Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 4:47

Zolang ik voor de 37 weken zit moet ik me gelijk melden bij weeen vlg het belkaartje Wink
Anders bij om de 5 min, en bij een volgend kind om de 7 min.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Smaragdje di 12 jul 2011 - 4:52

ProudMama schreef:Zolang ik voor de 37 weken zit moet ik me gelijk melden bij weeen vlg het belkaartje Wink

Jij zit ook lekker dicht bij het ziekenhuis toch smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 5:00

Smaragdje schreef:
ProudMama schreef:Zolang ik voor de 37 weken zit moet ik me gelijk melden bij weeen vlg het belkaartje Wink

Ja, met 10 min sta ik binnen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 12 jul 2011 - 5:20

ProudMama schreef:
Smaragdje schreef:

Dat lijkt mij echt een fijn gevoel om eerlijk te zijn smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 5:47

Smaragdje schreef:
ProudMama schreef:
Smaragdje schreef:

Dat lijkt mij echt een fijn gevoel om eerlijk te zijn smile
Ja, is het ook.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 12 jul 2011 - 6:24

zoo BA je bent gewoon 35 weken! super fijn zeg... dat had je 10 weken geleden ook niet gedacht! een hele geruststelling lijkt mij.

aangezien ik de komende weken niets mag uitvoeren, en alleen maar hoor dat ik moet aansterken en rustig aan moet doen. en vooral mijn kilo's bij weer eten (wat een hele opgave is). ga ik er maar over nadenken en kom zo op een paar uiteenlopende vraagjes:

- wanneer is echt het beste termijn voor een 3D echo. ik hoor hier en daar verschillende termijnen.
- hoelang weken was je toen jullie zijn begonnen met echt de eerste voorbereidingen van de babykamer?
- hoelang weken was je toen jullie zijn begonnen met inrichten en decoreren van de babakmer?
- hoelang weken was je toen je begon met het wassen van het beddengoed en kleding van de kleine?

als ik weer een beetje hersteld ben wil ik echt wel beginnen met de babykamer, vooraf moeten er nog een aantal andere dingen gebeuren, een interne verhuizen. installatie van wasbak, en zeker wel paar ritjes naar de sloop.

nu heb ik helemaal het gevoel dat ik zo snel mogelijk als kan wil beginnen, mede omdat de echo's laten zien dat ik wat voorloop (het is maar een week tot nu toe). en mede dat de schrik er aardig in zit, en de kans gewoon wat groter is dat ik weer met dit in het ziekenhuis belandt. en vervolgens er weer 4 weken uit ben.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:36

Joyce, dat je op de echo voor loopt qua termijn zegt meer over de groei van de baby als dat je eerder zal bevallen hoor.

Hier is de babykamer nog niet helemaal af, maar ze kunnen slapen en alles ligt schoon in de kast.
Maar dat gevoel had ik ook toen ik thuis kwam, alles moet af, straks ga ik snel bevallen. Je ziet het... Wink

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 12 jul 2011 - 6:52

Joyce, fijn dat je weer thuis bent. En dat het met jullie beide goed gaat. Zoals pm al schreef de groei van de baby zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Mijn baby loopt ook ruim 1.5 week voor, en dat komt door de korte beentjes anders was het verschil nog groter geweest. Ik heb vorige week alles gewassen (32 weken) man heeft van het weekend de horren geïnstalleerd (33 weken) dus de kamer is nu af. Heb vandaag de laatste dingen in de bevaltas gedaan. 3d echo is geloof ik rond de 26 weken. Mocht het de eerste keer niet lukken kan je later nog een afspraak maken. Onze baby lag al met het hoofd beneden en kregen daardoor geen goed beeld. Overnieuw doen had toen geen zin meer omdat het al begonnen was met indalen. De laatste lijstjes voor aan de muur kunnen we altijd nog ophangen. Maar belangrijkste is dat het kan slapen, baderen en dat je alles in huis hebt die je nodig hebt om de baby te kunnen verzorgen.

Laatst aangepast door Fiebje op di 12 jul 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Happydobby di 12 jul 2011 - 7:09

Joyce, het enige wat een kindje nodig heeft is jou. En bijv een wiegje of bedje.
Het kamertje is leuk om af te hebben maar niet noodzakelijk.

Ik heb met 34 weken de babywas gedaan.
3d echo niet gedaan maar je zou ook kunnen bellen naar het bureau waar je dat wil doen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:15

Helemaal mee eens HD!

Toen ik met 26 weken dreigde te bevallen was de babykamer nog niet eens binnen enz. En als je kindje veel te vroeg komt is het voorlopig niet thuis ook.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 12 jul 2011 - 8:29

even voor de duidelijkheid, ik ben niet bang dat ik eerder zal bevallen, maar eerder bang dat ik weer in het ziekenhuis belandt, en dus 4 weken niets mag doen... (aangezien dit heel reeël is)

en tuurlijk heeft de beeb niet veel nodig, maar ik wil gewoon ook een leuk kamertje met alles erop en eraan klaar staan, dat wil toch iedereen neem ik aan. en niet na mijn bevalling nog de helft moeten uitpakken en wassen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:34

Ja, dat is wel logisch Joyce. Ik heb natuurlijk tot vorige week ook niks mogen doen, en toch is het allemaal goed gekomen.

Zien jullie eigenlijk je navel nog? Stond net te douchen, en mijn navel zit nu echt ergens onder mijn buik haha. Als ik zit zie ik m nog wel Laughing

Gast
Gast

Bericht  Laced di 12 jul 2011 - 8:41

Hoi meiden,

Reageer de laatste tijd niet veel. Zit bijna niet achter de pc, maar lees w met jullie mee via mijn mobiel! Wil de meiden die op het eind lopen heel veel succes wensen!

Even een vraagje. Vandaag was ik bij de gynaecoloog en gaf hij aan dat de kleine ingedaald ligt, klaar voor de start om het zo maar te zeggen. Nu heb ik al de hele dag een continu druk op mijn schaambot / schaamstreek. Ook veel last van harde buiken. Heeft dit met het indalen te maken?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:47

Ja, dat kan zeker!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje di 12 jul 2011 - 8:47

Laced, ja dat kan heel goed het indalen zijn.
Dat voel ik hier ook geregeld!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Happydobby di 12 jul 2011 - 8:49

Laced, ik voel ook steeds druk daar beneden, weet je wat ik een leuk gevoel vind, als de kleine de hik heeft I love you

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:50

Ik voel het ook hoor Laced, dat heeft echt met het indalen te maken. Op een stoel neerploffen is nu ook echt pijnlijk.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 12 jul 2011 - 8:57

Happydobby schreef:Laced, ik voel ook steeds druk daar beneden, weet je wat ik een leuk gevoel vind, als de kleine de hik heeft I love you
voel je het dan ook in je stuitje? Ik wel overdag vind ik het niet zo erg maar 's nachts is het wel irritant.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Laced di 12 jul 2011 - 9:01

Bedankt voor jullie reacties! Het is zo'n vervelende pijn. Het voelt alsof alles van onder strak staat, het trekt van alle kanten ;-). Op dit moment is zitten of op mijn zij liggen de meest ideale positie. liggen en lopen is echt vervelend..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 17:16

Dat was weer een onrustig nachtje, bah.
Het lijkt ook wel of mijn buik niet meer wil ontspannen, staat zo strak!
Weer een flinke prop slijm en roze verloren, dacht dat ik die na vrijdag met het bloedverlies al kwijt was eigenlijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:09

ProudMama schreef:Dat was weer een onrustig nachtje, bah.
Het lijkt ook wel of mijn buik niet meer wil ontspannen, staat zo strak!
Weer een flinke prop slijm en roze verloren, dacht dat ik die na vrijdag met het bloedverlies al kwijt was eigenlijk...

Slijmprop kan weer 'aangroeien' volgens mij.

Wordt nu wel, erg spannend hier met zoveel uitgetelde dames zeg! Ben beniewd van wie we het 1e nieuws horen!

PM, heb jij al een datum als ze niet zelf willen komen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 20:11

Ja, dat het weer kan aangroeien heb ik ook weleens gehoord idd.

Nee, heb helaas nog geen datum, morgenochtend weer afspraak, dus neem aan dat we dan wel een datum krijgen. Eerder ga ik niet weg Wink

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 12 jul 2011 - 20:11

Spannend PM!

Hopelijk vandaag babynieuws!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 20:13

blondje1313 schreef:Spannend PM!

Hopelijk vandaag babynieuws!
Babynieuws van mij zou ik niet op rekenen hoor, het is weer iets rustiger helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 20:19

ProudMama schreef:Ja, dat het weer kan aangroeien heb ik ook weleens gehoord idd.

Nee, heb helaas nog geen datum, morgenochtend weer afspraak, dus neem aan dat we dan wel een datum krijgen. Eerder ga ik niet weg Wink

Frustrerend is dat hè? Eerst zeggen ze dat ze je rond die week gaan inleiden, maar een datum geven ze niet. Had ik dus ook, en ik was zop bang dat ze me zo weer naar huis zouden sturen! Toen ik dus die ene dag zo'n hoge bloeddruk had en opgenomen werd, en ze me de volgende dag weer naar huis lieten gaan, om maandag terug te komen, was ik zo bang dat het dan die dag ook niet door zou gaan! Maar gelukkig werd dat wel echt ingepland. Dan kun je het ineens ook weer beter aan, je leeft dan tenminste ergens naartoe, en kunt toch nog even bewust genieten, zover dat nog gaat, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: