Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Pien schreef:Vluchttas
Voor Papa:
• extra shirt mouwloos en 1 met korte mouw
Ik heb ook nog een schoon boxershort en sokken. Voor het geval dat.
@Hazeltje, dat klopt, hier is de appie elke dag van 7 tot 22 uur open en anders moet je naar de apotheek voor flesvoeding. Dat zei ik ook tegen mijn vriend maarja, hij bleef erover mokken.
ach wat is 99 cent
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
PM, ik ben wel bang voor jou dat je zusje en beste vriendin op vakantie zijn als jouw kindjes geboren worden. Ik heb (helaas voor jou) niet het gevoel dat ze nog voor vrijdag gaan komen. Hoe lang blijven ze op vakantie?
Een van mijn beste vriendinnen gaat 31-07 voor 8 dagen op vakantie, ik ben 06-08 uitgeteld, dus ik denk dat ik ga bevallen als zij weg is. Ze heeft het vorige week geboekt, en nou weet ik wel dat het allemaal niet te plannen is, maar het viel me toch een beetje tegen.
Novalee, ik vroeg dat van het klaar zijn voor de bevalling. Ik kan me voorstellen dat je na de 40 weken wel klaar bent... je leeft toch een beetje naar die uitgerekende datum toe.
Ik denk dat ik dat ook dan pas heb... en niet eerder dan 40 weken.
Blondje, mooi he, die 3d echo? Heb je ook een foto?
Ons kindje heeft met de metingen ook lange benen tegenover de rest, maar wij zijn ook allebei klein, dat wil niks zeggen.
Pien, fijn dat je goed hebt geslapen. En je man ook... dat scheelt weer!
Theezakje, jammer van de slechte nacht! Zou er iets gaan beginnen bij je?
Fearie, effe doorzetten in de rommel en daarna lekker genieten van je keuken! Fijn hoor dat ze op een voorlichting met allemaal zwangere vrouwen slechte stoeltjes neerzetten!
Chelle, ik maak me ook niet echt zorgen zeg maar, maar meer het gevoel dat het zo snel aan me voorbij gaat! Ik heb wel het idee klaar te zijn voor de bevalling zelf, ik denk laat maar komen, ik zie wel hoe het gaat. Maar ik heb nog niet het gevoel klaar te zijn met mijn zwangerschap. Ik wil nog lekker genieten van mn buik en alles wat daar bij hoort!
Happydobby, lekker een dagje niks... geniet ervan!
Kletskousje, ik heb met 32 weken ook in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat mijn harde buiken weeen waren en ik geen ontsluiting mocht krijgen. Vanaf toen heb ik ook echt heel erg het gevoel van 'het mag nog niet' ik wil nog niet. Als mijn kindje gewoon tot de 40 weken (ongeveer) blijft zitten zal het allemaal goed komen met mijn gevoel, haha.
Fearie, ik heb alleen een lijstje met dingen die ik nog moest aanschaffen gemaakt, die is afgestreept. Een lijstje met wat er in de vluchttas moet, daar ben ik nu mee bezig. En een lijstje voor mijn man wat er direct na de bevalling geregeld moet worden, dat vroeg hij laatst. Hebben jullie nog tips voor dat laatste lijstje trouwens?
Happydobby, ik heb ook zo'n pakje voeding in huis gehaald. Gewoon voor de zekerheid.
Pien, ik heb het wel in huis gehaald, maar niet bij de babyspulletjes staan. Ik wil het niet gebruiken, maar wil het wel in huis hebben voor de zekerheid.
All, vanmiddag om 14.40 uur controle, en daarna even bij een collega'tje aan. Heb haar al best effe niet gezien, even bijkletsen!
Een van mijn beste vriendinnen gaat 31-07 voor 8 dagen op vakantie, ik ben 06-08 uitgeteld, dus ik denk dat ik ga bevallen als zij weg is. Ze heeft het vorige week geboekt, en nou weet ik wel dat het allemaal niet te plannen is, maar het viel me toch een beetje tegen.
Novalee, ik vroeg dat van het klaar zijn voor de bevalling. Ik kan me voorstellen dat je na de 40 weken wel klaar bent... je leeft toch een beetje naar die uitgerekende datum toe.
Blondje, mooi he, die 3d echo? Heb je ook een foto?
Ons kindje heeft met de metingen ook lange benen tegenover de rest, maar wij zijn ook allebei klein, dat wil niks zeggen.
Pien, fijn dat je goed hebt geslapen. En je man ook... dat scheelt weer!
Theezakje, jammer van de slechte nacht! Zou er iets gaan beginnen bij je?
Fearie, effe doorzetten in de rommel en daarna lekker genieten van je keuken! Fijn hoor dat ze op een voorlichting met allemaal zwangere vrouwen slechte stoeltjes neerzetten!
Chelle, ik maak me ook niet echt zorgen zeg maar, maar meer het gevoel dat het zo snel aan me voorbij gaat! Ik heb wel het idee klaar te zijn voor de bevalling zelf, ik denk laat maar komen, ik zie wel hoe het gaat. Maar ik heb nog niet het gevoel klaar te zijn met mijn zwangerschap. Ik wil nog lekker genieten van mn buik en alles wat daar bij hoort!
Happydobby, lekker een dagje niks... geniet ervan!
Kletskousje, ik heb met 32 weken ook in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat mijn harde buiken weeen waren en ik geen ontsluiting mocht krijgen. Vanaf toen heb ik ook echt heel erg het gevoel van 'het mag nog niet' ik wil nog niet. Als mijn kindje gewoon tot de 40 weken (ongeveer) blijft zitten zal het allemaal goed komen met mijn gevoel, haha.
Fearie, ik heb alleen een lijstje met dingen die ik nog moest aanschaffen gemaakt, die is afgestreept. Een lijstje met wat er in de vluchttas moet, daar ben ik nu mee bezig. En een lijstje voor mijn man wat er direct na de bevalling geregeld moet worden, dat vroeg hij laatst. Hebben jullie nog tips voor dat laatste lijstje trouwens?
Happydobby, ik heb ook zo'n pakje voeding in huis gehaald. Gewoon voor de zekerheid.
Pien, ik heb het wel in huis gehaald, maar niet bij de babyspulletjes staan. Ik wil het niet gebruiken, maar wil het wel in huis hebben voor de zekerheid.
All, vanmiddag om 14.40 uur controle, en daarna even bij een collega'tje aan. Heb haar al best effe niet gezien, even bijkletsen!
Gast- Gast
*breekt even in*
hier raadde de kraamzorg het ook af om flesvoeding in huis te halen, omdat je dan inderdaad sneller de overstap maakt.
onze kleine man had bijvoeding nodig en zowel kraamzorg als verloskundige had voor nood wat bij zich waar wij gebruikt van konden maken. uiteindelijk zijn we wel overgestapt en ebben we het zelf aangeschaft..
het komt altijd wel voor elkaar!
*breekt weer uit*
hier raadde de kraamzorg het ook af om flesvoeding in huis te halen, omdat je dan inderdaad sneller de overstap maakt.
onze kleine man had bijvoeding nodig en zowel kraamzorg als verloskundige had voor nood wat bij zich waar wij gebruikt van konden maken. uiteindelijk zijn we wel overgestapt en ebben we het zelf aangeschaft..
het komt altijd wel voor elkaar!
*breekt weer uit*
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Misschien een rare vraag, maar is het handig om leesvoer mee te nemen? Misschien voor mijn vriend ofzo? Of als ik zelf nog in staat ben om te lezen gedurende de weeen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Even een egoreactie met wat fotootjes van de echo, kom vandaag denk ik nog wel terug voor een uitgebreidere reactie:
het is een meisje!
ze zwaait even naar ons
het is een meisje!
ze zwaait even naar ons
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Kruumel schreef:ik vroeg dat van het klaar zijn voor de bevalling. Ik kan me voorstellen dat je na de 40 weken wel klaar bent... je leeft toch een beetje naar die uitgerekende datum toe.
Hier wilde ik nog op reageren, vergeten!!
Ik heb altijd geroepen, ik moet er niet aan denken dat ik overtijd ga lopen... Tot mijn klachten afnamen en ik eindelijk kon genieten van de zwangerschap, natuurlijk was ik nog moe en wat beperkter maar ik kon er echt van genieten!! Toen heb ik een tijdje geroepen, laat mij maar wel 2 weken overtijd hoor, ik wil die kleine meid nog niet uit mn buik missen en ben nog zo gelukkig met die dikke buik... Al die tijd leef je toch onbewust naar de uitgerekende datum toe, toen die vorige week aanbrak, was ik er ook echt gelijk helemaal klaar mee! Het liefst was ik toen gewoon gelijk bevallen, als de vk tegen mij gezegd had die dag: we gaan je inleiden, had ik een vreugde dansje gemaakt! Dat was voor mij wel echt het moment dat ik er dus echt klaar mee was!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:
Als ik dan weer zie dat een ander het wel in huis heeft gehaald denk ik, moet ik het dan toch maar halen. Maar nee, kruidvat eigen merk zou ik sowieso niet willen gebruiken dus dan zou ik alsnog een ander merk moeten zoeken... Heb mezelf er ook nog helemaal niet echt in verdiept, kan ik altijd nog doen!
@Pien, alle voedingen van 0 tot 6 maanden zijn hetzelfde.
Happydobby- Ratel
Fearie schreef:Misschien een rare vraag, maar is het handig om leesvoer mee te nemen? Misschien voor mijn vriend ofzo? Of als ik zelf nog in staat ben om te lezen gedurende de weeen
Mijn man leest niet en ik denk dat ik daar zelf op dat moment ook niet aan moet denken, je kunt voor alle zekerheid wat inpakken, anders is er altijd nog het winkeltje in het ziekenhuis waar je een tijdschrift zou kunnen kopen...
Pien- Ratel
ik mag toch hopen dat een hypo allergene voeding anders is als een gewone van de kruidvat?Happydobby schreef:
Pien- Ratel
Pien schreef:ik mag toch hopen dat een hypo allergene voeding anders is als een gewone van de kruidvat?Happydobby schreef:
Klopt.
Maar de standaard voedingen zijn gewoon hetzelfde.
Hypo allergene voedingen ook.
Je hebt ze alleen van verschillende merken.
Waarom zou je Kruidvat niet kiezen Pien?
Gast- Gast
omdat de kruidvat hier in de stad zit en ik daar bijna niet kom. dan moet ik altijd speciaal voor voeding naar de stad.
Pien- Ratel
@ Blondje, mooie foto's zeg Dat gaat een mooi kindje worden
@ Pien, bedankt voor je lijstje
@ Kruumel, het waren van die collegezaalstoelen. Die kon je naar beneden klappen en gewoon zitten, alleen echt fijn zitten deed het niet
@ Pien, bedankt voor je lijstje
@ Kruumel, het waren van die collegezaalstoelen. Die kon je naar beneden klappen en gewoon zitten, alleen echt fijn zitten deed het niet
Fearie- Ratel
Ooooooooooooooh, op die manier
Maar op zich kan dat wel hoor.
als je zorgt dat je altijd een extra pak hebt staan voor nood.
Wij hadden de Etos op het laatst. Maar goed, dat is hier wel op loopafstand.
Maar op zich kan dat wel hoor.
als je zorgt dat je altijd een extra pak hebt staan voor nood.
Wij hadden de Etos op het laatst. Maar goed, dat is hier wel op loopafstand.
Gast- Gast
Mijn neefje van 5 maanden krijgt etos huismerk standaard voeding of albert heijn voeding.
Hij is nog geen dag ziek geweest, heeft nauwelijks last gehad van krampjes enzo.
BV lukte niet maar daar zitten hun nu niet meer mee.
Ik zou pas speciale voeding kopen als je kindje op gewone niet goed reageert.
Hij is nog geen dag ziek geweest, heeft nauwelijks last gehad van krampjes enzo.
BV lukte niet maar daar zitten hun nu niet meer mee.
Ik zou pas speciale voeding kopen als je kindje op gewone niet goed reageert.
Happydobby- Ratel
Pien schreef:omdat de kruidvat hier in de stad zit en ik daar bijna niet kom. dan moet ik altijd speciaal voor voeding naar de stad.
Bij onze etos hier om de hoek hebben ze ook zo'n doosje van nutrilon of kant en klaar pakjes. Etos voeding in kleine pakjes had de etos hier niet maar dit is een kleine etos.
Ik dacht dat je tegen huismerk voeding was
Ik koop vaak huismerk produkten, zoals paracetamol enzo, anders betaal je voor het merk.
Happydobby- Ratel
Pien, ik heb wel zo'n kleine verpakking van nutrilon. Ik weet niet meer wat die kost, maar het zal vast niet veel zijn.
Gast- Gast
deze, 3 zakjes in doosje.
Die hebben ze bij onze albert heijn niet, alleen bij etos.
Die hebben ze bij onze albert heijn niet, alleen bij etos.
Happydobby- Ratel
haha... nee hoor, ik ben niet tegen eigen merk! ik heb voor mezelf ook vrijwel alles van eigen merk! al zou mijn man wel tegen een eigen merk kunnen zijn, hij wilde ook persé pampers!
Pien- Ratel
Pien schreef:haha... nee hoor, ik ben niet tegen eigen merk! ik heb voor mezelf ook vrijwel alles van eigen merk! al zou mijn man wel tegen een eigen merk kunnen zijn, hij wilde ook persé pampers!
haha mijn vriend wil altijd perse advil capsules, heb al zovaak gezegd dat ibruprofen van kruitvat hetzelfde is alleen veel goedkoper maarja, het moet perse advil zijn. gelukkig gebruikt hij ze niet heel vaak maar toch.
Happydobby- Ratel
Haha, gelukkig heb ik mijn vent van de merk-zooi afgekregen. Scheelt me teveel, ik haal vrijwel alles van eigen merk. Hij weet nu ondertussen ook niet beter
Fearie- Ratel
Er zijn ook dingen die je juist wel van een merk wil, pindakaas, cola.
Maar toilet papier kopen we altijd van euroshopper hoor!
Maar toilet papier kopen we altijd van euroshopper hoor!
Happydobby- Ratel
Pien bij de etos verkopen ze idd van nutrilon eigen merk heb ik niet gezien. Je hebt kant en klaar en de wakker geloof dat de verpakking zoals op de afb. Uit m'n hoofd 1.59 was. Heb deze vorige week ook gekocht. Gewoon ter geruststelling, stel dat het niet lukt. En de nachtapotheek zit aan de andere kant van de stad. Thanx nog voor het lijstje gooi snel nog wat compressen in de tas erbij!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pien, dat denk ik ook ja, dat je als je 40 weken bent, op je uitgerekende datum komt ineens wel het gevoel krijgt van laat maar komen, ik ben er klaar mee/voor. Ik ben bang dat ik dat gevoel voor de 40 weken niet ga krijgen... ik vind het zo snel gaan.
Komende zaterdag ben ik al 37 weken, en zou ik dus thuis mogen bevallen...
Komende zaterdag ben ik al 37 weken, en zou ik dus thuis mogen bevallen...
Gast- Gast
Blondje, mooie foto's zeg! Duidelijk een meisje he!
Zo, de rolluik hangt. Het is ook meteen lekker donker op die kamer. Ga proberen of mijn dochter vanavond al op haar nieuwe kamertje wil slapen. en in dus ook in haar nieuwe bed.
Ik ga volgende week vast aan de babywas beginnen. het kan maar klaar zijn
En mijn ziekenhuistas ook maar klaar maken.. je weet maar nooit he!
Zo, de rolluik hangt. Het is ook meteen lekker donker op die kamer. Ga proberen of mijn dochter vanavond al op haar nieuwe kamertje wil slapen. en in dus ook in haar nieuwe bed.
Ik ga volgende week vast aan de babywas beginnen. het kan maar klaar zijn
En mijn ziekenhuistas ook maar klaar maken.. je weet maar nooit he!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Hier is het weer afgezakt
Net op controle geweest. Alles oke!
Kleintje ligt diep ingedaald, dus ligt er klaar voor! Maar vindt het nog veel te gezellig bij mij denk ik...
Net op controle geweest. Alles oke!
Kleintje ligt diep ingedaald, dus ligt er klaar voor! Maar vindt het nog veel te gezellig bij mij denk ik...
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken