Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 9:56

gelukkig Hazeltje, dat vind ik even fijn om te horen!!

Morgenochtend is het zover, tussen 9 en 10 komen ze weer thuis langs, gaan ze weer kijken of ze kunnen strippen. Mocht dat niet lukken, ga ik vragen of ik zsm ingeleid kan worden, zo niet, dan zondag ctg en maandag inleiden... Ik trek het echt niet om dan nog veel langer te moeten wachten, dus hoop dat er iets te regelen is.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:58

Ik heb de gel echt totaal niet vervelend ervaren.
Nu werkt het natuurlijk bij iedereen anders, maar ik heb genoeg verhalen gehoord bij wie het gewoon prima en vlot gegaan is Very Happy

Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen Pien!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:58

Je kan er ook gewoon niks van zeggen hoe je lichaam erop gaat reageren, op de hormonen.
Gel kan om de zoveel tijd ingebracht worden, infuus makkelijk omhoog gezet.
We zien het maandag wel... Ieder ziekenhuis zal vast een eigen protocol hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:59

Hoop het ook voor je Pien! Weet je toevallig of ze het in jullie ziekenhuis doen in het weekend, inleiden?

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 10:04

ProudMama schreef:Hoop het ook voor je Pien! Weet je toevallig of ze het in jullie ziekenhuis doen in het weekend, inleiden?

het schoonzusje van mn zus is op zaterdag gestuurd en zondags ingeleid. die maandag daarna zou ze 41 weken zijn. ze had verder geen `serieuze` of `ernstige` klachten, was het alleen zat. ik heb zoiets van: ik probeer het en anders heb ik pech. dan zal ik toch echt tot maandag moeten wachten... dan gaan we zaterdagavond waarschijnlijk uiteten en zondag nog ergens shoppen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:09

Haha, kun je je gedachten in elk geval nog even verzetten Pien, mocht het zo lopen.

Wellicht dat als het niet druk is het weekend, dat ze het wel doen.
Ik hoop het voor je als het nodig is.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 15 jul 2011 - 10:21

Pien, jij gaat naar het ziekenhuis in H. Mijn collega had op zondag een afwijkend ctg met 41 weken en die wilde ze toen direct inleiden. Dus ze doen het wel op zondag als het nodig is.

Ik ga naar bed!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:47

HD: Hier in het ziekenhuis doen ze het dus wel in geval van afwijkingen ed, maar niet gepland.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 15 jul 2011 - 11:52

Ik heb de afgelopen tijd een beetje met jullie meegelezen en wil jullie heel veel sterkte en succes wensen met de laatste loodjes!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 17:32

Wat lief CCC! Tnx.

Best een goed nachtje gehad hier, ben er maar 2x uit geweest om te plassen, heerlijk.
En hoe is het bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 19:37

Yoehoe vandaag 37 weken! Nu mag ik thuis bevallen!

Blondje, toen ik minder ver was dacht ik ook dat ik alleen over zou blijven in dit topic. Iedereen was ver voor mij uitgeteld. Er komen steeds meiden bij... Kijk maar hoeveel er al weer na mij zijn. Maak je geen zorgen!

Pien, hoe laat komen ze?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 19:50

En ik leef ook nog hoor! Al reageer ik niet veel meer. Ben al een uur bezig met bijlezen wat jullie elke weer allemaal vertellen :p

PM en Pien alvast veel succes! Vandaag gaan we naar babypark, ik ben benieuwd angel

Gast
Gast

Bericht  kletskousje vr 15 jul 2011 - 20:29

Bazyle, veel plezier!
Blondje, Ik ben er ook nog! Very Happy
Kruumel, Yes de 37 weken!
Pien, ik ben benieuwd of de vk heeft kunnen strippen

Hier ook alles goed.
net al boodschappen gedaan en straks ga ik nog even naar het dorp.
Verder niets bijzonders te melden eigenlijk!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane vr 15 jul 2011 - 20:40

@ PM: Veel succes maandag! Hoop dat je dan je 2 kleintjes in je armen kunt houden!

@ Pien/Novalee: Jullie ook een voorspoedige bevallig toegewenst, hopelijk duurt het niet lang meer!

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 20:44

even voor de duidelijkheid ik wilde niemand bang maken of wat dan ook. Maar ik zag dat PM er vanuit ging dat ze maandag ging bevallen,en daar ging ik ook vanuit toen ik hoorde dat ik dinsdags ingeleid werd,was een goede tegenvaller,vandaar dat ik even reageerde.
en wat betreft die gel,in het ziekenhuis hebben ze niet toegegeven dat ik van de gel ziek werd.Maar de verloskundige beaamde wel dat alle vrouwen er anders op reageren,en sommige zoals ik er ziek van worden. Maar daar moet je niet vanuit gaan,en als je al wat ontsluiting hebt is het niet nodig.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 20:45

Nou meiden, ze is geweest en ze heeft een klein beetje kunnen strippen!! Net een klein randje zeg maar, ontsluiting was 1 cm. Ze heeft behoorlijk moeten forceren, me behoorlijk pijn gedaan maar het feit dat ze iets heeft kunnen doen daar ben ik héél blij om!!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 20:46

Mauwmauw, meis het is al goed!! Ik weet hoe je het bedoeld maar het is gewoon niet zo heel slim om dat te gaan noemen in een topic waar 3 meiden op het punt van overtijd/ ingeleid staan worden...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  kletskousje vr 15 jul 2011 - 20:48

Pien, wat fijn dat ze toch wat heeft kunnen doen! Hopelijk gaat het nu snel doorzetten en hoef je maandag niet naar het ziekenhuis!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 20:50

@Pien,dat is misschien zo,maar ik had het destijds wel prettig gevonden dat ik had geweten dat je er ziek van kan worden,maar goed ze heeft wat kunnen doen,dus bij jouw zal het niet nodig zijn.
hoop dat ze wat opgang heeft kunnen brengen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:50

Wat goed Pien! Hopen dat het succes heeft joh.
Heb je het nog gehad over evt inleiden het weekend mocht het niet doorzetten? Al gaan we er vanauit van wel natuurlijk!

Kruumel: gefeliciteerd! Lekker idee dat het nu thuis mag?

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 20:58

Nee, ik wil deze kans nu gewoon met 2 handen aangrijpen, dit is mijn laatste kans op thuis bevallen.
Maandagochtend om 9 uur hoor ik hoe laat ik me in het ziekenhuis moet melden, daar krijg ik een ctg en echo, verder doen ze een inwendig onderzoek en beoordelen ze of ik misschien al gelijk klaar ben voor inleiding. zo niet, word er overlegd of ik nog kan en wil afwachten thuis op verdere ontsluiting zodat het alsnog een natuurlijke bevalling word óf dat ik me dinsdags meld voor een veter en vervolgens ingeleid word.

Als ik thuis afwacht op verdere ontsluiting is het voordeel dat ik alsnog een hele tijd gewoon thuis ben/ in eigen omgeving. Daarnaast ga je dan pas naar het ziekenhuis als het echte werk begonnen is. Dus de periode in het ziekenhuis is dan waarschijnlijk een heel stuk korter.

Als ik kies voor een veter/ inleiding, is de kans groot dat het nog langer duurt voor ik volledige ontsluiting heb, word ik dus echt opgenomen in het ziekenhuis en kan het zijn dat ik er misschien 1 of 2 nachten door breng...

We wachten dus nu in eerste instantie af, gebeurt het niet meer thuis, horen we maandagochtend hoelaat we in het ziekenhuis moeten zijn en dan kijken we hoe het ervoor staat. Ik ben in ieder geval weer een stuk rustiger en relaxter. Ben heel blij met deze laatste kans, zo voelt het echt voor mij!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 20:59

@Kruumel, gefeliciteerd met de 37 weken meid!! Fijn idee hè, dat je nu thuis mag bevallen!!? Heeft jullie bed het vannacht weer overleefd?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 21:05

ProudMama schreef:HD: Hier in het ziekenhuis doen ze het dus wel in geval van afwijkingen ed, maar niet gepland.

Bij mij had het er ook mee te maken dat het er 2 waren, en allebei in stuit lagen. Dat was nog een extra reden om toch tot maandag te wachten als mijn bloeddruk een beetje wilde zakken.

Bij jou zijn ze natuurlijk ook wat voorzichtiger, en wachten ze ook liever tot maandag. Ik vond dat zelf wel een hele geruststellende gedachte trouwens. Iedereen om me heen zei die zaterdag dat ik me niet weer naar huis moest laten sturen, maar ik was er toch wel blij mee, voelde wel veiliger, om die maandag terug te komen.

Bij eenlingen wachten ze natuurlijk ook liever tot na het weekend, maar een tweeling is nog weer wat anders natuurlijk.

Ik leef helemaal met je mee hoor, ik vind het zelf nog spannend, haha! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen! Ik denk in ieder geval aan je!

@ Pien: Wat fijn zeg! Hoop dat er nu iets op gang komt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 21:30

Ben wel blij dat er maandag gewoon een plekje is, met 2 is de planning natuurlijk toch weer anders.
Maar goed, mochten ze spontaan besluiten om het weekend te komen vind ik dat eigenlijk ook geen probleem Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 21:38

Pien, wat fijn!!
Ja ons bed staat nog...

PM, ik wil graag thuis bevallen dus is weer een mijlpaal.

Mauwmauw, had het gescheeld als iemand had gezegd dat je van de gel ziek kan worden? Je weet toch niet of jij er ziek van wordt. Ik ben bij de tandarts ook ziek geworden van de verdovingsvloeistof. Toen hij een kies ging trekken. Dat weet je van te voren gewoon niet. En dat kan net bij jou het geval zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: