Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ben je weleens naar de beurs en het WK in Parijs geweest Fiebje?
Oh man, daar staan veeeeeeeeel falaballa's.
Ouder vrienden van mij hadden een trainingsstal voor Arabisch volbloeden maar zij wilde graag een falabella.
Die hebben ze toen in de achterbak van de range rover gezet hahaha.
Ouder vrienden van mij hadden een trainingsstal voor Arabisch volbloeden maar zij wilde graag een falabella.
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (?) |
Gast- Gast
nee daar ben ik nog nooit geweest. Zal morgen is op internet kijken. Ja ze zijn echt klein, ons veulen was met de geboorte 58 cm. Nu denkt ze dat ze een schoothondje is,ze ligt het liefste op je schoot!Hazeltje schreef:Ben je weleens naar de beurs en het WK in Parijs geweest Fiebje?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, geweldig!
Ik mis mijn paarden.
Maar goed, ik had er de tijd toch niet voor gehad denk ik.
En mijn man is als de dood voor paarden. Dat werkt ook niet echt mee.
Volgens mij heet het iets van Salon du Chaval ofzo.
Ik mis mijn paarden.
Maar goed, ik had er de tijd toch niet voor gehad denk ik.
En mijn man is als de dood voor paarden. Dat werkt ook niet echt mee.
Volgens mij heet het iets van Salon du Chaval ofzo.
Gast- Gast
ben echt zo blij dat m'n man het ook leuk vind. Deze grote is voor hem ook nog handzaam met die van m'n zus loopt hij niet weg. En gelukkig hebben we er de ruimte voor.
heb net als gisteravond zo'n drukkend gevoel van onder. Heeft dat met het indalen te maken? Zoja waarom heb ik er dan alleen s avonds last van?
heb net als gisteravond zo'n drukkend gevoel van onder. Heeft dat met het indalen te maken? Zoja waarom heb ik er dan alleen s avonds last van?
Fiebje- Prater
Ja, als mijn man het leuk gevonden had dan wist ik het wel.
Maar ik krijg `m niet eens mee naar een show. Ja, 1 keer hier vlak om de hoek
En i kvind het niet leuk om alleen te gaan...
Ja, dat kan indalen zijn.
Misschien omdat je dan rustig bent?
Maar ik krijg `m niet eens mee naar een show. Ja, 1 keer hier vlak om de hoek
En i kvind het niet leuk om alleen te gaan...
Ja, dat kan indalen zijn.
Misschien omdat je dan rustig bent?
Gast- Gast
Mijn vriend zag ooit op tv hoe rijk je kan worden van het hebben van een manege en zag het helemaal zitten.
Heb hem er vanaf gepraat omdat hij geen flauw idee heeft wat de waarde van paarden is.
En dat het hard werken is haha.
En ja ik kan rijden maar verder niks, heb geen verstand van fokken.
Hazeltje, ik heb een splinternieuw nachtgoed ingepakt, het eerste pakje pak ik niet in.
Heb hem er vanaf gepraat omdat hij geen flauw idee heeft wat de waarde van paarden is.
Hazeltje, ik heb een splinternieuw nachtgoed ingepakt, het eerste pakje pak ik niet in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
tja overdag rust ik ook. Gister had is er zoveel last van kreeg op een gegeven moment ook steken. Maar die zakte gelukkig wel weer af. Mijn man gaat ook niet overal mee naar toe hoor, maar kom uit een paardengezin dus er is altijd wel een zusje die mee wil. Maar bv een hengst uitzoeken vind hij wel leuk. En als we op pad gaan moet hij met de trailer rijden ik heb m'n groot rijbewijs (nog) niet. Ben dit jaar ook naar f land geweest naar de grootste beurs van europa, dat is echt zo gaaf. En spullen zijn echt spotgoedkoop, staan zoveel kramen. Uren winkelen...
Fiebje- Prater
Happydobby schreef:Mijn vriend zag ooit op tv hoe rijk je kan worden van het hebben van een manege en zag het helemaal zitten.
Hhhm, een manege weet ik niet maar een fokkerij/stoeterij/trainingsstal kan echt goud geld opleveren.
Maar daarintegen ook erg hard werken.
Ik heb eens een weekendje meegholpen bij oude vrienden.
Een erg goede stoeterij en trainingsstal voor AV, ik kreeg 500.- voor het weekend.
Maar heb me van 05.00 tot 21.00 de pestpokke moeten werken
En in de stal moeten slapen want die paarden waren zo belachelijk duur dat ze bang zijn dat er iets mee gedaan zal worden...
Gast- Gast
Novalee schreef:Pien, lijkt me wel vervelend als het steeds zo blijft rommelen maar niet doorzet, zeker als je er zo op zit te wachten Jammer dat de ananasharten niet hebben geholpen, vanavond dan maar aan de Chinees?
Haha, ik lees net op Pien's hyve dat ze vanavond uit eten is geweest bij een Japans restaurant Nu maar hopen dat dat dezelfde werking heeft als Chinees
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hahahaha..... eigenlijk wilde we daar afgelopen zaterdag al gaan eten bij de Jappaner maar omdat het toen geopend werd en het dan gigantisch druk zou worden zijn we toen ergens anders gaan eten! Vandaag hadden mijn man en ik beide even een gigantisch baal moment dat ze er nog steeds niet is en dus besloten we onszelf eens lekker te trakteren op een etentje!! (laatste keer met zn 2tjes, heerlijk dat lekkere sentimentele gedoe )
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Klinkt romantisch Pien!
Hoe voel je je verder? Wordt het een rustig nachtje?
Hoe voel je je verder? Wordt het een rustig nachtje?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lekker geslapen allemaal?
Ik ben de dag begonnen met een flinke veeg bloedverlies na de plassen. Neem aan dat ik het gewoon aan kan kijken zolang het niet erger wordt?!
Lekker geslapen allemaal?
Ik ben de dag begonnen met een flinke veeg bloedverlies na de plassen. Neem aan dat ik het gewoon aan kan kijken zolang het niet erger wordt?!
Gast- Gast
Goeiemorgen,
PM, geen flauw idee, misschien voor de zekerheid toch maar even bellen?
PM, geen flauw idee, misschien voor de zekerheid toch maar even bellen?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
@ PM: Het zou het begin van de bevalling kunnen zijn.
Ik zou kijken of je het dadelijk nog hebt en anders even het ZH bellen voor de zekerheid.
Ik heb lekker geslapen. Althans, vanaf dat mijn man thuis was.
1 Van de poezen was naar de buren gegaan. Dat huis staat leeg en ze durfde niet meer terug ofzo.
Dus mijn man is vanacht over de schutting geklommen om Jut te gaan halen
Dadelijk naar de ARBO. Ben benieuwd.
@ PM: Het zou het begin van de bevalling kunnen zijn.
Ik zou kijken of je het dadelijk nog hebt en anders even het ZH bellen voor de zekerheid.
Ik heb lekker geslapen. Althans, vanaf dat mijn man thuis was.
1 Van de poezen was naar de buren gegaan. Dat huis staat leeg en ze durfde niet meer terug ofzo.
Dus mijn man is vanacht over de schutting geklommen om Jut te gaan halen
Dadelijk naar de ARBO. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Verlies net een groot stolsel, tijd om te bellen denk ik? Heb niet echt veel kramp nog...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Verlies net een groot stolsel, tijd om te bellen denk ik? Heb niet echt veel kramp nog...
Ik zou nu toch wel even gaan bellen ja!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Dat wordt dus weer even langs in het ziekenhuis...
Man maar van zijn werk gebeld, heb nu toch liever dat hij mee gaat ipv dat mijn ouders me afzetten, die zitten dan gelijk in de stress.
Nog even snel douchen, voel me nu zo vies!
Man maar van zijn werk gebeld, heb nu toch liever dat hij mee gaat ipv dat mijn ouders me afzetten, die zitten dan gelijk in de stress.
Nog even snel douchen, voel me nu zo vies!
Gast- Gast
pm Succes zo in het zhuis en groot gelijk dat je je man meeneemt!
wellicht toch dit weekend dan?!
pien, rustige nacht gehad? Kan me voorstellen dat het nu wel mag komen. Je man wilde toch na het weekend? Of is hij daar van terug gekomen?
hd, denk dat een hoop mannen de dollar tekens in de ogen krijgen en niet zien hoeveel werk het kost.
hazeltje, weet niet wat de katten vannacht hadden, bij mij had er één gespuugd en er lag een halve afgeklo ven muis in de keuken. Dacht ook; jullie ook een hele goede morgen! En dacht ook, mmz zou dat er allemaal ook al hebben gelegen toen mijn man uit bed was?
heb vannacht redelijk geslapen, zo weer even zwemmen. En daarna wat drukkers afbellen, balen dat het ontwerp in de auto ligt die m'n man mee heeft. Hoeveel zijn jullie ongeveer per kaartje kwijt? Dan heb ik een richtlijn.
wellicht toch dit weekend dan?!
pien, rustige nacht gehad? Kan me voorstellen dat het nu wel mag komen. Je man wilde toch na het weekend? Of is hij daar van terug gekomen?
hd, denk dat een hoop mannen de dollar tekens in de ogen krijgen en niet zien hoeveel werk het kost.
hazeltje, weet niet wat de katten vannacht hadden, bij mij had er één gespuugd en er lag een halve afgeklo ven muis in de keuken. Dacht ook; jullie ook een hele goede morgen! En dacht ook, mmz zou dat er allemaal ook al hebben gelegen toen mijn man uit bed was?
heb vannacht redelijk geslapen, zo weer even zwemmen. En daarna wat drukkers afbellen, balen dat het ontwerp in de auto ligt die m'n man mee heeft. Hoeveel zijn jullie ongeveer per kaartje kwijt? Dan heb ik een richtlijn.
Fiebje- Prater
Fiebje: Onze kaartjes zijn 1,43 per stuk, boven de 100 1,30. Heb er 100 besteld.
Drukkosten voor voorkant en binnenkant samen zijn 80,00 als ik het goed heb.
Drukkosten voor voorkant en binnenkant samen zijn 80,00 als ik het goed heb.
Gast- Gast
hoe laat moet je naar het zhuis?
hazeltje, succes bij de arbo!
hazeltje, succes bij de arbo!
Fiebje- Prater
Rond een uur of 10 even melden. Man is thuis, nog even snel iets eten en dan gaan we. Duurt daar vaak zo lang, dus iets eten is nog wel handig.
Gast- Gast
PM, succes dalijk in t zkh!
Fiebje, ik weet helemaal niet wat onze kaartjes kosten. Ik heb gewoon die besteld die we mooi vonden.
Zometeen naar de begrafenis van de schilder. Vanmiddag om 14 uur naar de vk. En rond 17 uur op weekend!
Fiebje, ik weet helemaal niet wat onze kaartjes kosten. Ik heb gewoon die besteld die we mooi vonden.
Zometeen naar de begrafenis van de schilder. Vanmiddag om 14 uur naar de vk. En rond 17 uur op weekend!
Gast- Gast
@PM, succes in het ziekenhuis.
In de papieren van de vk bij mij staat dat bloedverlies mag maar dat het niet meer mag zijn dan een maandverbandje vol per uur.
@Hazeltje, moet je vaker naar de arbo? ga je nog werken in je zwangerschap of niet?
@Fiebje, ja die van mij ziet overal geld in haha.
Onze kaartjes kosten 1.80, dat is 1 kaartje met envelop.
@kruumel, ik heb ook gewoon een kaartje uitgezocht die we mooi vonden. Alleen op internet staan de prijzen er gewoon bij.
Veel plezier bij de Vk en je weekendje weg.
Ik zie dat je naar de begravenis gaat van de schilder. Sterkte.
Pien en novalee??
Hier weinig te melden, ik ga uitzending gemist kijken en de woonkamer afstoffen enzo.
Ik vind dit wel een nutteloze periode, je denkt de hele dag maar aan 1 ding, alles is klaar, je spreekt ook niet echt meer iets af of alleen op de korte termijn.
In de papieren van de vk bij mij staat dat bloedverlies mag maar dat het niet meer mag zijn dan een maandverbandje vol per uur.
@Hazeltje, moet je vaker naar de arbo? ga je nog werken in je zwangerschap of niet?
@Fiebje, ja die van mij ziet overal geld in haha.
Onze kaartjes kosten 1.80, dat is 1 kaartje met envelop.
@kruumel, ik heb ook gewoon een kaartje uitgezocht die we mooi vonden. Alleen op internet staan de prijzen er gewoon bij.
Veel plezier bij de Vk en je weekendje weg.
Ik zie dat je naar de begravenis gaat van de schilder. Sterkte.
Pien en novalee??
Hier weinig te melden, ik ga uitzending gemist kijken en de woonkamer afstoffen enzo.
Ik vind dit wel een nutteloze periode, je denkt de hele dag maar aan 1 ding, alles is klaar, je spreekt ook niet echt meer iets af of alleen op de korte termijn.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nou meiden, een beetje laat vanmorgen maar ik ben vanmorgen vroeg wakker geworden met behoorlijke hoofdpijn. Inmiddels is het behoorlijk doorgezet, ook een topic geopend erover aangezien er al wat eiwitten in mn urine zaten van de week. Heb geprobeerd de vk te bellen maar die zijn in gesprek. Zo dus nogmaals proberen.
Wat betreft kaartjes, wij zijn per kaartje incl postzegel en envelop 2.26 kwijt. Hebben ze zelf ontworpen via hipdesign. Kaartje was 1.50 per stuk, de kosten voor de postzegel en envelop bij elkaar 76 cent.
Nou, ik ga nog een keertje de vk bellen, jullie horen nog van me!
@Kruumel, misschien ben ik al te laat maar sterkte vandaag bij de begrafenis.
Wat betreft kaartjes, wij zijn per kaartje incl postzegel en envelop 2.26 kwijt. Hebben ze zelf ontworpen via hipdesign. Kaartje was 1.50 per stuk, de kosten voor de postzegel en envelop bij elkaar 76 cent.
Nou, ik ga nog een keertje de vk bellen, jullie horen nog van me!
@Kruumel, misschien ben ik al te laat maar sterkte vandaag bij de begrafenis.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken