Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie do 7 jul 2011 - 21:47

@ Kruumel, sterkte bij de begrafenis hug

@ PM, ik ben benieuwd wat er aan de hand is, misschien ga je wel bevallen. Spannend hoor

@ Pien, wat vervelend van je hoofdpijn. Ik hoop dat je de VK snel te pakken krijgt en dat ze er raad mee weten.

@ All, wij hebben echt veel geld uit gegeven aan de kaarten. We moesten € 235 betalen voor 60 kaarten (€10 voor het eerder sturen van de enveloppen). Postzegels moeten er nog bij, dus zullen op een goede € 4 per kaart terecht komen. We hebben dan ook wel minder uitgegeven aan de babyspullen en kinderkamer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:49

Ik ben weer terug.
Zit in elk geval tot 26 augustus thuis. Hij wil het per keer bekijken.
Ik mag wel wat werk vanuit huis dan zodat ik mijn eigen tijd in kan plannen en zoalng het niet te belastend is.

@ PM: Oeh, spannend hoor!!
Ben benieuwd.

@ Pien: Goed dat je belt. Ze hebben mij toen ingeleid vanwege te hoge bloeddruk en zo'n hoofdpijn. Was toen ook lichte sporen van eiwit te zien.

@ HD: De laatste weken gaan langzaam he?

@ Kruumel: sterkte!

@ Kaartjes: Ik weet nog niet wat voor kaartjes wij doen.
In elk egval wel iets met een foto, zoals we bij H. ook hadden alleen nu wellicht met H erbij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 21:51

Nou, ik heb gebeld. Word over 1 a 1,5 uur even terug gebeld. Voelt wel goed, weet alleen niet of ik nu mijn man moet inlichten hierover. Heb vanmorgen niks tegen hem gezegd, wilde niet dat hij zich zorgen ging maken... Ga nu even douchen, stel dat ik dan langs moet komen als ze over een uurtje terug bellen dan ben ik in ieder geval schoon en klaar!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:39

Weer thuis. CTG was goed, dus verder afwachten maar weer...

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 7 jul 2011 - 22:42

ProudMama schreef:Weer thuis. CTG was goed, dus verder afwachten maar weer...

Spannend, rustig afwachten dus smile Ik ben benieuwd

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Novalee do 7 jul 2011 - 22:49

Pm, fijn dat alles goed was!

Pien, ik hoop dat bij jou ook alles goed is!

Kruumel, sterkte bij de begrafenis hug

All, zo, weer even aan de meldplicht voldaan. Alles is nog rustig hier. Verder heb ik eigenlijk niks te melden. Denk dat ik vandaag even naar het dorp wandel. Wil liever fietsen maar m'n band is al sinds maandag lek. M'n vriend zou hem plakken maar heeft nog geen tijd gehad, en ik kan het zelf niet Embarassed

Fijne dag allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:54

Had gehoopt dat het eindelijk door zou zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:59

ProudMama schreef:Had gehoopt dat het eindelijk door zou zetten.

Het duurt geen 2 weken meer, het is zwaar, maar je bent er bijna! hug

Gast
Gast

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 23:06

Pm, hug ik heb dat dus ook iedere keer, bij iedere kramp of wat ik dan ook maar voel hoop ik zo hard dat het begonnen is...

Ik kan overigens ieder moment terug gebeld worden door de vk. Net maar vast een plasje opgevangen voor het geval dat. Verder even snel mn ziekenhuistas nagekeken en de laatste dingen er bij in gedaan.... Vind het wel spannend hoor, al baal ik gigantisch van die hoofdpijn!

Een aantal keer werd me al gevraagd of ik ook een bandgevoel om mn bovenbuik had, gaf steeds aan van niet maar nu besef ik me pas dat ik vaak harde buiken had en dat dit dan alleen bovenin mn buik was. Vanaf mn navel naar onder was het dan helemaal zacht... Zou dat dan toch dat bandgevoel zijn?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:11

Die harde buiken heb ik ook vooral bovenin, kan verder geen kwaad vlg de gyn. Heb het echt tegen mijn ribben aan.

Mijn bloeddruk van vandaag was trouwens weer goed, onderdruk van 85. Dikke benen heb ik nogsteeds heel erg, net als de hoofdpijn, maar dat heeft dus niks met zwangerschapsvergiftiging te maken.

Had vorige week al meerdere keren eiwit in mijn urine, maar zolang het een spoortje is kijken ze het gewoon aan. En bij mij is het dus vanzelf weer gezakt, vorige week was de onderdruk nog ruim 95.

(ben overigens begonnen met een onderdruk van 60/ 65 aan het begin van mijn zwangerschap)

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 7 jul 2011 - 23:18

Kruumel: Sterkte bij de begravenis. En succes bij de vk maar vooral heel veel plezier van het weekend!

HD: Wij hebben zelf een kaartje ontworpen. Nou ja een vriendin van ons heeft dat gedaan.

Pien: Tegen mij zeiden ze bovenin pijn wat lijkt op een riem die aangetrokken wordt naar achteren. Als je die hebt gelijk bellen!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Happydobby do 7 jul 2011 - 23:19

Hier eigenlijk de laatste weken een constante bloeddruk met een onderdruk van 70.
Zie wel soms sterretjes als ik buk.

Ja we zitten allemaal te wachten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje do 7 jul 2011 - 23:24

@PM,wie weet begint het één dezer dagen! Fijn dat je bloeddruk weer wel goed was!

@pien, al iets gehoord?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 23:29

Nee... ik zit nog steeds te wachten...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:33

Pien schreef:Een aantal keer werd me al gevraagd of ik ook een bandgevoel om mn bovenbuik had, gaf steeds aan van niet maar nu besef ik me pas dat ik vaak harde buiken had en dat dit dan alleen bovenin mn buik was. Vanaf mn navel naar onder was het dan helemaal zacht... Zou dat dan toch dat bandgevoel zijn?

Volgens mij niet, het zit dan echt aan de onderkant van je ribbenboog zeg maar. Bij je middenrif.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 23:37

Ik draag nog heel hoog... Mijn buik begint gelijk onder mn borsten bijna...

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 7 Foto-U4AFSSQ6

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:39

Jouw buik is echt mooi rond!!

Mijn buik is vlg mij al een aandig eindje gezakt.

Haha, mijn maag is vreselijk aan het borrelen, en dat hoor ik links onder mijn ribben. Hoezo kinderen pikken alle plaats in... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 23:51

mijn buik is idd erg rond ja! en nog erg hoog, ze is ook nog helemaal niet ingedaald! ligt wel met het koppie boven of net in mn bekken...

Ben overigens nog steeds niet gebeld!! Inmiddels 2 uur later!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 23:52

Wat vervelend joh, wachten duurt altijd zo lang!!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 7 jul 2011 - 23:56

Ligt idd nog hoog Pien. Mijn buik ligt al een heel stuk lager.
Maar kan met de bevalling zo ingedaald zijn.

Stom dat ze nog niet hebben gebeld, als het nog langer duurt dan zou ik gewoon zelf nog een keer bellen ( ik weet het, ik ben ongeduldig Embarassed )

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:20

Pien: Inmiddels 2,5 uur verder, als iets gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 8 jul 2011 - 0:23

ProudMama schreef:Pien: Inmiddels 2,5 uur verder, als iets gehoord?

Nee.... en als ik nu ga bellen moet ik het spoednummer bellen dus dat vind ik helemaal raar!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Monte vr 8 jul 2011 - 0:24

IK breek even in, maar ben even nieuwsgierig

Pien(of anderen): Kun je wel gewoon bevallen dan als de baby nog niet volledig in ingedaald? Of komt dit dan nog tijdens de bevalling zelf?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:25

Pien schreef:
ProudMama schreef:Pien: Inmiddels 2,5 uur verder, als iets gehoord?

Nee.... en als ik nu ga bellen moet ik het spoednummer bellen dus dat vind ik helemaal raar!!
Ik zou gewoon bellen hoor, dan weet je tenminste iets.

Baal er weleens van dat ze in het ziekenhuis bij alles zeggen als je belt met een vraag: Kom maar langs.
Maar een VK die niet terugbeld is nog wel een stuk vervelender. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:26

Monte schreef:IK breek even in, maar ben even nieuwsgierig

Pien(of anderen): Kun je wel gewoon bevallen dan als de baby nog niet volledig in ingedaald? Of komt dit dan nog tijdens de bevalling zelf?
Dan gebeurt het tijdens de bevalling. Alleen moet je wel zo snel mogelijk gaan liggen als je vliezen breken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: