Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Pfffff, wat een ellendige nacht!
Van half 12 tot half 4 serieuze rug en buikweeen gehad. Werd steeds regelmatiger en volgden elkaar steeds vlugger op.
En op het moment dat ik de vk wilde bellen zakte het af......
Van half 12 tot half 4 serieuze rug en buikweeen gehad. Werd steeds regelmatiger en volgden elkaar steeds vlugger op.
En op het moment dat ik de vk wilde bellen zakte het af......
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
MR: Ja, dat is waar, als je weet waar je aan toe bent is het makkelijker.
Heb na morgen ook geen afspraken meer gepland staan, dus ze kunnen niet zeggen: We kijken na de volgende afspraak wel verder
Theezakje: Wat balen is dat joh!
Heb na morgen ook geen afspraken meer gepland staan, dus ze kunnen niet zeggen: We kijken na de volgende afspraak wel verder
Theezakje: Wat balen is dat joh!
Gast- Gast
PM, inderdaad.. Maar weer afwachten wat de dag ons brengt!!
Ben echt heel benieuwd hoe je afspraak morgen is. Hoop op een datum voor je!
Ben echt heel benieuwd hoe je afspraak morgen is. Hoop op een datum voor je!
Theezakje13- Prater
Ik kan het me voorstellen!
Je draagt al heel wat gewicht alleen al aan baby's mee!
Nog even volhouden!
Je draagt al heel wat gewicht alleen al aan baby's mee!
Nog even volhouden!
Theezakje13- Prater
Ja, ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeit zijn. Vind het echt niet leuk om zoveel dagen tussen de echo en uitslag te hebben, het gaat wel om mijn kinderen...
Maar gezien de lijn die erin zit gok ik op 2400 gr en 3200 gr.
Hoe groot wordt jouw kleine geschat?
Maar gezien de lijn die erin zit gok ik op 2400 gr en 3200 gr.
Hoe groot wordt jouw kleine geschat?
Gast- Gast
Zou voor jou natuurlijk het fijnste zijn als je na de echo meteen de uitslag kreeg, dus dan een gesprek met de gyn zou krijgen.
Ze schatten mijn kleine op 4000 gram bij de geboorte. Maar hoor zoveel verhalen van mensen waar ze iets schatten en dat ze er compleet langs zaten, dus ik hou me er niet aan vast. We zullen het wel zien!
Kan alleen niet meer wachten tot de bevalling begint, ben er zo aan toe om ons kleintje te zien!
Ze schatten mijn kleine op 4000 gram bij de geboorte. Maar hoor zoveel verhalen van mensen waar ze iets schatten en dat ze er compleet langs zaten, dus ik hou me er niet aan vast. We zullen het wel zien!
Kan alleen niet meer wachten tot de bevalling begint, ben er zo aan toe om ons kleintje te zien!
Theezakje13- Prater
Da's ook een flinke baby! Hebben ze geschat met voelen of met de echo?
Gast- Gast
@Theezakje, balen dat het niet doorzet!
@Kruumel, had je nou nog lang zitten wachten bij de VK?
@PM, het is bijna morgen, hopelijk weet je dan waar je aan toe bent.
Nou vandaag 39 weken! Behalve veel harde buiken die pijnloos zijn is er verder geen aktie haha.
Vanavond dan toch maar naar de nieuwe Harry Potter!
@Kruumel, had je nou nog lang zitten wachten bij de VK?
@PM, het is bijna morgen, hopelijk weet je dan waar je aan toe bent.
Nou vandaag 39 weken! Behalve veel harde buiken die pijnloos zijn is er verder geen aktie haha.
Vanavond dan toch maar naar de nieuwe Harry Potter!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Heb met 32 groeiecho gehad.
En 2 later met 34 weken dus nog een keer, om te kijken of hij/zij in dezelfde lijn doorgroeide.
Dit was het geval.
En 2 later met 34 weken dus nog een keer, om te kijken of hij/zij in dezelfde lijn doorgroeide.
Dit was het geval.
Theezakje13- Prater
HD, kleintje heeft het nog veel te goed in jou buik!!
Hier inderdaad balen. Na 4 uur denk je toch wel dat het door gaat zetten, en valt dan toch tegen als het niet zo is...
HEb er dan nu even flink de balen in.
Hier inderdaad balen. Na 4 uur denk je toch wel dat het door gaat zetten, en valt dan toch tegen als het niet zo is...
HEb er dan nu even flink de balen in.
Theezakje13- Prater
Hd: 39 weken al joh... Al erg zat of dat niet?
Theezakje: Ja, dat gevoel herken ik maar al te goed.
Theezakje: Ja, dat gevoel herken ik maar al te goed.
Gast- Gast
Ik heb er echt nog niet zo erg genoeg van gehad als nu!
Ik wil bevallen, ik wil die kleine bewonderen en knuffelen...
Mijn hele lijf doet zeer, ben er zooo klaar mee.
En dan helpt het weer vandaag ook nog niet mee om vrolijk te worden..
Sorry voor mijn geklaag!
Ik wil bevallen, ik wil die kleine bewonderen en knuffelen...
Mijn hele lijf doet zeer, ben er zooo klaar mee.
En dan helpt het weer vandaag ook nog niet mee om vrolijk te worden..
Sorry voor mijn geklaag!
Theezakje13- Prater
Helemaal met je een theezakje!
Eerdaags barsten echt mijn voeten, mijn benen zitten opeens ook onder de rode vlekken, hopen dat het niet gaat onsteken door het vocht...
Eerdaags barsten echt mijn voeten, mijn benen zitten opeens ook onder de rode vlekken, hopen dat het niet gaat onsteken door het vocht...
Gast- Gast
Klinkt niet goed van je voeten en benen..
Hopelijk nemen de rode vlekken niet toe en gaat het al helemaal niet ontsteken!
Hopelijk nemen de rode vlekken niet toe en gaat het al helemaal niet ontsteken!
Theezakje13- Prater
Tja, ze doen er niks aan, plastabletten mag je niet... Bevallen is het enige wat werkt.
Gast- Gast
Moge dames,
balen dat je je zo voelt theezakje. En idd het weer is ook troosteloos
pm. Ik kan m'n navel nog wel zien,alleen lijkt het niet meer op een navel omdat hij eruit geplopt is. Zoals mr al zei de slijmprop kan weer aangroeien.
hd, veel plezier bij hp vanavond!
hier ook weer een onrustige nacht gehad. Ben net weer wakker gelijk weer buikpijn. Straks naar de vk ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. En antwoorden heeft op m'n lijst met vragen. O ja hoeveel 'voorraad' luidsp hebben jullie in huis gehaald? En nog een bepaald merk? Heb nu één pak newborn in huis. Maar ga anders de aanbiedingen maar eens in de gaten houden.
balen dat je je zo voelt theezakje. En idd het weer is ook troosteloos
pm. Ik kan m'n navel nog wel zien,alleen lijkt het niet meer op een navel omdat hij eruit geplopt is. Zoals mr al zei de slijmprop kan weer aangroeien.
hd, veel plezier bij hp vanavond!
hier ook weer een onrustige nacht gehad. Ben net weer wakker gelijk weer buikpijn. Straks naar de vk ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. En antwoorden heeft op m'n lijst met vragen. O ja hoeveel 'voorraad' luidsp hebben jullie in huis gehaald? En nog een bepaald merk? Heb nu één pak newborn in huis. Maar ga anders de aanbiedingen maar eens in de gaten houden.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend van dat vocht, ik heb geen last daarvan, wel heb ik nauwelijks trek in eten en ik zit snel vol. Het kontje van die kleine zit tegen me maag aan. Zelfs als ik rechtop zit heb ik last van maagzuur.
Het scheelt wel dat ik 1 week vooruit gezet was, anders was ik pas de 27 ste uitgerekend.
Kleine hier beweegt ook gewoon nog steeds lekker, soms is het pijnlijk hihi, gister riep ik hard auw toen ik een harde schop kreeg, zag je me vriend echt zo verschrikt kijken Het is toch niet begonnen?
Ik zo nee, soms doen schopjes pijn.
Ik baal wel van het weer, het regent steeds hier.
Het scheelt wel dat ik 1 week vooruit gezet was, anders was ik pas de 27 ste uitgerekend.
Kleine hier beweegt ook gewoon nog steeds lekker, soms is het pijnlijk hihi, gister riep ik hard auw toen ik een harde schop kreeg, zag je me vriend echt zo verschrikt kijken Het is toch niet begonnen?
Ik zo nee, soms doen schopjes pijn.
Ik baal wel van het weer, het regent steeds hier.
Happydobby- Ratel
Kreeg trouwens gister de brief van het UWV dat mijn /zwangerschapsverlof/ bevallingsuitkering is aangevraagd door mijn werkgever.
Krijg je je zwangerschapsverlof betaald door het UWV of gewoon via je werkgever?
Fiebje: Ik heb 2 grote pakken en 2 kleine. 2 van grote Pampers, 2 kleine van Kruidvat.
Krijg je je zwangerschapsverlof betaald door het UWV of gewoon via je werkgever?
Fiebje: Ik heb 2 grote pakken en 2 kleine. 2 van grote Pampers, 2 kleine van Kruidvat.
Gast- Gast
Ik bedoelde luiers, kreeg het niet meer goed. Stomme telefoon. Wat de vlekken betreft die had ik ook maar zijn nu volgens mij weer weg. Kan het dan gaan ontsteken? Omdat het er te lang zit of omdat alles in de verdrukking zit? M'n voeten doen vooral bovenop veel pijn. Vocht gaat hopelijk weg als de kleine eruit is. Zelfs nu het koeler is neemt het niet af, terwijl ik dat eerst nog wel had, jij ook pm?
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:
O ja hoeveel 'voorraad' luidsp hebben jullie in huis gehaald? En nog een bepaald merk? Heb nu één pak newborn in huis. Maar ga anders de aanbiedingen maar eens in de gaten houden.
Ik had 2 pakken maat 1 56 stuks, 1 pak maat 2, ik heb 5 pakjes van 18 stuks gratis van de kruitvat en van een vriendin kreeg ik 2 halve pakken omdat hun dochter na 2 weken al naar maat 2 ging.
Mocht ik teveel hebben dan gaat de rest weer naar een neef en zijn vriendin.
Maar 2 a 3 pakkken heb je zat hoor, tussen maat 1 en 2 zit niet zoveel verschil.
Happydobby- Ratel
Fiebje: In het begin waren mijn benen en voeten na een nacht slapen weer redelijk normaal, maar nu blijft het gewoon dik.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kreeg trouwens gister de brief van het UWV dat mijn /zwangerschapsverlof/ bevallingsuitkering is aangevraagd door mijn werkgever.
Via je werkgever, het uwv betaald jou werkgever gewoon.
Happydobby- Ratel
UWV betaald aan de werkgever en de werkgever betaald het weer aan jou.ProudMama schreef:Kreeg trouwens gister de brief van het UWV dat mijn /zwangerschapsverlof/ bevallingsuitkering is aangevraagd door mijn werkgever.
Fiebje- Prater
ook hier een ellendige nacht... gisteravond zagen we dat onze overbuurman die vorige week overleden is thuis werd gebracht, vandaag word hij begraven en net op het moment dat ik op de slaapkamer alle gordijnen open doe, komt de stoet langs. behoorlijk even lopen janken! de beste man was heel erg ziek, laat 2 vrij jonge zoons achter en natuurlijk zijn vrouw. vind ik altijd zo zielig.. daarnaast vind ik het ook erg mooi dat iemand van de begrafenisondernemer voor de stoet de straat uitloopt.
nou goed, genoeg daarover. ik heb dus een ellendige nacht gehad, heel veel buikpijn en rugpijn nog steeds. mijn man kon niet slapen en heeft me heel lang wakker gehouden, uiteindelijk is hij van pure ellende op de logeerkamer gaan liggen en toen kon ik helemaal niet meer slapen! heb van half 2 tot half 6 wakker gelegen (gelukkig had ik van de week een stapel tijdschriften gekocht) en uiteindelijk daarna nog een paar uurtjes geslapen. nu weer een tijdje wakker met een heel onrustig en gespannen gevoel. ga zo meteen even ontbijten en daarna uitgebreid douchen en hopelijk voel ik me daarna lekkerder, anders ga ik de vk bellen of ze een tip heeft hoe ik het beste met die buik/ rugpijn om kan gaan want het sloopt me op deze manier.
ow, even weer 3 telefoontjes gehad tussendoor... nou, ik ga nu eten want sta inmiddels te trillen op mn benen van de trek. ben er straks nog wel weer eventjes!! succes en sterkte voor alle dames op het eindje!
nou goed, genoeg daarover. ik heb dus een ellendige nacht gehad, heel veel buikpijn en rugpijn nog steeds. mijn man kon niet slapen en heeft me heel lang wakker gehouden, uiteindelijk is hij van pure ellende op de logeerkamer gaan liggen en toen kon ik helemaal niet meer slapen! heb van half 2 tot half 6 wakker gelegen (gelukkig had ik van de week een stapel tijdschriften gekocht) en uiteindelijk daarna nog een paar uurtjes geslapen. nu weer een tijdje wakker met een heel onrustig en gespannen gevoel. ga zo meteen even ontbijten en daarna uitgebreid douchen en hopelijk voel ik me daarna lekkerder, anders ga ik de vk bellen of ze een tip heeft hoe ik het beste met die buik/ rugpijn om kan gaan want het sloopt me op deze manier.
ow, even weer 3 telefoontjes gehad tussendoor... nou, ik ga nu eten want sta inmiddels te trillen op mn benen van de trek. ben er straks nog wel weer eventjes!! succes en sterkte voor alle dames op het eindje!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken