Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Pien, ik hoop voor je dat het nu eindelijk gaat gebeuren!
Gast- Gast
Nog geen nieuws van pien??
Pfft, werd pas na 3en voor de eerste keer wakker, zo lekker! Normaal sta ik rond half 2 al voor de eerste keer naast bed.
Heb sterker slaapmiddel, en dat werkt dus wel...
Pfft, werd pas na 3en voor de eerste keer wakker, zo lekker! Normaal sta ik rond half 2 al voor de eerste keer naast bed.
Heb sterker slaapmiddel, en dat werkt dus wel...
Gast- Gast
Pien ik hoop echt dat het eindelijk doorzet bij je. Je houd het wel spannend hier !!!! Succes
Gast- Gast
Helaas, weer niet door gezet...
Ga zo wel de vk bellen, heb behoorlijk hoofdpijn en moest bij kleine klachten al snel bellen...
Ga zo wel de vk bellen, heb behoorlijk hoofdpijn en moest bij kleine klachten al snel bellen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jammer dat het weer niet doorgezet is,
Hoop dat het alsnog spontaan begint
Hoop dat het alsnog spontaan begint
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Even ego: heb net de verloskundige gebeld en ze deed heel makkelijk. Sterker nog, ze komt vanochtend al langs om te strippen
Wacht... Dat klinkt wel een beetje fout maar jullie snappen hem wel
Wacht... Dat klinkt wel een beetje fout maar jullie snappen hem wel
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Neemt ze haar roze boa mee dan ?
Hahaha, mooizo dat ze vandaag nog komt, ben benieuwd of het mogelijk is en zal gaan helpen
Hahaha, mooizo dat ze vandaag nog komt, ben benieuwd of het mogelijk is en zal gaan helpen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
@ Pien, jammer dat het weer niet heeft doorgezet maar goed dat je de verloskundige gaat bellen!
@ Novalee, wat fijn dat de verloskundige vandaag langs komt om te strippen, hopelijk is het ook mogelijk en gaat het dan beginnen.
@ PM, maandag wordt je ingeleid? Fijn! Het einde is inzicht
@ Novalee, wat fijn dat de verloskundige vandaag langs komt om te strippen, hopelijk is het ook mogelijk en gaat het dan beginnen.
@ PM, maandag wordt je ingeleid? Fijn! Het einde is inzicht
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
@Novalee, super jojh!! ik ga voor je duimen dat het strippen werkt, bij mij heeft het echt wel het Ă©Ă©n en ander veroorzaakt, alleen niet wat ik gehoopt had!
ik ga straks nog weer eventjes bellen... waren net ingesprek en daarna stond de telefoon uit. kan ook wel het gewone nummer bellen maar moet uiteindelijk dan toch het spoednummer bellen!
ik ga straks nog weer eventjes bellen... waren net ingesprek en daarna stond de telefoon uit. kan ook wel het gewone nummer bellen maar moet uiteindelijk dan toch het spoednummer bellen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend meiden!
Hier is alles, op de krampen van iedere nacht na, rustig. Gister een heel klein beetje bloedverlies gehad, dus had een klein beetje hoop... Maar dat zal gewoon van het toucheren geweest zijn.
Hier is alles, op de krampen van iedere nacht na, rustig. Gister een heel klein beetje bloedverlies gehad, dus had een klein beetje hoop... Maar dat zal gewoon van het toucheren geweest zijn.
Gast- Gast
Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je haalt me de woorden uit de mond, Lejow! Je wilt niet weten hoe vaak ik hier even kom spieken om te zien hoe het met de iedereen gaatLejow schreef:Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha
Veel sterkte meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Je haalt me de woorden uit de mond, Lejow! Je wilt niet weten hoe vaak ik hier even kom spieken om te zien hoe het met de iedereen gaatLejow schreef:Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha
Veel sterkte meiden!
+1
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hihi, ik ben er ook nog, met kleintje in mijn buik.
Gisteravond veel harde buiken gehad maar geen verdere actie helaas. En veel last van maagzuur, zo erg dat ik half zittend heb moeten slapen.
Lag net weer lekker, krijg ik een berichtje van mijn vriend dat hij zijn mobiel kwijt is. onderweg verloren.
Gelukkig is er een mevrouw die het mobieltje heeft gevonden dus die ga ik zo ophalen op het gemeentehuis.
Gisteravond veel harde buiken gehad maar geen verdere actie helaas. En veel last van maagzuur, zo erg dat ik half zittend heb moeten slapen.
Lag net weer lekker, krijg ik een berichtje van mijn vriend dat hij zijn mobiel kwijt is. onderweg verloren.
Gelukkig is er een mevrouw die het mobieltje heeft gevonden dus die ga ik zo ophalen op het gemeentehuis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Haha, zodra ik s nachts wakker ben moet ik ook even checken!!
Novalee & Pien, jullie moeten wel voor maandag bevallen, anders moet ik het tijdens mijn bevalling ook blijven volgen, weet niet of me dat lukt
Novalee & Pien, jullie moeten wel voor maandag bevallen, anders moet ik het tijdens mijn bevalling ook blijven volgen, weet niet of me dat lukt
Gast- Gast
Volgens mij leest ondertussen zo'n beetje het hele forum hier mee Kom op meiden! Ik wil goed nieuws horen!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Spannend hoor! Ik verwacht dat we binnenkort heel wat topics kunnen verwachten!
Gisterenavond met veel krampen om de bank gezeten.
Ook echt indalingspijnen, maar het voelde niet echt fijn.
Nu is het gelukkig weg, maar ik ben gewaarschuwd!
Verder ga ik niet zoveel doen vandaag!
(ja, het hier een beetje in de gaten houden )
Gisterenavond met veel krampen om de bank gezeten.
Ook echt indalingspijnen, maar het voelde niet echt fijn.
Nu is het gelukkig weg, maar ik ben gewaarschuwd!
Verder ga ik niet zoveel doen vandaag!
(ja, het hier een beetje in de gaten houden )
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
ProudMama schreef:Ik gok erop dat er maandag 4 baby's bij komen...
Ik gok erop dat je daar weleens gelijk in kunt hebben!
Gast- Gast
Nou, het goede nieuws komt niet van mij helaas. Verloskundige is net geweest maar er was te weinig ontsluiting om te strippen. Ze kon wel met een vingertop het hoofdje aanraken (raar idee eigenlijk ) maar verder niks. Mocht er dit weekend niks gebeuren dan komt ze maandag nog eens langs om het weer te proberen.
Afgelopen maandag vertelde ze trouwens bij m'n controle dat we met z'n 5en overtijd liepen. Inmiddels ben ik de enige die nog niet bevallen is.
Afgelopen maandag vertelde ze trouwens bij m'n controle dat we met z'n 5en overtijd liepen. Inmiddels ben ik de enige die nog niet bevallen is.
Novalee- Kletskop
Heb geen roze boa gezien trouwens, maar ze had een grote tas bij zich dus misschien zat hij daar nog in
Novalee- Kletskop
Jammer Novalee.. Maja, wat nog niet is kan nog komen he
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Novalee schreef:Nou, het goede nieuws komt niet van mij helaas. Verloskundige is net geweest maar er was te weinig ontsluiting om te strippen. Ze kon wel met een vingertop het hoofdje aanraken (raar idee eigenlijk ) maar verder niks. Mocht er dit weekend niks gebeuren dan komt ze maandag nog eens langs om het weer te proberen.
wat een eigenwijsje zeg!
Nog een tip: vergeet die Chinees en ga naar de bioscoop!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Balen Novalee!!
Aan de andere kant, wel ontsluiting zegt ook niks, dat zie je aan mij... Het blijft toch maar afwachten.
Aan de andere kant, wel ontsluiting zegt ook niks, dat zie je aan mij... Het blijft toch maar afwachten.
Gast- Gast
Kletskousje, idd Ik had gelezen dat ze aanraden m na het strippen rustig aan te doen, dan heb je het meeste kans dat het doorzet. Ondanks dat het niet gelukt is hou ik me toch maar rustig vandaag, je weet maar nooit
Annie, haha, die Chinees wordt het sowieso voorlopig niet meer, werd vanochtend kotsmisselijk wakker Bioscoop is idd een beter plan, ik probeer J. al steeds mee te krijgen naar Harry Potter maar hij wil niet
PM, ik weet het. De teleurstelling valt ook wel mee hoor. Het viel te proberen, en ik heb nu sowieso maandag nog een poging. De kans dat ik beval wordt elke dag groter dus daar houden we ons maar aan vast
Annie, haha, die Chinees wordt het sowieso voorlopig niet meer, werd vanochtend kotsmisselijk wakker Bioscoop is idd een beter plan, ik probeer J. al steeds mee te krijgen naar Harry Potter maar hij wil niet
PM, ik weet het. De teleurstelling valt ook wel mee hoor. Het viel te proberen, en ik heb nu sowieso maandag nog een poging. De kans dat ik beval wordt elke dag groter dus daar houden we ons maar aan vast
Novalee- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken