Goh.. Opeens herinner ik me..
+15
Ella
Pompoen
Lejow
mzcharlotte
Sanne
Joli86
Le Chat Noir
Pineco
Suus
Punk'd
Lady4
Steep
SDL
Printje
Paper Crown
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goh.. Opeens herinner ik me..
Dat we precies 1 jaar na terugplaatsing van ons 6cellig embryootje leven.. Wow..
één jaar.. Het is omgevlogen.. Een jaar geleden lag ik in bed te fantaseren en nu hoor ik hem zachtjes snurken in zijn kamertje..
Een jaar waarin de zwangerschap geestelijk super zwaar was, eerst steeg 't hcg niet goed, daarna liep hij 3 dagen achter, daarna de slechte combinatietest, een vlokkentest.. De 2 slopende dagen na de vlokkentest, het verlossende telefoontje dat ons wereld blauw kleurde, zijn lieve koppie op de echo's, mijn groeiende buik.. Wauw.. Dat ik dit heb mogen meemaken. Elk kind is voor zijn ouders uniek, een wonder een pracht en praal.. Maar jongens, mijn smurf is echt een kadootje.. Ik ben echt een gezegend mens en zo gelukkig met mijn 2 mannen.
Ik hoop zo dat iedereen die een kinderwens heeft net zoveel geluk mag hebben. Kinderen krijgen is niet iets vanzelfsprekends.. Het is mijn allergrootste wens geweest. Mijn potje met goud!
Ik vond 't hartverwarmend dat eigenlijk 't hele forum
meeleefde.. Bedankt meiden!
één jaar.. Het is omgevlogen.. Een jaar geleden lag ik in bed te fantaseren en nu hoor ik hem zachtjes snurken in zijn kamertje..
Een jaar waarin de zwangerschap geestelijk super zwaar was, eerst steeg 't hcg niet goed, daarna liep hij 3 dagen achter, daarna de slechte combinatietest, een vlokkentest.. De 2 slopende dagen na de vlokkentest, het verlossende telefoontje dat ons wereld blauw kleurde, zijn lieve koppie op de echo's, mijn groeiende buik.. Wauw.. Dat ik dit heb mogen meemaken. Elk kind is voor zijn ouders uniek, een wonder een pracht en praal.. Maar jongens, mijn smurf is echt een kadootje.. Ik ben echt een gezegend mens en zo gelukkig met mijn 2 mannen.
Ik hoop zo dat iedereen die een kinderwens heeft net zoveel geluk mag hebben. Kinderen krijgen is niet iets vanzelfsprekends.. Het is mijn allergrootste wens geweest. Mijn potje met goud!
Ik vond 't hartverwarmend dat eigenlijk 't hele forum
meeleefde.. Bedankt meiden!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Goh.. Opeens herinner ik me..
Mooi en lief geschreven pc. Ik vind het zo'm grappig ventje met zijn bolle wangetjes. Ik vind hem ook ouder lijken dan dat hij is, maar ik vergelijk dan natuurlijk met mijn meisje, hij lijkt qua uiterlijk zoveel groter.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat bijzonder, ik kreeg er kippenvel van. Het gaat allemaal ook zo ontzettend snel.
Wat een lekker jochie!
Wat een lekker jochie!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik vind het ook heel bijzonder allemaal, vooral ook omdat je er ontzettend open over bent geweest. Ik heb echt met je mee geleefd. En J is gewoon een heerlijk ventje!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mooi geschreven. En wat een poepie zeg
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Jeetje PC, dat er inderdaad een jaar voorbij is sindsdien, ongelooflijk! Wat een mooi jochie is J.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat heb je dat mooi omschreven PC, geniet van jullie wonder, het is jullie echt gegund!!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Jeetje alweer 1 jaar geleden. Mooi mannetje!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Wauwe, mooi geschreven! Het geluk spat er vanaf!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat is het jaar omgevlogen, PC. Wat fijn dat jullie inmiddels zo'n geweldig mannetje in jullie middelen hebben.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
*smelt* Wat zijn jullie prachtige mensen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat gaat de tijd toch belachelijk snel.
Jullie hebben een lekker mannetje!
Jullie hebben een lekker mannetje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het lijkt wel alsof dat allemaal vorige maand nog was! De tijd is inderdaad omgevlogen! En wat een lieve foto van jullie twee!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mooi beschreven PC. Geniet er lekker van het is zeker niet iets vanzelfsprekends
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat heb je het mooi verwoord Zo fijn dat jij je pot met goud gevonden hebt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Gek is dat he! Ik realiseerde me afgelopen donderdag ook dat ik precies een jaar geleden een positieve test in handen had. Wat is de tijd voorbijgevlogen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
mooi geschreven!
moeder worden is zo bijzonder!
moeder worden is zo bijzonder!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Snoes schreef:Gek is dat he! Ik realiseerde me afgelopen donderdag ook dat ik precies een jaar geleden een positieve test in handen had. Wat is de tijd voorbijgevlogen!
Tijd vliegt voorbij. Voor mij is het eind deze maand een jaar geleden dat ik zwanger ben geworden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Inderdaad heel mooi verwoord PC! Het ging zeker niet vanzelf, maar moet je nu toch kijken wat een heerlijk ventje je in je armen hebt
Ook voor ons is het eind van de maand een jaar geleden dat we (onverwachts) een positieve test in handen hadden! Zo apart, je kunt je nu echt, echt niet meer voorstellen dat hij er niet was!
Denk er ook elke keer aan terug. Nu het weer mooier weer wordt trek je weer kleren aan die je in het begin van de zwangerschap ook aan had. (Waar je toen je buikje in probeerde te verstoppen )
Ook voor ons is het eind van de maand een jaar geleden dat we (onverwachts) een positieve test in handen hadden! Zo apart, je kunt je nu echt, echt niet meer voorstellen dat hij er niet was!
Denk er ook elke keer aan terug. Nu het weer mooier weer wordt trek je weer kleren aan die je in het begin van de zwangerschap ook aan had. (Waar je toen je buikje in probeerde te verstoppen )
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Opeens menstuatiekrampen na bevalling?
» Opeens minder last van zwangerschapskwaaltjes...
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Opeens weer in bed plassen
» Ow, ik ben opeens zo bang
» Opeens minder last van zwangerschapskwaaltjes...
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Opeens weer in bed plassen
» Ow, ik ben opeens zo bang
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: