Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error wo 9 nov 2011 - 11:59

Sweety schreef:
Paraplu schreef:Ik ga woensdag speeddaten. clown
Wat spannend! Waar?

Haha hier in de buurt ergens, was vanavond op een soort van winterfair en daar waren ze dat aan het presenteren, zag er opzich leuk uit, denk probeer het maareens! Ga wel samen met een vriendin haha!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass wo 9 nov 2011 - 20:09

Vanavond weer...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 nov 2011 - 20:13

Paraplu schreef:Ik ga woensdag speeddaten. clown

Haha dat ga ik in januari ws ook doen! :shock: Een vriendin vroeg of ik dat wil doen met haar en ik schijt nu al in mn broek... Maar ja, aan de andere kant ben ik ook wel weer benieuwd hoe dat gaat.
Ik lees dus graag een verslag van jou! Is t verder niks geworden met die jongen waar je mee aan t daten was?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette wo 9 nov 2011 - 22:29

Paraplu schreef:Ik ga woensdag speeddaten. clown

Haha, dat lijkt mij echt eens grappig om eens mee te maken! Veel plezier alvast!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error wo 9 nov 2011 - 22:49

Bliss schreef:
Paraplu schreef:Ik ga woensdag speeddaten. clown

Haha dat ga ik in januari ws ook doen! :shock: Een vriendin vroeg of ik dat wil doen met haar en ik schijt nu al in mn broek... Maar ja, aan de andere kant ben ik ook wel weer benieuwd hoe dat gaat.
Ik lees dus graag een verslag van jou! Is t verder niks geworden met die jongen waar je mee aan t daten was?

Jaa ik ga eigenlijk ook meer mee omdat die vriendin wel heel graag wil, vind het ook heel eng maar ook ergens wel weer leuk, dus zie het wel. Als ik het echt niets vind schrijf ik gewoon overal "nee" op en dan zit je ook nergens aan vast.

Die ene jongen heb ik het wel heel lang leuk mee gehad, wel vaker afgesproken en er was ook wel een klik, maar te weinig om er ook een relatie van te kunnen maken. Hebben nu ook nog wel contact en we hebben ook gezegd misschien dat het over een tijdje ofzo wel werkt :P Maar sinds ik verhuids ben staat dat wel op een heel laag pitje, vandaar dat ik ook lang niet meer geweest ben in dit topic. Moet ook nodig eens bijlezen hier.

Jeanette schreef:Haha, dat lijkt mij echt eens grappig om eens mee te maken! Veel plezier alvast!

Dankje!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error wo 9 nov 2011 - 22:54

Ohja en nu ik toch weer in dit topic bezig ben, moet ik misschien ook wel zeggen dat er hier vannacht een vriend van een vriend is blijven slapen en dat dat wel erg gezellig was ook
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:46

Ik was op de FB pagina van een gemeenschappelijke vriend en in zijn lijst stond toch een enorm lekker ding, niet normaal! Ik heb hem een berichtje gestuurd dat hij een leuke foto heeft, ik ben benieuwd of hij iets terug gaat sturen :P Zn profiel is helemaal afgesloten helaas dus weet niet of hij een vriendin heeft en ik kan het ook niet vragen aan die gemeenschappelijke vriend, ik spreek die echt bijna nooit, beetje vreemd om dan opeens daarover te beginnen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:53

Zo ik kan ook eindelijk eens mee doen in dit topic. Ik had wel wat dates gehad, maar die waren nooit een 2e date waard maar die van gister wel Very Happy .

Hij is wel een beetje klein, maar verder wel heel leuk! Er is iig een vriendschappelijke klik en voor zover heb ik nog niks raars kunnen ontdekken waar ik op af zou kunnen knappen.
Maar..... nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Ik zit met het idee te spelen om hem vanavond bij mij thuis te vragen om so you think you can dance te kijken (hij keek dat wel eens zei hij) maar ik twijfel! Dan zit'ie straks in mijn huis en voel ik me misschien ongemakkelijk. En misschien is het ook wel wat voorbarig om hem nu alweer uit te nodigen? En misschien schept het ook verwachtingen? Die ik misschien wel of niet wil waarmaken... Oohhh ik word gek van mezelf. Hij heeft wel aangegeven dat hij het leuk vind gister en smste net ook (als eerste smile ) gewoon voor de gezelligheid.

Maar ik twijfel zo! Wat zouden jullie doen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:56

Nog niet, laat hem maar paar dagen wachten eerst smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:56

Paraplu schreef:Ohja en nu ik toch weer in dit topic bezig ben, moet ik misschien ook wel zeggen dat er hier vannacht een vriend van een vriend is blijven slapen en dat dat wel erg gezellig was ook

En, een vervolg waard? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 2:00

Yasmin schreef:Nog niet, laat hem maar paar dagen wachten eerst smile

Een oefening geduld is dat voor mij smile .

Ik hoop dat die wederzijdse vriend reageert voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 3:40

Confusion, het is al een verbetering dat je niet geïrriteerd bent dat hij sms't dus ik heb er vertrouwen in :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:18

Sweety wat stoer dat je die jongen een berichtje hebt gestuurd!
Hoop dat je snel wat terughoort Wink.

Cofusion, fijn dat je date leuk was!
Ik zou hem nog niet thuis uitnodigen, eerst even kijken om later in de week misschien wat te gaan drinken oid en dan misschien voor volgende week SYTYCD uit te nodigen.

Ik ben zwaar aan het genieten van m'n date.
Heb 'm donderdag, vrijdag, zaterdag en vandaag gezien, het gaat supergoed, we laten alles wel op z'n beloop maar hebben wel al besproken dat we exclusively daten. Dus dat zegt eigenlijk al wel genoeg Wink.
Donderdag heeft ie hier geslapen, vrij onverwacht, maar dat was ehm, erg gezellig :-) .
Gister zijn we in Antwerpen gaan shoppen en 's avonds gaar op de bank gehangen, pizza besteld, en lekker vroeg gaan slapen!
I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:36

Ik heb hem dus wel al thuis uitgenodigd...

En nu begin ik toch weer te twijfelen of het wel verstandig was. De één zegt van wel, de ander van niet... Ik heb nog nooooit een jongen bij me thuis uitgenodigd maar ja, het kwaad is al geschied, hij komt vanavond langs :shock: .

Princess, leuk dat het zo goed gaat! Exclusief zijn zegt al wel genoeg ja Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:36

Zusje schreef:Confusion, het is al een verbetering dat je niet geïrriteerd bent dat hij sms't dus ik heb er vertrouwen in :P.

Haha! ja dat is waar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:37

Ach, ik heb sowieso niet echt iets met de 'officiele date regels'. Hoezo moet je perse een week wachten met afspreken na de eerste date. Als het gezellig was en je gaat vanavond hetzelfde op tv kijken is het toch gezelliger om dat met zijn tweetjes te doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:39

Mannen moeten de kans krijgen om je te veroveren, ik vond het altijd onzin die gedachte maar het werkt echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:41

Yasmin schreef:Mannen moeten de kans krijgen om je te veroveren, ik vond het altijd onzin die gedachte maar het werkt echt.

Wellicht heeft het een of meerdere keren voor jou gewerkt maar dat maakt het nog geen feit natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 13 nov 2011 - 5:06

Ik had het vanmiddag al op WA gezegd, maar ik zou dus ook niet zo snel iemand thuis uitnodigen. Maar goed, je hebt het nu al gedaan, dus kun je er maar beter het beste van maken! Ben erg benieuwd in elk geval, dus stuur vooral nog ff een berichtje als hij even naar de wc is :P

Princess, dat gaat goehoed!

Hier zoals gewoonlijk geen ontwikkelingen. :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 13 nov 2011 - 5:19

Confusion: wat leuk dat de date zo geslaagd was! Zou zelf ook niet zo snel iemand op een tweede date al bij mij thuis uitnodigen, maar het wordt vast wel gezellig.

Niet quoten graag!

Hier ook geen echte ontwikkelingen. Nou ja, de buurman van een paar verdiepingen hoger heeft bekend dat hij mij leuk vindt en gevraagd of ik zin heb om een keer met hem een film te gaan kijken, maar ik weet het nog niet... hij is niet echt mijn type.

Damn. Waarom vind ik de weinige mannen die mij leuk vinden niet leuk en andersom ook?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error zo 13 nov 2011 - 5:29

Confusion schreef:
Paraplu schreef:Ohja en nu ik toch weer in dit topic bezig ben, moet ik misschien ook wel zeggen dat er hier vannacht een vriend van een vriend is blijven slapen en dat dat wel erg gezellig was ook

En, een vervolg waard? Very Happy

Hmm, nee geen relatiemateriaal :P

@Princess, van jouw verhalen word ik helemaal vrolijk!

@Confusion, Veel plezier vanavond!

@de rest, Geduldig afwachten, maar op zo'n mistige dag als deze is eigenlijk wel heerlijk om verliefd te zijn?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:35

Lacey, kijk maar uit want voor je het weet kom je er niet meer vanaf Wink. Vanmorgen geheel volgens verwachting een sms van hem ontvangen (dan vraagt hij of ik nog even bij hem kom liggen) maar ik was al in het zwembad. Toen smste hij daarna weer maar ik was gaan shoppen met mijn zusje haha. Toen smste hij dat we vanavond nog wel zouden smsen. Ik weet niet of ik dat nog wil met hem, ik krijg er steeds meer afkeer van. Ik vind mezelf eigenlijk te leuk om dit zo met hem te doen maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Zo irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 13 nov 2011 - 5:39

Ja Lacey, dat laatste wat je typte vraag ik me nou ook altijd af... Frustrerend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 nov 2011 - 10:25

Wat leuk Confusion, is hij nog langs gekomen?!

Ik had vanmiddag met mijn ex-date (van vorig jaar) afgesproken. Ik had zijn huisje in G.roningen nog nooit gezien, dus daar ben ik geweest. Vervolgens naar de stad gewandeld en daar geluncht. Het was erg leuk en gezellig. De rest van de dag wat heen en weer zitten whatappen, maar weinig spectaculairs hoor. Wink

Met mijn date van laatst heb ik gisteravond ruim een uur zitten whatsappen. We bleken allebei alleen op de bank te zitten, dus toen zei hij dat ik best had mogen langskomen om bij hem een wijntje te drinken. Ik was nog steeds welkom, maar het was inmiddels na elven en ik moest vanochtend ook weer een beetje op tijd op. We gaan dat nu binnenkort doen, hij zou met een voorstel komen. Ik ben benieuwd, het vuurtje is nog warm in ieder geval.

Van de ONS van vorig weekend niets gehoord, maar beter ook.

Voor de rest nog een jongen waar ik weleens contact mee had maar die nu een vriendin heeft. Hij blijft echter in dronken buien smsjes sturen, in het holst van de nacht, met xxxx-jes er in. Ik reageer er al niet eens meer op, vind het zo fout
.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 19:06

Zo, even een update smile . het was wel gezellig gister, maar er is niks gebeurd. Hij zocht wel een beetje toenadering, maar ik durfde niet! Ook een beetje met in het achterhoofd dat jongens blijkbaar willen jagen en ik had hem al thuis uitgenodigd...
Maar ook een groot deel angst ofzo. Ik merk heel goed dat ik mijn gevoelens niet durf toe te laten. Ik vind hem wel leuk, maar ik durf hem ook weer niet leuk te vinden.
En als ik denk aan een relatie dan vind ik dat ook weer heel eng, maar of dat leuk eng is of niet, daar ben ik niet over uit. (al loop ik wel lekker op de zaken vooruit nu :-) ).
De zenuwen gieren iig door mijn lijf, wat wel positief is voor het afvallen haha!

Maar goed, hij ging kaartjes regelen voor een musical dus er komt iig een derde date dus ik zie wel hoe die loopt! En hij wilde volgende week ook afspreken. Misschien moet ik dan wat wijntjes drinken zodat ik iets minder nadenk en we gewoon kunnen zoenen. Hij heeft volgens mij wel lekkere zoenlippen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum