Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 11:02

Pien, ik hoop voor je dat het nu eindelijk gaat gebeuren!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 17:04

Nog geen nieuws van pien??

Pfft, werd pas na 3en voor de eerste keer wakker, zo lekker! Normaal sta ik rond half 2 al voor de eerste keer naast bed.
Heb sterker slaapmiddel, en dat werkt dus wel...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 18:56

Pien ik hoop echt dat het eindelijk doorzet bij je. Je houd het wel spannend hier !!!! Succes

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 20:00

Helaas, weer niet door gezet...

Ga zo wel de vk bellen, heb behoorlijk hoofdpijn en moest bij kleine klachten al snel bellen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fearie do 14 jul 2011 - 20:10

Jammer dat het weer niet doorgezet is, hug
Hoop dat het alsnog spontaan begint smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 20:22

Even ego: heb net de verloskundige gebeld en ze deed heel makkelijk. Sterker nog, ze komt vanochtend al langs om te strippen Very Happy

Wacht... Dat klinkt wel een beetje fout maar jullie snappen hem wel :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie do 14 jul 2011 - 20:23

Neemt ze haar roze boa mee dan :P ? Laughing

Hahaha, mooizo dat ze vandaag nog komt, ben benieuwd of het mogelijk is en zal gaan helpen

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Limburg85 do 14 jul 2011 - 20:24

@ Pien, jammer dat het weer niet heeft doorgezet maar goed dat je de verloskundige gaat bellen!

@ Novalee, wat fijn dat de verloskundige vandaag langs komt om te strippen, hopelijk is het ook mogelijk en gaat het dan beginnen.

@ PM, maandag wordt je ingeleid? Fijn! Het einde is inzicht Very Happy
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 20:27

@Novalee, super jojh!! ik ga voor je duimen dat het strippen werkt, bij mij heeft het echt wel het Ă©Ă©n en ander veroorzaakt, alleen niet wat ik gehoopt had!
ik ga straks nog weer eventjes bellen... waren net ingesprek en daarna stond de telefoon uit. kan ook wel het gewone nummer bellen maar moet uiteindelijk dan toch het spoednummer bellen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:40

Spannend meiden!

Hier is alles, op de krampen van iedere nacht na, rustig. Gister een heel klein beetje bloedverlies gehad, dus had een klein beetje hoop... Maar dat zal gewoon van het toucheren geweest zijn.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 20:42

Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sjaantje do 14 jul 2011 - 20:45

Lejow schreef:Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha Very Happy
Je haalt me de woorden uit de mond, Lejow! Je wilt niet weten hoe vaak ik hier even kom spieken om te zien hoe het met de iedereen gaat smile

Veel sterkte meiden!
hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Amber- do 14 jul 2011 - 20:47

Sjaantje schreef:
Lejow schreef:Jeetje, wat een spanning hier zeg hahaha Very Happy
Je haalt me de woorden uit de mond, Lejow! Je wilt niet weten hoe vaak ik hier even kom spieken om te zien hoe het met de iedereen gaat smile

Veel sterkte meiden!
hug

+1
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 20:51

Hihi, ik ben er ook nog, met kleintje in mijn buik.
Gisteravond veel harde buiken gehad maar geen verdere actie helaas. En veel last van maagzuur, zo erg dat ik half zittend heb moeten slapen.

Lag net weer lekker, krijg ik een berichtje van mijn vriend dat hij zijn mobiel kwijt is. onderweg verloren.
Gelukkig is er een mevrouw die het mobieltje heeft gevonden dus die ga ik zo ophalen op het gemeentehuis.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:51

Haha, zodra ik s nachts wakker ben moet ik ook even checken!!

Novalee & Pien, jullie moeten wel voor maandag bevallen, anders moet ik het tijdens mijn bevalling ook blijven volgen, weet niet of me dat lukt :P

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ do 14 jul 2011 - 20:56

Volgens mij leest ondertussen zo'n beetje het hele forum hier mee Wink Kom op meiden! Ik wil goed nieuws horen!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  kletskousje do 14 jul 2011 - 21:00

Spannend hoor! Ik verwacht dat we binnenkort heel wat topics kunnen verwachten!

Gisterenavond met veel krampen om de bank gezeten.
Ook echt indalingspijnen, maar het voelde niet echt fijn.
Nu is het gelukkig weg, maar ik ben gewaarschuwd!

Verder ga ik niet zoveel doen vandaag!
(ja, het hier een beetje in de gaten houden Wink)
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:00

Ik gok erop dat er maandag 4 baby's bij komen...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:04

ProudMama schreef:Ik gok erop dat er maandag 4 baby's bij komen...

Ik gok erop dat je daar weleens gelijk in kunt hebben!

Gast
Gast

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 21:22

Nou, het goede nieuws komt niet van mij helaas. Verloskundige is net geweest maar er was te weinig ontsluiting om te strippen. Ze kon wel met een vingertop het hoofdje aanraken (raar idee eigenlijk Very Happy) maar verder niks. Mocht er dit weekend niks gebeuren dan komt ze maandag nog eens langs om het weer te proberen.

Afgelopen maandag vertelde ze trouwens bij m'n controle dat we met z'n 5en overtijd liepen. Inmiddels ben ik de enige die nog niet bevallen is. Rolling Eyes
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 21:24

Heb geen roze boa gezien trouwens, maar ze had een grote tas bij zich dus misschien zat hij daar nog in :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  kletskousje do 14 jul 2011 - 21:24

Jammer Novalee.. Maja, wat nog niet is kan nog komen he :P
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Annie24 do 14 jul 2011 - 21:24

Novalee schreef:Nou, het goede nieuws komt niet van mij helaas. Verloskundige is net geweest maar er was te weinig ontsluiting om te strippen. Ze kon wel met een vingertop het hoofdje aanraken (raar idee eigenlijk Very Happy) maar verder niks. Mocht er dit weekend niks gebeuren dan komt ze maandag nog eens langs om het weer te proberen.

Afgelopen maandag vertelde ze trouwens bij m'n controle dat we met z'n 5en overtijd liepen. Inmiddels ben ik de enige die nog niet bevallen is. Rolling Eyes

Sad Sad Sad

wat een eigenwijsje zeg! Twisted Evil

Nog een tip: vergeet die Chinees en ga naar de bioscoop! Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:27

Balen Novalee!! hug

Aan de andere kant, wel ontsluiting zegt ook niks, dat zie je aan mij... Het blijft toch maar afwachten.

Gast
Gast

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 21:33

Kletskousje, idd smile Ik had gelezen dat ze aanraden m na het strippen rustig aan te doen, dan heb je het meeste kans dat het doorzet. Ondanks dat het niet gelukt is hou ik me toch maar rustig vandaag, je weet maar nooit Wink

Annie, haha, die Chinees wordt het sowieso voorlopig niet meer, werd vanochtend kotsmisselijk wakker Rolling Eyes Bioscoop is idd een beter plan, ik probeer J. al steeds mee te krijgen naar Harry Potter maar hij wil niet Sad

PM, ik weet het. De teleurstelling valt ook wel mee hoor. Het viel te proberen, en ik heb nu sowieso maandag nog een poging. De kans dat ik beval wordt elke dag groter dus daar houden we ons maar aan vast smile

Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: