Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:25

Kruumel schreef:Zijn dat steekjes van het indalen? Die heb ik ook regelmatig, en ik vind ze niet prettig. Al dat geschop en geboks en gedraai vind ik wel leuk, maar die steekjes zijn vervelend!

Sowieso is het van onderen anders vind ik... zoveel bloedsomloop, alles een beetje opgezwollen... vind dat wel vreemd.
Die ligt al helemaal ingedaald sinds een paar weken, ze kon zondag zelfs met de vingertop het hoofdje voelen.

Ja, klopt, het voelt echt anders. Om nog maar niet te spreken over aambeien door de druk op de onderkant Sad .
Gelukkig heb ik geen last van obstipatie, persen is nu vlg mij echt vervelend.

@Pien: Slaap lekker! Hopelijk knap je er van op!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:32

PM, de vk kon met de controle voordat ze me naar het zkh stuurde ook met haar vinger aan het hoofdje. Raar idee he? Ik heb nog wel steeds steken van onderen... dacht echt dat dat nog indalingssteken waren.

Hazeltje, sterkte... ik weet hoe je je voelt! hug

Pien, hopelijk kan je even een paar uurtjes slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:35

Had je al ontsluiting dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:36

Nee, maar ze heeft toen getoucheerd, en ze heeft wel met een vinger er doorgeprikt zeg maar... dat deed ook pijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:39

Oei ja, dat lijkt me niet prettig. Ook niet echt goed overigens, dan ga je toch juist forceren? Bij mij doen ze altijd heel voorzichtig, als ze te hardhandig voelen krijg je het effect van strippen...

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 1:39

Pien en Hazeltje, hug

Fiebje, wat vervelend van het vocht vasthouden Sad En wat tactloos van je huisarts zeg. Komop je bent hoog zwanger en je houdt een hoop vocht vast, tuurlijk ben je dan zwaarder. Dat is na de zwangerschap zo weer een heel stuk minder hug

Kruumel, kunnen die steken niet door het draaien van het hoofdje komen? Ik heb af en toe dat ik dat heel duidelijk voel. Dat doet niet echt pijn, maar prettig is het ook niet.

All, net weer even geslapen en sindsdien is de pijn in m'n lies een stuk minder. Ik voel het nog wel, maar ik kan tenminste weer een beetje lopen. Zometeen dus toch maar even wat nuttige dingen doen, al is het dan heel rustig aan.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:41

Ik weet t ook niet precies... ik ga er vanuit dat zij wel weet wat ze doet/deed.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:43

Novalee, dat zou ook kunnen... ik weet het niet. Ik weet ook niet hoe lang 'in aan het dalen' kan duren.

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 1:45

Volgens mij kan dat best lang duren. Met 34 weken lag ons meisje al een klein beetje ingedaald, en pas afgelopen maandag lag haar hoofdje helemaal vast.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:57

Met de 32 weken zei de vk dat ie aan het indalen was. Ik zal vrijdag eens vragen of dat nog steeds zo is.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 2:03

Kruumel, bij mij lag vorige week het hoofdje al vast en volledig ingedaald. Die steken heb ik soms nog steeds, heb meer het idee dat het hoofdje tegen mijn blaas aanduwd. Toen de VK vorige week het hoofdje ging voelen deed het gewoon pijn.

Ook heb ik last van mijn banden, ik ben net naar de stad geweest maar ik loop erg traag haha.
Gelukkig was ik net voor de bui terug.

Heb wel nieuw nachtgoed, en leggings voor na de bevalling, lang leve de zeeman Embarassed

Op de markt hingen alleen jurken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:08

Happydobby, ik heb ook erge last van de banden in de onderrug, vooral 's avonds en nadat ik een tijd gestaan heb.

Afgelopen zaterdag liep ik met mijn man en een vriend naar de auto na een feestje... de mannen waren beide flink aangeschoten, en ik was zo nuchter als maar wat. Zeggen ze ineens: Oh jij lijkt wel degene die zat is, jij waggelt het meest van ons alledrie!
Leuk he?

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 6 jul 2011 - 2:18

Toch maar weer eens proberen om uitgebreid te reageren, als ik vanaf volgende week thuis ben zal dat ook wel wat makkelijker zijn denk ik!

@Novalee, fijn dat de pijn in je liezen wat minder is. Niet meteen te veel willen doen nu hoor, voor je het weet is het weer terug.

@Pien, jammer dat het gisteren niet doorgezet heeft. Donderdag is een hele mooie dag (maar dan wel donderdag de 7e en niet de 14e!).

@PM, ik snap best dat je het al beu bent, maar hou vol! Wel super dat ze het toch zo lang volgehouden hebben al.

@Fiebje, lekker tactisch van je huisarts om te zeggen dat je te dik bent! Wel balen van het tunnelsyndroom, kan daar nu nog iets aan gedaan worden of moet je wachten tot na de bevalling? (Of kan het vanzelf over gaan in jouw geval, mijn moeder had het ook en is er aan geopereerd, zij mocht toen een tijdje niets doen met die hand, dat lijkt me wel vervelend als de kleine er straks is). Of begrijp ik nu dat het door de zwangerschap komt, dan zou ik er niets aan laten doen nee!

@HB, jammer dat ze op de markt niets leuks hadden, maar gelukkig heb je de Zeeman nog! Ik moet ook hoognodig nieuw nachtgoed hebben, ik had van het weekend mijn normale pyama aan, maar dat paste eigenlijk niet goed meer (draag normaal alleen ondergoed, en had er niet bij stil gestaan dat die pyama ook te klein was geworden).

@Kruumel, gerookte zalm mag je wel hebben als het van de visboer komt (en vers is) en biefstuk mag geloof ik ook best als het niet meer rood is van buiten, maar kan me indenken dat je die laatste weken ook nog wel zonder kunt.

Is er iemand die weet of er ook meegroei of voedingsbeha’s zijn met beugels, ik vind mijn borsten zo lelijk als ik beha’s zonder beugels moet dragen.
Maandag heb ik trouwens pretecho en ze belden net van de babydump dat het kamertje over 2 weken komt, spannend allemaal!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:19

Blondje: Noppies van de Wehkamp! Voorgevormd en met beugel!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 2:42

Blondje, die biefstuk mag ook niet meer rood zijn van binnen. Maar ik heb het op die manier in Amerika op en het is toch een beetje droog.

Gerookte zalm van de visboer mag idd wel, in de supermarkt is het vacuumverpakt en dat mag niet.

Jammer want pas hadden ze een aanbieding bij de appie, 2 hollandse nieuwe voor 2 euro maarja die zijn voorverpakt dus die mogen we nu niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:46

blondje1313 schreef:Is er iemand die weet of er ook meegroei of voedingsbeha’s zijn met beugels, ik vind mijn borsten zo lelijk als ik beha’s zonder beugels moet dragen.
Maandag heb ik trouwens pretecho en ze belden net van de babydump dat het kamertje over 2 weken komt, spannend allemaal!

www.bellyfashion.nl of www.prettymum.nl

Ik heb laatst deze besteld, heeft flexibele beugels en zit heel fijn vind ik:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken Mama_bianca

Heb er ook 1 met een normale beugel, maar ik vind dat nu in de bv-periode niet zo prettig zitte, knelt me veel te snel.

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 6 jul 2011 - 3:15

Voor wie al voedingsbh's heeft besteld, bestellen jullie hem in je oude (voor de zwangerschap) cupmaat? Mijn voorgevel is namelijk 'lichtelijk' ontploft en ik kan met goed fatsoen nu niet meer in mijn bh's.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:17

Ik heb m besteld in de maat die ik nu heb. Nu hopen dat het ook past als de BV op gang is en dat ik dan niet een nog grotere maat nodig heb.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 3:24

@Fearie, bij een vriendin van mij groeide haar borsten na de 5de dag borstvoeding met 2 cupmaten, ze adviseren om die dingen aan te schaffen als de bv op gang is.

Ik heb er 1 gekocht, mijn borsten zijn niet groter geworden en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze explosief zullen groeien. Heb die BH iets groter gekocht voor de zekerheid en ik wacht even de bv af.

MR dat is een mooi setje, die wil mijn vriend vast wel voor me kopen :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:55

Ik had al wel wat voedingsbh's van de hema in mn eigen maat, maar toen ik eenmaal stuwing had, paste dat echt niet meer, en werd het zeer pijnlijk. Toen moesten er snel grotere komen. Inmiddels zit ik wel weer in mn normale maat, maar als ik stuwing heb, knelt het wel sneller, maar dat hou je toch wel is mijn ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:57

Ik had bij H. niks aangeschaft.
Je weet niet of de bv goed gaat lopen en in mijn geval had ik dus met een hoop dure lingerie gezeten die ik niet had gedragen...

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 3:59

Nou meiden, ik heb heerlijk gelegen. Af en toe dommelde ik eventjes weg maar heb niet echt geslapen!! M´n man kwam om kwart voor 4 uit zn werk en is toen heerlijk even naast me gekropen, lekker eventjes samen ontspannen en gefantaseerd over wat komen gaat...

Tijdens het liggen heb ik heerlijk wehkamp afgespeurd en een gigantische bestelling gedaan!! Het totaal bedrag was niet echt laag zeg maar, maar tijdens de hele zwangerschap heb ik iedere week van mijn weekbudget 10 euro in een spaarpot gedaan, daar zit nu inmiddels 370 euro in! Dat is voor nieuwe kleding voor na de bevalling... Ik ben mijn positiekleding echt heel erg zat, door mijn zenuwpijn in mn been mag ik alleen maar jurkjes en rokje dragen en ik ben zó toe aan een fijne spijkerbroek!!

Mijn man is net terug van het boodschappen doen, heeft voor mij een ananas mee genomen en daar moet ik het hart van opeten van hem. Hij staat hem nu al te snijden...

Vandaag een makkie met eten, gister lasagne zelf gemaakt en dat gaan we vanavond eten! Heerlijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:59

Hazeltje schreef:Ik had bij H. niks aangeschaft.
Je weet niet of de bv goed gaat lopen en in mijn geval had ik dus met een hoop dure lingerie gezeten die ik niet had gedragen...

Klopt helemaal. Ik had een D-cup, dus ik kon gewoon hema-bh's kopen. Niet zo duur dan. Nu heb ik D of E, en koop ik wel duurdere. Die van de hema zijn ook niet zo mooi natuurlijk. Ik draag ze nog wel, maar mooi is anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:00

Haha, Pien, succes, vlg mijn zusje is het ontzettend vies! Die at ze hele dagen...

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 4:02

IK heb van de hema een meegroei en een voedingsbh gekocht.
Was een tijd terug met 30 korting op alle lingerie. Ze zitten me beide lekker en ik was maar iets van 15 euro kwijt voor samen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende