die oude vrouw bij gasten aan tafel ging zitten en zelfs daar een broodje zat te eten..
Ook die jongen vond ik wat raar reageren, ging er ook zo als een zoutzak bijzitten.. Het is in ieder geval een programma die ik niet nog eens ga kijken..
Ook die jongen vond ik wat raar reageren, ging er ook zo als een zoutzak bijzitten.. Het is in ieder geval een programma die ik niet nog eens ga kijken..
Gast- Gast
Ik volg het ook!
Patty heet zij Volgens mij is het wel een goeie meid alleen ze komt heel arrogant over. Ze lijkt idd ouder haha maar wat mij ook opvalt is dat haar bovenlip over haar onderlip komt..
Tja en verder? Het is een mooie kans wat ze krijgen maar ik vind het team niet echt bij elkaar passen .. Ik vind Rene en Peter er een beetje buitenvallen! En Jan zeurt alleen maar..
Patty heet zij Volgens mij is het wel een goeie meid alleen ze komt heel arrogant over. Ze lijkt idd ouder haha maar wat mij ook opvalt is dat haar bovenlip over haar onderlip komt..
Tja en verder? Het is een mooie kans wat ze krijgen maar ik vind het team niet echt bij elkaar passen .. Ik vind Rene en Peter er een beetje buitenvallen! En Jan zeurt alleen maar..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik_zelf_87 schreef:Ik volg het ook!
Whaha hier moet ik echt om lachen, over die onderlip hihi. Ik ga er dinsdag echt op letten haha!
Die oma is ook echt erg Jeanette, wat een rokershoofd heeft die En maar zeuren en klagen.
Gelukkig is zij naar een ander hotel
tweeling- Prater
tweeling schreef:
Whaha hier moet ik echt om lachen, over die onderlip hihi. Ik ga er dinsdag echt op letten haha!
Die oma is ook echt erg Jeanette, wat een rokershoofd heeft die En maar zeuren en klagen.
Haha moet je maar eens doen! Of even een stukje terug kijken.. dat ziet er zo stom uit Ja inderdaad wat een klagerd die Jeanette! Vreselijk! Bij haar en bij Jan vraag ik mij dan ook echt af of ze het wel willen want dat is toch geen instelling? Ziek melden via sms!? En bij klanten aan tafel gaan zitten?!
Pannetoet- Kletskop
tweeling schreef:Ik_zelf_87 schreef:Ik volg het ook!
Echt erg Jeanette, bedankt hahahaha.
Ik volg het ook een beetje. Sommige zijn zo lui en denken dat alles vanzelf gaat. Met hun instelling snap ik wel dat zij geen werk konden vinden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:
Echt erg Jeanette, bedankt hahahaha.
Ik volg het ook een beetje. Sommige zijn zo lui en denken dat alles vanzelf gaat. Met hun instelling snap ik wel dat zij geen werk konden vinden.
Naamgenoot
Maar je hebt helemaal gelijk! Misschien komt dat ook wel omdat ze zo lang thuis hebben gezeten..alles kan/mag en ze moeten niks..
Pannetoet- Kletskop
Ik kan niet zo goed tegen mensen die (een kans op) een baan krijgen, en er dan niet 100% voor gaan en lopen te klagen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik kan niet zo goed tegen mensen die (een kans op) een baan krijgen, en er dan niet 100% voor gaan en lopen te klagen.
Amen!
Pannetoet- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Toekomst(plannen)..
» Zit hier nog wel toekomst in?
» De toekomst van dit forum
» Bang voor de toekomst
» Bewust kinderloos & de toekomst
» Zit hier nog wel toekomst in?