Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

+45
Jelin
Sterre
luisa
Ooh La La!
Rebecca
Toet
bolus26
gummybeer
Caramba
Alias
Barbabella
Belle1985
Summerlovin
Angela_1986
PapillonRose
SuperGrover
Flippin' Bitch
tweeling
Merai
Happydobby
Juul
Joli86
Rumble
Puk
Sweety
Flinder
Isilme
Phileine
nina
Lejow
SoGood
Caroow
Arwyn
Paper Crown
Sjonno
CCC
Mint
Silver
Lady Starstruck
dolfijntje24
Lady4
ekiaam87
Antibes
Sarah1985
rapa nui
49 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... Empty Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:48

Ik kikkers en padden...............gatverredamme!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:49

Caribbeanlover schreef:Ik kikkers en padden...............gatverredamme!

Ik ook!!

Gast
Gast

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  rapa nui do 7 jul 2011 - 23:50

Ik heb hoogtevrees. Dan zeggen ze wel dat je je daar niets van aan moet trekken en er dan gewoon overheen bent maar ik blokker in bepaalde situsaties helemaal. Dan durf ik echt geen stap verder te zetten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Sarah1985 do 7 jul 2011 - 23:51

als iemand aan mn nagels komt, Echt doodseng vind ik dat. Of als iemand zijn enge nagels aan mij laat zien bah bah
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 7 jul 2011 - 23:52

Eigenlijk niet écht ergens voor geloof ik. Ik ben niet dol op wespen/spinnen, maar ik raak niet in paniek ofzo en een spin durf ik wel zelf naar de andere wereld te helpen. Vogelspin vind ik nog minder, maar denk niet dat ik écht bang ben. Ook geen hoogtevrees, watervrees of bang voor onweer. Wellicht claustrofobisch, maar dan écht in kleine ruimtes (nog nooit ervaring mee), een lift is prima.

Edit: weerwolven! Daar moet ik écht geen film over kijken. Maar dat telt niet denk ik? =P

Laatst aangepast door Antibes op vr 8 jul 2011 - 0:02; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  ekiaam87 do 7 jul 2011 - 23:52

Spinnen, ik verstijf helemaal, hartslag gaat heel erg omhoog (en dan heb ik het over die grote huisspinnen of wanneer ik ze ineens zie, op een plek waar ik ze niet verwacht). Er zit nu bij mijn lamp zo'n minispin, maar daar heb ik helemaal niets mee.

Ook ben ik heel erg bang voor onweer: zweten, versnelde hartslag, een lichtje dat aan moet enz.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:59

onweer, dan raak ik van binnen al gestresst. Als ik bij vrienden ben ofzo dan is het wel minder maar dan voel ik me nog steeds niet prettig

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:01

Fauve, hoe komt dat bij jou?

Toen ik jong was waren we op vakantie in Zweden en toen was ik besjes van een struik aan het plukken. Toen er 1, ja 1 viel moest ik die kennelijk perse oprapen toen zag ik me toch een dikke vette pad met van die wratachtige dingen, zat helemaal vol.
Dat beestje sprong een beetje op zij en toen schrok ik ondanks dat mijn besje een stukje voor hem/haar lag.

Denk dat het daardoor komt die angst. Kan dat?!

Wij wonen hier ook zo fijn omgeven vol met sloten. Als het regent of geregend heeft dan ligt de tuin vol met kikkers, bah!

Ik loop dan ook altijd met mijn hoofd naar beneden de tuin in en uit. Tijdens de hond uitlaten check ik ook vaak de grond.

Een keer kwamen we thuis en het was donker. Ik liep zo de tuin in en flats trapte per ongeluk een kikker dood. Had het niet eens door, maar pas later.
Mijn man zei dat ik er niks aan kon doen en doordat ik op de achterkant van de kikker trapte kwam alles er aan de voorkant uit............blegh!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:04

Ik weet het niet, ik kan me niets vervelends herinneren, maar als ik nu een pad/kikker zie ga ik echt gillen, gaat mijn hart sneller slaan en wil ik maar 1 ding: wegrennen! Ik moest een keer met een vriendin een opdracht doen voor aardrijkskunde in een natuurgebied, mijn vader ging mee en je hoorde 2 uur lang alleen maar gekwaak van kikkers. Ik heb de hele weg papa's handje vastgehouden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:09

Mijn man maakt wel eens grapjes ''pas op een kikker'' en ik spring dan helemaal weg en dan is er geen een. Onze hond gaat er naar grommen alleen als ze in de tuin zitten hoor,want dat is zijn terratorium.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 8 jul 2011 - 0:57

Van die grote zwarte huisspinnen. Gisteravond nog eentje doodgemaakt op mijn slaapkamer, die was gelukkig nog niet zo groot. Ik vind ze echt heel erg eng en als er één is, is er altijd nog één.. pale
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:09

Caribbeanlover schreef:Ik kikkers en padden...............gatverredamme!
En ik ook! En voor slangen.

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 vr 8 jul 2011 - 1:21

Lady4 schreef:Van die grote zwarte huisspinnen. Gisteravond nog eentje doodgemaakt op mijn slaapkamer, die was gelukkig nog niet zo groot. Ik vind ze echt heel erg eng en als er één is, is er altijd nog één.. pale

Ja, die vind ik ook zo eng. Ik zie ze nu wel vaker.
Verder heb ik erg last van hoogtevrees en ben ik als de dood voor wespen. Het is niet echt leuk om met mij op een terrasje te gaan zitten met de wespentijd.
Oh ja, en ik ben ontzettend bang voor honden. Ik ga aan de andere kant van de straat lopen als ik er één tegen kom. Verder ben ik bang voor alles wat vliegt, vooral insecten zoals heliebels, vlinders, krekels.

Laatst aangepast door dolfijntje24 op vr 8 jul 2011 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lady Starstruck vr 8 jul 2011 - 1:26

Voor alle insecten en alles wat op een insect lijkt. Zoals een schorpioen en zelfs krabben want die vind ik op spinnen lijken.
En ik ben bang voor vuurwerk, voor de knallen en ook dat het perongeluk tegen mij aan word gegooid. Met oudjaar heb ik geen fijne tijd. Gelukkig is dat maar 1 keer per jaar.

Laatst aangepast door Lady Starstruck op vr 8 jul 2011 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Silver vr 8 jul 2011 - 1:27

Ik ben als de dood voor wespen en onweer. Spinnen vind ik wel eng maar durf ik nog wel op te pakken of dood te maken, never met mijn handen zoek wel altijd iets op. En muizen vind ik echt verschrikkelijk.

Wespen, omdat ik ook allergisch ben, net niet zo agressief mogelijk dus heb niet een standaard pilletje bij me.
Onweer, omdat ik toen in in duitsland woonde gewoon aan het fietsen was tussen de bergen/heuvel het naast mij in een bushokje insloeg. Ik durf nooit te liften maar toen toch maar 1 keer wel gedaan, ik moest daar weg :shock:
Verder gelukkig niet echte traumatische ervaringen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mint vr 8 jul 2011 - 1:31

Spinnen!
Ik slaap op de bank als er een spin in mijn kamer zit en er is niemand thuis om hem dood te maken.. Ik ga gillen, huilen en hyperventileren van die beesten! Ik kan zelfs niet over plaatjes van spinnen. bah
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC vr 8 jul 2011 - 1:57

Naalden en bloed... En dan wel te verstaan injectienaalden ed. Ik ben echt serieus een held op sokken, val om het minste al flauw... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:22

Ik heb diepwatervrees, hoogtevrees, ben bang voor insecten ( vooral vliegende en springende ), autorijden, spiegels in het donker, brand in huis en het niet op tijd door hebbben, dieren zoals slangen enzo, liften, geesten, paniekaanvallen, honden.. Ik vergeet vast nog wel wat, ben echt voor veel dingen bang.

Oh ja, clowns... Wie ooit bedacht heeft dat die leuk zijn???? confused

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 8 jul 2011 - 2:24

Tea-Leaf schreef:Ik heb diepwatervrees, hoogtevrees, ben bang voor insecten ( vooral vliegende en springende ), autorijden, spiegels in het donker, brand in huis en het niet op tijd door hebbben, dieren zoals slangen enzo, liften, geesten, paniekaanvallen, honden.. Ik vergeet vast nog wel wat, ben echt voor veel dingen bang.

Oh ja, clowns... Wie ooit bedacht heeft dat die leuk zijn????
confused

Ik was clowns ook al vergeten, vreselijk... Al sinds dat ik heel klein was, gingen we naar de Mac, stond daar een Ronald mac Donald... Ppffff... Enige wat ik kon is krijsen... En nog steeds vind ik er niks aan... Ik moet het gezicht gewoon kunnen zien... Heb dit dus ook met zwarte pieten ed.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:26

Ja, naar hé? Ik heb het sinds de film "IT"

Maar vind ze sowieso vreemd, bah bah. Die make-up is gewoon creepy, niet vrolijk! clown

Laatst aangepast door Tea-Leaf op vr 8 jul 2011 - 2:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 8 jul 2011 - 2:27

Slangen! Ik ben echt panisch bang voor slangen, ik raak ze zelfs op een plaatje nog niet aan.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown vr 8 jul 2011 - 2:27

Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg.. :shock:

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:28

2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg.. :shock:

WTF een muis van 1 bij 1 meter?? :shock: :affraid: ieeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 8 jul 2011 - 2:29

Tea-Leaf schreef:Ja, naar hé? Ik heb het sinds de film "IT"

Maar vind ze sowieso vreemd, bah bah. Die make-up is gewoon creepy, niet vrolijk! clown

Ik heb die film niet gezien, doe ik ook maar niet... Embarassed Maar ik heb dus geen idee waar het bij mij vandaan komt... :S Wen er nooit aan denk ik zo..

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 8 jul 2011 - 2:30

2CKC2 schreef:Ik walg van muizen! Op kantoor liepen ze gewoon over je bureau.. of ze kropen aan je bureautafelpoot omhoog.. Walging.. echt gatver.. 1x dacht ik dat ik zou flauwvallen.. ik zag een muis op het toilet van 1 bij 1 meter.. omg.. :shock:

Whaha een muis van 1 bij 1m. :shock: lol!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: