Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ProudMama schreef:Ben wel blij dat er maandag gewoon een plekje is, met 2 is de planning natuurlijk toch weer anders.
Maar goed, mochten ze spontaan besluiten om het weekend te komen vind ik dat eigenlijk ook geen probleem
Moet je er ook al heel vroeg zijn? Ik moest om 6.30 me al melden, ze wilden als 1e met mij beginnen omdat het er 2 waren. Was toen alleen al een uur bezig om de ctg goed te krijgen, haha! Ze kreeg er telkens maar 1 te pakken.
Gast- Gast
Pien, wat fijn dat het strippen gelukt is! Wel jammer dat het zeer deed maar het is voor een goed doel. Nu wordt het echt spannend! Rommelt het nog steeds zo? In ieder geval prettig datje nu ook een beetje weet hoe het maandag in het ziekenhuis gaat verlopen.
Kruumel, gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal! Fijn gevoel he? Nog leuke plannen voor het weekend?
Bazyle, ja het aantal pagina's gaat hard de laatste dagen. Nog even, dan wordt het weer wat rustiger Veel plezier met winkelen! Gaan jullie voor iets speciaals kijken, of gewoon wat kleine dingetjes?
PM, fijn van de goede nacht! Hebben jullie nog plannen voor jullie laatste weekend met z'n 2tjes? En hoe gaat het met je buik vandaag? Alles rustig?
HD, Fearie en Fiebje, hoe is het bij jullie?
All, bij mij is alles rustig. Gisteren wel af en toe een heel licht krampje en steekje, maar verder niks. Ook geen slijmverlies ofzo. Vannacht heerlijk ruim 10 uur achterelkaar geslapen Zometeen gaan we uitgebreid boodschappen doen, zodat er ook voldoende drinken enzo is voor de kraamvisite. Verder een lekker rustig weekend denk ik, ons laatste pre-papa-en-mama-weekend
Creabea, Earane en chococupcake, bedankt voor de succeswensen!
Kruumel, gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal! Fijn gevoel he? Nog leuke plannen voor het weekend?
Bazyle, ja het aantal pagina's gaat hard de laatste dagen. Nog even, dan wordt het weer wat rustiger Veel plezier met winkelen! Gaan jullie voor iets speciaals kijken, of gewoon wat kleine dingetjes?
PM, fijn van de goede nacht! Hebben jullie nog plannen voor jullie laatste weekend met z'n 2tjes? En hoe gaat het met je buik vandaag? Alles rustig?
HD, Fearie en Fiebje, hoe is het bij jullie?
All, bij mij is alles rustig. Gisteren wel af en toe een heel licht krampje en steekje, maar verder niks. Ook geen slijmverlies ofzo. Vannacht heerlijk ruim 10 uur achterelkaar geslapen Zometeen gaan we uitgebreid boodschappen doen, zodat er ook voldoende drinken enzo is voor de kraamvisite. Verder een lekker rustig weekend denk ik, ons laatste pre-papa-en-mama-weekend
Creabea, Earane en chococupcake, bedankt voor de succeswensen!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pfft, heb ik weer... twijfel twijfel twijfel... vruchtwater ruik en herken je toch gelijk?
Laatst aangepast door ProudMama op vr 15 jul 2011 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@novalee, het strippen is pijnlijk maar goed te doen als je heel goed op je ademhaling let!! Mocht ik nog een keer moeten, zie ik er niet tegen op!!
Het rommeld hier behoorlijk, veel harde buiken en bloed/ slijmverlies!!
Het rommeld hier behoorlijk, veel harde buiken en bloed/ slijmverlies!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Kun je proberen een beetje op te vangen? Ik heb begrepen dat je het verschil kunt ruiken. Urine is echt urinegeur (goh?!) en vruchtwater ruikt een stuk zoeter.
Novalee- Kletskop
Pien, spannend!
Novalee- Kletskop
Het ruikt nergens naar. Maar goed, ik drink ook heel veel, gisteravond 2 liter water op ivm hoge bloedsuiker, dus ja...
Wacht het wel gewoon paar uurtjes af.
Wacht het wel gewoon paar uurtjes af.
Gast- Gast
Pien, spannend, hopelijk heeft het strippen dan toch effect gehad!
PM, ik weet ook niet hoe vruchtwater ruikt, maar in elk geval niet als urine. Stomme vraag, maar maakt het verschil voor de situatie als het vruchtwater is? Maar inderdaad als je veel gedronken hebt ruikt urine ook niet zo sterk. Heb je ook aan je beddengoed geroken? Ochtendurine ruikt toch meestal wel wat sterker?
Bazyle, veel plezier bij het babypark. In V'hoven? Mijn man is nu een weekendje weg, als hij maandag een beetje fit is als hij thuis is gaan we ook babyshoppen, matrasjes e.d.
PM, ik weet ook niet hoe vruchtwater ruikt, maar in elk geval niet als urine. Stomme vraag, maar maakt het verschil voor de situatie als het vruchtwater is? Maar inderdaad als je veel gedronken hebt ruikt urine ook niet zo sterk. Heb je ook aan je beddengoed geroken? Ochtendurine ruikt toch meestal wel wat sterker?
Bazyle, veel plezier bij het babypark. In V'hoven? Mijn man is nu een weekendje weg, als hij maandag een beetje fit is als hij thuis is gaan we ook babyshoppen, matrasjes e.d.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje: Je mag niet te lang doorlopen met gebroken vliezen omdat je kindje dan geen bescherming meer heeft.
Ochtendurine is het niet meer als je 's nachts al 2 keer bent wezen plassen.
Ochtendurine is het niet meer als je 's nachts al 2 keer bent wezen plassen.
Gast- Gast
Waaaah Pien! Dat zou wel gaaf zijn als je op de valreep toch nog thuis zou kunnen bevallen!
Ik ga heeeel hard duimen voor je!
@ PM: Gisteren toevallig bevallingsverhalen gekeken?
Ook iemand zwanger van een tweeling en ze was bijna 37wk dacht ik.
0,0 Gevoel dat het zou beginnen en 3 uur nadat ze dat gezegd had begon de bevalling!
Hier heeeeerlijk uitgeslapen.
Nu wat eten, zo aankleden en dan ga ik even naar mijn zusje toe.
Verder voel ik de baby echt continu schoppen. Net zo'n druktemaker als H was en is
Maandag de 20wk echo. Ben benieuwd.
Ik ga heeeel hard duimen voor je!
@ PM: Gisteren toevallig bevallingsverhalen gekeken?
Ook iemand zwanger van een tweeling en ze was bijna 37wk dacht ik.
0,0 Gevoel dat het zou beginnen en 3 uur nadat ze dat gezegd had begon de bevalling!
Hier heeeeerlijk uitgeslapen.
Nu wat eten, zo aankleden en dan ga ik even naar mijn zusje toe.
Verder voel ik de baby echt continu schoppen. Net zo'n druktemaker als H was en is
Maandag de 20wk echo. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Hazeltje: Nee, dat soort programma's hoef ik nu echt niet te zien. Heb al teveel bevallingen gezien in mijn leven
Gast- Gast
Moet er om 7.15 zijn._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Ben wel blij dat er maandag gewoon een plekje is, met 2 is de planning natuurlijk toch weer anders.
Maar goed, mochten ze spontaan besluiten om het weekend te komen vind ik dat eigenlijk ook geen probleem
Moet je er ook al heel vroeg zijn? Ik moest om 6.30 me al melden, ze wilden als 1e met mij beginnen omdat het er 2 waren. Was toen alleen al een uur bezig om de ctg goed te krijgen, haha! Ze kreeg er telkens maar 1 te pakken.
Ja, CTG is iedere keer weer drama. Of dezelfde, of mijn hartslag... Denk dat ze de onderste gelijk aan de inwendige CTG doen voor de zekerheid.
Infuus hebben ze toen 's nachts ook 3x over moeten prikken, dus dat zal nu ook wel weer even duren haha...
Gast- Gast
Oh, hahahaha.
Ik vind het wel leuk om te zien
Trouwens, vruchtwater zou je wel moeten kunnen onderscheiden van urine.
Kun je het ophouden?
Ik vind het wel leuk om te zien
Trouwens, vruchtwater zou je wel moeten kunnen onderscheiden van urine.
Kun je het ophouden?
Gast- Gast
Hert is iedere keer een heel klein beetje, dus het kan alles zijn... Waarom maken ze vruchtwater niet gewoon blauw ofzo? Dan is het tenminste duidelijk
Gast- Gast
PM: Ik heb ruim 120 uur met gebroken vliezzen gebroken zonder dat ik het wist. Maar achteraf denk ik ja ik had die singalen moeten herken. Ik verloor dus kleine beetjes vruchtwater. Had een klein scheurtje in de bovenste vliezen. Maar 1 van de signalen was dat ik 1x op een dag een heel natte maandverband had. Wat ik dacht dat het slijm was maar achteraf was het vruchtwater. Heb je dit ook?
Anders kan je het zkh bellen en die doen dan een testje of je vruchtwater gebroken is. Zo kwamen ze erbij mij na ruim 5 dagen achter dat het gebroken was.
Bij mij rook mij vruchtwater niet echt anders. Eigenlijk of ik heb een slechte reuk!!
Anders kan je het zkh bellen en die doen dan een testje of je vruchtwater gebroken is. Zo kwamen ze erbij mij na ruim 5 dagen achter dat het gebroken was.
Bij mij rook mij vruchtwater niet echt anders. Eigenlijk of ik heb een slechte reuk!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, blauw!!!
Dan denk je nog dat je moet bevallen van smurfjes
Dan denk je nog dat je moet bevallen van smurfjes
Gast- Gast
Vanmorgen had ik dus een hele natte maandverband, maar ben wel vaker wakker geworden met urineverlies, dat maakt het zo twijfelachtig.
Zei het net tegen mijn man dat ik nu toch aan het twijfelen ben, zegt hij: Zou wel slecht uitkomen vandaag, wil eigenlijk een hoop doen
Zei het net tegen mijn man dat ik nu toch aan het twijfelen ben, zegt hij: Zou wel slecht uitkomen vandaag, wil eigenlijk een hoop doen
Gast- Gast
PM, dat bedoelt hij vast niet zo, maar mannen af en toe!
Als je twijfelt gewoon even het ziekenhuis bellen, dan weet je het ook zeker.
En Hazeltje, die smurfen klinken van de ene kant nog niet zo verkeerd, zijn tenminste lekker klein!
Als je twijfelt gewoon even het ziekenhuis bellen, dan weet je het ook zeker.
En Hazeltje, die smurfen klinken van de ene kant nog niet zo verkeerd, zijn tenminste lekker klein!
blondje1313- Kletskop
Haha dat had ik ook toen ik promp naar het zkh werd gestuurd voor ctg en echo en toen dat testje gedaan.ProudMama schreef:Vanmorgen had ik dus een hele natte maandverband, maar ben wel vaker wakker geworden met urineverlies, dat maakt het zo twijfelachtig.
Maar je moet het wel in de gaten houden...D. heeft er niks aan overgehouden verder gelukkig want ik had me echt voor mijn hoofd geslagen als dat wel zo was.
Maar als je twijfel gewoon ziekenhuis bellen dat testje stelt niks voor..Het is net een zwangerschapstestje van de kruitvat.
Alleen ze gaan even kijken met een stokje van onder en dan moet je 5 a' 10 minuten wachten en dan weet je al of je vliezen gebroken zijn.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 15 jul 2011 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
Iik lees alleen even. mijn laptop is overleden. even een nieuwe Windows erop.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik ben al zoveel in het ziekenhuis geweest met 'loos alarm' dat ik bijna niet meer durf...
Nu is het ook minder, dus het zal wel urine of gewone waterige afscheiding geweest zijn.
Nu is het ook minder, dus het zal wel urine of gewone waterige afscheiding geweest zijn.
Gast- Gast
Daar is het ziekenhuis ook voor hoor, om je ongerustheid weg te nemen. Beter een keer te vaak dan een keer te weinig. Maar als het nu over is snap ik wel dat je niet gaat.
blondje1313- Kletskop
Dat had ik dus ook dat het elke keer stopte maar ik had het wel iedere dag.ProudMama schreef:Ik ben al zoveel in het ziekenhuis geweest met 'loos alarm' dat ik bijna niet meer durf...
Dacht ook dat het waterige/slijm afscheiding was maar dat was het dus niet!!
Bruintje Beer- Kletskop
Oke, ik hou het wel even in de gaten, mocht het inderdaad vanavond nog zo zijn kan ik altijd nog even bellen.Bruintje Beer schreef:Dat had ik dus ook dat het elke keer stopte maar ik had het wel iedere dag.ProudMama schreef:Ik ben al zoveel in het ziekenhuis geweest met 'loos alarm' dat ik bijna niet meer durf...
Dacht ook dat het waterige/slijm afscheiding was maar dat was het dus niet!!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken