Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

+27
PapillonRose
Chelle
Flip Fluitketel
Jelin
Thunder
Annie24
Kat1980
Lindsya
Jazzlyn
Roos
Barbabella
Happydobby
Mamsie
SparklingEyes
Annemie
Monnie
-Ieniemienie-
koNijntje
Liadan
kwak
Susan
Darius
Dolphinne
Pien
Ezzer
Tania
Pussycat
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Susan do 7 jul 2011 - 4:08

Ostara schreef:
Minneke schreef:
Fauve schreef:Kun je je daar ergens voor inschrijven alvast laughcry

Haha, heb je toevallig 'baarheupen'? Ik wel, krijg ik al mijn hele leven te horen laughcry . Dat werkt blijkbaar wel!

Hoe zien "baarheupen" eruit??? Hahaha

Breed, denk ik (dit baseer ik niet op hoe Minneke eruit ziet, maar op welk formaat heupen me handig lijkt tijdens het baren, even voor de duidelijkheid).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:09

Susan schreef:
Ostara schreef:
Minneke schreef:
Fauve schreef:Kun je je daar ergens voor inschrijven alvast laughcry

Haha, heb je toevallig 'baarheupen'? Ik wel, krijg ik al mijn hele leven te horen laughcry . Dat werkt blijkbaar wel!

Hoe zien "baarheupen" eruit??? Hahaha

Breed, denk ik (dit baseer ik niet op hoe Minneke eruit ziet, maar op welk formaat heupen me handig lijkt tijdens het baren, even voor de duidelijkheid).

Nou, laat ik die net hebben. Wat een geluk. Very Happy Eerst maar eens even ons huis afmaken. Daarna zien wij wel verder. Hahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 5:14

Minneke schreef:
Fauve schreef:Kun je je daar ergens voor inschrijven alvast laughcry

Haha, heb je toevallig 'baarheupen'? Ik wel, krijg ik al mijn hele leven te horen laughcry . Dat werkt blijkbaar wel!

ik weet niet of je toevallig mijn heupen hebt bekeken op de meeting, maar met smalle heupen kun je ook snel bevallen hoor Laughing


en on topic: hele dag niks aan de hand geweest. 's avonds vanaf uur of 7 wat pijnlijke harde buiken af en toe, maar niet regelmatig of wat leek op het echte werk. Om 00.30 uur werd ik wakker van de weëen, om 01.15 braken mijn vliezen en wisten we zeker dat de bevalling was begonnen en om 5.15 uur was onze dochter er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Novalee do 7 jul 2011 - 5:37

Minneke schreef:
Fauve schreef:Kun je je daar ergens voor inschrijven alvast laughcry

Haha, heb je toevallig 'baarheupen'? Ik wel, krijg ik al mijn hele leven te horen laughcry . Dat werkt blijkbaar wel!
Yes, komen die dingen eindelijks eens een keer van pas Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 6:15

Ook hier geen voortekenen. Ging op controle bij de vk, was toen 39 weken zwanger. Zij wilde toch even checken, vanwege klachten die ik had. Ik had zonder het door te hebben al 4 cm ontsluiting! Achteraf gezien had ik de dagen er voor wel vaker harde buiken, misschien dat dat het 'rommelen' is geweest? En binnen 4 uurtjes was mijn zoon geboren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 6:29

Ik verloor wat vruchtwater op donderdagavond, de vk gebeld, die geloofde niet dat het vruchtwater was maar gewoon wat vocht, vrijdag weer gebeld en toen kwam er een andere vk en die heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat het wel degelijk vruchtwater was. De volgende dag werd ik ingeleid smile dus geen voortekenen buiten het vruchtwater.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Pandora do 7 jul 2011 - 7:04

Bij mij rommelde het al ongeveer een week, steeds wat gevoelige voorweeen zeg maar, maar het wilde niet doorzetten. Met 41 weken ben ik gestript en had toen al 2 cm ontsluiting, het strippen heeft verder niks gedaan en uiteindelijk ben ik met 41+3 opgenomen en ingeleid i.v.m. zwagerschapsvergiftiging.
Binnen 12 uren na het inbrengen van het infuus was F. er dan eindelijk!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Susan do 7 jul 2011 - 7:09

FoolishSam schreef:Ik verloor wat vruchtwater op donderdagavond, de vk gebeld, die geloofde niet dat het vruchtwater was maar gewoon wat vocht, vrijdag weer gebeld en toen kwam er een andere vk en die heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat het wel degelijk vruchtwater was. De volgende dag werd ik ingeleid smile dus geen voortekenen buiten het vruchtwater.

Dat vind ik zo raar, dat zo'n verloskundige dan gewoon van een afstandje even bepaalt dat het geen vruchtwater is. Was hier trouwens ook dat ze beweerde dat het afscheiding was, zodra ze de deur uit was kwam er gelukkig een hele golf uit en toen ik dat even later aan de telefoon vertelde geloofde ze het wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  duckie do 7 jul 2011 - 7:16

hier had ik de zaterdag ervoor iet wat krampen maar toen ik op bed ben gaan liggen gewoon in slaap gevallen en daarna was het over. op dinsdagavond rond 18 uur eerst nog een vuurkorf in elkaar gezet en toen man lief om 22.30 weer thuis kwam had ik wel wat last van mn buik wat krampen en wat slijmverlies... toch maar gaan slapen en rond 23.30 weer uit bed gegaan, flink last van de rug kon niet liggen of niet zitten. om 2 uur man lief wakker gemaakt dat het nu toch wel menens was en de VK gebeld, was er om half 3 en had al 9 cm. sochtends om 7.01 is onze dochter uiteindelijk geboren.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 8:48

Ik begon zaterdag op zondagnacht (zo bleek later). Die nacht had ik al wat harde buiken gehad, dus niet zo goed geslapen. Zondag ben ik nog naar een verjaardag geweest en 's avonds zelfs nog op kraambezoek, en ik bleek toen al de hele dag weeën te hebben gehad (en ik maar denken dat ik nodig naar het toilet moest Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 394967 ). Vanaf een uur of acht die zondagavond zetten de weeën echt door en begon de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 8:59

Susan schreef:
Ostara schreef:
Minneke schreef:
Fauve schreef:Kun je je daar ergens voor inschrijven alvast laughcry

Haha, heb je toevallig 'baarheupen'? Ik wel, krijg ik al mijn hele leven te horen laughcry . Dat werkt blijkbaar wel!

Hoe zien "baarheupen" eruit??? Hahaha

Breed, denk ik (dit baseer ik niet op hoe Minneke eruit ziet, maar op welk formaat heupen me handig lijkt tijdens het baren, even voor de duidelijkheid).

Suspect , jaja, probeer dat maar eens tactisch te brengen...



lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  sheila123 do 7 jul 2011 - 19:48

Hier begon het bij mijn oudste opeens! Was s'morgens wel gestript maar voelde er niks van. S'avonds braken mijn vliezen en brak gelijk de weeenstorm los! Ze was er binnen 6,5 uur.

Bij mijn 2e dochter rommelde het al vanaf 38 weken en uiteindelijk begon de bevalling met 41+2 en nog kon ik het niet geloven,dacht het is weer loos alarm...maar dit keer zette de weeen wel door. 3 uur later was ze er.

2x heel verschillend dus. Maar wel snelle bevallingen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'? - Pagina 3 Empty Re: Bevallen: Al dagen rommelen of 'opeens'?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum