Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Annie24 do 14 jul 2011 - 21:34

ProudMama schreef:Balen Novalee!! hug

Aan de andere kant, wel ontsluiting zegt ook niks, dat zie je aan mij... Het blijft toch maar afwachten.

Klopt: mijn nicht heeft vanaf week 29 tot 41 met 3cm ontsluiting gelopen Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:36

Annie24 schreef:
ProudMama schreef:Balen Novalee!! hug

Aan de andere kant, wel ontsluiting zegt ook niks, dat zie je aan mij... Het blijft toch maar afwachten.

Klopt: mijn nicht heeft vanaf week 29 tot 41 met 3cm ontsluiting gelopen Rolling Eyes
Ik ga dan weer niet tot de 41 weken doorlopen gelukkig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:58

Novalee, fijn om te lezen dat je er nuchter onder blijft. Idd de kans wordt elke dag groter. Maandag weer een kans, maar misschien heeft t evengoed wel wat opgewekt.

Pien, jammer dat t weer niet heeft doorgezet.

PM, ik denk maandag ook een babyboom!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:00

Ooh PS: wij zijn niet door t bed gezakt. Wink

Gast
Gast

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 22:04

Kruumel schreef:Ooh PS: wij zijn niet door t bed gezakt. Wink
Gelukkig maar! Ik las een keer in één van die mama-tijdschriften over een vrouw die midden in een verhuizing moest bevallen. In het nieuwe huis stond alleen nog maar een bed, en blijkbaar zat die nog niet zo goed in elkaar want halverwege de bevalling stortte het bed in :shock:
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 22:11

Jammer Novalee, maargoed ze heeft even gekeken.
Balen is dat he, als je hoort dat jij nog niet bevallen bent.
Dat had mijn vriendin met zwangerschapscursus, iedereen was al bevallen behalve zij.

Nou ben ik van mijn cursus de eerste die uitgerekend is. :P

Balen dat je vriend niet naar de film wil, wij hadden het nog wel gedaan hihi.

Hopelijk komt ze vanzelf.

@Kruumel, hier zit mijn vriend ook steeds het bed te checken, normaal zitten de onderste matrassen vast aan het hoofdbord maar nu dus niet omdat het niet kan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 22:34

Ik ben ook als eerste uitgerekend maar ik vrees dat ik al wel ingehaald ben, al heb ik (nog?) geen kaartje ontvangen. De ene was een week na mij uitgerekend maar zou, vanwege allerlei complicaties, met 37 opgenomen en waarschijnlijk meteen ingeleid worden. Dus het lijkt me stug dat zij nog niet bevallen is inmiddels. De andere is 1 augustus uitgerekend dus zij kan me ook nog inhalen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:46

Nou voor te slapen is het wel stevig genoeg inderdaad. Maar ik vroeg me vannacht toch echt af of het bed niet zou instorten tijdens de bevalling?!? Ik zal mijn man straks nog eens laten checken of t wel stevig genoeg is.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 23:48

Ook ik was als eerste van de zwangerschapscursus uitgerekend, helaas zijn er al 5 mij voor gegaan! Verder had mijn man 3 collega´s die ook vader worden voor de eerste keer, allemaal na onze uitgerekende datum, ook deze zijn al papa geworden. Mijn nicht was ook na mij, zij is gister bevallen...

Mijn hoofdpijn is gelukkig weg, heb wel de vk gebeld en verteld, ik moest vandaag goed veel water drinken en goed eten, mocht ik rond een uur of 2 merken dat de hoofdpijn er nog was moest ik bellen en kwamen ze alsnog langs.

Heb wel aangegeven er goed doorheen te zitten, en er heel erg klaar mee te zijn. Ze nam dit mee in hun overleg en zou morgenochtend afwachten of de 2de strippoging wel kan ja of nee. Mocht dat niet kunnen, hoop ze me door te kunnen sturen naar het ziekenhuis. Al ben ik bang dat ze in het weekend daar wat moeilijker over doen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:59

Pien: Hier in het ziekenhuis doen ze geen geplande inleidingen in het weekend omdat er minder personeel is, geen extra OK teams in huis enz. Tenzij het levensgevaarlijk is voor moeder en/ of kind, dan doen ze het wel natuurlijk.
(moet dan weer gelijk aan het verhaal van MamaRosa denken)

Opnemen kunnen ze je misschien wel kunnen doen, dan heb je meer 'rust'. Daar mocht ik ook voor kiezen, maar wilde ik zelf niet. Dan heb ik veel te veel tijd om te piekeren.
En mijn man heeft nu vakantie, dus vind ik het al heel anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:03

Hoe lang heeft je man vakantie PM?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:08

Kruumel schreef:Hoe lang heeft je man vakantie PM?
De komende 3 weken is hij nog vrij. Maar stel dat we langer moeten blijven ofzo kan hij er ook voor kiezen om paar dagen te gaan werken en die later op te nemen. Vakantie een hele week verzetten kon helaas niet omdat hij al ingepland stond.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 15 jul 2011 - 0:09

Goedemiddag dames,

Pien, balen dat het niet heeft doorgezet. Morgen kwam ze toch nog een keer?

Was vanmorgen bij de hapto, die zei dat een stevige bindweefsel massage elders op het lichaam ook nog wel eens wat in gang wil zetten.

Kruumel: Wat fijn dat jullie er niet doorheen zijn gezakt!!! Zou me eigen rot schrikken als het wel gebeurd.

All: Gisteren dus weer naar het zh geweest. Ze denken dat ik een griep onder de leden heb en die veroorzaakt de harde buiken en weeën. En een kou in m'n hoofd die voor de druk op m'n oren zorgt. Eerlijk gezegd naast de druk van m'n oren (die voel ik wel) heb ik verder nergens last van heb geen koorts, ben niet rillerig of iets. Dus wacht het maar af. Heb wel een lijstje meegekregen met als ik dat heb dan moet ik gelijk weer terug komen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:10

Pien schreef:Ook ik was als eerste van de zwangerschapscursus uitgerekend, helaas zijn er al 5 mij voor gegaan! Verder had mijn man 3 collega´s die ook vader worden voor de eerste keer, allemaal na onze uitgerekende datum, ook deze zijn al papa geworden. Mijn nicht was ook na mij, zij is gister bevallen...

Mijn hoofdpijn is gelukkig weg, heb wel de vk gebeld en verteld, ik moest vandaag goed veel water drinken en goed eten, mocht ik rond een uur of 2 merken dat de hoofdpijn er nog was moest ik bellen en kwamen ze alsnog langs.

Heb wel aangegeven er goed doorheen te zitten, en er heel erg klaar mee te zijn. Ze nam dit mee in hun overleg en zou morgenochtend afwachten of de 2de strippoging wel kan ja of nee. Mocht dat niet kunnen, hoop ze me door te kunnen sturen naar het ziekenhuis. Al ben ik bang dat ze in het weekend daar wat moeilijker over doen!

Dat is balen zeg dat iedereen je voor gaat.
Hoop echt voor je dat het gauw doorzet.
Bij de oudste was ik op vrijdag 42 weken en was er gelukkig plek om in te leiden, anders had ik tot maandag moeten wachten. Maar bij de jongste ben ik wel op zaterdag ingeleid. Al lag ik al in het zkh te wachten tot er plek was. Maar met mij kwam er nog 1 om ingeleid te worden.

Voor de andere meiden op het eind, succes en hoop gauw babynieuws te lezen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 15 jul 2011 - 1:51

@Pien, misschien kunnen ze je op zondag opnemen en dat je dan een slaapmiddel krijgt zodat je in elk geval uitgerust aan de bevalling begint.

@Pm, mijn vriend krijgt gewoon vakantie direct na de bevalling. Er is een nieuwe collega bij hun en die heeft hij ingewerkt. Lekker makkelijk. Het vorige bedrijf was nog makkelijker, toen had hij een laptop en mobiel van de zaak en kon hij ook thuis werken. Helaas kwam er toen een reorganisatie.

@Kruumel, tja als je bang bent dat je bed het niet red met bevallen kan je ook nog een extra matras op je bed leggen ipv klossen maar onze vk wou dat niet bij een thuisbevalling.

Hier net weer bij de VK geweest. Bloeddruk goed en omdat kleine het goed doet doen ze natuurlijk nog niks. Met 41 weken willen ze wel proberen te strippen maar eerder niet, of ik zou al weeen gehad moeten hebben. Wel weer een afspraak gemaakt bij mijn eigen praktijk, helaas moet ik dan weer bij die inval VK op spreekuur. Hopelijk is het niet meer nodig Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 2:08

Happydobby schreef:@Pien, misschien kunnen ze je op zondag opnemen en dat je dan een slaapmiddel krijgt zodat je in elk geval uitgerust aan de bevalling begint.

ik slaap thuis prima, dus voor mij geen reden om me op te laten nemen en al helemaal geen slaapmiddel meer voor mij!

als ze me opnemen is het om te bevallen, niet om daar uit te rusten of te slapen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:21

Ik wil ook echt mijn laatste zwangere nachtje gewoon thuis doorbrengen hoor, lekker saampjes. Slapen zal vast niet veel van komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:18

Dat snap ik wel... ik zou ook thuis willen slapen het laatste nachtje hoor Pien en PM, en al helemaal als je weet dat het het laatste nachtje is.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 15 jul 2011 - 4:22

Bij ons doen ze ook geen inleidingen in het weekend of er moet net als bij mij een reden voor zijn om dat wel te doen.

Voor de meiden die niet gestript konden worden. Bij de oudste hebben ze mij 3x gestript. De 1x was het nog niet verweekt dus kon het niet 2x geen ontsluiting maar wel getoucheerd. Volgende dag nog een gestript omdat ik zulke krampen had s'nachts en toen konden ze eindelijk strippen met succes. Dus er is nog hoop voor de dames die niet gestript konden worden.

Ps bij ons strippen ze normaal ook pas met 41 weken. En met 42 weken wordt je pas doorgestuurd naar het ziekenhuis voor verdere afspraken enz

Succes dames die op het einde lopen!!

Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 15 jul 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  blondje1313 vr 15 jul 2011 - 4:23

Op zich ook wel bijzonder zo'n laatste nachtje lijkt me.
Vandaag op internet aan het zoeken geweest naar muurstickers, heeft iemand daar ervaring mee? (Het leek me toch minder bewerkelijk dan een muurschildering)

Mijn man is net vertrokken voor een vriendenweekendje weg, 3 nachten alleen slapen, dat heb ik al jaren niet meer gedaan, ben benieuwd of ik goed kan slapen dan.
Nu naar mijn ouders om daar mee te eten, hoef ik in elk geval niet alleen te eten!

Jammer dat het hier zo rustig is met meiden die nog niet hoeven te bevallen, ben bang dat ik straks zowat alleen overblijf hier (zeker omdat het in het topic november/december/januari zo druk is

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:30

@Blondje: In de pijler heeft iemand met een topic geopend over muurstickers.
Wij hebben piepschuim letters met de namen voor op de muur, die kan je zelf verven, beplakken oid.
Maar die komen er pas te hangen als de klamboe's weg zijn, nu zie je er toch niks van.

@Kruumel: Ik denk dat je ook wel met een raar gevoel de deur uit gaat die dag...

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 15 jul 2011 - 4:39

Blondje, ik ben er ook nog hoor! Ik heb ook nog wel een paar weken te gaan. Alhoewel ik niet zo vaak reageer.. Zal proberen hier wat vaker te komen!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:45

Laced schreef:Blondje, ik ben er ook nog hoor! Ik heb ook nog wel een paar weken te gaan. Alhoewel ik niet zo vaak reageer.. Zal proberen hier wat vaker te komen!
Hoe is het met je? En met de groei van de kleine?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 15 jul 2011 - 4:51

Hazeltje schreef:
ProudMama schreef:Ik gok erop dat er maandag 4 baby's bij komen...

Ik gok erop dat je daar weleens gelijk in kunt hebben!
Nee dat kan echt niet! Ik moet maandag werken en heb 's avonds een bbq! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Happydobby vr 15 jul 2011 - 4:51

Blondje, lekker even alleen slapen. Wij sliepen vaker alleen omdat ik nachtdiensten draaide.
Ja er lopen hier veel op het einde

Laced, hoe gaat het? En met je kleintje? je kreeg toch extra groeiecho's?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: