Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........
+45
Jelin
Sterre
luisa
Ooh La La!
Rebecca
Toet
bolus26
gummybeer
Caramba
Alias
Barbabella
Belle1985
Summerlovin
Angela_1986
PapillonRose
SuperGrover
Flippin' Bitch
tweeling
Merai
Happydobby
Juul
Joli86
Rumble
Puk
Sweety
Flinder
Isilme
Phileine
nina
Lejow
SoGood
Caroow
Arwyn
Paper Crown
Sjonno
CCC
Mint
Silver
Lady Starstruck
dolfijntje24
Lady4
ekiaam87
Antibes
Sarah1985
rapa nui
49 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........
Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg..
WTF een muis van 1 bij 1 meter?? :affraid: ieeeeeeeeeeeeeeeeeh!
HAHAHAHA!! NEEEE, het staat er inderdaad alsof ik een muis van 1 bij 1 zag.. maar toiletruimte was 1bij1. En ik zat op de plee dus kon niet stoppen ook.. aaah!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
chococupcake schreef:Tea-Leaf schreef:Ja, naar hé? Ik heb het sinds de film "IT"
Maar vind ze sowieso vreemd, bah bah. Die make-up is gewoon creepy, niet vrolijk!
Ik heb die film niet gezien, doe ik ook maar niet... Maar ik heb dus geen idee waar het bij mij vandaan komt... :S Wen er nooit aan denk ik zo..
Doe maar niet, dan krijg je helemaal last van coulrofobie
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg..
HAHAHAHA!! NEEEE, het staat er inderdaad alsof ik een muis van 1 bij 1 zag.. maar toiletruimte was 1bij1. En ik zat op de plee dus kon niet stoppen ook.. aaah!
Hahhaha oh zo. Nog eng dan!!! Brrrr.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg..
Gatver.. als ie 1 bij 1 was zou ik denk ik gewoon doodgegaan zijn op de plee tijdens het plassen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb vliegangst.
Verder zijn er niet veel dingen waar ik echt bank voor ben.
Een slang/muis/spin zal ik niet snel zomaar aanraken of zo, maar ik ga er ook niet spontaan van gillen. Lekker laten lopen.
Verder zijn er niet veel dingen waar ik echt bank voor ben.
Een slang/muis/spin zal ik niet snel zomaar aanraken of zo, maar ik ga er ook niet spontaan van gillen. Lekker laten lopen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg..
Gatver.. als ie 1 bij 1 was zou ik denk ik gewoon doodgegaan zijn op de plee tijdens het plassen..
Hihi. Ik ook wel denk ik.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jip83 schreef:Niks.
Dat geloof ik niet.
Hoezo zou je dat niet geloven? Mijn vriend is ook echt nérgens bang voor.
Gast- Gast
Pippa schreef:Tea-Leaf schreef:Jip83 schreef:Niks.
Dat geloof ik niet.
Hoezo zou je dat niet geloven? Mijn vriend is ook echt nérgens bang voor.
Nee? Dus, om maar iets te noemen, als er iemand 's nachts jullie huis binnenvalt om de boel leeg te roven stapt hij zonder blikken of blozen erop af zonder angst?
Ik denk dat iedereen wel eens ergens bang voor is.
Edit: het ging trouwens om de vraag of jíj een fobie of angst hebt he.
Gast- Gast
Uh...nee dan zou ik er niet op af stappen nee, maar ik ben er niet bang voor dat het (zou kunnen) gebeurt. Maar ik zag de vraag meer als ben je bang voor spinnen, spoken, muizen, slangen, kleine ruimtes, hoogtes e.d. Alledaagse dingen dus. In het dagelijks leven ben ik dus nergens bang voor.
Het lijkt me logisch dat je schrik hebt als iemand je huis leeghaalt.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Ik had zelf ook al gereageerd, dit was een losse reactie, dat het best kan dat iemand nergens bang voor is.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Uh...nee dan zou ik er niet op af stappen nee, maar ik ben er niet bang voor dat het (zou kunnen) gebeurt. Maar ik zag de vraag meer als ben je bang voor spinnen, spoken, muizen, slangen, kleine ruimtes, hoogtes e.d. Alledaagse dingen dus. In het dagelijks leven ben ik dus nergens bang voor.
Oké, dan snap ik je. Ben je best een bikkel!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jip83 schreef:Uh...nee dan zou ik er niet op af stappen nee, maar ik ben er niet bang voor dat het (zou kunnen) gebeurt. Maar ik zag de vraag meer als ben je bang voor spinnen, spoken, muizen, slangen, kleine ruimtes, hoogtes e.d. Alledaagse dingen dus. In het dagelijks leven ben ik dus nergens bang voor.
Oké, dan snap ik je. Ben je best een bikkel!
Ben ik ook ;-)
Gast- Gast
Ik ben bang voor wespen, spinnen en clowns en ik had echt een enorme naaldenfobie. Als ik wist dat ik moest bloedprikken ofzo was ik er echt ziek van. Na een 5 daags avontuur in het ziekenhuis waarbij ik meerdere keren per dag werd geprikt is dat gelukkig wel wat voorbij.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pippa schreef:Tea-Leaf schreef:
Ik had zelf ook al gereageerd, dit was een losse reactie, dat het best kan dat iemand nergens bang voor is.
Allright, ik snap je.
Gast- Gast
Voor iets waar ik me voor schaam, wat pijnlijk kan zijn voor anderen en wat maar weinig mensen weten. Maar het beïnvloedt mijn dagelijkse leven al sinds mijn 10e ongeveer. Ik durf ook geen hulp te zoeken. Soms gaat het heel goed zoals nu, soms minder.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Voor iets waar ik me voor schaam, wat pijnlijk kan zijn voor anderen en wat maar weinig mensen weten. Maar het beïnvloedt mijn dagelijkse leven al sinds mijn 10e ongeveer. Ik durf ook geen hulp te zoeken. Soms gaat het heel goed zoals nu, soms minder.
Meis.... Wil je het vertellen?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Sogood schreef:Voor iets waar ik me voor schaam, wat pijnlijk kan zijn voor anderen en wat maar weinig mensen weten. Maar het beïnvloedt mijn dagelijkse leven al sinds mijn 10e ongeveer. Ik durf ook geen hulp te zoeken. Soms gaat het heel goed zoals nu, soms minder.
Nee, echt niet. Misschien PM mocht je het echt willen weten.
SoGood- Ratel
Sogood... Waarom schaam je je er zo voor? Dat hoeft toch helemaal niet?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Tea-Leaf schreef:Sogood schreef:Voor iets waar ik me voor schaam, wat pijnlijk kan zijn voor anderen en wat maar weinig mensen weten. Maar het beïnvloedt mijn dagelijkse leven al sinds mijn 10e ongeveer. Ik durf ook geen hulp te zoeken. Soms gaat het heel goed zoals nu, soms minder.
Nee, echt niet. Misschien PM mocht je het echt willen weten.
Je mag me wel een PM sturen, maar alleen als je het zelf wil. Ik vraag t niet uit nieuwsgierigheid en dan lekker roddel roddel. Ik merk dat je er echt mee zit en ben gewoon benieuwd wat het is en of ik je ergens mee kan helpen, ook al kennen we elkaar niet.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Sogood... Waarom schaam je je er zo voor? Dat hoeft toch helemaal niet?
Jawel, het kan anderen kwetsen, dat wil ik niet.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:chococupcake schreef:Sogood... Waarom schaam je je er zo voor? Dat hoeft toch helemaal niet?
Jawel, het kan anderen kwetsen, dat wil ik niet.
Lieve Sogood, iemand kwetsen met je eigen probleem? Dan heeft die persoon niet verder gekeken dan zijn of haar neus lang is.
Wat is nou belangrijk? Dat jij hulp krijgt toch? Dat er iemand naar je luistert en je advies geeft, zonder oordeel? Niet bang zijn hoor, jezelf zo kwellen is echt niet nodig.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Recepten als je ziek bent/buikpijn hebt
» Ben jij bang voor overgeven?
» Ben jij bang voor de dood?
» Bang voor de toekomst
» Waar ben jij bang voor?
» Ben jij bang voor overgeven?
» Ben jij bang voor de dood?
» Bang voor de toekomst
» Waar ben jij bang voor?