Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  blondje1313 wo 6 jul 2011 - 19:01

Goeiemorgen,
Stomme vraag misschien, maar je hoeft vroeger in de zwangerschap toch niet ‘bang’ te zijn dat de bevalling op gang komt bij het eten van ananas, chinees of het drinken van bitter lemon e.d.?
Ik eet best veel ananas en drink ook regelmatig bitter lemon, of kan ik dat toch beter niet doen?
Bedankt voor de tips van de beha’s, helaas is voorgevormd voor mij ook geen optie, daar passen mijn borsten nooit mooi in. Binnenkort maar weer eens naar een lingeriezaak, ik ben niet zeker genoeg van mijn maat om het via internet te bestellen.
Wat sex betreft, ik ben ook benieuwd hoe lang mijn man nog durft, krijg ook het idee dat hij het steeds enger vindt, zeker omdat ze nu veel beweegt en je dat van de buitenkant ook goed kunt zien.
Maar van mij mag het nog wel hoor!
Hopelijk vandaag bevallingsnieuws van Pien (en Novalee?)…

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 19:01

Hier ook al weer wakker, wel goed geslapen.

Kruumel, poen slaapt nog? hihi

Novalee, meldingsplicht!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 19:03

blondje1313 schreef:Goeiemorgen,
Stomme vraag misschien, maar je hoeft vroeger in de zwangerschap toch niet ‘bang’ te zijn dat de bevalling op gang komt bij het eten van ananas, chinees of het drinken van bitter lemon e.d.?
Ik eet best veel ananas en drink ook regelmatig bitter lemon, of kan ik dat toch beter niet doen?

Dat maakt niet uit hoor blondje, als je nog geen bevalling in het zicht hebt gaat dit het ook heus niet activeren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:10

Poen? Laughing

Pfft, het is nog vroeg, hoe ga ik die dag weer eens doorkomen? Merk dat mijn lijf steeds meer moeite krijgt met het toenemende gewicht van baby's en oedeem.
Knieen, enkels en liezen voelen echt naar met lopen. Hebben jullie dat ook? En zo ja, wat doe je er tegen?
Draag bewust al van die strakke panty/ positieleggings van H&M, die zitten strak zodat mijn benen minder dik worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:20

Ow mijn stomme telefoon maakt altijd poen van pien.
Meestal zie ik t en verander ik t, maar nu misschien nog te slaperig smile
De.lettertjes zijn ook zo klein op de telefoon, kan bijna niet lezen wat ik zelf typ.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:21

Hahaha, leuk he, dat autocorrect Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:24

Nou... Best irritant!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 19:29

Kruumel schreef:Nou... Best irritant!
Ja kan het uitzetten toch? Maar dan moet je wel meer typen...

Ik heb een tel met qwerty toestenbord, ik wil niet anders meer, heb je dat autocorrect probleem ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 6 jul 2011 - 19:32

ProudMama schreef:
Kruumel schreef:Nou... Best irritant!
Ja kan het uitzetten toch? Maar dan moet je wel meer typen...

Ik heb een tel met qwerty toestenbord, ik wil niet anders meer, heb je dat autocorrect probleem ook niet.

Die heb ik ook, heerlijk (dat touchscreen was niets voor mij).

@ HD, wij hebben trouwens ook nog seks hoor (alleen niet meer zo vaak, 1x in 2 weken ofzo). Mijn seksdrive is gevlucht sinds ik zwanger ben, kan hem bijna opgeven als vermist Wink

@ Pien, en en en en?

@ Novalee, en en en en ?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 19:45

@Fearie, ach ja hier doen we het ook maar 1 x per week denk ik. Het gaat ook gewoon lastig hihi.

Ik zag dat novalee nog op hyves online was maar Pien niet.
Misschien toch iets gaande, ik moet vanmiddag pas naar de vk, vervelend ga liever smorgens.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje wo 6 jul 2011 - 19:47

Kruumel, klinkt bekend hoor. Mijn tel doet dat ook! Lees wel eens terug wat ik heb getikt dan denk ik ook die meiden zullen wel denken! Misschien was de temp vannacht dan toch warmer dan ik dacht, of drukkend? Ben uiteindelijk net een uurtje in slaap gevallen. Pm ik eet om vocht te verdrijven de volgende dingen; komkommer, tomaat, sla, bleekselderij en wortels. Geen zout. En drink alleen maar water of melk en begin vandaag met brandnetel thee dat schijnt ook te helpen. Verder zodra ik zit of lig, voeten omhoog. En wat ik gister vertelde de wisselbaden. En de creme van de hema. Moet zeggen dat het nog niet weg is hoor, maar kan nu tenminste weer lopen. Tja en ananas is erg vocht afdrijvend........ Proberen te blijven lopen want dan stuwen je spieren het vocht weer omhoog. Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga zo zwemmen, nou ja tis meer poedelen/trappelen omdat die zwembeweging niet goed is voor de bekken.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Annie24 wo 6 jul 2011 - 19:48

Novalee heeft haar meisje nog veilig binnen zitten meiden Very Happy Morgen wordt het DE dag, dat voel ik aan mijn water en gewoon omdat het morgen moet angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 19:51

En en en.....

Nee, nog steeds niks. Wel 2keer wakker geworden vannacht dat ik naar de wc moest en dan niet om te plassen... Nu ook weer veel harde buiken achter elkaar maar dat heb ik nu inmiddels al zo lang.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 19:54

Vervelend dat jullie zoveel vocht vasthouden. Ik heb er (even afkloppen) geen last van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie wo 6 jul 2011 - 19:57

Ik ook niet, voor zover mij bekend (alleen met die warme dagen van vorige week dikke enkels, maar daar had ik geen last van).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Novalee wo 6 jul 2011 - 20:02

Meldt zich ook! En inderdaad, zoals Annie zegt, alles nog veilig binnen boord smile

Ik moet eerlijk bekennen dat hier al weken niks tussen de lakens gebeurt. Nou ja, toevallig deze week maar daarvoor was het misschien wel 3 maanden geleden. Vriend wil op zich wel maar m'n hoofd staat er gewoon totaal niet naar, plus dat het door de extra doorbloeding enzo gewoon te pijnlijk is. En heb geen zin om de boel te forceren. Ach, we halen de schade na de bevalling wel in.

Vocht vasthouden valt hier nu gelukkig ook wel mee, alleen 's avonds merk ik het wel in m'n voeten. Overigens heeft minder zout eten niet zoveel invloed. Dat je nu extra vocht vasthoud komt door de hormonen. Het is natuurlijk wel goed om er op te letten, maar bewust minder zout eten is niet nodig. Tenminste, dat heb ik ergens gelezen nerd
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 20:03

Ik heb ook last van vocht,met name in de onderbenen.
Ik heb hiervoor steunkousen moeten laten aannemen.
Nu heb ik vakantie en verlof en moet ik zeggen dat het al stukken minder is,terwijl ik voor mun werk ook kilometers te voet afleg.
Waar het nu aan ligt weet ik niet?Ik loop nu ook veel,maar rust meer uit.
En veel water drinken en groene thee,helpt ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:08

Pien schreef:En en en.....

Nee, nog steeds niks. Wel 2keer wakker geworden vannacht dat ik naar de wc moest en dan niet om te plassen... Nu ook weer veel harde buiken achter elkaar maar dat heb ik nu inmiddels al zo lang.
Dus we hoeven geen ananas- harten in te slaan? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:15

Zucht, Pien!
Het begint nu toch wel tijd te worden hoor!!!

Hier lekker geslapen.
Kon vanmorgen uitslapen maar manlief had de deuren open laten staan toen ze hier de tegels, stenen en grind kwamen brengen voor de voortuin. Toen kon ik dus niet meer slapen.

Zo lekker douchen op het gemakje, proberen wat zittend te strijken en vanmiddag H. ophalen.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 21:20

Ik heb niet het idee dat die ananas wat veroorzaakt heeft nee... Heb nog wel steeds harde buiken afgewisseld met gigantische kramp! Verder verlies ik heel veel slijm. het is spierwit, geen bloederig iets ofzo.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 wo 6 jul 2011 - 21:24

Novalee schreef:Meldt zich ook! En inderdaad, zoals Annie zegt, alles nog veilig binnen boord smile

Ik moet eerlijk bekennen dat hier al weken niks tussen de lakens gebeurt. Nou ja, toevallig deze week maar daarvoor was het misschien wel 3 maanden geleden. Vriend wil op zich wel maar m'n hoofd staat er gewoon totaal niet naar, plus dat het door de extra doorbloeding enzo gewoon te pijnlijk is. En heb geen zin om de boel te forceren. Ach, we halen de schade na de bevalling wel in.

Vocht vasthouden valt hier nu gelukkig ook wel mee, alleen 's avonds merk ik het wel in m'n voeten. Overigens heeft minder zout eten niet zoveel invloed. Dat je nu extra vocht vasthoud komt door de hormonen. Het is natuurlijk wel goed om er op te letten, maar bewust minder zout eten is niet nodig. Tenminste, dat heb ik ergens gelezen nerd

Nog 1 dagje, meis! Morgen om euhhhh 12.30 uur beginnen de weeen en om 18.29 uur is jullie meisje er, deal? angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 21:27

[quote="Annie24"]
Novalee schreef:Meldt zich ook! En inderdaad, zoals Annie zegt, alles nog veilig binnen boord smile

Nog 1 dagje, meis! Morgen om euhhhh 12.30 uur beginnen de weeen en om 18.29 uur is jullie meisje er, deal? angel
ho ho!! ze mag niet voordringen... ze moet eerst netjes op haar beurt wachten!! Laughing Wink

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:37

Ik heb ook qwerty zowel touch als vaste knopjes zeg maar. Heb evengoed autocorrectie. Is op zich wel fijn als je t verkeerde toetsje raakt. Maar niet âls hij woorden gaat veranderen die ik goed getypt heb zoals pien bijvoorbeeld.

Jammer dat er vannacht weer niks gebeurd is!

Zul je zien dat er van t werkend een paar kindjes komen als ik een weekendje weg ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:39

Kruumel: Ik meld me aan als vrijwilligster om het weekend te bevallen! Mijn man heeft vanaf maandag vakantie, de kids zouden als alles goed is met 35 weken naar huis mogen = dinsdag.
Lekker kraamtijd thuis, man thuis... Wat wil een mens nog meer?!

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 6 jul 2011 - 21:42

Pien schreef:
Annie24 schreef:

ho ho!! ze mag niet voordringen... ze moet eerst netjes op haar beurt wachten!! Laughing Wink

Nee, ze MOET morgen bevallen, het MOET, MOET, MOET, MOET, MOET, MOET, ZO! :P
Jij hebt nog tot morgen 18.29 uur om haar voor te zijn, dus opschieten :P Wink

Laatst aangepast door Annie24 op wo 6 jul 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: