Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

+33
Bosjesvrouw
bo
Nana
SarahKey
Twellie
Mida4you
SoGood
Cheesegirl
Flippin' Bitch
Thunder
Liadan
Linda
Zonnetje
Aziraphale
Sorella
Shisha
Jeanette
Mizz_S
Sophiee
M@niek
silly-one
vlinder-19
CCC
Ibbeltje
mezzoforte
Snack a Jack
duckie
kwak
Rovine
Bruintje Beer
Susan
Blond
Roza
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Roza ma 2 apr 2012 - 7:44

Ik hoor van steeds meer mensen om me heen dat ze eigenlijk niets doen met hun diploma.

Dus nu ben ik benieuwd. Werk jij in het veld waar je voor hebt geleerd? En waar heb je voor geleerd en wat doe je nu?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Blond ma 2 apr 2012 - 7:52

Nee. Ik heb de pabo en Pedagogische Wetenschappen gedaan, maar werk nu (via een uitzendbureau) als administratief medewerker. Wel enigszins in een bedrijf wat zich bezig houdt met onderwijs.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Susan ma 2 apr 2012 - 7:58

Ik heb ook pedagogische wetenschappen gedaan en ik schrijf doktersromans.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Bruintje Beer ma 2 apr 2012 - 7:59

Ja ik werk in het veld waar ik voor geleerd heb. Heb geleerd voor Verzorgende IG. En ik werk nu bij dementerende ouderen die kleinschalig wonen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Rovine ma 2 apr 2012 - 7:59

Ja, ik ben afgestudeerd als industrieel ontwerper en ik ontwerp nu ook dingen die in lijn liggen met mijn opleiding. Wel is mijn huidige baan breder dan wat ik bij mijn opleiding geleerd heb en ik vermoed langzaam aan ook wel een andere kant op te schuiven, maar dat is normaal denk ik. Als ik kijk naar mijn studiegenoten zit maar een klein deel echt in het verlengde van de opleiding. Het gros doet iets gerelateerds en ongeveer eenderde doet totaal iets anders. Toch hebben die hun opleiding niet voor niks gedaan, merk wel dat ze er dingetjes van meepikken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  kwak ma 2 apr 2012 - 8:00

ik heb geleerd voor verzorgende IG, werk nu op een zorgboerderij waar je voornamelijk veel begeleid.
per 1 mei ga ik heerlijk de zorg weer in, heb er zin in!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 8:01

_Chance schreef:Nee. Ik heb de pabo en Pedagogische Wetenschappen gedaan, maar werk nu (via een uitzendbureau) als administratief medewerker. Wel enigszins in een bedrijf wat zich bezig houdt met onderwijs.

Hoe bevalt dit? Ik kijk namelijk ook naar administratief, omdat ik graag aan de slag wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  duckie ma 2 apr 2012 - 8:03

ja, ik heb geleerd voor apothekersa.ssitente en doe dit werk ook
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Snack a Jack ma 2 apr 2012 - 8:08

Ja, heb de opleiding Doktersassistente gedaan en ik werk ook als doktersassistente.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 8:15

Susan schreef:Ik heb ook pedagogische wetenschappen gedaan en ik schrijf doktersromans.

Zou zo graag eens iets van jou lezen.

Kan ik gewoon een boek kopen met jou naam erop bij de boekhandel Very Happy (hoe gaaf is dat.. Ik weet alleen je naam niet haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Susan ma 2 apr 2012 - 8:18

Punk'd schreef:

Zou zo graag eens iets van jou lezen.

Kan ik gewoon een boek kopen met jou naam erop bij de boekhandel Very Happy (hoe gaaf is dat.. Ik weet alleen je naam niet haha).

Ik schrijf die verhalen onder een pseudoniem, maar ik stuur je wel een PM als er weer een keer eentje uitkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 8:21

Ik heb G.ebarentaalwetenschap gestudeerd, maar werk met autistische kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  mezzoforte ma 2 apr 2012 - 8:25

Ik heb een master in Ac.counting gedaan, en werk nu bij een accountantskantoor. Ben tegelijkertijd bezig met nog een studie, om echt RA te worden.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Ibbeltje ma 2 apr 2012 - 8:34

Ja, spw gedaan en werk in de kinderopvang .
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  CCC ma 2 apr 2012 - 8:39

Ibbeltje schreef:Ja, spw gedaan en werk in de kinderopvang .

+1

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Blond ma 2 apr 2012 - 8:41

Chipp schreef:
_Chance schreef:Nee. Ik heb de pabo en Pedagogische Wetenschappen gedaan, maar werk nu (via een uitzendbureau) als administratief medewerker. Wel enigszins in een bedrijf wat zich bezig houdt met onderwijs.

Hoe bevalt dit? Ik kijk namelijk ook naar administratief, omdat ik graag aan de slag wil.

Best wel prima, maar ik werk dan ook bij een heel leuk bedrijf (leuke mensen, leuke sfeer). Ik heb hier in de herfst ook al gewerkt, maar dan als planner en dat paste wel beter bij me. Maar ach, het is werk en ook gewoon lekker fulltime.

Er zijn alleen altijd wel veel mensen die als ze niets kunnen vinden administratief werk willen doen. Er zijn meer mensen dan banen helaas.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  vlinder-19 ma 2 apr 2012 - 8:49

Punk'd schreef:
Susan schreef:Ik heb ook pedagogische wetenschappen gedaan en ik schrijf doktersromans.

Zou zo graag eens iets van jou lezen.

Kan ik gewoon een boek kopen met jou naam erop bij de boekhandel Very Happy (hoe gaaf is dat.. Ik weet alleen je naam niet haha).

Ben ik ook erg benieuwd naar!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  silly-one ma 2 apr 2012 - 8:57

Deels, ik heb de pabo gedaan en ik geef nu wiskunde op een VMBO-T school. Tot de 3de klas en hoger mag ik niet.
Toch merk ik wel dat ik een hoop dingen niet geleerd heb qua pedagogiek etc. voor deze leeftijdscategorie.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  M@niek ma 2 apr 2012 - 9:08

Snack a Jack schreef:Ja, heb de opleiding Doktersassistente gedaan en ik werk ook als doktersassistente.

+1
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 10:36

Punk'd, dan moet je Susan dr boek eens lezen (het weblog van Annemiek). Heb 'm al 3 keer gelezen door de jaren heen, hij blijft leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 17:41

_Chance schreef:

Er zijn alleen altijd wel veel mensen die als ze niets kunnen vinden administratief werk willen doen. Er zijn meer mensen dan banen helaas.

Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas is het nergens ruim met banen, dus hoe breder ik kijk, hoe meer kans. Onderwijs is op het moment ook heel krap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Sophiee ma 2 apr 2012 - 22:09

Yep. Heb HBO Pedagogiek gedaan en werk als begeleider in de Jeugdzorg.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Mizz_S di 3 apr 2012 - 6:31

Indirect wel, ik heb namelijk Engelse taal en cultuur gestudeerd (universiteit, dus geen lerarenopleiding en ook geen onderwijsbevoegdheid gehaald oid), en ik geef nu begeleiding en les aan jongeren (meestal met een (leer)belemmering) op het gebied van talen (Engels, Frans, Duits en Nederlands).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 6:33


Ja, mijn laatste opleiding was fotografie en daar ben ik nu werkzaam in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Jeanette di 3 apr 2012 - 6:43

Ja, ik heb SPW4 gedaan en werk als woonbegeleider voor mensen met een verstandelijke beperking.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum