Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 4:02

ProudMama schreef:Haha, Pien, succes, vlg mijn zusje is het ontzettend vies! Die at ze hele dagen...

Mijn man heeft net een stukje geproefd en tufte het boven de prullenbak weer uit... Oh zegt ie: straks krijg ik nog weëen!! Hij vond het idd ook vies!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:07

Maar ik ben benieuwd of het werkt bij jou. Als dat zo is ga ik zo ook alvast inslaan.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 4:09

We eten rond half 7 denk ik, daarna als toetje hebben we verse ananas en dan eet ik dat hart ook op... Ben ook benieuwd of het werkt!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 4:10

haha mijn schoonzusje at op woensdag dat hart van de ananas en die nacht begonnen de weeen.

Maar ik vind verse ananas niet zo lekker.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 4:13

Ik heb één voedingsbeha gekocht bij de Livera. M'n borsten zijn nog niet gegroeid tijdens de zwangerschap, tenminste geen cupmaat alleen wat voller geworden. Ik houd er dus maar rekening mee dat dat gaat gebeuren als de BV op gang komt. Dan heeft m'n moeder er zo een aantal in grotere maten voor me bijgekocht. En mocht de BV mislukken dan kan ik deze bh nog gewoon dragen, het is niet overduidelijk dat het een voedingsbeha is.

Pien, Chinees en bitter lemon schijnen ook weeën op te kunnen wekken. Misschien een iets smakkelijkere optie? :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:14

@ MamaRosa: Nou ja, ik ben uiteindelijk ook geen BV gaan geven dus ja.
Dan is het natuurlijk zonde.

2 Pien: Hahahahaha. Succes!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:16

Als het echt zo werken zou je zoiets in het ziekenhuis toch ook wel krijgen ipv hormonen? Wink
Bord Chinees, glas bitterlemon en ananas als toetje :P

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 4:23

Haha, en dan op het avondbezoekuur even gezellig maken met je vriend/man :P . Want ook dat schijnt te helpen.

Ik geloof er ook niet zo in, maar je weet maar nooit. Al kun je achteraf nooit zeggen dat het daardoor kwam natuurlijk.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan wo 6 jul 2011 - 4:46

ProudMama schreef:Als het echt zo werken zou je zoiets in het ziekenhuis toch ook wel krijgen ipv hormonen? Wink

Ik denk dat al die dingen hooguit het laatste duwtje geven als je toch al op het punt staat om te bevallen. Als je in het ziekenhuis ligt om ingeleid te worden heb je vaak wat meer nodig dan een laatste duwtje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 4:53

Susan schreef:
ProudMama schreef:Als het echt zo werken zou je zoiets in het ziekenhuis toch ook wel krijgen ipv hormonen? Wink

Ik denk dat al die dingen hooguit het laatste duwtje geven als je toch al op het punt staat om te bevallen. Als je in het ziekenhuis ligt om ingeleid te worden heb je vaak wat meer nodig dan een laatste duwtje.
Jammer, zag mezelf al met 36 weken aan een lekker 3 gangen menu gaan in het ziekenhuis ipv infuus...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 6 jul 2011 - 5:07

@ Pien, als je dat gaat eten kun je volgens mij echt niet meer wachten ;-) geloof er zelf niet zo in, maar ben benieuwd of het voor jou werkt!

@ ProudMama, daar gaat je 3-gangen diner. Dan maar een 3-gangen diner de dag ervoor, dan zijn ze vast wel zo ver ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:11

@Smaragdje: Verwacht dat ze bij mij gewoon eerst mijn vliezen breken rond die tijd om te kijken of dat genoeg effect heeft.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 5:20

Ik heb het ananas hart net gegeten...

Ja, ik ben er ook echt héél erg klaar voor!! Het houd me best wel veel bezig en ook mijn man is behoorlijk gespannen en nerveus.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:22

Dan ben ik benieuwd Pien!
Was het echt zo smerig?

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 5:26

nee... ik vond het helemaal niet smerig!
het is wat harder als ananas zelf, maar absoluut niet smerig...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 6 jul 2011 - 5:29

Pien schreef:nee... ik vond het helemaal niet smerig!
het is wat harder als ananas zelf, maar absoluut niet smerig...

Kijk, ik zou zeggen...koop nog een paar ananassen en eten maar Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiebje wo 6 jul 2011 - 6:05

Thanx voor de support meiden, gelukkig was het niet mijn eigen huisarts.Wauw MR wat een mooi setje! Krijg je die platte buik er ook bij ;-)?!

Novalee bij jou nog rustig? Wellicht is het 3 gangen diner ook wat voor jou!. Fearie, mijn borsten zijn wel gegroeid en heb het idee dat ze nu weer aan't groeien zijn.heb er nu bijna 2 cupmaten bij, heb 2 voedingsbeha's wel iets groter gekocht. Dus daar kan ik nog ingroeien.

Pien leuk hè dat samen fantaseren. Ananas werkt ook goed vochtbedrijvend hè. zei m'n moeder vandaag nog, maar ja het is ook weeënopwekkend dus ik sla over!

Laatst aangepast door Fiebje op wo 6 jul 2011 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 6:15

Het is toch tonic ipv bitterlemon? ownee het kan allebei vanwege de kinine.

Pien, misschien je man even lief aankijken, een orgasme schijnt ook te werken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 6:16

Fiebje, het is hier nog rustig ja. Heb met Sharky hier van het forum afgesproken dat ik vrijdag ga bevallen wanneer zij de terugplaatsing krijgt zodat ik het zwangerschapsstokje aan haar over kan dragen. Dus vrijdagochtend gaat het hier gebeuren Wink

Misschien dat ik morgen dat 3-gangen diner eens ga proberen. We moeten nu nog eten maar dat wordt aardappels, sperziebonen en een filetlapje. Oh wacht, als toetje hebben we wel vla met stukjes ananas. Maar da's uit blik dus vast niet wee-opwekkend smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 6:18

Happydobby schreef:Pien, misschien je man even lief aankijken, een orgasme schijnt ook te werken.
owwwhhh nee! geen gefrunnik aan mn lijf.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:21

Ananas zal het hier alleen worden als ik de volgende dag ingeleid wordt of ik 100% zeker weet dat het werkt, zit bomvol fruitsuikers!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 6:44

Pien schreef:
Happydobby schreef:Pien, misschien je man even lief aankijken, een orgasme schijnt ook te werken.

haha, nou PM misschien dan iets voor jou? Als je toch gaat bevallen is een orgasme niet slecht.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:45

Pien schreef:

Hahahaha, straks krijg je nog genoeg polonaise aan je lijf :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:48

Happydobby schreef:
Pien schreef:

haha, nou PM misschien dan iets voor jou? Als je toch gaat bevallen is een orgasme niet slecht.
Helaas, man durft niet meer. Assistent gyn zei zondag met toucheren dat ze met een vinger het hoofdje kon voelen, dus die krijg ik echt niet zo ver, die vind het nu doodeng. Het mag al maanden niet, dus dacht: Die wil wel, maar nee. Die laatste weken kunnen er nog wel bij vlg hem.
Waar zijn mannen als je ze nodig hebt he?! Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 6:54

Haha die van mij die wil nog wel :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: