Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Smaragdje za 9 jul 2011 - 6:45

@ Happydobby, fijn dat alles zo goed gaat! Duim ook voor jou dat je snel bevalt! Ben je het zat? ;-)Hier gaat het hartstikke goed met mijn zoontje. Ik geef ook nog borstvoeding, hoop dat nog een hele tijd te kunnen doen smile

@ Pien, fijn dat je bloeddruk gezakt is en dat er geen eiwitten in jouw urine meer zaten. Wel fijn dat ze nu aan het indalen is, is het in iedergeval niet allemaal voor niets!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Laced za 9 jul 2011 - 7:46

Ik kom even spieken of er al nieuws is van Pien of Novalee!

Pien: fijn om er even tussenuit te zijn. Fijne avond bij de buren! Is de pijn weer weggezakt?

Novalee: ben benieuwd hoe het bij jou is!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 9:04

Laced schreef:Ik kom even spieken of er al nieuws is van Pien of Novalee!

Pien: fijn om er even tussenuit te zijn. Fijne avond bij de buren! Is de pijn weer weggezakt?

Novalee: ben benieuwd hoe het bij jou is!

schuddenbuikje wat een heftig verhaal zeg. wel een heel mooi kindje zeg!

ik ben ook nieuwsgierig hoe het met novalee is...

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 9 jul 2011 - 9:48

@ Theezakje, waar hang jij uit? Die is ook al bijna uitgerekend?!

@ HappyDobby, is je auto verkocht? Hebben jullie het bed nu pas op klossen gezet? Moet dat niet vanaf 37 weken (dat werd mij tenminste verteld). Jullie hebben wel meteen een mega hoog bed, kom je er nog met goed fatsoen in? Trappetje naast het bed Wink

@ Pien, fijn te lezen dat je bloeddruk gezakt is en dat er geen eiwitten meer in je urine zitten, ook goed te lezen dat je meisje is ingedaald. Doe maar lekker rustig aan en een fijne avond bij de buren smile

@ PM, ik kan me goed voorstellen dat je het soms zat bent. Nog even en dan mag je je kleintjes in de armen houden smile

Vandaag mijn 2e ouders (hele goede vrienden van ons, zij zijn als ouders voor me/ons) op bezoek gehad, lekker gebbq-t met zowaar een zonnetje dat tevoorschijn kwam. Ook nog ff de keuken leeggehaald, koelkast enzo alvast naar buiten. Voor degene die het vroeg, alleen onze keuken wordt vanaf aanstaande maandag gerenoveerd. Nieuwe kastjes en tegels enzo, dus alles moet leeg en opgeruimd zijn - wat een gedoe en waar ben ik aan begonnen haha :P gelukkig duurt het maar 5 dagen en zijn ze dan klaar. Aankomende weekend kunnen we alles dus weer gaan inruimen smile en aansluiten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby za 9 jul 2011 - 10:28

Fearie schreef:@ Theezakje, waar hang jij uit? Die is ook al bijna uitgerekend?!

@ HappyDobby, is je auto verkocht? Hebben jullie het bed nu pas op klossen gezet? Moet dat niet vanaf 37 weken (dat werd mij tenminste verteld). Jullie hebben wel meteen een mega hoog bed, kom je er nog met goed fatsoen in? Trappetje naast het bed Wink

Theezakje is toch 1 dag verder als mij?

Fearie, officieel hoort het bed idd met 37 weken op klossen maar ik had klossen van ijzer gekregen en mijn vriend dacht dat die het bed zouden beschadigen, heb ze van de week ingeruild voor kunstoffen.
Omdat het alleen geen doen was is zijn vader vanmiddag even komen helpen.
Ach we hadden al 63 cm en op zolder nog een extra matras, de meeste bevallingen beginnen vlgs mij vanaf week 39 pas.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 11:13

Happydobby, jij vertrouwt er wel op dat je kleintje blijft zitten met je bed. Fijn dat t nu klaar is.

Slaap lekker dames... En misschien morgen iemand bevallen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 19:54

Ligt iedereen nog op bed? Geen nieuws vannacht...

Ik ben weer wakker, stuk beter geslapen dan gisteren. Dalijk lekker ontbijten en dan nog een middag. Vanavond gaan we weer naar huis.

Gast
Gast

Bericht  kletskousje za 9 jul 2011 - 20:27

Goedemorgen,

Ik kwam ook al kijken of er nieuws was.. maar nog niets te zien dus!
Pien hopelijk ben je al bevallen (of iig bezig!) Novalee, jij misschien ook wel.

Wij gaan zo een stukje fietsen!
Hopelijk zit het weer een beetje mee.

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 20:50

.

Laatst aangepast door ProudMama op za 9 jul 2011 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 9 jul 2011 - 21:02

Novalee update; baby zit nog steeds veilig binnen angel

Berichtje voor de baby: kom nouhouhouhouhouwwwwwwww Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Fiebje za 9 jul 2011 - 21:26

Pm, wat naar dat je je zo voelt. Maar is wel herkenbaar, tis ook niet nix allemaal. Kan je er met je man wel over praten of uithuilen? Tegen sommige vrienden spuug ik ook mijn gal uit hoor, je moet van je hart geen moordkuil maken.

Heb een redelijke nacht gehad. Gister geen topdag gehad, hoofdpijn en voelde me beroerd. Gaat nu gelukkig wel weer wat beter.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 21:40

Thnx Fiebje hug
Gewoon even horen dat ik niet de enige ben geeft al een hoop rust, voelde me er zo slecht over. Zullen vast de laatste loodjes en het gebrek aan slaap zijn die parten spelen.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 9 jul 2011 - 21:50

PM hug

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pien za 9 jul 2011 - 21:52

@Pm, Geen idee wat je verhaal was maar een dikke knuffel voor jou!!

@all, hier nog steeds een baby in de buik. En ook geen teken van een naderende bevalling!
Hebben gister een leuke avond met de buren gehad, heerlijk gegeten en lekker gekletst!

Vandaag geen plannen, lig nu nog in bed. Mijn man slaapt zelfs nog. Die neemt het er nog even goed van!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happydobby za 9 jul 2011 - 23:18

Hier ook net wakker, we hebben er maar om gelachen, de ene nacht slaap ik rot dan slaap ik de nacht erna weer veel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee zo 10 jul 2011 - 0:01

Lief dat er naar me gevraagd werd smile Baby zit inderdaad nog in mn buik, volgens mij heeft ze het nog veel te veel naar d'r zin daar. Gisteren wel wat harde buiken gehad (voor het eerst eigenlijk, dus dat was wel even spannend) maar niks waarvan ik vermoedde dat het het begin zou kunnen zijn. Dus we wachten, inmiddels iets minder geduldig Wink, af!

Annie, volgens mij is ze een beetje doof want ze wil nog niet echt naar jou, of haar ouders wat dat betreft, luisteren. Dat belooft nog wat... Rolling Eyes Laughing

PM, ik heb niet gelezen wat je hebt getypt maar ik begrijp uit de reacties van anderen dat je wel een knuffel kan gebruiken dus bij deze hug

Pien, jammer zeg dat het bij jou maar niet doorzet. Heb je nog indalingsweeen gehad?

Zul je zien dat we allemaal morgen op de 11e bevallen Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Annie24 zo 10 jul 2011 - 0:08

Novalee schreef:Annie, volgens mij is ze een beetje doof want ze wil nog niet echt naar jou, of haar ouders wat dat betreft, luisteren. Dat belooft nog wat... Rolling Eyes Laughing

Je moet ook wat vroeger opstaan, dan hoef ik die meiden hier niet elke keer gerust te stellen :P

Hmmm....nu al een beetje doof? Misschien te veel vruchtwater in d'r oortjes? Rolling Eyes Oooowwww wacht ik weet het! Je gaat dinsdag pas bevallen: ze wacht gewoon tot ik eindelijk die rompers enzo heb opgestuurd Laughing Laughing Ik stuur morgen alles op, dat heb je dan dinsdag (als de post meewerkt) en dan is ze er eindelijk klaar voor angel (zou toch wat zijn als ze dan echt pas komt als die spullen er zijn hé :P )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Novalee zo 10 jul 2011 - 0:15

Annie24 schreef:
Novalee schreef:Annie, volgens mij is ze een beetje doof want ze wil nog niet echt naar jou, of haar ouders wat dat betreft, luisteren. Dat belooft nog wat... Rolling Eyes Laughing

Je moet ook wat vroeger opstaan, dan hoef ik die meiden hier niet elke keer gerust te stellen :P

Hmmm....nu al een beetje doof? Misschien te veel vruchtwater in d'r oortjes? Rolling Eyes Oooowwww wacht ik weet het! Je gaat dinsdag pas bevallen: ze wacht gewoon tot ik eindelijk die rompers enzo heb opgestuurd Laughing Laughing Ik stuur morgen alles op, dat heb je dan dinsdag (als de post meewerkt) en dan is ze er eindelijk klaar voor angel (zou toch wat zijn als ze dan echt pas komt als die spullen er zijn hé :P )
Ik was er wel eerder uit hoor, om 10:45 uur al. We genieten van het uitslapen nu het nog kan Wink

Haha, wie weet wacht ze idd op het pakje. Wil je trouwens je rekeningnummer PMen of smsen? Dan weet ik waar de verzendkosten heen moeten smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:18

Thnx voor de knuffels meiden!

Het lijkt bij mij wel een ochtendkwaaltje, dan zie ik het gewoon niet meer zitten en kan ik alleen maar huilen.
Nu gaat het wel weer, al hoef er maar iets te gebeuren en het begint weer. Ben gewoon zo moe, zo op...

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 0:28

@novalee, mijn man zegt al een tijdje dat het de 11de gaat gebeuren!! ben benieuwd, gister een paar keer indalingsweeen gehad, denk een stuk of 8... Vannacht voor het allereerst ook 2 keer eruit geweest om te plassen, dus dat geeft me goede hoop op dat ze meer ingedaald is.

Wanneer moet jij weer naar de VK? Hebben ze het bij jou al over strippen gehad? OF doorsturen naar het ziekenhuis voor een ctg?

@PM, vervelend dat je dat steeds 's ochtends hebt, heb je nog slaappillen? Gebruik je die nog? Ik zou het als ik jou was wel aangeven in het ziekenhuis dat je je zo rot voelt, je hebt straks een zware klus te klaren en je wilt natuurlijk niet al doodmoe en uitgeput eraan beginnen!!.

@Happydobby, heerlijk hè? uitslapen... Fijn dat je het gewilde bedrag ook voor je auto hebt gekregen!!

Ik ga even lekker douchen, neem ik een stoel mee onder de douche en dan ga ik uitgebreid alles even scheren (voor zover het nog lukt en ik er nog bij kan) daarna heerlijk tutten en mezelf helemaal even "verwennen". Voel me daarna altijd weer zo lekker als ik dat doe, eerder deed ik dat iedere week echt heel uitgebreid, haarmasker, gezichtsmasker, voetenbad, nagels vijlen lakken en coaten etc.. nu heb ik dat al heel lang niet gedaan dus ga het er nog maar even van nemen!! Mn man heeft van de week mn voeten al gedaan dus die kan ik vandaag overslaan!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:31

Peintje ben je nou nog niet bevallen meis? Ik zat in mijn mini vakantie zelfs aan je te denken haha. Wat zegt de vk ervan en wanneer moet je weer terug?

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 0:34

Razz_ schreef:Peintje ben je nou nog niet bevallen meis? Ik zat in mijn mini vakantie zelfs aan je te denken haha. Wat zegt de vk ervan en wanneer moet je weer terug?

Hahaha... vet lief!! Nope, de kleine dame is eigenwijs (net zoals haar papa en mama) en zit nog veilig in mn buik! Heb vrijdag en zaterdag extra controle gehad ivm mogelijk zwangerschapsvergiftiging maar alles was gelukkig goed... Morgenochtend weer terug komen en dan gaat ze proberen te strippen. Inmiddels wel aardig wat indalingsweëen gehad dus ze is in ieder geval wat ingedaald!

Hoe was het in Brugge? Lekker genoten met zn drietjes?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:37

Klinkt goed Pien! Misschien dat ik dat vanmiddag ook maar eens ga doen, lekker badderen.

Heb slaaptabletten, maar lig gewoon niet lekker meer. De een ligt laag in mijn bekken natuurlijk, dus moet ieder uur plassen.

En mijn buik... :shock: Schrik er iedere dag weer van, de striae verdubbelt met de dag geloof ik, alleen rond mijn maag zit nog niks...
Maar goed, dat is te verwachten met 2 kinderen die niet echt mini meer zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:39

Pien schreef:
Razz_ schreef:Peintje ben je nou nog niet bevallen meis? Ik zat in mijn mini vakantie zelfs aan je te denken haha. Wat zegt de vk ervan en wanneer moet je weer terug?

Hahaha... vet lief!! Nope, de kleine dame is eigenwijs (net zoals haar papa en mama) en zit nog veilig in mn buik! Heb vrijdag en zaterdag extra controle gehad ivm mogelijk zwangerschapsvergiftiging maar alles was gelukkig goed... Morgenochtend weer terug komen en dan gaat ze proberen te strippen. Inmiddels wel aardig wat indalingsweëen gehad dus ze is in ieder geval wat ingedaald!

Hoe was het in Brugge? Lekker genoten met zn drietjes?

Gelukkig gaat alles goed in je buik en hopelijk leverd het morgen iets op ! Ik vond het ook zo vreselijk om over de uitgerekende datum te gaan. Gelukkig waren het maar 4 dagen maar het was echt zwaar frustrerend dat wachten ! Ik hoop echt dat het binnen nu en 2 dagen gaat gebeuren voor jullie ! Ik wil je iig alvast veel succes wensen en ik ben echt nog steeds zéér benieuwd naar haar naam !

Brugge was geweldig ! We hebben echt ontzettend genoten daar !

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 10 jul 2011 - 1:40

@PM hug

@pien, ik ben wel benieuwd naar nog een buikfoto van jou, aangezien je laatste je je buik nog zo hoog was.
Als het goed is zou je buik nu lager moeten zijn.

@Novalee, ben je het wachten al zat?

Wij gaan zo maar eens richting mijn schoonouders, vanavond komen een vriend en vriendin langs, beetje afleiding!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: