Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

+4
Annemie
Aoi
Paper Crown
Kruidkoek
8 plaatsers

Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Kruidkoek wo 7 aug 2013 - 21:22

Ik heb nooit last van mijn menstruatie gehad, soms een wat zeurend gevoel in mijn onderrug.
Oh en natuurlijk zo'n 2 dagen vooraf zin in chocola clown  Maar geen krampen ofzo.
Ik ben nu voor de 2e keer na bevalling ongesteld en heb al 2 dagen krampen en soms echt pijnlijke steken in baarmoeder.
De eerste menstruatie keek ik daar niet zo van op, om mij heen veel gehoord dat de eerste menstruatie na bevalling (veel) heftiger zou zijn omdat je lijf dan een soort schone schoonmaak houd.
Ik menstrueerde ook zwaarder en langer dan normaal maar nu dus weer. Dat vind ik niet zo erg maar die krampen zijn écht niet fijn.  

Herkenbaar voor iemand?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Paper Crown wo 7 aug 2013 - 21:28

Heel herkenbaar. Voorheen had ik nooit last maar nu weet ik niet meer waar ik 't zoeken moet. Mijn onderrug doet zo'n pijn en ik ben continu bewust van 't feit dat ik ongesteld ben. En ik moet ook op een handdoek slapen anders is het hele bed vies maakt niet uit wat  ik gebruik. Ben 'gesteriliseerd' dus hoef nooit anticonceptie te nemen maar als dit na 9 maanden zo blijft dan overweeg ik een spiraal. Het is niet normaal en 10 dagen lang, waarvan de laatste 4 dagen normaal verlopen, dus 6 dagen creperen. De Feminax is niet aan te slepen hier. Kan je 't geloven, in de 16 jaar dat ik voor de zwangerschap ongesteld werd heb ik nog nooit pijnstilling genomen, en dan nu kan niet zonder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Aoi wo 7 aug 2013 - 21:36

Ik heb het ook meer dan vroeger. Ook ben ik veel heftiger ongesteld, voorheen 5 dagen waarbij de eerste 2 dagen heftig, nu 7 dagen waarbij minstens 6 dagen veel en dan de laatste dag of dagen alleen druppeltjes. Ik zoek ook nog naar iets om het minder te laten worden, pil wil ik eigenlijk niet en spiraal mag (liever) niet meer.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Annemie wo 7 aug 2013 - 21:37

Hier was het juist andersom, voor de zwangerschap verging ik altijd van de pijn als ik ongesteld was, feminax was dan idd wel prettig, maar na de eerste zwangerschap eigenlijk nergens last van, alleen wat hoofdpijn elke maand, wat ik eerst niet had.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Kruidkoek wo 7 aug 2013 - 21:38

Ja ik moet ook op een handdoek liggen want ik lek door, ben ook overdag bang om door te lekken, dat heb ik nooit gehad.
Gebruik nu ook geen a.c. (wil sowieso 9 maanden geen hormonen slikken) en voor zwangerschap had ik een inplanon. Werd toen elke maand ongesteld maar dus weinig klachten.
Ik heb nu voor het eerst Femimax omdat ik straks een drukke middag/avond op werk heb.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Charles wo 7 aug 2013 - 21:59

Ik heb sinds de bevalling altijd zon last van m'n eisprong.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Flower_L wo 7 aug 2013 - 22:34

Charles schreef:Ik heb sinds de bevalling altijd zon last van m'n eisprong.

ik ook. ben er soms echt ziek van incl koorts.
menstruatie niet bijzonder meer last dan voorheen eigenlijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Darius wo 7 aug 2013 - 22:41

Hier is het ook veel heftiger geworden, al kan ik het af met 2x2 paracetamol.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  PapillonRose wo 7 aug 2013 - 23:12

Ik had nooit last van mijn menstruatie, geen pijn of kramp of wat dan ook. Na de bevalling is dit veranderd. Bloedverlies is ongeveer gelijk gebleven, maar ik verga van de pijn in mijn buik en rug, en heb ook nog migraine erbij. Nu gelukkig even geen menstruatie de komende maanden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens menstuatiekrampen na bevalling? Empty Re: Opeens menstuatiekrampen na bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum