Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
PM, gefeliciteerd met deze mijlpaal, inderdaad hopelijk de laatste voor je!
Novalee, succes bij de vk vandaag, hopelijk is het meer dan de standaard controle.
De 3d echo gisteren was erg leuk, ze had binnen 3 seconden gecontroleerd dat het echt een meisje is, dus de kleertjes die we al gekregen hebben hoeven niet terug naar de winkel!
Helaas sliep ons meisje de hele tijd, dus we hebben weinig zien bewegen (hoewel mijn buik toch flink op en neer ging), maar wil van haar hoofdje kunnen genieten. Echt mooi om te zien dat het dus echt al een helemaal af mensje is nu.
Alles liep ook op schema, alleen de beentjes waren wat lang, en dat terwijl wij niet erg groot zijn, we zullen wel zien straks!
Het gewicht werd geschat op 1kg, vruchtwater was er veel, dus dat wordt een nat pak voor mij straks! Verder ligt ze met haar hoofdje lekker in mijn blaas te duwen, dus daar zal ik nog veel last van gaan krijgen misschien, maar tot nu toe valt het heel erg mee.
Novalee, succes bij de vk vandaag, hopelijk is het meer dan de standaard controle.
De 3d echo gisteren was erg leuk, ze had binnen 3 seconden gecontroleerd dat het echt een meisje is, dus de kleertjes die we al gekregen hebben hoeven niet terug naar de winkel!
Helaas sliep ons meisje de hele tijd, dus we hebben weinig zien bewegen (hoewel mijn buik toch flink op en neer ging), maar wil van haar hoofdje kunnen genieten. Echt mooi om te zien dat het dus echt al een helemaal af mensje is nu.
Alles liep ook op schema, alleen de beentjes waren wat lang, en dat terwijl wij niet erg groot zijn, we zullen wel zien straks!
Het gewicht werd geschat op 1kg, vruchtwater was er veel, dus dat wordt een nat pak voor mij straks! Verder ligt ze met haar hoofdje lekker in mijn blaas te duwen, dus daar zal ik nog veel last van gaan krijgen misschien, maar tot nu toe valt het heel erg mee.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Heb je er een foto van blondje? Ben wel benieuwd...
1 kg is een super mooi gewicht voor deze termijn toch?
Die lange beentjes is moment opname he? Bij mij liepen de beentje iedere keer een heel stuk achter bij de rest, en de laatste keren is dat helemaal over....
1 kg is een super mooi gewicht voor deze termijn toch?
Die lange beentjes is moment opname he? Bij mij liepen de beentje iedere keer een heel stuk achter bij de rest, en de laatste keren is dat helemaal over....
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal....
Hier weer een wat positiever iemand!! Mijn man en ik hebben beide goed geslapen dus dat is erg fijn. Vannacht is het rommelen gestopt en mijn buik is nu behoorlijk zacht en soepeltjes.
Novalee, ben benieuwd wat bij jou de volgende stap is, zitten wij eigenlijk niet bij dezelfde praktijk? Behalve dat ik dan in harderwijk zit.
Pm, 35weken!!! Gefeliciteerd!!! Wie had dat verwacht 9weken terug. Voel je je weer wat beter als gister, of weer de ochtend dip? Ik heb ook iedere ochtend even een teleurstelling te verwerken hoor!!
De rest, sorry dat ik jullie vergeet. Reageer vanaf mijn telefoon en kan dan ook niks even terug lezen/ zoeken...
Lig nog in bed, als ik straks er uit ben zal ik op iedereen even reageren!!
Hier weer een wat positiever iemand!! Mijn man en ik hebben beide goed geslapen dus dat is erg fijn. Vannacht is het rommelen gestopt en mijn buik is nu behoorlijk zacht en soepeltjes.
Novalee, ben benieuwd wat bij jou de volgende stap is, zitten wij eigenlijk niet bij dezelfde praktijk? Behalve dat ik dan in harderwijk zit.
Pm, 35weken!!! Gefeliciteerd!!! Wie had dat verwacht 9weken terug. Voel je je weer wat beter als gister, of weer de ochtend dip? Ik heb ook iedere ochtend even een teleurstelling te verwerken hoor!!
De rest, sorry dat ik jullie vergeet. Reageer vanaf mijn telefoon en kan dan ook niks even terug lezen/ zoeken...
Lig nog in bed, als ik straks er uit ben zal ik op iedereen even reageren!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
PM, 35 weken!!!! Hoop voor je dat de 2 er voor vrijdag zijn!! Zou leuk zijn voor je zus en vriendin!
All, vreselijke nacht. Enorme krampen in mijn onderbuik... Hopelijk is het iets, want houdt ook nu nog aan. Kruip zo lekker onder een warme douche om te kijken wat het doet. Verder rond de middag controle bij de vk.
All, vreselijke nacht. Enorme krampen in mijn onderbuik... Hopelijk is het iets, want houdt ook nu nog aan. Kruip zo lekker onder een warme douche om te kijken wat het doet. Verder rond de middag controle bij de vk.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
@ PM, gefeliciteerd met het behalen van de 35 weken ! Wauw, wie had dat gedacht? Ik zag dat gisteren een beetje een dipdag/ochtend had, hoop dat je je nu wat beter voelt
@ Theezakje, bij jou gaat het ook alweer snel. 39 weken alweer. Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, hoop dat je controle bij de VK goed gaat en dat de warme douche nog iets voor je kan doen.
@ Pien, fijn te lezen dat jij wel een goede nacht hebt gehad en even hebt kunnen bijslapen.
@ Blondje, ik ben benieuwd na een foto van je 3d echo Leuk dat ze meteen kon zien dat het een meisje is
@ Novalee, bij jou gaat het ook spannend worden. Ben benieuwd hoe je controle gaat wel fijn dat je nog ff bezoek krijgt, leidt toch de aandacht een beetje af he.
@ Fiebje, jij ook al een slechte nacht gehad dus. Ik hoop dat je misschien overdag vandaag nog ff wat kan slapen of in ieder geval uitrusten.
@ All, gisteren zijn ze bij ons begonnen aan de keuken, wat een gedoe (waar ben ik aan begonnen haha). Gelukkig hebben ze gisteren al meteen de keuken gesloopt en alle leidingen ingevreest in de muur. Heb nu extra stopcontacten enzo We leven nu tijdens het eten buiten, dus duimen op goed weer de komende dagen.
Heb gisteravond een voorlichtingsavond over borstvoeding gehad, duurde 2 uur op rottige stoeltjes - wat een zit, oepf. Was laat thuis en doodmoe, 's avonds na bed gegaan maar de honden moesten mee omdat beneden alles onder het zeil ligt. Ze hebben me de halve nacht wakker gehouden, voel me alsof ik een hele nacht heb gezopen en doorgehaald. Vanavond maar ff bijslapen
@ Theezakje, bij jou gaat het ook alweer snel. 39 weken alweer. Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, hoop dat je controle bij de VK goed gaat en dat de warme douche nog iets voor je kan doen.
@ Pien, fijn te lezen dat jij wel een goede nacht hebt gehad en even hebt kunnen bijslapen.
@ Blondje, ik ben benieuwd na een foto van je 3d echo Leuk dat ze meteen kon zien dat het een meisje is
@ Novalee, bij jou gaat het ook spannend worden. Ben benieuwd hoe je controle gaat wel fijn dat je nog ff bezoek krijgt, leidt toch de aandacht een beetje af he.
@ Fiebje, jij ook al een slechte nacht gehad dus. Ik hoop dat je misschien overdag vandaag nog ff wat kan slapen of in ieder geval uitrusten.
@ All, gisteren zijn ze bij ons begonnen aan de keuken, wat een gedoe (waar ben ik aan begonnen haha). Gelukkig hebben ze gisteren al meteen de keuken gesloopt en alle leidingen ingevreest in de muur. Heb nu extra stopcontacten enzo We leven nu tijdens het eten buiten, dus duimen op goed weer de komende dagen.
Heb gisteravond een voorlichtingsavond over borstvoeding gehad, duurde 2 uur op rottige stoeltjes - wat een zit, oepf. Was laat thuis en doodmoe, 's avonds na bed gegaan maar de honden moesten mee omdat beneden alles onder het zeil ligt. Ze hebben me de halve nacht wakker gehouden, voel me alsof ik een hele nacht heb gezopen en doorgehaald. Vanavond maar ff bijslapen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Blondje, fijn dat de echo goed gelukt is! Jullie meisje lijkt op die van ons. Wij hadden ook met 27 weken een echo en toen woog ze ook ongeveer een kg en had ze lange benen. Dit had ze met alle echo's, ook met 34 weken nog, en heeft ze van haar vader. Ik ben ook benieuwd naar foto's!
Pien, fijn dat jullie goed geslapen hebben. Ik heb geen idee of we bij dezelfde praktijk zitten. Mijne bestaat uit 3 verloskundigen, A. E. en O.
Theezakje, spannend! Hoop voor je dat het iets betekent!
Pien, fijn dat jullie goed geslapen hebben. Ik heb geen idee of we bij dezelfde praktijk zitten. Mijne bestaat uit 3 verloskundigen, A. E. en O.
Theezakje, spannend! Hoop voor je dat het iets betekent!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Nog steeds alle baby's veilig in de buik?
Blondje, wat fijn dat de echo gelukt is. Lijkt me wel speciaal om je beeb weer te zien.
Pien, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt. Nu heb je je toch een beetje kunnen opladen voor de bevalling. Hopelijk zet het nu snel door!
Theezakje, spannend zeg. Wie weet is het wel al echt begonnen!
PM, goed zo! 35 weken alweer! Dat had idd niemand verwacht volgens mij!
Novalee, succes bij de vk!
Fearie, hopelijk kun je nog een beetje bijslapen! Hoe lang zijn ze met de keuken bezig?
Hier komen ze zo een rolluik hangen.. hoor ik net dat hij een half uur-drie kwartier later komt..
Daar gaat mijn planning! Fijn zeg!
Naja, dan ga ik nu nog maar wat rommelen in huis!
Nog steeds alle baby's veilig in de buik?
Blondje, wat fijn dat de echo gelukt is. Lijkt me wel speciaal om je beeb weer te zien.
Pien, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt. Nu heb je je toch een beetje kunnen opladen voor de bevalling. Hopelijk zet het nu snel door!
Theezakje, spannend zeg. Wie weet is het wel al echt begonnen!
PM, goed zo! 35 weken alweer! Dat had idd niemand verwacht volgens mij!
Novalee, succes bij de vk!
Fearie, hopelijk kun je nog een beetje bijslapen! Hoe lang zijn ze met de keuken bezig?
Hier komen ze zo een rolluik hangen.. hoor ik net dat hij een half uur-drie kwartier later komt..
Daar gaat mijn planning! Fijn zeg!
Naja, dan ga ik nu nog maar wat rommelen in huis!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Lastig he, als mensen later komen dan de bedoeling is. Je hele planning in de war, vind ik ook nooit leuk
Ze zijn tot eind van de week bezig met de keuken, gelukkig dus maar 5 dagen. Maar wel 5 dagen in de zooi en dat vind ik niet zo leuk, gelukkig wordt het beloond met een mooie keuken en nu veel praktischer ingericht
Ze zijn tot eind van de week bezig met de keuken, gelukkig dus maar 5 dagen. Maar wel 5 dagen in de zooi en dat vind ik niet zo leuk, gelukkig wordt het beloond met een mooie keuken en nu veel praktischer ingericht
Fearie- Ratel
Douchen heeft niet echt verlichting gegeven.
Blijft flink rommelen, heb echt erge onderbuikpijn...
En voel me raar
Blijft flink rommelen, heb echt erge onderbuikpijn...
En voel me raar
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
@ Theezakje, spannend!!!
@ kruumel, ik zou me er maar geen zorgen om maken hoor (of je er klaar voor bent). Ik heb gek genoeg altijd het gevoel gehad dat ik met 38 weken zou bevallen maar je gaat er natuurlijk niet echt vanuit. Ik was er dan ook niet echt mee bezig. Wel was ik heel nieuwsgierig naar mijn meisje. Dat ben jij waarschijnlijk ook wel toch? Als dat zo is... dan ben je er toch eigenlijk wel klaar voor?
Ik had met week 30 een bloeding. Toen dacht ik echt; ik ben er nog niet klaar voor!
Maar toen met 38 weken mijn vliezen braken en het echt zover was, was ik er spontaan klaar voor. Het komt dus echt vanzelf zodra het zover is. Je schakelt een knop om op dat moment. Je kan dan niet terug meer he.
Maar nu nog even lekker genieten. Komt allemaal goed met je gevoel!
@ kruumel, ik zou me er maar geen zorgen om maken hoor (of je er klaar voor bent). Ik heb gek genoeg altijd het gevoel gehad dat ik met 38 weken zou bevallen maar je gaat er natuurlijk niet echt vanuit. Ik was er dan ook niet echt mee bezig. Wel was ik heel nieuwsgierig naar mijn meisje. Dat ben jij waarschijnlijk ook wel toch? Als dat zo is... dan ben je er toch eigenlijk wel klaar voor?
Ik had met week 30 een bloeding. Toen dacht ik echt; ik ben er nog niet klaar voor!
Maar toen met 38 weken mijn vliezen braken en het echt zover was, was ik er spontaan klaar voor. Het komt dus echt vanzelf zodra het zover is. Je schakelt een knop om op dat moment. Je kan dan niet terug meer he.
Maar nu nog even lekker genieten. Komt allemaal goed met je gevoel!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
PM, 35 weken, gefeliciteerd, nou mogen ze wel komen!
Fiebje, tegen mij zei de vk ook van: slaap je overdag? Dus ik zeg nee want ik word alleen maar slechter wakker en moet dan weer een uur bijkomen.
Toen zei ze al van dan kan je het beter niet doen. Maar de ene nacht slaap ik wel en de andere nacht weer nauwelijks.
Je kan altijd 2 paracetamol innemen, misschien dat het dan lukt.
Novalee, vaak draaid die film wel lang maar ik weet niet of ik dan mijn kindje al bij opa en oma wil onderbrengen. Of onze aanstaande oppas, het buurmeisje.
Ondanks dat die film 2 uur duurt haha. En anders word het de dvd maar vaak bij populaire films duurt het langer voor ze uitkomen op dvd/bluray.
Het is wel je laatste controle, de volgende keer komen ze bij jou haha.
Blondje, bij mij liepen toen de beentjes ook 2 weken voor op de rest.
Theezakje 39 weken! Nog max 3 weken dan he! Maar zo te lezen rommeld er wat.
Fearie, was de info over bv nog interessant? Een vriendin van mij die had het gedaan maar die zei dat ze het meeste wel wist.
Ik heb er toen nog over getwijfeld maar mijn schoonmoeder was er heel stellig in, die zei ik heb 3 kinderen grootgebracht aan de borst.
haha. Nouja ik weet er wel wat van want ik heb het tijdens mijn opleiding gehad.
Kletkousje, balen is dat he als je moet wachten.
Ik ga zo maar eens douchen, dan de Harry potter kaartjes halen en verder niks hihi.
Fiebje, tegen mij zei de vk ook van: slaap je overdag? Dus ik zeg nee want ik word alleen maar slechter wakker en moet dan weer een uur bijkomen.
Toen zei ze al van dan kan je het beter niet doen. Maar de ene nacht slaap ik wel en de andere nacht weer nauwelijks.
Je kan altijd 2 paracetamol innemen, misschien dat het dan lukt.
Novalee, vaak draaid die film wel lang maar ik weet niet of ik dan mijn kindje al bij opa en oma wil onderbrengen. Of onze aanstaande oppas, het buurmeisje.
Ondanks dat die film 2 uur duurt haha. En anders word het de dvd maar vaak bij populaire films duurt het langer voor ze uitkomen op dvd/bluray.
Het is wel je laatste controle, de volgende keer komen ze bij jou haha.
Blondje, bij mij liepen toen de beentjes ook 2 weken voor op de rest.
Theezakje 39 weken! Nog max 3 weken dan he! Maar zo te lezen rommeld er wat.
Fearie, was de info over bv nog interessant? Een vriendin van mij die had het gedaan maar die zei dat ze het meeste wel wist.
Ik heb er toen nog over getwijfeld maar mijn schoonmoeder was er heel stellig in, die zei ik heb 3 kinderen grootgebracht aan de borst.
haha. Nouja ik weet er wel wat van want ik heb het tijdens mijn opleiding gehad.
Kletkousje, balen is dat he als je moet wachten.
Ik ga zo maar eens douchen, dan de Harry potter kaartjes halen en verder niks hihi.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Kruumel, ik heb met 33 weken in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdige weeën, dus met 38 weken herkende ik ze wel meteen (toen niet namelijk.. het waren toen rugweeën) Ik 'voelde' gewoon dat het begonnen was. Maar ik had ook niet het gevoel van.. tjee.. het had wel wat langer mogen duren. Ik was er toen wel meteen 'klaar voor'.
Ik zou me er ook geen zorgen over maken, dat komt vanzelf goed.
HD, hoe voel jij je?
Theezakje, spannend!
Nou, hij is bezig.. weliswaar een uur later dan gepland. Hopelijk issie snel klaar en kan ik nog even langs mijn moeder voordat S. naar bed moet.
Ik zou me er ook geen zorgen over maken, dat komt vanzelf goed.
HD, hoe voel jij je?
Theezakje, spannend!
Nou, hij is bezig.. weliswaar een uur later dan gepland. Hopelijk issie snel klaar en kan ik nog even langs mijn moeder voordat S. naar bed moet.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
@ HD, het was op zich wel interessant. Veel wist ik al wel qua feitjes enzo, maar ze gaven ook tips over het aanleggen en dat wist ik nog niet echt goed. Alleen een lange zit 2 uur
@ Theezakje, het wordt spannend zeg ! Hou je ons op de hoogte
@ All, ik ben een lijstjes tik aan het ontwikkelen, waar hebben jullie allemaal lijstjes van gemaakt
@ Theezakje, het wordt spannend zeg ! Hou je ons op de hoogte
@ All, ik ben een lijstjes tik aan het ontwikkelen, waar hebben jullie allemaal lijstjes van gemaakt
Fearie- Ratel
ik ben helemaal doorgeslagen in lijstjes... ik heb op de computer zo'n soort app zitten dat ik plaknotities kan maken, mijn bureaublad zat gewoon vol!!Fearie schreef:@ All, ik ben een lijstjes tik aan het ontwikkelen, waar hebben jullie allemaal lijstjes van gemaakt
een lijstje per kamer wat er moest gebeuren dus ik had lijstjes voor:
- slaapkamer
- logeerkamer
- babykamer
- badkamer
- zolder
- overloop
- woonkamer
- keuken
- gang + meterkast
- toilet beneden
Van elke kamer werden alle kasten uitgezocht, opgeruimd en uitgesopt. alle gordijnen werden gewassen, rolgordijnen met een natte doek afgedaan, ramen gelapt, verder de hele kamer goed geragt/ gesopt en gezogen.
Verder had ik nog een lijstje met klusjes die gedaan moesten worden, dat waren er 9.
Een lijstje met dagelijkse huishouding.
De voor en achtertuin moest gedaan, de schuur moest opgeruimd en de vriezer en patatpan moesten schoongemaakt worden, de koelkast, droger en wasmachine moesten grondig schoon...
Nou, ik kan gewoon nog wel even doorgaan! Ik ben er echt een beetje in doorgeslagen. Op een gegeven moment had ik zelfs een briefje met een samenvatting van de andere briefjes!
En inmiddels ben ik behoorlijk overtijd gelopen en heb ik bij sommige dingen het idee dat ik weer opnieuw kan beginnen....
Pien- Ratel
Mijn lijstjes heb ik rond de 26 weken weggegooit en nooit meer nieuwe gemaakt. Ik wist gewoon dat het niet vlg schema zou lopen omdat toen opeens alles anders werd.
Maar de kids hebben mij voor de voeding, een leuke papa, bedje, badje, kleertjes en evt FV is zo gehaald. Meer hebben ze niet nodig toch?
Maar de kids hebben mij voor de voeding, een leuke papa, bedje, badje, kleertjes en evt FV is zo gehaald. Meer hebben ze niet nodig toch?
Gast- Gast
pm, van harte! En dat ze er nu maar snel uit mogen komen!
Theezakje, hopelijk zet het door!
Novalee, succes bij de vk.
kletskousje, hopelijk schiet hij op. Vind het ook altijd zo irritant als het te lang duurt,vooral als je er iets achter gepland hebt.
hd, dat heb ik ook met s middags slapen,wordt zo moeilijk wakker en kom s avonds dan niet meer in slaap. Waarvoor is de 2 paracetamol dan?
blondje, wat fijn dat de 3d echo gelukt is. De beentjes kunnen later weer bijtrekken hoor.
fearie, 2 uur is idd een lange zit. Bij mij is er 2 dagen voor de uitgerekende datum een informatie avond maar ben bang dat ik dat niet ga halen. Wat betreft de lijstjes welke wil je horen!? Ik heb hangen, to do voor man, mijzelf, baby, notaris, na de bevalling. Adressenlijst gemaakt, vragen voor vk. Je ziet je bent niet de enige!
all, gelukkig vannacht weer verder kunnen slapen. Heb alleen nog wel een beurs/pijn gevoel aan de onderkant van m'n buik. Van onder m'n navel tot m'n schaambeen. En m'n buik blijft maar hard. Straks naar de drukker voor het kaartje, zijn hier nog best veel drukkerijen dicht ivm vakantie.
Theezakje, hopelijk zet het door!
Novalee, succes bij de vk.
kletskousje, hopelijk schiet hij op. Vind het ook altijd zo irritant als het te lang duurt,vooral als je er iets achter gepland hebt.
hd, dat heb ik ook met s middags slapen,wordt zo moeilijk wakker en kom s avonds dan niet meer in slaap. Waarvoor is de 2 paracetamol dan?
blondje, wat fijn dat de 3d echo gelukt is. De beentjes kunnen later weer bijtrekken hoor.
fearie, 2 uur is idd een lange zit. Bij mij is er 2 dagen voor de uitgerekende datum een informatie avond maar ben bang dat ik dat niet ga halen. Wat betreft de lijstjes welke wil je horen!? Ik heb hangen, to do voor man, mijzelf, baby, notaris, na de bevalling. Adressenlijst gemaakt, vragen voor vk. Je ziet je bent niet de enige!
all, gelukkig vannacht weer verder kunnen slapen. Heb alleen nog wel een beurs/pijn gevoel aan de onderkant van m'n buik. Van onder m'n navel tot m'n schaambeen. En m'n buik blijft maar hard. Straks naar de drukker voor het kaartje, zijn hier nog best veel drukkerijen dicht ivm vakantie.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@PM, mijn vriend maakte zich zorgen over de voeding dat ik zo'n pakje met 3 zakjes heb gehaald bij kruitvat.
Misschien gaan we ze niet gebruiken maar voor zijn gemoedsrust.
@Fearie, ik had ook geen lijstjes, heb wel genoteerd in een schrift wat ik gedaan heb in huis, wel een grote schoonmaak hoor!
Verder heb ik de ziekenhuistas ingepakt (met wat hulp van het lijstje van pien) want ik had zelf niet gedacht aan schone spullen voor mijn vriend.
Ik had ook een uitzetlijst en die naar eigen hand gezet.
@Fiebje, paracetamol kan je proberen om op te slapen. Het is geen slaapmiddel maar wel een veilige pijnstiller.
@Fearie, ik had ook geen lijstjes, heb wel genoteerd in een schrift wat ik gedaan heb in huis, wel een grote schoonmaak hoor!
Verder heb ik de ziekenhuistas ingepakt (met wat hulp van het lijstje van pien) want ik had zelf niet gedacht aan schone spullen voor mijn vriend.
Ik had ook een uitzetlijst en die naar eigen hand gezet.
@Fiebje, paracetamol kan je proberen om op te slapen. Het is geen slaapmiddel maar wel een veilige pijnstiller.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:@PM, mijn vriend maakte zich zorgen over de voeding dat ik zo'n pakje met 3 zakjes heb gehaald bij kruitvat.
van welk merk heb je die? mijn zus en een collega raadde mij ook aan om wat in huis te halen voor het geval dat, maar bij de zwangerschapscursus én mijn tante's raadde het juist af. hun zeggen dat je dan sneller overstapt op FV als wanneer je het niet in huis hebt...
door hun weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen maar het lijkt me toch wel fijn om in ieder geval "iets" in huis te hebben...
Pien- Ratel
@ Pien, ik ga ook echt voor BV. Maar just incase, ga ik wel flesvoeding halen. Je weet nooit, kan het altijd nog weg geven. Heb je trouwens die ziekenhuistas inhoud-lijst nog? Kan ik die ff naast die van mij leggen, misschien ben ik nog wat vergeten
Fearie- Ratel
Pien schreef:
van welk merk heb je die? mijn zus en een collega raadde mij ook aan om wat in huis te halen voor het geval dat, maar bij de zwangerschapscursus én mijn tante's raadde het juist af. hun zeggen dat je dan sneller overstapt op FV als wanneer je het niet in huis hebt...
door hun weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen maar het lijkt me toch wel fijn om in ieder geval "iets" in huis te hebben...
Ik dacht ook dat je dan sneller overstapt maar op onze cursus zei de verpleegkundige van het CB dat als het mijn vriend een fijn gevoel gaf we beter iets in huis konden hebben.
Het is een smal doosje van het kruitvat merk. Het kost 0.99 cent dus als je het niet gebruikt dan is het niet zo erg. Je hebt ook kant en klaar pakjes van nutrilon maar die zijn duurder.
Happydobby- Ratel
FV kun je ook altijd nog bij de apotheek halen mocht de bv niet willen lukken.
Wij hadden niks in huis gehaald.
Wij hadden niks in huis gehaald.
Gast- Gast
Vluchttas
Voor Mama:
• 2 katoenen T-shirts/nachthemd
• warme sokken
• badjas
• pantoffels/slippers
• 4 boxers
• Toiletartikelen:
- deodorant
- shampoo
- douche gel
- tandpasta
- tandenborstel
- make up
- reinigingsdoekjes
• voedings-BH
• compressen
• Muziek om te ontspannen
• Kleding voor na de bevalling
• Mobiele telefoon en oplader
Voor de baby:
• kleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
• autostoeltje
• babycape
• fles en fopspeen
• muziekknuffeltje
Voor Papa:
• extra shirt mouwloos en 1 met korte mouw
Extra
• lijst met belangrijke telefoonnummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en kennissen)
• muntgeld, reserve gsm +lader
• foto/filmapparatuur
• papieren om je baby aan te geven (als je in een andere gemeente bevalt)
• ponskaart en ziekenfondspas
Voor Mama:
• 2 katoenen T-shirts/nachthemd
• warme sokken
• badjas
• pantoffels/slippers
• 4 boxers
• Toiletartikelen:
- deodorant
- shampoo
- douche gel
- tandpasta
- tandenborstel
- make up
- reinigingsdoekjes
• voedings-BH
• compressen
• Muziek om te ontspannen
• Kleding voor na de bevalling
• Mobiele telefoon en oplader
Voor de baby:
• kleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
• autostoeltje
• babycape
• fles en fopspeen
• muziekknuffeltje
Voor Papa:
• extra shirt mouwloos en 1 met korte mouw
Extra
• lijst met belangrijke telefoonnummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en kennissen)
• muntgeld, reserve gsm +lader
• foto/filmapparatuur
• papieren om je baby aan te geven (als je in een andere gemeente bevalt)
• ponskaart en ziekenfondspas
Pien- Ratel
HD: Ik ben eerst toch in het ziekenhuis, en de noodapotheek die 24/7 open is zit op nog geen 10 min rijden...
Gast- Gast
Mijn gedachte is dus ook wel zo hoor, dat het zo is bijgehaald mocht het nodig zijn. Wij wonen dichtbij het ziekenhuis waar een nachtapotheek zit en de gewone apotheek/ drogist zit hier 3 minuten vandaan.
Als ik dan weer zie dat een ander het wel in huis heeft gehaald denk ik, moet ik het dan toch maar halen. Maar nee, kruidvat eigen merk zou ik sowieso niet willen gebruiken dus dan zou ik alsnog een ander merk moeten zoeken... Heb mezelf er ook nog helemaal niet echt in verdiept, kan ik altijd nog doen!
Als ik dan weer zie dat een ander het wel in huis heeft gehaald denk ik, moet ik het dan toch maar halen. Maar nee, kruidvat eigen merk zou ik sowieso niet willen gebruiken dus dan zou ik alsnog een ander merk moeten zoeken... Heb mezelf er ook nog helemaal niet echt in verdiept, kan ik altijd nog doen!
Pien- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken