Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
het wisselt heel erg...soms duren ze echt 10 sec en andere keren 50 sec...
nu is het al weer zeker 10 min rustig. ik stap nog even lekker onder de douche en kruip daarna in bed!!
nu is het al weer zeker 10 min rustig. ik stap nog even lekker onder de douche en kruip daarna in bed!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend hoor! Het hele forum leeft met je mee
Succes en hopelijk zet het door en heb je snel je meisje in je armen.
Succes en hopelijk zet het door en heb je snel je meisje in je armen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
hier even eentje wakker midden in de nacht, nog nieuws Pien?
Veel succes mocht het toch echt doorzetten
Veel succes mocht het toch echt doorzetten
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig geworden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ow ik dacht er is nieuws maar helaas...
Wat een spanning toch.
Wat een spanning toch.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Slaapt niemand ofzo?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
blijkbaar niet haha
Fearie- Ratel
Ben maar uit bed gestapt, slaap toch niet meer.
Happydobby- Ratel
Ik blijf nog ff liggen, m'n vriend gaat zo werken dus ik heb het bed voor me alleen
Fearie- Ratel
Ik ben ook al wakker dus kwam ook even spieken voor nieuws van Pien, maar helaas!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Haha nog een vroege vogel, hebben jullie nog plannen vandaag?
Happydobby- Ratel
Nog een aagje meld zich , was ook al uit bed maar ga nog effe terug in de hoop dat it nog wat uurtjes pak. Verder geen plannen vandaag om op pad te gaan. Ga de baby kamer verder inruimen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
we gaan vandaag bbq-en met vrienden en ik ga de keuken leeghalen, want maandag krijgen we een nieuwe keuken
Fearie- Ratel
Lekker zo'n bbq fearie, ik ga mijn bed verschonen, mijn auto verkopen en verder weet ik het nog niet.
Misschien een middagdutje!
Misschien een middagdutje!
Happydobby- Ratel
Heb best een goed nachttje gehad. Wordt wel iedere wakker met een gevoelige, plankharde buik. Blijf ook wat roze slijm verliezen na gister.
Gast- Gast
PM, spannend! Wie weet heeft de hardhandige gyn gisteren iets in gang gezet! Ik hoop voor je dat het doorzet!
Hier weinig plannen. Ik lig nu met de ipad in bed. Ik hoop zo nog wat te kunnen slapen want dat heb ik nog maar 4 uurtjes gedaan vannacht. Verder wilden we de schuur opruimen vandaag, en ik hoop dat mn vriend mn band gaat plakken.
Hier weinig plannen. Ik lig nu met de ipad in bed. Ik hoop zo nog wat te kunnen slapen want dat heb ik nog maar 4 uurtjes gedaan vannacht. Verder wilden we de schuur opruimen vandaag, en ik hoop dat mn vriend mn band gaat plakken.
Novalee- Kletskop
halloooo
ik ben weer thuis. ik hou het kort want voel me nog helemaal niet lekker. erg duf en moe.
bevalling ging wel redelijk. weeën waren goed op te vangen vanaf 9 uur tot 6 uur. toen werd het heftiger.
om 8 uur mocht ik een beetje mee gaan persen. om 9 uur volledig. alleen mijn persweeën stopte ermee. dus ik moest het om me eigen kracht gaan doen. en ik kan je vertellen. dat is moeilijk. om 10 voor 11 werd er besloten om een vacuümpomp te gaan gebruiken en om 8 voor 11 is nick geboren. ik was heel veel bloed verloren. 2 liter. ik heb hem 2 minuten op me buik gehad en toen werd ik met alle toeters en bellen meteen naar de ok gereden waar ze aantal dingen hebben gehecht.
maandag met nick in een kamer geslapen en vond hem erg benauwd en rare ademhaling. dit doorgegeven
dinsdag middag kinderarts naar gekeken. nick moest naar neonatologie. daar heeft hij 3 dagen gelegen. ik mocht er niet bij omdat ik koorts had gekregen van de bloedtrasfusie. dus ik heb hem 3 dagen moeten missens. donderdag is hij terug gekomen en vrijdag middag naar huis. we zijn wel begonnen met het proberen van het geven van borstvoeding. op de afdeling heeft hij al flesjes gehad dus hij wil er niet echt moeite voor doen.
hier ff een foto:
ik ben weer thuis. ik hou het kort want voel me nog helemaal niet lekker. erg duf en moe.
bevalling ging wel redelijk. weeën waren goed op te vangen vanaf 9 uur tot 6 uur. toen werd het heftiger.
om 8 uur mocht ik een beetje mee gaan persen. om 9 uur volledig. alleen mijn persweeën stopte ermee. dus ik moest het om me eigen kracht gaan doen. en ik kan je vertellen. dat is moeilijk. om 10 voor 11 werd er besloten om een vacuümpomp te gaan gebruiken en om 8 voor 11 is nick geboren. ik was heel veel bloed verloren. 2 liter. ik heb hem 2 minuten op me buik gehad en toen werd ik met alle toeters en bellen meteen naar de ok gereden waar ze aantal dingen hebben gehecht.
maandag met nick in een kamer geslapen en vond hem erg benauwd en rare ademhaling. dit doorgegeven
dinsdag middag kinderarts naar gekeken. nick moest naar neonatologie. daar heeft hij 3 dagen gelegen. ik mocht er niet bij omdat ik koorts had gekregen van de bloedtrasfusie. dus ik heb hem 3 dagen moeten missens. donderdag is hij terug gekomen en vrijdag middag naar huis. we zijn wel begonnen met het proberen van het geven van borstvoeding. op de afdeling heeft hij al flesjes gehad dus hij wil er niet echt moeite voor doen.
hier ff een foto:
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje schuddebuikje, ik dacht dat je altijd maar anderhalf uur mag persen bij je eerste kindje.
Vervelend dat ie bij je weggehaald is.
Wat een mooi mannetje!
Vervelend dat ie bij je weggehaald is.
Wat een mooi mannetje!
Happydobby- Ratel
Jeetje schuddebuikje wat een heftige bevalling en dat je je mannetje meteen 3 dagen moest missen. Hoop dat het nu goed gaat en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten, mooi ventje trouwens!!
Fearie- Ratel
Schuddebuikje, jeetje wat een verhaal! Wat lijkt me dat moeilijk om je mannetje 3 dagen te moeten missen Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat de BV toch mag lukken.
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen wat een knap kindje je hebt! Mooie foto!
HD, je mag (iig bij een thuisbevalling) in principe 2 uur persen, daarna moet je naar het ziekenhuis. Maar die 2 uur grens is wel flexibel, want m'n schoonzus heeft 2,5 uur geperst.
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen wat een knap kindje je hebt! Mooie foto!
HD, je mag (iig bij een thuisbevalling) in principe 2 uur persen, daarna moet je naar het ziekenhuis. Maar die 2 uur grens is wel flexibel, want m'n schoonzus heeft 2,5 uur geperst.
Laatst aangepast door Novalee op vr 8 jul 2011 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Novalee- Kletskop
Schuddebuikje: Wat een heftig verhaal! Ik hoop dat je een beetje aan je rust toekomt en snel weer wat beter voelt!
Fearie: Leuk een nieuwe keuken, zit je midden in een verbouwing of is het alleen de keuken?
Pm: Ik hoop dat het iets betekend en doorzet!
Novalee: hier ook 4 uur geslapen, voel me echt geradbraakt maar kon echt niet meer slapen.
Dus HD ik ga vanmiddag waarschijnlijk ook weer onder zeil.
M'n man ligt nog te slapen, ga dus met de babykamer beginnen als hij wakker is. Ga ik nu nog wat fotoboeken in elkaar zetten.
Fearie: Leuk een nieuwe keuken, zit je midden in een verbouwing of is het alleen de keuken?
Pm: Ik hoop dat het iets betekend en doorzet!
Novalee: hier ook 4 uur geslapen, voel me echt geradbraakt maar kon echt niet meer slapen.
Dus HD ik ga vanmiddag waarschijnlijk ook weer onder zeil.
M'n man ligt nog te slapen, ga dus met de babykamer beginnen als hij wakker is. Ga ik nu nog wat fotoboeken in elkaar zetten.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Nou meiden ik meld me weer eventjes! Helaas nog wel steeds met een baby in mn buik....
Gisteravond toen ik hier mijn laatste reactie schreef ben ik dus nog even onder de douche gegaan, uiteindelijk werd het wat heftiger maar kwam het steeds langzamer... Na een uur of anderhalf is het helemaal weg gezakt en ben ik ook in slaap gevallen. Net wakker, heb opzich wel redelijk kunnen slapen gelukkig want ik was gister ook heel erg moe. TOch ook wel veel spanning gehad met die hoofdpijn en eiwitten in mn urine.
Mijn man wilde nog even een uurtje slapen en daarna moest ik de verloskundige bellen, dan horen we hoe laat zij tijd voor ons heeft. Aangezien ze vandaag alleen dienst heeft en dus ook bij mensen thuis langs ging was dat makkelijker! Heb vanmorgen gelijk ochtendurine opgevangen want die wilden ze vandaag nogmaals na kijken.
Ik ben dus benieuwd naar wat ons vandaag te wachten staat en of er dan misschien vandaag nog wat gaat gebeuren!
Gisteravond toen ik hier mijn laatste reactie schreef ben ik dus nog even onder de douche gegaan, uiteindelijk werd het wat heftiger maar kwam het steeds langzamer... Na een uur of anderhalf is het helemaal weg gezakt en ben ik ook in slaap gevallen. Net wakker, heb opzich wel redelijk kunnen slapen gelukkig want ik was gister ook heel erg moe. TOch ook wel veel spanning gehad met die hoofdpijn en eiwitten in mn urine.
Mijn man wilde nog even een uurtje slapen en daarna moest ik de verloskundige bellen, dan horen we hoe laat zij tijd voor ons heeft. Aangezien ze vandaag alleen dienst heeft en dus ook bij mensen thuis langs ging was dat makkelijker! Heb vanmorgen gelijk ochtendurine opgevangen want die wilden ze vandaag nogmaals na kijken.
Ik ben dus benieuwd naar wat ons vandaag te wachten staat en of er dan misschien vandaag nog wat gaat gebeuren!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken