Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Laced vr 15 jul 2011 - 4:53

Pm: het gaat prima met me! Alhoewel ik echt merk dat het zwaarder wordt. Heb heel veel last van maagpijn / maagzuur. Heb daar pilletjes voor gekregen, alleen werken die ook niet geweldig. Kan echt maar minimaal eten, dat is wel frustrerend. Verder doet de kleine man het prima in mijn buik. Heb wekelijks een doppler echo en dat is tor nu toe keurig. Zijn hoofdje en rompje groeien nu goed, alleen blijven zijn beentjes wat achter. Gelukkig kunnen ze het verklaren door mijn lengte en iedereen aan mijn kant van de familie is ook klein. Op de curve bungelt hij dus nog steeds onderaan, maar dat komt straks wel weer goed. Wat spannend dat maandag de grote dag is voor jullie. Ik hoop dat de bevalling goed zal gaan en je maandag je 2 prachtige kinderen vast mag houden!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:59

Laced: Bij mij liepen de beentjes ook iedere keer ruim 2 weken achter, en op de laatste 2 echo's is dat helemaal weg en zitten de beentjes perfect op schema, bij allebei.
Hoe lang ben jij als ik vragen mag?
Wel rot van je maag, als je weinig eet voel je je helemaal zo gammel he?!

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 15 jul 2011 - 5:07

Pm: zijn beentjes lopen nu zo'n 3 weken achter. ik ben zelf maar 1.54, mijn man daarintegen is wel 1.85. Ja, echt heel vervelend met mijn maag. Vanalles geprobeerd. Van Antagel kreeg ik darmkrampen, graviscon werkte ook al niet. Overdag gaat het wel maar savonds kan ik er niet van slapen. Ik kan alleen maar lichte maaltijden verdragen. Krijg ook van iedereen te horen dat ik zoveel ben afgevallen in mijn gezicht. Gelukkig krijgt het kindje toch zijn voedingsstoffen wel binnen, alleen is mijn weerstand minimaal.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:08

Pfft, voel me op het moment niet echt lekker. Buik staat ook heel gespannen, heb echt het idee dat ik mijn huid bijna voel scheuren.
En dan zijn ze nog zo lekker druk ook...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:05

Ik heb niet alle pagina's terug gelezen, maar PM gaan ze je inleiden maandag?
Weet je dus zeker dat maandag de 18de dé dag is?
En Pien ook?

Wat spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:15

Ja, ik beval echt maandag als alles goed gaat!
Tenzij ze besluiten om het weekend zelf te komen, maar die kans wordt natuurlijk klein.

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 15 jul 2011 - 8:23

Ze zijn natuurlijk al eigenwijs genoeg he, PM!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:30

Burn schreef:Ze zijn natuurlijk al eigenwijs genoeg he, PM!
Dat dan weer wel Laughing

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 15 jul 2011 - 8:42

Zie de 2 hummels van PM, zich vastklampen. NEE! MAM! MAANDAG GAAN WE ER NIET UIT!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:46

Burn schreef:Zie de 2 hummels van PM, zich vastklampen. NEE! MAM! MAANDAG GAAN WE ER NIET UIT!
Het is maandag of voor maandag, maandag hebben ze geen keus meer.
Alleen voor mam is het fijner als ze gewoon uit zichzelf komen Wink

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 15 jul 2011 - 8:47

NEEEHEEEEEEEEEE! MAHAAAAM! IK WIL ECHT NIET! SadSad EN ...... BLIJFT OOK NOG LEKKER ZITTEN! En die stomme dokter.. die kan wel weg gaan! angel En jou een plezier doen? Waaarom?

*fanatasie slaat op hol*

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:50

Hou eens ff op, ik hoop toch op een beetje normale bevalling na zo'n drama- zwangerschap... :shock:

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 8:50

pm ik weet niet hoe het bij jouw zal gaan,maar ik werd ingeleid op dinsdag en pas woensdag avond bevallen.Nu had ik nog helemaal geen ontsluiting en ik las dat jij dat wel al had,Waarschijnlijk beginnen ze gelijk met je vliezen breken.Maar wat ik probeer te zeggen,dat je er ook rekening meer moet houden dat ze misschien pas dinsdag komen,maar nogmaals ik weet niet hoe ze dat doen met een tweeling en wat ze tegen je hebben gezegd natuurlijk.Alvast succes maandag(of eerder natuurlijk)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:52

Ze beginnen bij mij met breken van de vliezen en infuus, dus niet eerst gel ed. Daardoor duurt het vaak juist lang, dat stadium ben ik al voorbij Wink

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 15 jul 2011 - 8:55

ProudMama schreef:Hou eens ff op, ik hoop toch op een beetje normale bevalling na zo'n drama- zwangerschap... :shock:

Sorry schattie! I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:56

Burn schreef:
ProudMama schreef:Hou eens ff op, ik hoop toch op een beetje normale bevalling na zo'n drama- zwangerschap... :shock:

Sorry schattie! I love you
Wink

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 8:57

wees blij dat je die gel niet krijgt,ik ben er behoorlijk ziek van geworden(al hebben ze het nooit toegegeven)bij is op de dinsdag gel in gebracht,woensdag ochtend had ik 1cm en konden ze me vliezen breken en infuus aanbrengen,om 18uur had ik 3-4 cm,toen is besloten voor een keizersnede(mede omdat ik vanaf dinsdag middag niks meer binnen had gehouden)Maar goed JIJ gaat die 2 ukkie er gewoon zonder problemen uit poepen.zoals je zelf zegt een normale bevalling na zoveel ellende.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:58

Ik start al met 3 cm ontsluiting he, dat zal vast wel verschil maken!

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 8:59

ProudMama schreef:Ik start al met 3 cm ontsluiting he, dat zal vast wel verschil maken!
zeker! ik hou het forum in de gaten maandag,ben benieuwd naar het geslacht en de namen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 9:00

mauwmauw schreef:wees blij dat je die gel niet krijgt,ik ben er behoorlijk ziek van geworden(al hebben ze het nooit toegegeven)bij is op de dinsdag gel in gebracht,woensdag ochtend had ik 1cm en konden ze me vliezen breken en infuus aanbrengen,om 18uur had ik 3-4 cm,toen is besloten voor een keizersnede(mede omdat ik vanaf dinsdag middag niks meer binnen had gehouden)

scratch

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Creabea_28 vr 15 jul 2011 - 9:05

* breekt even in *

Pm, alvast heel veel succes en geluk voor maandag. Dit weekend kan ik niet op het forum komen, dus vandaar nu even een berichtje. Ik zal aan je denken maandag en hoop dat alles voorspoedig zal verlopen, dat heb je wel verdiend na zo'n zwangerschap.
Zet hem op meid!

Ook voor de andere meiden die bijna moeten bevallen: sterkte met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling toegewenst.

* breekt weer uit*
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:07

Thnx Crea, wat lief!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw vr 15 jul 2011 - 9:08

Pien schreef:
mauwmauw schreef:wees blij dat je die gel niet krijgt,ik ben er behoorlijk ziek van geworden(al hebben ze het nooit toegegeven)bij is op de dinsdag gel in gebracht,woensdag ochtend had ik 1cm en konden ze me vliezen breken en infuus aanbrengen,om 18uur had ik 3-4 cm,toen is besloten voor een keizersnede(mede omdat ik vanaf dinsdag middag niks meer binnen had gehouden)

scratch
sorry wilde je niet bang maken hoor,maar ik zag dat jij je slijmprop al verloren bent,bij zat alles nog pot dicht,ben ingeleid met 38+1
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby vr 15 jul 2011 - 9:49

Pien schreef:

scratch

haha pien, das niet bij iedereen denk ik.
Mijn Ma werd bij ingeleid met 42 weken en ze begonnen om half 9 en ik was er om 14:30. Maar mijn pa weet niet meer of ze al ontsluiting had. Maargoed, ik kwam best snel toch angel

@Pm, met 3 cm al te hebben zou je denken dat maandag toch wel lukt!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:53

Nou, ik heb ook gel gehad en bij mij is het allemaal prima gegaan hoor.
Ik heb verder geen infuus of wat dan ook nodig gehad.

Om 17u gel ingebracht en twee uur later begonnen mijn weeën en de volgende ochtend om 08.20 is H. geboren.

Oh en ik had ook nog geen ontsluiting.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: