Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

+45
Jelin
Sterre
luisa
Ooh La La!
Rebecca
Toet
bolus26
gummybeer
Caramba
Alias
Barbabella
Belle1985
Summerlovin
Angela_1986
PapillonRose
SuperGrover
Flippin' Bitch
tweeling
Merai
Happydobby
Juul
Joli86
Rumble
Puk
Sweety
Flinder
Isilme
Phileine
nina
Lejow
SoGood
Caroow
Arwyn
Paper Crown
Sjonno
CCC
Mint
Silver
Lady Starstruck
dolfijntje24
Lady4
ekiaam87
Antibes
Sarah1985
rapa nui
49 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... - Pagina 3 Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  SoGood vr 8 jul 2011 - 5:25

Fauve schreef:Wat vervelend voor je, Sogood! hug

Ach ja, er zijn ergere dingen. Ik maar het voor mezelf veel erger dan het is, dat is het probleem.

Tea, PM. Heb je hem ontvangen? Staat namelijk niet in mijn verzonden items!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent bang/ hebt een fobie voor........... - Pagina 3 Empty Re: Jij bent bang/ hebt een fobie voor...........

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:26

Een fobie is altijd vervelend, zeker als het iets is waar je je voor schaamt.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 8 jul 2011 - 5:30

Fauve schreef:Een fobie is altijd vervelend, zeker als het iets is waar je je voor schaamt.

Het erge is dat ik zelf psychologie heb gestudeerd en daarom weet ik dat er héél veel aparte angsten/fobiën bestaan (oke, die van mij kwam er niet in voor Very Happy) Ik ben van mening ben dat er altijd wel iets aan een angst/fobie te doen is of om deze angsten iig wat te verminderen of misschien zelfs helemaal weg te krijgen. Toch loop ik er zwaar voor weg.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:30

Sogood schreef:
Fauve schreef:Wat vervelend voor je, Sogood! hug

Ach ja, er zijn ergere dingen. Ik maar het voor mezelf veel erger dan het is, dat is het probleem.

Tea, PM. Heb je hem ontvangen? Staat namelijk niet in mijn verzonden items!

PM gehad en PM terug!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:33

Sogood schreef:
Fauve schreef:Een fobie is altijd vervelend, zeker als het iets is waar je je voor schaamt.

Het erge is dat ik zelf psychologie heb gestudeerd en daarom weet ik dat er héél veel aparte angsten/fobiën bestaan (oke, die van mij kwam er niet in voor Very Happy) Ik ben van mening ben dat er altijd wel iets aan een angst/fobie te doen is of om deze angsten iig wat te verminderen of misschien zelfs helemaal weg te krijgen. Toch loop ik er zwaar voor weg.

Ja maar de boekjes zijn toch altijd wat anders dan de praktijk :P (dooddoenerrrr, maar waar)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:39

Haaien, oei die vind ik eng!!! Ze zwemmen in de zee bij mijn geboorteplaats, no way dat ik daar het water in ga als ik daar weer kom. Nuh-uh!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:47

Claustrofobie & vliegangst

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 8 jul 2011 - 5:57

Wat vervelend voor je Sogood... Ik hoop dat je er in de toekomst wat mee kunt... Weglopen maakt het denk ik alleen maar moeilijker voor jezelf, soms moet je je angst onder ogen zien/ komen... Maar dat weet je zelf denk ik ook wel na zo'n studie smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow vr 8 jul 2011 - 7:23

Spugen en stikken
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina vr 8 jul 2011 - 7:26

Ik ben bang voor de angst zelf.
Om hyperventilatie te krijgen en de controle te verliezen...
vooral in situaties waarbij ik niet weg kan zoals vergaderingen van mijn werk, in de bus, trein, bij begrafenissen, bij bruiloften enz.

Maar het gaat de laatste tijd hartstikke goed Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 7:30

Ik ben verschrikkelijk bang voor spinnen, al is het wel minder geworden, de hele kleintjes, beetje tot de maximale grootte van een springspinnetje, 'durf' ik inmiddels wel aan. Held op sokken dus laughcry Verder ben ik als de dood voor nachtvlinders, en van gewone vlinders hou ik ook al niet. Ik vind dat onberekenbare van een vlinder eng... En ik ben bag voor zwanen, als ik een zwaan binnen vijf meter afstand zie, loop ik liever even een blokje om.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 7:38

Spinnen, naaktslakken, mannen met onverzorgde lange nagels. Brrr.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:29

Spinnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:37

Mensen die achter me lopen.. Echt vre-se-lijk! :affraid:

Dan stop ik ook altijd zodat ze mij voorbij gaan en dan ga ik weer verder...

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 8 jul 2011 - 9:46

Ik ben voor heel veel dingen bang, onder andere voor eten en drinken in gezelschap van andere mensen, insecten, achtbanen die over de kop gaan, thrillers/horrorfilms, in het donker over straat lopen, gesloten winkels, overgeven, ziektes, reizen met openbaar vervoer, etcetera. Gelukkig heb ik de angsten beter onder controle sinds ik medicijnen heb.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Isilme vr 8 jul 2011 - 10:42

Ik ben eigenlijk voor heel weinig bang buiten mijn fobie, maar het heeft wel heel veel invloed (gehad) op bepaalde dingen.
Ik heb al jaren emetofobie. Oftewel een angst voor overgeven of mensen te zien overgeven.
Nou moet ik zeggen dat het momenteel te verwaarlozen is.
Ik heb tijden gekend dat ik niet met het openbaar vervoer durfde, moeite had met alle openbare plekken (bioscoop, kroegen, restaurants) en dat allemaal ook zo veel mogelijk ontweek.
Gelukkig heb ik dit nu allemaal goed onder controle, eigenlijk gewoon door het stap voor stap toch allemaal weer gewoon te doen, en moet ik zeggen dat er nu bijna geen sprake meer is van een fobie.
Ik doe alles nu weer gewoon en ik raak dan ook niet meer in paniek ofzo.
Heb er in zulke situaties echt helemaal geen last meer van.
Het enige waar ik moeite mee heb is als ik weet dat er in de omgeving iemand misselijk is en evt. gaat overgeven of als ik zelf heel misselijk ben.
Maar verder heb ik het volledig onder controle smile
Dit is echter wel iets wat altijd wel zal blijven sluimeren, maar nu gaat het goed gelukkig smile

Verder ben ik niet bang voor dieren (alhoewel, ik ben niet gek op wespen en kakkerlakken Wink) of hoogtes of wat dan ook.
Dat scheelt dan weer :-)
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Flinder vr 8 jul 2011 - 22:24

Ik ben bang voor wespen en onweer. Onweer heb ik al een paar keer dichtbij in zien slaan, echt heel naar! Ik zorg eigenlijk altijd dat ik binnen ben...
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Sweety vr 8 jul 2011 - 22:25

Voor spinnen en de dood.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:31

Ik heb hoogtevrees en krijg het hondsbenauwd in kleine ruimtes zonder dat ik een uitgang/licht zie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:34

Ik heb geen fobie. Ik ben ook niet echt heel erg bang voor iets. Ik vind alleen voeten heel vies.

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 8 jul 2011 - 22:35

Ik ben ontzettend bang voor alles wat met mensen en dood te maken heeft. Ik durf ook nooit te kijken bij een overleden iemand, omdat ik bang ben dat ze ineens bewegen of hun ogen open doen, ik weet dat het absurd is, maar toch kom ik er niet vanaf.

Verder ben ik ook heel erg bang dat een van mijn ouders iets overkomt...
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:36

haha wat een bangerikken hier!!

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 8 jul 2011 - 23:30

Sogood: wat naar dat je er zoveel last van hebt. hug

Ik ben bang om opgesloten te raken bijv. in de lift of dat ik een toiletdeur niet meer openkrijg als ik ergens ben en dat ze me pas uuuuren later vinden. Ik heb vroeger 2 x vastgezeten op een openbaar toilet en dat was me toch eng! Ik heb een hele lange tijd nergens de deur op slot durven doen. Liften ga ik het liefst ook niet in mijn eentje in, als ik dan vastzit dan is er tenminste nog iemand bij me maar nu met de kinderwagen ontkom je er bijna niet aan..

Verder ben ik bang voor geesten. Brrrr.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Joli86 vr 8 jul 2011 - 23:32

Muizen.... ieks.... Sad
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Juul vr 8 jul 2011 - 23:54

Spinnen, ik krijg dan een heel naar gevoel. Ik maak er geen een dood (behalve de echte mini spinnetjes), dat durf ik al niet. Embarassed
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: