Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

+6
Burn
vlinder-19
Snoes
Katjing
Darius
Slakje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Slakje zo 16 sep 2012 - 22:38

Ik ben benieuwd!

Ben je over tijd of moet je nog enkele dagen tot de grote datum? Kijk je er naar uit? Vind je het spannend? Voel je al wat rommelen daar beneden? Is het huisje baby-proof?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Darius zo 16 sep 2012 - 22:45

Nou, volgens mij ben ik de enige die nog op de lijst staat voor september....en ik baal er flink van ja. Het rommelt al wel drie weken, elke dag denk ik, ja dit zijn pijnlijke harde buiken, maar na een uur zakt het weer af. Bij L en P ben ik in de 39 weken bevallen, maar ik heb zo het gevoel dat ik nu flink overtijd ga. Bah.

En eigenlijk zit ik flink te zeuren om niets, want ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in een bevalling.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Katjing zo 16 sep 2012 - 22:45

Dat kun je zien op deze lijst:

https://yescafe.actieforum.com/t2892p480-alle-uitgerekende-data-op-een-rij

Voor zover die compleet is natuurlijk!!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Slakje zo 16 sep 2012 - 22:47

Haha, Darius; ben je het zwanger zijn onderhand beu geworden?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Darius zo 16 sep 2012 - 22:50

Slakje schreef:Haha, Darius; ben je het zwanger zijn onderhand beu geworden?

Oja, ik kwam er twee weken geleden achter dat ik toen positief testte van Pepijn, dus ik ben eigenlijk al twee jaar zwanger of aan het ontzwangeren.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Snoes zo 16 sep 2012 - 23:03

Het is inderdaad erg rustig september/oktober qua bevallingen. Vanaf november zullen er wel weer veel 'bevaltopics' komen gok ik smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Slakje zo 16 sep 2012 - 23:24

Darius, dan slaan je hormonen toch ook helemaal op hol.

Snoes; ja, et viel me op, daarmee dat ik het even vroeg. Vind het altijd leuk om de bevallingsverhalen te lezen en om te weten of de kersverse ouders en baby's het goed stellen!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  vlinder-19 zo 16 sep 2012 - 23:26

Ik heb zn vaag vermoeden dat er volgende maand wel een stuk of wat topics komen hoor Wink
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Burn zo 16 sep 2012 - 23:46

Darius schreef:
En eigenlijk zit ik flink te zeuren om niets, want ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in een bevalling.

lol!, dit vind ik er echt heel mooi staan!

Maar even klagen mag best hoor! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:57

Burn schreef:
Darius schreef:
En eigenlijk zit ik flink te zeuren om niets, want ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in een bevalling.

lol!, dit vind ik er echt heel mooi staan!

Maar even klagen mag best hoor! hug

haha daar wilde ik ook op reageren. Vond het er zo leuk typisch staan Laughing

Ik wilde nu typen.. Hoop dat het snel zover is.. Maar je hebt geen zin in een bevalling.. dus kan ik beter typen.. Hopelijk blijft ze nog even zitten haha.. Maar dat lijkt me ook niet zo lekker meer Wink

Succes in iedergeval Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Pandora ma 17 sep 2012 - 0:38

Ik moet nog 4 weekjes, duurt nog even maar kijk er ontzettend naar uit!
Ik vind zwanger zijn echt helemaal niet leuk en kan niet wachten totdat ik mijn eigen (nou ja, eerst nog flink afvallen) figuur weer terug heb en me weer 'vrij' kan bewegen. Bovendien ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje!

Aanstaande maandag heb ik een intake in het ziekenhuis om de keizersnee in te plannen, ben zo benieuwd wanneer deze plaats zal gaan vinden....
Het huis is zo goed als baby klaar, moet alleen het ledikantje nog even opmaken, de buggy ombouwen naar kinderwagen en mijn ziekenhuistas klaar maken.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Muppetje ma 17 sep 2012 - 0:40

Sorry Darius, ik had eigenlijk echt verwacht dat jij eerder zou bevallen dan ik....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Katjing ma 17 sep 2012 - 0:44

Pandora schreef:Ik moet nog 4 weekjes, duurt nog even maar kijk er ontzettend naar uit!
Ik vind zwanger zijn echt helemaal niet leuk en kan niet wachten totdat ik mijn eigen (nou ja, eerst nog flink afvallen) figuur weer terug heb en me weer 'vrij' kan bewegen. Bovendien ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje!

Aanstaande maandag heb ik een intake in het ziekenhuis om de keizersnee in te plannen, ben zo benieuwd wanneer deze plaats zal gaan vinden....
Het huis is zo goed als baby klaar, moet alleen het ledikantje nog even opmaken, de buggy ombouwen naar kinderwagen en mijn ziekenhuistas klaar maken.

Pandorra, misschien staat het wel ergens en heb ik het gemist hoor, ik kwam hiervoor niet zo vaak in deze pijler, maar mag ik vragen waarom je een geplande keizersnede krijgt?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Pandora ma 17 sep 2012 - 1:28

Katjing schreef:
Pandora schreef:Ik moet nog 4 weekjes, duurt nog even maar kijk er ontzettend naar uit!
Ik vind zwanger zijn echt helemaal niet leuk en kan niet wachten totdat ik mijn eigen (nou ja, eerst nog flink afvallen) figuur weer terug heb en me weer 'vrij' kan bewegen. Bovendien ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje!

Aanstaande maandag heb ik een intake in het ziekenhuis om de keizersnee in te plannen, ben zo benieuwd wanneer deze plaats zal gaan vinden....
Het huis is zo goed als baby klaar, moet alleen het ledikantje nog even opmaken, de buggy ombouwen naar kinderwagen en mijn ziekenhuistas klaar maken.

Pandorra, misschien staat het wel ergens en heb ik het gemist hoor, ik kwam hiervoor niet zo vaak in deze pijler, maar mag ik vragen waarom je een geplande keizersnede krijgt?

Ik krijg een ks ivm met een totaalruptuur bij mijn vorige bevalling. De gyn vindt het risico te groot om vaginaal te bevallen omdat de kans groot is dat het weer gebeurt...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  tweeling ma 17 sep 2012 - 3:47

Ik ga ook bijna (hoop ik) bevallen, ik zie niet tegen de bevalling op, ben helemaal flauw van mijn buik en ik ben zo benieuwd dat het van mij liever vandaag dan morgen mag beginnen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Darius ma 17 sep 2012 - 7:32

Muppetje schreef:Sorry Darius, ik had eigenlijk echt verwacht dat jij eerder zou bevallen dan ik....

O, jij wil vanuit het kraambed ook nog even rellen?!

Nee, grapje hoor. Als ik eerlijk ben, had ik verwacht dat ik nu, zo rond de 17e zou bevallen en dat jij zo rond de 27e zou bevallen.

Ik word alleen shagrijnig van de harde buiken en voorweeen, die gewoon al twee weken bezig zijn en niet doorzetten.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Muppetje ma 17 sep 2012 - 7:37

Darius schreef:
Muppetje schreef:Sorry Darius, ik had eigenlijk echt verwacht dat jij eerder zou bevallen dan ik....

O, jij wil vanuit het kraambed ook nog even rellen?!

Nee, grapje hoor. Als ik eerlijk ben, had ik verwacht dat ik nu, zo rond de 17e zou bevallen en dat jij zo rond de 27e zou bevallen.

Ik word alleen shagrijnig van de harde buiken en voorweeen, die gewoon al twee weken bezig zijn en niet doorzetten.

Ja zoiets dacht ik dus ook...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:42

Darius schreef:
Muppetje schreef:Sorry Darius, ik had eigenlijk echt verwacht dat jij eerder zou bevallen dan ik....

O, jij wil vanuit het kraambed ook nog even rellen?!

Nee, grapje hoor. Als ik eerlijk ben, had ik verwacht dat ik nu, zo rond de 17e zou bevallen en dat jij zo rond de 27e zou bevallen.

Ik word alleen shagrijnig van de harde buiken en voorweeen, die gewoon al twee weken bezig zijn en niet doorzetten.

Dat had ik bij H. ook! Ik liep al wéken 3-4 keer per week ZH in en uit met voorweeën.
Vreselijk was dat. Uiteindelijk met 39.3 ingeleid vanwege een hoge bloeddruk Wie moet er één van dezer dagen bevallen? 394967
Ondanks dat je geen zin hebt om te bevallen (haha) hoop ik toch voor je dat het snel gaat gebeuren.

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Ugly Betty ma 17 sep 2012 - 8:02

Ik ben over iets meer dan 2 weken uitgerekend. We hebben bijna alles klaar staan. Ik ga morgen nog een bevalbad ophalen bij een kennis, dan is het helemaal klaar.
Ik ben het zwanger zijn en verlof hebben nog niet zat, van mij mag het nog minstens een week duren. Ik hoop alleen niet dat ik over tijd ga lopen, dat lijkt me niet echt tof.

Darius, ik hoop voor je dat het snel komt! (Dan heb je de bevalling ook maar gehad Wink)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie moet er één van dezer dagen bevallen? Empty Re: Wie moet er één van dezer dagen bevallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum