Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ theezakje, heel veel succes!!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Nou idd, dat is dan wel weer goede service.
Al moet ik zeggen dat ik er intussen totaal geen moeite meer mee heb, de inwendige onderzoeken. Heb al zoveel verschillende gyns/ co's/ assistenten gehad die met hun vingers in mijn lijf hebben gezeten...
Al moet ik zeggen dat ik er intussen totaal geen moeite meer mee heb, de inwendige onderzoeken. Heb al zoveel verschillende gyns/ co's/ assistenten gehad die met hun vingers in mijn lijf hebben gezeten...
Gast- Gast
Ik heb (pas) 6 keer inwendig onderzoek (echo of meting) gehad, maar ik heb er ook niet zo'n moeite mee. Het is die mensen hun werk, en straks met de bevalling moet je helemaal open en bloot. Ik vind het wel prettig als je het van te voren weet zodat je effe lekker kunt douchen. Heb nu 2 keer onverwacht gehad en vind dat niet zo prettig.
Oooo die namen... ik word langzaam gek ervan! Mijn man en ik hebben allebei namen, maar geen een die overeenkomt. Hoe doe je dat? Hij vindt mijn lijstje niks, en ik dat van hem niet.
Oooo die namen... ik word langzaam gek ervan! Mijn man en ik hebben allebei namen, maar geen een die overeenkomt. Hoe doe je dat? Hij vindt mijn lijstje niks, en ik dat van hem niet.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb (pas) 6 keer inwendig onderzoek (echo of meting) gehad, maar ik heb er ook niet zo'n moeite mee. Het is die mensen hun werk, en straks met de bevalling moet je helemaal open en bloot. Ik vind het wel prettig als je het van te voren weet zodat je effe lekker kunt douchen. Heb nu 2 keer onverwacht gehad en vind dat niet zo prettig.
Ik douchte altijd voordat ik erheen moest, voor de zekerheid ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ kruumel, daar kan ik je geen raad bij geven. Mijn vriend heeft de naam voor onze uk bedacht en ik vond hem goed, we hebben wel redelijk dezelfde smaak.
Fearie- Ratel
@Theezakje, succes!
@Kruumel, ik vroeg me al af of jullie al een meisjesnaam hadden maar niet dus!
@Pien, hier is het protocol dat de vk met 41 en half ook bij je thuis komt om te strippen, als dat kan.
Met 41 weken een ctg en echo in het zkh. En pas met 42 weken ga je naar het zkh om ingeleid te worden.
Misschien is dat het flevoland protocol.
Net terug van de film, deel 1 was eigenlijk wel saai net als het boek. Dit was een stuk beter.
@Kruumel, ik vroeg me al af of jullie al een meisjesnaam hadden maar niet dus!
@Pien, hier is het protocol dat de vk met 41 en half ook bij je thuis komt om te strippen, als dat kan.
Met 41 weken een ctg en echo in het zkh. En pas met 42 weken ga je naar het zkh om ingeleid te worden.
Misschien is dat het flevoland protocol.
Net terug van de film, deel 1 was eigenlijk wel saai net als het boek. Dit was een stuk beter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Nee dus... de jongensnaam hebben we al heel lang. En ik heb nog een tweede jongensnaam die mijn man ook leuk vindt.
Maar de meisjesnaam... hij heeft een lijstje van 9 inmiddels, en ik een lijstje van 24. Er is 1 naam die we beide leuk vinden maar zo heet de dochter van vrienden, die staat dus ook niet op de lijstjes. Nou zegt ie net 'ik denk dat het maar de tweede naam van jouw lijstje wordt, dat is de enige die ik nog een beetje leuk vind', maar dat wil ik niet. Dan wil ik verder zoeken naar een naam die we beide mooi vinden. Ik vind het zóo moeilijk! En we hebben nog wel het gevoel dat we een meisje krijgen.
Maar de meisjesnaam... hij heeft een lijstje van 9 inmiddels, en ik een lijstje van 24. Er is 1 naam die we beide leuk vinden maar zo heet de dochter van vrienden, die staat dus ook niet op de lijstjes. Nou zegt ie net 'ik denk dat het maar de tweede naam van jouw lijstje wordt, dat is de enige die ik nog een beetje leuk vind', maar dat wil ik niet. Dan wil ik verder zoeken naar een naam die we beide mooi vinden. Ik vind het zóo moeilijk! En we hebben nog wel het gevoel dat we een meisje krijgen.
Gast- Gast
Theezakje, succes meis!
kruumel, wij hebben hier hetzelfde probleem alleen dan met de jongensnaam. Ben bang dat we er niet uit gaan komen. En ik douche of was me ook voor ik naar de vk moet, just in case.
ben bang dat deze nacht hem ook niet gaat worden. Gisteravond was m'n buik zo hard en pijnlijk dat ik uiteindelijk wel in slaap ben gevallen maar duurde zolang. En werd net wakker heb last van m'n kop en buik zit op de wc maar loop helemaal leeg. En m'n buik voelt nog steeds niet tof aan. Gelukkig kwam m'n poes net een heel lief kado brengen, een halve aangevreten muis!
kruumel, wij hebben hier hetzelfde probleem alleen dan met de jongensnaam. Ben bang dat we er niet uit gaan komen. En ik douche of was me ook voor ik naar de vk moet, just in case.
ben bang dat deze nacht hem ook niet gaat worden. Gisteravond was m'n buik zo hard en pijnlijk dat ik uiteindelijk wel in slaap ben gevallen maar duurde zolang. En werd net wakker heb last van m'n kop en buik zit op de wc maar loop helemaal leeg. En m'n buik voelt nog steeds niet tof aan. Gelukkig kwam m'n poes net een heel lief kado brengen, een halve aangevreten muis!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Jammer dat het slapen zo slecht gaat Fiebje,
Pien, fijn dat de vk aan huis komt na de 41 weken, lijkt me ook prettiger in je eigen omgeving moet ik zeggen.
Kruumel, wij zijn gisteren maar eens voor ons lijstje namen gaan zitten, mijn favoriete 2 vind mijn man helaas niet leuk, maar we hebben allebei dezelfde naam op 3 staan, dat moet hem dan worden! (Tenminste, de andere uit zijn top 3 vind ik maar mwah)
Pien, fijn dat de vk aan huis komt na de 41 weken, lijkt me ook prettiger in je eigen omgeving moet ik zeggen.
Kruumel, wij zijn gisteren maar eens voor ons lijstje namen gaan zitten, mijn favoriete 2 vind mijn man helaas niet leuk, maar we hebben allebei dezelfde naam op 3 staan, dat moet hem dan worden! (Tenminste, de andere uit zijn top 3 vind ik maar mwah)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wat ben ik blij dat wij geen namen probleem gehad hebben. 1 naam stond hoe dan ook al vast, we moesten er alleen nog een leuke bijpassende bijzoeken.
Daarvan hadden we een paar opties, en waren en wel snel uit.
Daarvan hadden we een paar opties, en waren en wel snel uit.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Nog geen nieuws van Theezakje?
Wij waren hier gelukkig wel snel uit de namen. Een jongensnaam hadden we nog en de meisjesnaam ging deze keer iets vlotter dan bij S.
Fiebje, wat vervelend dat je zo slecht slaapt!
Nog geen nieuws van Theezakje?
Wij waren hier gelukkig wel snel uit de namen. Een jongensnaam hadden we nog en de meisjesnaam ging deze keer iets vlotter dan bij S.
Fiebje, wat vervelend dat je zo slecht slaapt!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
@Fiebje, jij bent wel vaak online snachts, gezellig zo'n poes. Dan weet ik gelijk weer waarom we geen huisdieren hebben.
@Kruumel, ik douche ook altijd als ik naar de vk moet, of vlak daarvoor, nou heeft de vk nog geen inwendig onderzoek gedaan maar in het ziekenhuis heb ik wel met 12 en 20 weken een inwendige echo gehad.
En ja die naam, mijn zwager en schoonzusje hadden ook pas met 39 weken een naam voor een jongen, het vervelende was dat ze wisten dat het een jongen werd.
Ze wilden eigenlijk de tweede naam van mijn zwager doorgeven als 2de naam maar dat is de roepnaam geworden omdat ze het niet wisten.
@PM, idd, hier kwam ik met de meisjesnaam en mijn vriend met de jongensnaam. We waren er dus snel uit.
Jammer van het weer vandaag, net als gisteren. Ga dus maar tv kijken en schoonmaken.
Krijg nou niet bepaald het gevoel dat ik snel ga bevallen helaas.
@Kruumel, ik douche ook altijd als ik naar de vk moet, of vlak daarvoor, nou heeft de vk nog geen inwendig onderzoek gedaan maar in het ziekenhuis heb ik wel met 12 en 20 weken een inwendige echo gehad.
En ja die naam, mijn zwager en schoonzusje hadden ook pas met 39 weken een naam voor een jongen, het vervelende was dat ze wisten dat het een jongen werd.
Ze wilden eigenlijk de tweede naam van mijn zwager doorgeven als 2de naam maar dat is de roepnaam geworden omdat ze het niet wisten.
@PM, idd, hier kwam ik met de meisjesnaam en mijn vriend met de jongensnaam. We waren er dus snel uit.
Jammer van het weer vandaag, net als gisteren. Ga dus maar tv kijken en schoonmaken.
Krijg nou niet bepaald het gevoel dat ik snel ga bevallen helaas.
Happydobby- Ratel
Mijn hond gaat s nachts ook altijd mee naar beneden, blijft dan voor de wc deur wachten en gaat weer mee naar boven
Die slaapt dan overdag bij haha.
Pfft, heb echt het gevoel dat ik stik als ik mijn kleding aan heb, het zit zo vreselijk strak op mijn buik...
Die slaapt dan overdag bij haha.
Pfft, heb echt het gevoel dat ik stik als ik mijn kleding aan heb, het zit zo vreselijk strak op mijn buik...
Laatst aangepast door ProudMama op wo 13 jul 2011 - 20:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
het wachten op de vk is begonnen... ze kan tussen 9 en 10 komen en mocht ze een bevalling hebben is ze er om 10 uur nog niet en moet ik bellen voor een afspraak. afwachten dus!! buren zijn al wel ingelicht, zodat ze niet gelijk gaan denken dat er wat begonnen is!!
mijn man en ik hebben beide trouwens een goede nacht gehad, dat is wel heel erg fijn!!
mijn man en ik hebben beide trouwens een goede nacht gehad, dat is wel heel erg fijn!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend Pien! Ik ga zo naar de gyn, dus lees het daarna wel!
Gast- Gast
Voor jou ook spannend dan, nu hoor je eindelijk hoe je kleintjes gegroeid zijn! Ben benieuwd of je iets meer info gaat krijgen nu!!
Pien- Ratel
ProudMama schreef:Spannend Pien! Ik ga zo naar de gyn, dus lees het daarna wel!
Succes allebei !
Fearie- Ratel
Mijn ouders kwamen er bij mij ook niet uit. Op de avond van de 13e hadden ze een naam, en ik ben op de 14e om 7 uur 's ochtends geboren. Ze waren nog net op tijd dus
Wij zijn pas echt over namen na gaan denken toen we het geslacht wisten, een jongensnaam hebben we dus nooit over na hoeven te denken. De meisjesnaam hadden we gelukkig al snel. De tweede naam, waarmee we vernoemen, stond voor een jongen meteen vast. Voor een meisje ging het nog om de laatste letter en dat heeft wel even geduurd. Ik denk dat die nu een week of 3 vast staat.
Fiebje, balen van de nacht! Wat lief dat je kat een cadeautje kwam brengen, nu alleen nog iets waar je iets aan hebt
HD, het weer word je idd niet vrolijk van. Volgens mij regent en miezert het hier al non stop sinds dinsdagavond... Veel succes met schoonmaken!
PM, hoe is het met jou? Weer last van de ochtendblues, of valt het mee? Veel succes bij de gyn!
Pien, succes straks met de vk! Hoop dat het strippen meevalt.
All, hier een redelijke nacht gehad, al heb ik wel van 4 tot 5:45 uur wakker gelegen. Heel vreemd gedroomd dat ik bij de HA was en die schroefde bij een borst m'n tepel eraf, als een soort dop, zodat je zo naar binnen kon kijken. Je zag gewoon de melk al zitten
Vandaag een rustig dagje. Eerst nog wat kleine dingetjes in het huishouden en dan vanmiddag visite.
En daarna hopelijk bevallen...
Wij zijn pas echt over namen na gaan denken toen we het geslacht wisten, een jongensnaam hebben we dus nooit over na hoeven te denken. De meisjesnaam hadden we gelukkig al snel. De tweede naam, waarmee we vernoemen, stond voor een jongen meteen vast. Voor een meisje ging het nog om de laatste letter en dat heeft wel even geduurd. Ik denk dat die nu een week of 3 vast staat.
Fiebje, balen van de nacht! Wat lief dat je kat een cadeautje kwam brengen, nu alleen nog iets waar je iets aan hebt
HD, het weer word je idd niet vrolijk van. Volgens mij regent en miezert het hier al non stop sinds dinsdagavond... Veel succes met schoonmaken!
PM, hoe is het met jou? Weer last van de ochtendblues, of valt het mee? Veel succes bij de gyn!
Pien, succes straks met de vk! Hoop dat het strippen meevalt.
All, hier een redelijke nacht gehad, al heb ik wel van 4 tot 5:45 uur wakker gelegen. Heel vreemd gedroomd dat ik bij de HA was en die schroefde bij een borst m'n tepel eraf, als een soort dop, zodat je zo naar binnen kon kijken. Je zag gewoon de melk al zitten
Vandaag een rustig dagje. Eerst nog wat kleine dingetjes in het huishouden en dan vanmiddag visite.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:
haha rare dromen he!
PM, succes bij de gyn.
Happydobby- Ratel
Niet gelukt... Ben even héél erg verdrietig en teleurgesteld....
Pien- Ratel
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Pien, balen dus je hebt nog geen verweking/ontsluiting? Heb je nog gevraagd hoe het dan nu verder gaat of moet je wachten tot maandag.
Happydobby- Ratel
Pm, succes bij de gyn zo, ben benieuwd naar de metingen van dinsdag.
novalee, ach ja vind het wel lief. Ze is zoiezo heel lief voor me, ligt de hele dag bij me. Tis toch rot weer buiten buiten kan je idd beter gaan bevallen
pien, hoezo niet gelukt? Is ze wel langsgeweest en lukte het niet om te strippen? Snap dat het een grote teleurstelling is uiteindelijk leef je toch naar vandaag toe als het dan niet lukt is het een teleurstelling dikke voor jou!
ben gelukkig niet meer naar de wc geweest maar heb nog wel last van m'n buik. Hij is ook kei hard lukte gister ook al niet om hem weer zacht te krijgen. Had vannacht 2 paracetamol ingenomen dus de hoofdpijn is weg. Heb alleen heel veel druk op m'n oren voelen ook raar aan. Tis balen van het weer qua regen maar de temp is wel effe lekker. Heb alles in huis open staan effe de wind erdoor en goed afkoelen.
novalee, ach ja vind het wel lief. Ze is zoiezo heel lief voor me, ligt de hele dag bij me. Tis toch rot weer buiten buiten kan je idd beter gaan bevallen
pien, hoezo niet gelukt? Is ze wel langsgeweest en lukte het niet om te strippen? Snap dat het een grote teleurstelling is uiteindelijk leef je toch naar vandaag toe als het dan niet lukt is het een teleurstelling dikke voor jou!
ben gelukkig niet meer naar de wc geweest maar heb nog wel last van m'n buik. Hij is ook kei hard lukte gister ook al niet om hem weer zacht te krijgen. Had vannacht 2 paracetamol ingenomen dus de hoofdpijn is weg. Heb alleen heel veel druk op m'n oren voelen ook raar aan. Tis balen van het weer qua regen maar de temp is wel effe lekker. Heb alles in huis open staan effe de wind erdoor en goed afkoelen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
ze heeft idd geprobeerd te strippen maar ze kon alleen met een halve vingertop naar binnen, betekend dus dat er nog geen cm ontsluiting is en strippen dus niet kan... zaterdagochtend komen ze nu weer proberen te strippen en mocht het dan niet doorzetten word ik zondagnacht om 24:00 overgedragen aan de gyn in het ziekenhuis. de verloskundige gaat bij het ziekenhuis aangeven dat ze me niet langer door moeten laten lopen dan komende maandag en ik dan in principe die maandag gelijk ingeleid ga worden. dat hing er wel vanaf hoe druk het was en hoe de conditie van de kleine natuurlijk is...
de verloskundige (en mijn man beaamde dit) vond me nog erg positief, fit en nuchter erin staan. gek, want zo voel ik me niet! heb aangegeven bij haar er echt klaar mee te zijn maar gewoon heel graag thuis wil bevallen. aan de hand daarvan hebben we dus besloten om zaterdag een tweede strippoging te doen en dan maar hopen dat als laatste kans voor een thuisbevalling dat dan kan en werkt!
edit:
daarnaast vertelde de vk wel dat ze natuurlijk inwendig bezig is geweest en het lichaam daarop kan reageren. het zou dus alsnog in haar ogen kunnen betekenen dat de bevalling wel gaat beginnen. maar goed, ik ga er niet meer vanuit!
de verloskundige (en mijn man beaamde dit) vond me nog erg positief, fit en nuchter erin staan. gek, want zo voel ik me niet! heb aangegeven bij haar er echt klaar mee te zijn maar gewoon heel graag thuis wil bevallen. aan de hand daarvan hebben we dus besloten om zaterdag een tweede strippoging te doen en dan maar hopen dat als laatste kans voor een thuisbevalling dat dan kan en werkt!
edit:
daarnaast vertelde de vk wel dat ze natuurlijk inwendig bezig is geweest en het lichaam daarop kan reageren. het zou dus alsnog in haar ogen kunnen betekenen dat de bevalling wel gaat beginnen. maar goed, ik ga er niet meer vanuit!
Laatst aangepast door Pien op wo 13 jul 2011 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
Pien schreef:Niet gelukt... Ben even héél erg verdrietig en teleurgesteld....
Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent, dikke
Fearie- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken