Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Nou Pien dan weet je wat je te doen staat. Je hebt nog 1.5 dag! Fijn kruumel om nog een weekendje weg te gaan, waar gaan jullie heen? Pm van het weekend is prima, idd voor je man net zo fijn. Zou toch wat wezen als we het zo voor het uitkiezen hadden! Mijn man kwam gister met het verhaal dat hij misschien volgende week in de kost moet (in zeeland) wat ik daar van vond. Mmmz vond het toch wel een gewetensvraag. Hij kan dan indien nodig binnen 2 uur thuis zijn.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
@ Pien, nog minder dan twee weken..en die weken zijn vervelend.Vooral als het al zo rommelt. Wanneer wordt je gestript? (dat gingen ze toch doen?) Al vind ik07-07 wel een mooie datum voor jou.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@Smaragdje, als het kan willen ze me maandagochtend proberen te strippen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@ Fiebje: Lastig zeg... Persoonlijk zou ik gewoon zeggen dat ie moet/kan gaan.
Voor hetzelfde geld loop je twee weken overtijd.
Wi lje e rnog iemand anders bij hebben of alleen hem?
Ik vnd morgen voor Pien ook een perfecte dag!
Mijn man kan 5weken na de bevalling vrij krijgen. Echt ideaal is dat!
Zeker als het weer zo lang duurt voor ik normaal kan lopen.
Voor hetzelfde geld loop je twee weken overtijd.
Wi lje e rnog iemand anders bij hebben of alleen hem?
Ik vnd morgen voor Pien ook een perfecte dag!
Mijn man kan 5weken na de bevalling vrij krijgen. Echt ideaal is dat!
Zeker als het weer zo lang duurt voor ik normaal kan lopen.
Gast- Gast
@FIebje, ik zou hem gewoon laten gaan. De kans is zo klein dat je nu al gaat bevallen....
ik zou zorgen dat je gewoon hele goede afspraken maakt en misschien een achterwacht ofzo insteld, iemand die jou kan bijstaan zolang je vriend/ man er nog niet is.
ik zou zorgen dat je gewoon hele goede afspraken maakt en misschien een achterwacht ofzo insteld, iemand die jou kan bijstaan zolang je vriend/ man er nog niet is.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Annie24 schreef:Pien schreef:ho ho!! ze mag niet voordringen... ze moet eerst netjes op haar beurt wachten!!Annie24 schreef:Novalee schreef:Meldt zich ook! En inderdaad, zoals Annie zegt, alles nog veilig binnen boord
Nog 1 dagje, meis! Morgen om euhhhh 12.30 uur beginnen de weeen en om 18.29 uur is jullie meisje er, deal?
Nee, ze MOET morgen bevallen, het MOET, MOET, MOET, MOET, MOET, MOET, ZO!
Jij hebt nog tot morgen 18.29 uur om haar voor te zijn, dus opschieten
Dat klinkt verdacht veel als de tijden van jouw bevalling
Sharky heeft om 08:45 uur de TP. Ik weet niet precies hoe lang zoiets duurt maar vanaf zeg maar 09:30 uur vind ik dat ik los mag M'n moeder heeft trouwens 5 uur over haar eerste bevalling gedaan dus wie weet lukt het mij ook zo snel! Laten we hopen dat ik op haar lijk, zij heeft 4 makkelijke bevallingen gehad zonder scheur of wat dan ook. Ik (nummer 4) was het lastigste
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Hazeltje, hoe gaat het vandaag met de misselijkheid? Heerlijk dat je man 5 weken vrij heeft na de geboorte! Ook fijn voor H. dat haar papa dan veel thuis is. M'n vriend heeft het er ook over om 5 weken op te nemen, maar hij is zo'n workaholic dat ik zoiets heb van eerst zien dan geloven
Pien, lijkt me wel vervelend als het steeds zo blijft rommelen maar niet doorzet, zeker als je er zo op zit te wachten Jammer dat de ananasharten niet hebben geholpen, vanavond dan maar aan de Chinees?
PM, dat zou dan inderdaad wel heel mooi zijn als je dit weekend bevalt! Hopelijk hebben je ukkies het niet te goed naar hun zin waardoor ze er niet uit willen.
Fiebje, aan de ene kant zeg ik laat je man lekker gaan. De kans is maar klein dat er volgende week iets gebeurt en als dat zo is dan is hij er in 2 uur. Je kan idd voor de zekerheid dan iemand als backup houden die je in die 2 uur bij kan staan zoals Pien al zegt. Maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je hem liever gewoon thuis/in de buurt hebt. Lastige keuze dus, hopelijk komen jullie er samen uit!
Kruumel, als ik Annie moet geloven ben je voor mij in ieder geval nog hier. Leuk hoor, een weekendje weg. Waar ga je heen?
All, vandaag een productieve dag. Heb al 2 wassen gedraaid, 2 wassen gevouwen en de badkamer, slaapkamer en babykamer gepoetst. Zometeen nog even de werkkamer en beneden en dan stofzuigen. Is alles in ieder geval spik en span voor morgen
Pien, lijkt me wel vervelend als het steeds zo blijft rommelen maar niet doorzet, zeker als je er zo op zit te wachten Jammer dat de ananasharten niet hebben geholpen, vanavond dan maar aan de Chinees?
PM, dat zou dan inderdaad wel heel mooi zijn als je dit weekend bevalt! Hopelijk hebben je ukkies het niet te goed naar hun zin waardoor ze er niet uit willen.
Fiebje, aan de ene kant zeg ik laat je man lekker gaan. De kans is maar klein dat er volgende week iets gebeurt en als dat zo is dan is hij er in 2 uur. Je kan idd voor de zekerheid dan iemand als backup houden die je in die 2 uur bij kan staan zoals Pien al zegt. Maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je hem liever gewoon thuis/in de buurt hebt. Lastige keuze dus, hopelijk komen jullie er samen uit!
Kruumel, als ik Annie moet geloven ben je voor mij in ieder geval nog hier. Leuk hoor, een weekendje weg. Waar ga je heen?
All, vandaag een productieve dag. Heb al 2 wassen gedraaid, 2 wassen gevouwen en de badkamer, slaapkamer en babykamer gepoetst. Zometeen nog even de werkkamer en beneden en dan stofzuigen. Is alles in ieder geval spik en span voor morgen
Novalee- Kletskop
Novalee, jij hebt er nog zin in! lekker he effe schoonmaken.
Hier doe ik elke dag een beetje.
Kruumel, lekker dat je er nog effe een weekendje tussenuit piept, waar gaan jullie heen?
Pien, nog geen actie?
Hier weer bij de VK geweest, bloeddruk is nog mooi, heb ook geen bijzonderheden. Helaas zat de praktijk voor volgende week al vol dus nu moet ik ook nog naar een andere locatie.
Is niet erg maar die is verder weg.
De verloskundigen houden spreekuur op 3 locaties maar wel balen dat die van mij dan vol is.
Hier doe ik elke dag een beetje.
Kruumel, lekker dat je er nog effe een weekendje tussenuit piept, waar gaan jullie heen?
Pien, nog geen actie?
Hier weer bij de VK geweest, bloeddruk is nog mooi, heb ook geen bijzonderheden. Helaas zat de praktijk voor volgende week al vol dus nu moet ik ook nog naar een andere locatie.
Is niet erg maar die is verder weg.
De verloskundigen houden spreekuur op 3 locaties maar wel balen dat die van mij dan vol is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
@ Novalee: Ja, ik vind het ook echt heel fijn. H. hoeft dan ook niet meer naar het KDV, dus is er altijd iemand die alle tijd voor haar heeft.
De misselijkheid is vandaag redelijk gegaan. Alleen vanmorgen erg overgegeven.
Haha, ja als hij zo van het werken is zou ik het ook graag eerst zien
Pfff, jij hebt veel gedaan! Energie teveel?
@ HD: Hmm, ik zou dat best vervelend vinden om steeds naar een andere locatie te moeten
Is het heel veel verder weg of valt dat mee?
De misselijkheid is vandaag redelijk gegaan. Alleen vanmorgen erg overgegeven.
Haha, ja als hij zo van het werken is zou ik het ook graag eerst zien
Pfff, jij hebt veel gedaan! Energie teveel?
@ HD: Hmm, ik zou dat best vervelend vinden om steeds naar een andere locatie te moeten
Is het heel veel verder weg of valt dat mee?
Gast- Gast
@hazeltje, mijn eigen praktijk is 2 minuten met de fiets, die andere een kwartier denk ik, je moet dan zo'n hoge brug op fietsen wat nu niet meer gaat, dus dan moet ik met de auto.
Maar ik ga 11-7 bevallen dus die afspraak gaat niet door
Maar ik ga 11-7 bevallen dus die afspraak gaat niet door
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden Pien 26/29 4 juli Meisje - Novalee 26/30 6 juli Meisje - Mizzie 26/25 16 juli Meisje Keizersnee 15 juli Happydobby 27/28 20 juli .... - Rupsie 30/33 2 augustus .... - Kruumel 28/30 6 augustus .... - Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling Fearie 23/31 18 augustus Jongen - Fiebje 28/29 27 augustus .... - Schism 27/27 28 augustus Jongen - Laced 24/25 3 september Jongen - Kletskousje 25/26 4 september .... - Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... - Bazyle 23/27 1 oktober Meisje - Blondje1313 31/28 11 oktober Meisje - Parels 25/28 22 november .... - Joyce0606 25/27 28 november .... - Hazeltje 27/35 4 december .... -
bevallen: 2 april Limburg85 (R.oan) 4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) 7 april Smaragdje (J.ayden) 30 april Woezel (E.lise) 6 mei Chelle (A.nne) 6 mei Mel (E.va) 23 mei Liadan (K.ian) 4 juni Bruintje Beer (D.avid) 14 juni Chipa (F.riso) 21 juni NowIamNothing (S.terre) 4 juli Teigertje (M.aaike) 4 juli Schuddebuikje (N.ick)
Happydobby- Ratel
HD, wat vervelend dat je dan ineens ergens anders heen moet. Nou ja, voor jou maakt het inderdaad niet meer uit Laat de VK nu maar naar een andere locatie komen.
Hazeltje, fijn dat de misselijkheid vandaag meeviel. Had je daar bij H. eigenlijk ook zo'n last van?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de werkkamer nog wel heb gedaan, maar de benedenverdieping en het stofzuigen moeten maar tot morgen wachten. Vind het wel best voor vandaag!
Hazeltje, fijn dat de misselijkheid vandaag meeviel. Had je daar bij H. eigenlijk ook zo'n last van?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de werkkamer nog wel heb gedaan, maar de benedenverdieping en het stofzuigen moeten maar tot morgen wachten. Vind het wel best voor vandaag!
Novalee- Kletskop
Hahaha HD!
Dat is slim!
@ Novalee: nee, bij H ben ik alleen de eerste 12 weken ene heel klein beetje misselijk geweest.
Pfff, ja, dat lijkt me ook genoeg! Haha.
Dat is slim!
@ Novalee: nee, bij H ben ik alleen de eerste 12 weken ene heel klein beetje misselijk geweest.
Pfff, ja, dat lijkt me ook genoeg! Haha.
Gast- Gast
Kletskousje, Laced en Lieveheersbeestje bevallen op 4 september
Das de mooiste datum van het jaar
Das de mooiste datum van het jaar
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik denk dat Kletskousje weleens veel eerder kan gaan bevallen
Gast- Gast
@Lejow,dan ben je zeker jarig ,de man van een vriendin van me is dan ook jarig en die opperde die datum ook als bevallingsdatum hihi
Gast- Gast
Wij gaan dit weekend met mijn schoonouders, man en ik, schoonbroertje en vriendin, schoonzusje en vriend naar een vakantiepark in Susteren. Voor ons niet ver weg ivm de beorderij van schoonouders, er komt iemand melken en de koeien verzorgen. Voor het eerst gaan we met zn allen weg! Mocht er dan wat zijn kan mn schoonbroertje snel naar huis om te helpen. Voor mij is het ook fijn... mocht er iets zijn dan ben ik ook met een half uurtje thuis!
Novalee, morgen is prima! Pien, voor jou ook, haha...
Fiebje, ik denk dat je man wel weg kan gaan komende week, als hij z'n telefoon maar in de gaten houdt. Misschien kan je moeder/schoonmoeder/zus/iemand? je een beetje in de gaten houden.
PM, dit weekend is goed... als jij dat graag wil! Wel fijn als je man zo lang thuis kan zijn!
All, de bolle buik shoot gisteren was erg leuk! Ik ben zoo benieuwd naar de foto's... binnen 2 weken zal ik ze hebben. Ze maakt ook een foto in het vierkant met het gedichtje van het geboortekaartje erop. Ik ben zoo benieuwd!
Novalee, morgen is prima! Pien, voor jou ook, haha...
Fiebje, ik denk dat je man wel weg kan gaan komende week, als hij z'n telefoon maar in de gaten houdt. Misschien kan je moeder/schoonmoeder/zus/iemand? je een beetje in de gaten houden.
PM, dit weekend is goed... als jij dat graag wil! Wel fijn als je man zo lang thuis kan zijn!
All, de bolle buik shoot gisteren was erg leuk! Ik ben zoo benieuwd naar de foto's... binnen 2 weken zal ik ze hebben. Ze maakt ook een foto in het vierkant met het gedichtje van het geboortekaartje erop. Ik ben zoo benieuwd!
Gast- Gast
Ik vrees dat ik straks mijn broek kapot moet knippen... Heb een broek aan met vrij smalle pijpen en dat krijg ik dus nooit meer over mijn voeten heen!
Gast- Gast
Hazeltje, wat fijn dat je man zo lang vrij kan krijgen, voor jou de baby en h.
Pien, alles nog rustig? ik denk idd dat ik iets van een achterwacht regel en m'n jongste zusje is huis vraag. Dan kan zij m'n paarden nalopen nu voert, mest en verkampt m'n man ze. Z'n baas had vandaag niks over gezegd, let maar op die doet dat weer op het laatste moment!
hd, fijn dat de controle weer goed was. Mijn verlos zit ook verschillende locaties, maar wel allemaal in de wijk. Maar zoals je al zei, die is niet meer nodig!
all vanmiddag met een vriendin de laatste spullen gekocht voor de bevalling. Kon alleen niet echt slagen voor kraamonderbroeken. En vanavond een uur gestreken, morgen de rest!voeten gelijk weer dik. Vanmiddag maar een uurtje op de bank gelegen in de hoop dat komende nacht beter gaat!
Pien, alles nog rustig? ik denk idd dat ik iets van een achterwacht regel en m'n jongste zusje is huis vraag. Dan kan zij m'n paarden nalopen nu voert, mest en verkampt m'n man ze. Z'n baas had vandaag niks over gezegd, let maar op die doet dat weer op het laatste moment!
hd, fijn dat de controle weer goed was. Mijn verlos zit ook verschillende locaties, maar wel allemaal in de wijk. Maar zoals je al zei, die is niet meer nodig!
all vanmiddag met een vriendin de laatste spullen gekocht voor de bevalling. Kon alleen niet echt slagen voor kraamonderbroeken. En vanavond een uur gestreken, morgen de rest!voeten gelijk weer dik. Vanmiddag maar een uurtje op de bank gelegen in de hoop dat komende nacht beter gaat!
Fiebje- Prater
probeer ze met wisselbaden weer slanker te krijgen, tenzij je van je broek af wil ;-)ProudMama schreef:Ik vrees dat ik straks mijn broek kapot moet knippen... Heb een broek aan met vrij smalle pijpen en dat krijg ik dus nooit meer over mijn voeten heen!
Fiebje- Prater
Lieveheersbeestje schreef:@Lejow,dan ben je zeker jarig ,de man van een vriendin van me is dan ook jarig en die opperde die datum ook als bevallingsdatum hihi
Dat is correct
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hazeltje schreef:Ik denk dat Kletskousje weleens veel eerder kan gaan bevallen
Haha, dat zou me niks verbazen idd!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ahh Mizzie is bevallen, nu Pien en Novalee nog en dan ben ik aan de beurt
Fiebje, hoeveel paarden heb je? Ik ben gestopt met rijden toen ik 13 weken zwanger was maarja ik ging 1 x per 2 weken rijden op de manege.
Hier ook maar de vluchttas ingepakt, ik vind het onzin maarja als er haast bij komt kijken dan staat ie er wel.
Fiebje, hoeveel paarden heb je? Ik ben gestopt met rijden toen ik 13 weken zwanger was maarja ik ging 1 x per 2 weken rijden op de manege.
Hier ook maar de vluchttas ingepakt, ik vind het onzin maarja als er haast bij komt kijken dan staat ie er wel.
Happydobby- Ratel
Waarom vind je het onzin HD?
Stel, je moet toch naar het ZH, dan wil je neem ik aan wel dat je daarna in iets fatsoenlijks ligt en dat je kindje aangekleed kan worden??
Stel, je moet toch naar het ZH, dan wil je neem ik aan wel dat je daarna in iets fatsoenlijks ligt en dat je kindje aangekleed kan worden??
Gast- Gast
Ja hd dan komt het ineens dichtbij! Dacht van de week toen ik de tabel zag ook, shit sta al in de top 10! Het zijn 5 mini's, weet niet of je het iets zegt maar zijn 2x bergmann, 1x amha ook wel falabella en 2x nmprs. In de leeftijd van 2 maanden tot 6 jaar. Hebben ze voor de fok. Ik heb ook altijd gereden maar vanwege de fibro mee gestopt. M'n zusje heeft een paard dus als ik strax zin heb pak ik die gewoon.
Fiebje- Prater
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken