Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 6:02

Ik ben ook al eerder stukken verloren PM. Precies dezelfde kleur en `substantie`.
Dat was trouwens donderdag na het strippen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:05

Ja, het groeit weer aan he?!

Gast
Gast

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 6:19

ja idd... ik denk dus dat dat bij mij gebeurt is. anders was hij echt mega!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje za 16 jul 2011 - 6:54

Susan schreef:
ProudMama schreef:Oke, ik hou het wel even in de gaten, mocht het inderdaad vanavond nog zo zijn kan ik altijd nog even bellen.

Anders ruik je er even aan, vruchtwater ruikt zoetig. Als je vermoedt dat het vruchtwater is dan zou ik wel meteen even bellen.

ik heb ook geroken toen mijn vliezen waren gebroken, omdat ik het eerst niet geloofde dat het mijn vliezen waren, maar ik rook echt helemaal niets.. het was gewoon kleurloos water. ik geloofde het pas toen ik de kleine voelde bewegen waarna ik weer vruchtwater verloor!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:59

Verlies nu niks meer, dus het zal vast geen vruchtwater geweest zijn. Helaas...

Gast
Gast

Bericht  Susan za 16 jul 2011 - 7:06

Als je vocht verliest kan dat ook nog je slijmprop zijn. Ik dacht bij de tweede bevalling dat ik vruchtwater verloor, maar toen ik in het ziekenhuis aankwam zei de verloskundige dat dat dus de slijmprop was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:31

Naaaah, ik kon heel de dag niet online zijn en had echt gehoopt op min of meer wat baby nieuws.
Al dan niet iemand die bezig was.

Hopelijk gaat het snel doorzetten Pien!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:38

Hazeltje, de babykamer is nu af, de deuren zitten erin, dus wie weet vanacht... Laughing
Denk dat ze daar gewoon op gewacht hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:44

Spreek ze maar eens streng toe :P

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 16 jul 2011 - 8:45

ProudMama schreef:Hazeltje, de babykamer is nu af, de deuren zitten erin, dus wie weet vanacht... Laughing

Zou leuk zijn PM!

Laatst aangepast door Smaragdje op za 16 jul 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 8:46

Hier voor als nog niet het idee dat er een bevalling nadert....
Wel nog steeds buikpijn, harde buiken en behoorlijk bloed/slijmverlies maar het zet niet heftig door en heeft ook geen regelmaat!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 16 jul 2011 - 8:57

Pien schreef:Hier voor als nog niet het idee dat er een bevalling nadert....
Wel nog steeds buikpijn, harde buiken en behoorlijk bloed/slijmverlies maar het zet niet heftig door en heeft ook geen regelmaat!!

Pien, ik vind het echt vervelend voor jou dat het nog steeds niet doorzet, nu heb jij toch wel lang genoeg gewacht! hug

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:19

Smaragdje schreef:
ProudMama schreef:Hazeltje, de babykamer is nu af, de deuren zitten erin, dus wie weet vanacht... Laughing

Zou leuk zijn PM!

Ja, hoopte dat het nu toch spontaan zou gebeuren omdat ik meer ontspannen ben omdat er een datum is. Maar helaas...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 16 jul 2011 - 9:29

ProudMama schreef:
Smaragdje schreef:

Zou leuk zijn PM!

Ja, hoopte dat het nu toch spontaan zou gebeuren omdat ik meer ontspannen ben omdat er een datum is. Maar helaas...

Het is nog geen maandag!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:32

Nee, maar de kans wordt wel heel klein Wink

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 16 jul 2011 - 10:06

Nog niks gebeurd hier. Nou dames, vanacht misschien.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 11:58

Ik ben al lang niet op de laptop geweest maar heb wel alles meegelezen via de telefoon. Pien ik hoop echt dat t doorzet!

Wij zijn vanavond lekker uit geweest eten met vrienden. Heerlijk!

Ik begin me serieus af te vragen hoe oefenweeen voelen... Heb sinds een paar dagen 's avonds krampen/steken in de onderbuik. Vraag me echt af wat dat is.

Net nog even een bevalling van een koe gezien... Maar goed dat t bij vrouwen anders gaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 16:31

Zo'n goed nachtje als ik afgelopen nacht had, zo slecht was het nu. Amper geslapen. Misschien was mijn middagdutje van gister achteraf wel een heel slecht idee...

Pien: hoe was jouw nacht?

Novalee: bij jouw al actie?

Kruumel: dat kan inderdaad oefenweeen zijn. Of je banden die protest geven na een dag.

HD: bij jou alles nog rustig?

Gast
Gast

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 19:23

Pm, balen dat je zo een klote nacht heb gehad!!

Hier heeft het weer niet door gezet... Ben erg verdrietig en heb het gevoel als of niks in deze zwangerschap kan gaan zoals wij graag willen... Heb overigens vannacht wel lekker geslapen, wilde nog even verder slapen maar lig nu naast een snurkende man, heel vervelend.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 za 16 jul 2011 - 19:35

Pien schreef:Pm, balen dat je zo een klote nacht heb gehad!!

Hier heeft het weer niet door gezet... Ben erg verdrietig en heb het gevoel als of niks in deze zwangerschap kan gaan zoals wij graag willen... Heb overigens vannacht wel lekker geslapen, wilde nog even verder slapen maar lig nu naast een snurkende man, heel vervelend.

Balen dat het niet heeft doorgezet en het gevoel dat niks gaat zoals je gehoopt/verwacht had in je zwangerschap, dat ken ik helaas heel goed. hug
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Darius za 16 jul 2011 - 19:47

Pien, onderzoek heeft uitgewezen dat kindjes die na de uitgerekende datum worden geboren, later minder kans hebben op leerproblemen. Heb je dat iig in de pocket......strekte hoor meid!! En verder alle andere dames ook!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 19:50

Pien, wat rot dat het zo lang duurt voor je meisje komt. Ik hoop echt voor je dat het nu toch snel zal gaan gebeuren. Kop op, meis! Sterkte met de laatste loodjes. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 20:30

Pien: ken het gevoel helaas maar al te goed. 10 weken geleden ging ik aan de weeenremmers, en nu mag ik bevallen en moet ik ingeleid worden. Bah.
Heb ook iedere ochtend zo'n moment dat ik alleen maar kan huilen omdat het allemaal zo gelopen is ipv er lekker van heb kunnen genieten, snap helemaal je gevoel meis... hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 20:36

Ik vind het gewoon oprecht sneu voor jullie meiden.
Had zo gehoopt dat jullie zelf hadden mogen beginnen en bij beide begon het er nog op te lijken ook.
En dan zwakt alles toch weer af!

Echt balen.

Jullie gevoel herken ik maar al te goed v.w.b. dat gevoel...
Ik ben nu 20 weken en heb eigenlijk pas twee weken kunnen genieten en dat was op vakantie.

Maar nu duurt het voor beide niet lang meer.
Hopelijk hebben jullie nu snel jullie beebjes in jullie armen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 16 jul 2011 - 20:40

Lieve Pien en PM, ik vind het zó balen voor jullie dat het niet loopt zoals jullie het liefst hadden gewild... Maar goed, deze dag is net begonnen, wie weet wat het vandaag nog allemaal brengt. En anders hoop ik dat jullie tóch kunnen genieten van deze dag thuis, voordat jullie je morgen in het ziekenhuis moeten melden.

Heel dikke knuffel hug voor jullie allebei!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: