Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

+45
Jelin
Sterre
luisa
Ooh La La!
Rebecca
Toet
bolus26
gummybeer
Caramba
Alias
Barbabella
Belle1985
Summerlovin
Angela_1986
PapillonRose
SuperGrover
Flippin' Bitch
tweeling
Merai
Happydobby
Juul
Joli86
Rumble
Puk
Sweety
Flinder
Isilme
Phileine
nina
Lejow
SoGood
Caroow
Arwyn
Paper Crown
Sjonno
CCC
Mint
Silver
Lady Starstruck
dolfijntje24
Lady4
ekiaam87
Antibes
Sarah1985
rapa nui
49 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... - Pagina 4 Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  Happydobby vr 8 jul 2011 - 23:58

Ongedierte, van spinnen tot kakkerlakken, vlinders het maakt me niet uit, i hate it.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... - Pagina 4 Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  Lady Starstruck za 9 jul 2011 - 0:16

Happydobby schreef:Ongedierte, van spinnen tot kakkerlakken, vlinders het maakt me niet uit, i hate it.

Haha gelukkig nog 1 die doodsbang is voor vlinders. ik word er altijd om uitgelachen namelijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 1:04

Lady Starstruck schreef:
Happydobby schreef:Ongedierte, van spinnen tot kakkerlakken, vlinders het maakt me niet uit, i hate it.

Haha gelukkig nog 1 die doodsbang is voor vlinders. ik word er altijd om uitgelachen namelijk.

Me too, me too! Ik vind vlinders echt creepy. Alleen als decoratie ( op kaarten, kaarsen, dingen voor in huis, schilderijen... ) vind ik ze leuk. En ik word ook uitgelachen. Motvlinders vind ik enger, maar gewone vlinders vind ik ook heel eng.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 9 jul 2011 - 1:55

Ik kan niet echt iets bedenken waar ik bang voor ben, behalve het veel minder concrete kwijtraken van dierbaren. Spinnen, slangen, wespen etc. doen me helemaal niets eigenlijk.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady Starstruck za 9 jul 2011 - 3:41

Tea-Leaf schreef:
Lady Starstruck schreef:

Me too, me too! Ik vind vlinders echt creepy. Alleen als decoratie ( op kaarten, kaarsen, dingen voor in huis, schilderijen... ) vind ik ze leuk. En ik word ook uitgelachen. Motvlinders vind ik enger, maar gewone vlinders vind ik ook heel eng.

Haha ja standaard reactie van mensen is hier: Maar vlinders zijn zo mooi. Ja prachtig zijn ze maar wil ze niet in mijn buurt hebben. Ik heb ooit eens door de vlindertuin in Emmen gelopen. Ik dacht dat ik doodsangsten uitstond. Aangezien daar ook geen kleine vlinders zitten :shock:
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 3:43

Ik heb een hele irreële angst voor slangen.
Kan echt panisch worden in de dierentuin al.

Gast
Gast

Bericht  tweeling za 9 jul 2011 - 3:53

Ik heb een ernstige emetofobie, brrrr vreselijk. In therapie voor geweest maar heeft niet geholpe helaas. Verder ben ik bang voor insecten, ongedierte, inbrekers, kleine ruimtes, doodgaan, enge ziektes, geesten. Heb ook last van hoogtevrees & vliegangst. Hmmz als ik het zo opschrijf best een angsthaas :shock:
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Flippin' Bitch za 9 jul 2011 - 4:15

Dooie beesten
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SuperGrover za 9 jul 2011 - 5:51

x-justme-x schreef:Muizen.... ieks.... Sad
Heel stom, maar ik las echt muziek. Dacht al: Dat is lastig laughcry

Ik heb hoogtevrees, maar ik heb geen zin om mijn leven daardoor te laten beïnvloeden, dus ik zit panisch in de Goliath (alleen omhoog, omlaag is tof) en ik woon straks op 5 hoog.

En ik ben écht bang voor spinnen. Echt kleine spinnen of van die langpootspinnen durf ik zelf nog wel weg te halen, maar springspinnen daar krijs ik echt alles voor bij elkaar. Die beesten zijn snel, en ze springen ook gewoon op je.

Verder ben ik een beetje bang voor kikkers/padden, en waterbeesten (krabben, kwallen, kreeften).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:35

Ik ben bang voor liften, windmolens en watervallen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 9 jul 2011 - 10:20

Ongedierte en dan met name spinnen en alles wat vliegt (met als toppunt de nachtvlinder :shock: ). Verder heb ik emetofobie en hoogtevrees. De hoogtevrees probeer ik me zo min mogelijk van aan te trekken, met wisselend succes :P

Verder valt het geloof ik wel mee hier. Ik ben overigens ook bang om dood te gaan of dierbaren te verliezen, maar dat heeft iedereen denk ik wel in meer of mindere mate.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Angela_1986 za 9 jul 2011 - 10:34

Als ik 'n muis tegenkom ga ik héél hard gillen! Ratten, kikkers, padden en slangen bereiken hetzelfde effect.

En ik heb 'n naaldenfobie. Als ik bloed moet prikken/'n injectie krijg dan trek gerust 'n half uur langer uit dan normaal, van te voren besterf ik 't zowat van de zenuwen, tijdens 't prikken zit ik stijf van de zenuwen en word ik licht in m'n hoofd, trek steeds m'n arm terug en daarna moet ik echt even blijven zitten/liggen om bij te komen anders klap ik tegen de grond.

Laatst was er sprake van dat ik heel misschien geopereerd zou moeten worden, het enige waar ik me dan druk over maak is dat ik dan 'n infuus moet en het me zó eng lijkt om zo'n ding in je pols te hebben.

En ook als ik ergens 'n naald zie liggen of er iemand mee zie lopen dan krijg ik 't al benauwd, komt diegene in 'n straal van 'n meter bij me ofzo dan sta ik serieus trillend op m'n benen. Handig als je in 'n verzorgingshuis werkt... Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:19

Ik heb een fobie/angst voor balonnen! Verschrikkelijk vind ik ze, loop altijd gelijk weg of om als ik ze zie en dan krijg ik het heel warm en last van zweetoksels brrr!

Ook kan ik echt geen oksels zien, die van mezelf gaan nog wel. Maar van anders vind ik het echt akelig om maar niet te spreken over deo reclames, dan zap ik gelijk weg!

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin za 9 jul 2011 - 20:44

Ik durf niet meer op een cruiseschip te zitten. ( die de zee op gaat natuurlijk :P )
Heb ooit een keer op een schip gezeten waar brand op uit brak. Gelukkig op tijd geblust maar heb wel midden in de nacht met zwemvest op het dek gestaan.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Belle1985 ma 11 jul 2011 - 9:14

Geesten, ik kijk het filmgenre wel maar toch vind ik het doodeng.

Hoogtevrees, ik dacht dat het wel meeviel totdat ik in Barcelona de Sagrada Familia ging beklimmen. Jeetje, wat was ik bang. Ik verstijfde volledig en wilde eigenlijk alleen nog maar naar beneden kruipen met m'n ogen naar de grond gericht. Als ik andere mensen aan de rand van een 'afgrond' zie staan krijg ik ook een heel naar gevoel.

Verder heb ik ook een angst om iets te breken. Ik heb zelf nog nooit wat gebroken, heb zelfs een paar jaar op turnen gezeten vroeger. Het komt denk ik doordat ik vroeger regelmatig naar van die ziekenhuisseries keek (spoedeisende hulp enzo). Ook van het idee dat iets wat uit de kom is terug gezet moet worden word ik al helemaal licht in m'n benen. Naar turnen durf ik ook bijna niet te kijken, ik ben veel te bang dat ze vallen en dat ik word geconfronteerd met een uitstekend bot ofzo. Nu ik dit type bedenk ik me dat ik programma's als 'Bevallingsverhalen' misschien nog wel erger vind. Wat een hel lijkt me dat! :shock:
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 9:16

Ratten/muizen, dan word ik echt gek. En ben heel bang voor brand in mn huis. Nog nooit meegemaakt maar dat lijkt me zo eng !! Moet er niet aan denken.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:17

Ik heb een separatieangststoornis, dus heb ernstige verlatingsangst.. Verder ben ik bang voor dieptes (niet voor hoogtes) hoge golven en niet in de zee kunnen kijken wat er onder is en grote schepen (zie je een rode draad?)

Gast
Gast

Bericht  Alias ma 11 jul 2011 - 11:20

Het is ook echt niet leuk om met mij op een terrasje te zitten in de wespentijd. Ik snap niet dat ik er zo bang voor blijf, ben ooit een keer gestoken en dat stelde bij mij bijna niks voor. Van een muggenbult kan ik meer last hebben. Dus waarom dan toch die angst blijft weet ik echt niet. Bijen en hommels heb ik niet zo'n problemen mee.

Van hoogtevrees had ik vroeger nooit last maar sinds een aantal jaren ineens wel. Ik weet niet waar het door ontstaan is, maar daar heb ik tegenwoordig wel veel last van.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caramba ma 11 jul 2011 - 20:08

Ik ben als de dood voor duiven. En ik word angstig als ik de bodem van het zwembad of zee niet kan zien.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 20:23

Slangen.. Ik hoef maar een afbeelding van een slang te zien, of ik heb nachtmerries.
Maar in het weekend schijn ik in mijn droom geroepen te hebben : "Ik wil nooit meer slangen zien!". (ik was overdag naar de dierentuin in Arnhem geweest, en had daar slangen gezien)
Dus hopelijk is het nu over met die enge slangendromen :P

Gast
Gast

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 20:27

Oja voor liften ben ik bang, daar ga ik alleen echt niet in, en met mensen die expres gaan wiebelen in de lift stap ik ook niet in een lift dan loop ik liever 87 trappen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  gummybeer ma 11 jul 2011 - 20:48

voor 2012...

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  SoGood ma 11 jul 2011 - 21:03

gummybeer schreef:voor 2012...

Waarom?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  gummybeer ma 11 jul 2011 - 21:05

Sogood schreef:

Waarom?

Door het toedoen van die maya kalender.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  SoGood ma 11 jul 2011 - 21:07

gummybeer schreef:
Sogood schreef:

Waarom?

Door het toedoen van die maya kalender.

http://vorige.nrc.nl/wetenschap/article2396925.ece/Wereld_vergaat_pas_in_2208
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: