Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 1:01

Ja dat is wel zo, ik heb ook n keer sex gehad met een jongen met een vriendin, en ik kon me eigenlijk wel vrij snel over het 'schuldgevoel' heenzetten. Maar heb het nooit meer gedaan en zal het ook nooit meer doen.

Yay the boy makes me smile Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR za 5 nov 2011 - 1:19

Hoe doe je dat, zo snel met iemand naar bed willen? Ik heb die behoefte gewoon nooit bij iemand die ik niet ken. Ik wil iemand eerst vertrouwen en iemand mij laten vertrouwen. En ik vind het ook een beetje plat en dierlijk ofzo en dat platte en dierlijke deel ik echt niet zomaar met iemand Wink

Edit: Ik moet die persoon dan op zijn minst al langer kennen of er bevriend mee zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 1:26

TGR schreef:Hoe doe je dat, zo snel met iemand naar bed willen? Ik heb die behoefte gewoon nooit bij iemand die ik niet ken. Ik wil iemand eerst vertrouwen en iemand mij laten vertrouwen. En ik vind het ook een beetje plat en dierlijk ofzo en dat platte en dierlijke deel ik echt niet zomaar met iemand Wink

Edit: Ik moet die persoon dan op zijn minst al langer kennen of er bevriend mee zijn.

Ach, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Ben ik blijkbaar meer beest ofzo :P. Rrrrrr laughcry.

Lady, niet te lang bij stilstaan. Je hebt een leuke nacht gehad en hopelijk hoor je snel weer wat van je date!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR za 5 nov 2011 - 1:28

Zusje schreef:
TGR schreef:Hoe doe je dat, zo snel met iemand naar bed willen? Ik heb die behoefte gewoon nooit bij iemand die ik niet ken. Ik wil iemand eerst vertrouwen en iemand mij laten vertrouwen. En ik vind het ook een beetje plat en dierlijk ofzo en dat platte en dierlijke deel ik echt niet zomaar met iemand Wink

Edit: Ik moet die persoon dan op zijn minst al langer kennen of er bevriend mee zijn.

Ach, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Ben ik blijkbaar meer beest ofzo :P. Rrrrrr laughcry.

Lady, niet te lang bij stilstaan. Je hebt een leuke nacht gehad en hopelijk hoor je snel weer wat van je date!

Ik zal mijn moeder eens boos toespreken :P Niet iedereen kan goed omgaan met one night stands. Ik ken zat mensen die daar echt niet geschikt voor zijn. Ik zou t prima kunnen aanpakken denk ik. Ik vind a few more night stands toch leuker.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 5 nov 2011 - 2:32

Princess, klinkt echt supergoed allemaal! Volgens mij is er iets moois aan t ontstaan!

Mijn date was gezellig.. lekker gegeten, had alleen geen honger. Had een hele drukke vermoeiende dag achter de rug dus ik was een beetje vervelend.. Weet nu wel dat daten niets voor me is, stom solliciteergedoe lijkt t wel!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin za 5 nov 2011 - 3:05

Feline schreef: Weet nu wel dat daten niets voor me is, stom solliciteergedoe lijkt t wel!

Niet als het echt klikt. Ik heb ook een paar van die solliciteer-dates gehad, en dat vond ik ook niks.

Lady, oei meissie toch. Dat was niet zo slim. Zal de laatste zijn om er over te oordelen natuurlijk Wink maar echt handig was dit niet. Hopelijk heb je er wel van genoten en kan je voor jezelf in ieder geval even iets positiefs er uit halen, net datgene wat je nodig hebt. Wel goed dat je verder geen contact gaat opnemen met 'm, dat lijkt me heel verstandig.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 5 nov 2011 - 6:19

Joy, ik heb er zeker wat positiefs uitgehaald. Ik heb er een enorme egoboost van gekregen, omdat hij gewoon hele lieve dingen heeft gezegd en hoe hij deed. Daarbij ben ik nog steeds aan het nagenieten en voel ik me echt even heel happy.

TGR, ik ben in principe helemaal niet zo van de one night stands en heb daardoor dus ook niet zo heel vaak seks. Ik laat mannen niet zomaar toe in mijn bed, omdat ik een bepaald wantrouwen koester. Juist om wat jij beschrijft en ik vaak denk dat het de man puur gaat om het hebben van platte, dierlijke seks. Maar af en toe komt er ineens iemand op je pad met wie je het wel wilt delen. Ik heb vannacht ook niet ervaren als het puur hebben van (platte) seks, ik denk dat we allebei zijn geschrokken van en verrast door de aantrekkingskracht die er tussen ons was. Het was allerminst onze bedoeling om met elkaar in bed te belanden, we hebben alleen de verkeerde keuze gemaakt door nog een wijntje te gaan drinken bij mij thuis. We hadden bij de kroeg afscheid moeten nemen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass za 5 nov 2011 - 8:41

Ik was langlang geleden iemand anders..

@TD 19 november

Ik ben er nu en t is erg leuk. Stuk gefietst, kwamen nog langs t werk van Rush. Ik vermaak me wel smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 nov 2011 - 8:44

Een egoboost op zn tijd is wel erg fijn natuurlijk! smile

Ik ben ook niet van de one night stands, heb er nog nooit Ă©Ă©n gehad. Qua zoenen ben ik al niet makkelijk en denk ik er soms nog te veel over na, laat staan met seks. Komt ook door mijn eigen onzekerheid, ik geef me letterlijk en figuurlijk niet zo snel bloot.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 5 nov 2011 - 9:06

Ik vind dat ook moeilijk, vooral het letterlijk bloot geven. Maar heel af en toe tref ik iemand die deze onzekerheid (tijdelijk) bij mij wegneemt en dat voelt dan heel goed.

My god, ik hoop niet dat ik stiekeme meelezers heb.. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 5 nov 2011 - 23:11

Joy, daar heb je misschien wel gelijk in.. maar toch, ik doe t wel via via..

Even een update.. ik ben vannacht in de buurt van mn oude woonplaats wezen stappen en heb daar DE hunk van mn middelbare school freakin versierd!! Echt te grappig! Maar de vooroordelen zijn weer bevestigd, te knap.. niet te vertrouwen.. smile Maar toch, het idee doet me schaterlachen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 nov 2011 - 0:12

Grappig Feline! En wat versta je onder versierd? Heb je ermee gezoend?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 1:16

Feline, Feline! Wink

Mijn scharrel van vrijdagnacht heeft per ongeluk zijn sjaal laten liggen hier en daar hangt wel zo'n ĂĽbermannelijke geur aan, heerlijk!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 6 nov 2011 - 2:57

Haha lady.. dus jij zit nu constant met je neus in die sjaal smile Komt ie m nog ophalen?

Bliss, er is vooral geknuffeld en een heel klein beetje gezoend.. hij heeft mij trouwens meer versierd, goede egoboost!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 3:34

Haha, nee zo gek ben ik nou ook weer niet! Ik heb geen idee of hij hem ooit nog eens komt ophalen. Van mij mag het. Wink Maar ik ga geen contact met hem zoeken, dus voorlopig zal hij het zonder deze sjaal moeten doen denk ik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:26

Leuk Feline, zo'n avondje! Hoe weet je dat hij niet te vertrouwen is?

Lady lekker is dat he, die mannenluchtjes. Als er een man is blijven slapen ruik ik de volgende dag stiekem altijd even aan het kussen.. laughcry

Ik heb zometeen m'n date!
Ik voel me niet helemaal lekker maar ik heb er eigenlijk zo veel zin in dat ik lekker eigenwijs doe en gewoon ga; hoestbuien of geen hoestbuien. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly zo 6 nov 2011 - 4:32

Heel veel plezier.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander zo 6 nov 2011 - 4:36

Veel plezier Princess!

Ik heb volgende week zondag mijn date Very Happy
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 6 nov 2011 - 5:38

Veel plezier Princess, hoop dat de hoestbuien spontaan verdwijnen als je 'm ziet smile

Hij is niet te vertrouwen omdat ie een vriendin blijkt te hebben.. Gelukkig woont ie ver weg en zie ik 'm nooit weer smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 nov 2011 - 6:29

Oh oh, wat is dat toch met die bezette kerels? Ze moeten maar gewoon lekker thuis bij hun vriendin op de bank blijven zitten Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 8:06

Feline, you naughty girl! laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 6 nov 2011 - 8:40

Haha lady... I know.. we konden wel zusjes zijn! Dit was eenmalig! Altijd gedacht dat hij waaaay out of my league was dus ik ben nog steeds flabbergasted en heb net mn smsjes van hem gecheckt om te kijken of t niet een kwade droom is...
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 9:52

Heel herkenbaar! Ik had mezelf ook bepaald niet zo ingeschat.. Maar het kan je blijkbaar dus echt overkomen.. Zijn sjaal die hier nog steeds over een stoel hangt, bevestigd dat hij hier echt geweest is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 0:05

M'n date was leuk!
We zijn eerst wat gaan drinken, daarna sushi gaan eten en ipv naar de film te gaan zijn we daarna weer wat gaan drinken, anders moesten we zo snel weg bij t restaurant.
We hebben heel de avond superleuk gekletst, hij is gewoon leuk, relaxed en zegt wat ie denkt. Dus ook 'ik vind je echt heel leuk!' en 'M'n vrienden gaan je ook zo leuk vinden!' Is wel leuk om te horen Wink.
Toen we richting het station liepen kwamen we erachter dat ik nog 2 minuten had om m'n trein te halen, zegt ie 'Shit, nu hebben we geen tijd meer voor een eerste zoen'.
Dus gewoon een kusje op de mond gegeven en toen moest ik heel hard gaan rennen voor m'n trein.
En nu zie ik 'm vrijdag weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 7 nov 2011 - 0:10

Princess, lovely! I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum