Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ Schuddbuikje: jeetje, klinkt als een heftige bevalling zeg! Zeker ook de paar dagen erna, zonder je kindje. Gelukkig zijn jullie nu weer bij elkaar en hoop dat jullie lekker kunnen genieten! Veel geluk toegewenst!
@ Pien: ik duim voor je.. hopelijk zet het vandaag toch door!
@ Pien: ik duim voor je.. hopelijk zet het vandaag toch door!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee hoor, het zet echt niet door bij mij, wees maar niet bang.
Het is gewoon reactie op uitputting vlg mij.
Het is gewoon reactie op uitputting vlg mij.
Gast- Gast
@ Schuddebuikje, wat een tegenvallers heb je gehad. Hopelijk kun je nu echt ban je gezinnetje gaan genieten! Wat een knap kindje!
@ Pien, jammer dat het niet doorgezet heeft!
@ Pien, jammer dat het niet doorgezet heeft!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een heftige bevalling Schuddebuikje, maar wat een mooi kereltje!
Pien, jammer dat het niet doorgezet heeft, hopelijk is het vandaag dan toch zover.
Ik heb nu vakantie, heerlijk! Hopelijk lukt het me nu ook om het hier beter bij te houden!
Pien, jammer dat het niet doorgezet heeft, hopelijk is het vandaag dan toch zover.
Ik heb nu vakantie, heerlijk! Hopelijk lukt het me nu ook om het hier beter bij te houden!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pien, hopelijk kan ze je strippen.
Waar is theezakje eigenlijk?
Ik ga zo even een laatste rondje rijden met mijn auto!
Ik heb wel veel harde buiken, die kleine is constant aan het bewegen wat ook vaak een harde buik veroorzaakt.
Ik heb wel veel harde buiken, die kleine is constant aan het bewegen wat ook vaak een harde buik veroorzaakt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Pien, hopelijk kan ze je strippen.
@ Happydobby, ik had even gemist dat jij ook al weer ruim 38 weken zwanger was Hoe gaat het bij jou verder?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Smaragdje schreef:
@ Happydobby, ik had even gemist dat jij ook al weer ruim 38 weken zwanger was Hoe gaat het bij jou verder?
Ja harstikke goed, hopelijk begint snel de bevalling.
En hoe is het met jou zoontje?
geef je nog steeds bv?
Happydobby- Ratel
Zijn weer onderweg naar de verloskundige... Plasje mee en wij worden beide weer even gecontroleerd!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Sterkte Pien, ben benieuwd...
+ 1, succes!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Lig inmiddels al even op bed, controle was allemaal prima maar ik voel de kleine te weinig. Moet nu tot half3 op mijn linker zij liggen en proberen goed contact te maken... Lukt dat niet, dan word het een ctg in het ziekenhuis.
Bloeddruk was keurig gezakt en geen eiwitten in mijn urine.
Gister waren wel weeen maar indalingsweeen. Ze ligt inmiddels ook iets ingedaald namelijk...
Bloeddruk was keurig gezakt en geen eiwitten in mijn urine.
Gister waren wel weeen maar indalingsweeen. Ze ligt inmiddels ook iets ingedaald namelijk...
Pien- Ratel
@ Schuddebuikje - jeetje wat een heftige nasleep van je bevalling! Laat je nu je lekker thuis bent goed vertroetelen en zorg ervoor dat je toch nog een beetje een kraamweek hebt, dat is zo fijn en belangrijk!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Pien: Fijn dat je bloeddruk en urinie beter zijn joh! En dat de pijn van gister in elk geval niet voor niks geweest is.
Hoop dat je de kleine goed gaat voelen als je ligt. Ik voel mijn kleinste ook vaak minder, ligt ingedaald, weinig vruchtwater en weinig ruimte omdat de andere een stuk groter is.
Maar als ik tegen mijn buik tik op de plek waar de kleine ligt krijg ik vaak wel een schopje terug. En onder de douche/ in bad voel ik ze vaak goed omdat mijn buik dan helemaal ontspannen is. Misschien werkt dat voor jou ook?
Hoop dat je de kleine goed gaat voelen als je ligt. Ik voel mijn kleinste ook vaak minder, ligt ingedaald, weinig vruchtwater en weinig ruimte omdat de andere een stuk groter is.
Maar als ik tegen mijn buik tik op de plek waar de kleine ligt krijg ik vaak wel een schopje terug. En onder de douche/ in bad voel ik ze vaak goed omdat mijn buik dan helemaal ontspannen is. Misschien werkt dat voor jou ook?
Gast- Gast
Ik heb haar in de tijd dat ik op bed lag niet duidelijk gevoeld maar wel mijn buik duidelijk zien bewegen... Nog contact met de verloskundige gehad en zij was tevreden daarover. Heb wel duidelijke belinstructie gekregen!!
Vanavond zijn we uitgenodigd door de buren om te komen gourmetten, heerlijk even afleiding!!
Vanavond zijn we uitgenodigd door de buren om te komen gourmetten, heerlijk even afleiding!!
Pien- Ratel
Pien!
Ben je nu nog niet bevallen?
Haha.
Ben je nu nog niet bevallen?
Haha.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Pien, kan je nog eten dan? Ik eet echt bijna niks meer, mijn vriend is vanmiddag naar de stad gefietst voor een italiaanse bol, ow zo lekker, kreeg het maar net op haha.
Hier in de stad zit zo'n italiaanse delicatessenzaak, mmmmm
Auto is ook weg Toch wel jammer want het was een leuk autootje.
Maargoed, ik kon er toch weinig mee aangezien het een tweezitter was.
Net heeft mijn vriend het bed op klossen gezet samen met zijn vader. Helaas was ons bed 63 cm hoog en het moest 70 zijn voor de bevalling. En omdat ik graag thuis wil bevallen zei de VK dat ze het liever dan wel op klossen hadden. nu is ons bed ruim 90 cm hoog, gelukkig ben ik lang maar mijn vriend is iets kleiner die moet gaan springen haha.
Mijn buik is ook weer rustiger geworden, misschien toch wat spanning vanwege de auto die we weg wilde hebben.
PM, hou jij het nog vol?
Hier in de stad zit zo'n italiaanse delicatessenzaak, mmmmm
Auto is ook weg Toch wel jammer want het was een leuk autootje.
Maargoed, ik kon er toch weinig mee aangezien het een tweezitter was.
Net heeft mijn vriend het bed op klossen gezet samen met zijn vader. Helaas was ons bed 63 cm hoog en het moest 70 zijn voor de bevalling. En omdat ik graag thuis wil bevallen zei de VK dat ze het liever dan wel op klossen hadden. nu is ons bed ruim 90 cm hoog, gelukkig ben ik lang maar mijn vriend is iets kleiner die moet gaan springen haha.
Mijn buik is ook weer rustiger geworden, misschien toch wat spanning vanwege de auto die we weg wilde hebben.
PM, hou jij het nog vol?
Happydobby- Ratel
@Baincy, nope....
@Happydobby, nou ja, ik kan nog wel wat eten ja. niet meer zoveel als voorheen maargoed, het gaat me ook meer om de gezelligheid en afleiding!!
@Happydobby, nou ja, ik kan nog wel wat eten ja. niet meer zoveel als voorheen maargoed, het gaat me ook meer om de gezelligheid en afleiding!!
Pien- Ratel
Pien: Gelukkig joh, geniet er ff lekker van vanavond, er even uit zijn is altijd lekker.
HD: Eet jij echt zo weinig dan? Zit je maag zo klem?
Ik ben net ff meegeweest boodschappen doen, en ik blijk inmiddels een soort attractie te zijn Zoveel opmerkingen als ik heb gehad... Aan de achterkant zie je bij mij niks, dus als ik me omdraai...
Maar ik zou alles er voor over hebben om nu te bevallen hoor, alles doet met de dag meer pijn door het vocht, en met nu (gezien de groei van iedere keer) ongeveer 2400 & 3200 gram = 5600 gram baby wil mijn rug echt niet meer!
Maar ze zitten nog warm binnen, dus zullen er vast nog niet klaar voor zijn, dus we wachten af.
HD: Eet jij echt zo weinig dan? Zit je maag zo klem?
Ik ben net ff meegeweest boodschappen doen, en ik blijk inmiddels een soort attractie te zijn Zoveel opmerkingen als ik heb gehad... Aan de achterkant zie je bij mij niks, dus als ik me omdraai...
Maar ik zou alles er voor over hebben om nu te bevallen hoor, alles doet met de dag meer pijn door het vocht, en met nu (gezien de groei van iedere keer) ongeveer 2400 & 3200 gram = 5600 gram baby wil mijn rug echt niet meer!
Maar ze zitten nog warm binnen, dus zullen er vast nog niet klaar voor zijn, dus we wachten af.
Gast- Gast
Ik spiek elke keer even tussendoor... Maar nog geen bevalling. Jammer!
Gast- Gast
Hoe is je weekendje weg?Kruumel schreef:Ik spiek elke keer even tussendoor... Maar nog geen bevalling. Jammer!
Gast- Gast
Ik lig nog even lekker op bed voor we weg gaan... Buurtjes waren wat later thuis als verwacht. Kan ik mooi nog even goed ontspannen. Heb weer behoorlijk pijn en steken namelijk... Volgens de vk zou het indalen wel verder gaan dus moest er rekening mee houden dat de pijn van gister nog terug zou komen!!
@pm, kan me voorstellen dat je het zat bent. Fijne wetenschap dat het echt niet lang meer kan duren...
@Kruumel, geniet lekker van je weekendje!!
@happydobby, auto al weg? Heb je er nog de prijs voor gekregen die je graag wilde?
@pm, kan me voorstellen dat je het zat bent. Fijne wetenschap dat het echt niet lang meer kan duren...
@Kruumel, geniet lekker van je weekendje!!
@happydobby, auto al weg? Heb je er nog de prijs voor gekregen die je graag wilde?
Pien- Ratel
Tja, hoe langer ze zitten, hoe groter de kans dat ze snel thuis zijn als ze verder gezond zijn. Da's ook wat waard!
Gast- Gast
waar kan je eigenlijk het oude topic vinden.
ben wel benieuwd hoe het met tijgertje is gegaan.
ben wel benieuwd hoe het met tijgertje is gegaan.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
@schuddebuike, pagina 3
@pien, ja ik heb de prijs die ik wilde hebben.
@PM, ja erg he, ik kan ook niet meer normaal lopen, het is een soort waggelen.
@pien, ja ik heb de prijs die ik wilde hebben.
@PM, ja erg he, ik kan ook niet meer normaal lopen, het is een soort waggelen.
Happydobby- Ratel
PM, het is gezellig! Heb alleen vannacht slecht geslapen en ben nu behoorlijk moe. We gaan over een uurtje uit eten dus ik lig nog effe op bed. Gisteren gebbq'd en tot 12 uur buiten gezeten. Vanmorgen lekker ontbeten en daana naar Valkenburg gegaan. Zometeen dus lekker uit eten. Dan hoop ik dat ik vannacht goed slaap.
Het is wel een mooi park, met mooie huizen. Ruime huizen, mooi ingericht.
Het is wel een mooi park, met mooie huizen. Ruime huizen, mooi ingericht.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken