Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 nov 2011 - 23:22

Je bent goed op weg Confusion! Maar zoals ik op WA ook al zei, laat het gewoon een beetje over je heen komen. Er hoeft niet gelijk wat te gebeuren op de eerste date. Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 14 nov 2011 - 4:09

Zo weer even bijgelezen Wink

@ Princess: volgens mij bedoelde je Yasmin met het berichtje sturen. Wink Erg leuk om te horen dat het zo goed gaat tussen jullie! Lekker van genieten zou ik zeggen!

@ Yasmin: wat stoer dat je dat gedaan heb! Hoop dat je snel wat hoort van hem.

@ Lady: ik wilde nog vragen hoe dat ene was afgelopen maar ik zag je antwoord al. smile

@ Paraplu: nog even en dan ga je speeddaten! Spannend! Vertel je ons hoe het was? Wil het namelijk ook weleens doen maar niet alleen. Misschien een idee om met de dames uit dit topic een speeddate-date te houden? Wink

Ik heb me in een aangeschoten bui aangemeld op Badoo. Mijn collega zat met zoveel jongens te chatten op de bank bij me, dus ik dacht: ach ik meld me gewoon aan. Heb tot nu toe een leuk gesprek gehad met een jongen maar die bleek vlakbij Maastricht te wonen. Maar we kletsen wel gezellig. Toen nog een jongen die op 420 meter afstand van me was. Die woont vlakbij mijn ouders in de buurt. Daar spreek ik nu ook mee en dat is wel gezellig. We kijken een aantal van dezelfde tv serie's en tijdens the voice zaten we ook steeds te chatten met elkaar. Ik stel me er verder niks van voor, gewoon gezellig kletsen en that's it. Verder eigenlijk niks bijzonders op dit moment..
Misschien dat Sinterklaas nog iets in mijn schoen zal doen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:26

Zaterdag weer een date :-). We gaan naar wicked! En hij betaalt :shock:

De knoop in mijn maag is inmiddels wat weggezakt al zal die zaterdag wel weer terug komen haha!
Maar ik laat het maar gewoon over me heen komen, ik ga proberen relaxed te blijven en gewoon per keer te bekijken of het leuk is en blijft.

@Lady4: is'ie al weer met een voorstel gekomen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 14 nov 2011 - 22:42

Zo dan Confusion, jij laat er geen gras over groeien!! Spannend hoor, ben benieuwd smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 23:11

Bliss schreef:Zo dan Confusion, jij laat er geen gras over groeien!! Spannend hoor, ben benieuwd smile

ja was op zijn initiatief hoor! Ik dacht ik wacht wel af (vooral omdat ik hem zondag al had uitgenodigd) maar hij stelde toen dit voor :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 14 nov 2011 - 23:33

Princess: mooi dat het allemaal zo goed gaat. Ik zag in het fototopic een foto van jullie samen, van wat ik er van kon zien, ziet 'ie er goed uit.
Confusion: dat klinkt goed!!! Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waar ken je hem van?
Lady: heb je ondertussen al wat gehoord van je date?

Hier weinig nieuws. Ik heb na een hele lange tijd weer eens een keer op Paiq gezeten. Daar de hele avond super gezellig met een jongen gekletst, en de volgende dag kreeg ik meteen weer berichten van hem. Klinkt wel leuk, maar qua uiterlijk vind ik hem echt niets. Ik vind mezelf een beetje oppervlakkig en natuurlijk zegt een foto niet zo heel veel, maar merk dat ik daardoor al geen zin heb om eventueel met hem af te spreken.

Misschien dat ik zaterdag tijdens het stappen een leuk exemplaar tegenkom, dat is namelijk al veel te lang geleden Wink


Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 15 nov 2011 - 0:46

Princess; Leuk zeg!! Dat gaat super tussen jullie!

Hier helaas niks spectaculairs! Alleen maar een irritante ex die blijft smsen en niet snapt dat ie hopeloos is! laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin di 15 nov 2011 - 0:52

Echt super leuk Confusion. Da's een beste date! Vasthouden, die hap Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 15 nov 2011 - 2:10

Leuk hoor Confession!

Mijn date stuurde me zondagavond laat nog een welterusten berichtje. Ik zag het gisterochtend pas dus toen nog even wat heen en weer gewhatsappt. Hij is nog niet met een nieuw voorstel gekomen
.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:22

@ Esperanza: Via een datingsite. Volgens mij had ik dat idd niet gemeld :-).

@Lady: Wel lief dat'ie een weltrustensmsje stuurde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 15 nov 2011 - 3:14

Lady4 schreef:[color=violet]Leuk hoor Confession!

Very Happy

Esperanza, wie was jij eigenlijk eerst??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 15 nov 2011 - 4:34

Wat een leuke verhalen allemaal.. Die van Princess is inderdaad een 'hottie' smile En ik vind 'm ook echt bij haar passen!

Confusion.. hoop dat je je angsten een beetje opzij kan zetten zodat je ook nog kunt genieten.

Zusje, buurman exit? Boer ook?

Ik heb weinig nieuws.. ben al 1,5e week echt niet fit dus ik flirt niet! Bovendien heb ik gemerkt dat er inderdaad iemand is waarbij ik weinig angsten zou hebben. Alleen is diegene bezet dus daar doe ik helemaal niets mee. Dat blijft mijn geheimpje.. Over een maand zie ik 'm niet meer dus hopelijk is het 'uit het oog, uit het hart'. Nee, niet hopelijk... dat gebeurt vanzelf. Maar wel fijn om te weten dat 'ze' dus wel bestaan haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 5:16

Hij heeft niet meer gereageerd helaas. Nou iig heeft hij dan een leuk compliment van een onbekend meisje ontvangen, is nooit weg toch? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass di 15 nov 2011 - 6:29

Ik zou hem zaterdag pas weer zien; eerder leek niet zo heel praktisch. Nu komt ie woensdag toch langs, kan hij mooi spullen voor het weekendje weg meenemen angel
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:52

Klinkt goed allemaal Confusion, leuk!

Esperanza, wat jij zegt herken ik wel hoor. Ik ben ook zo oppervlakkig, uiterlijk is toch het eerste waar je op afgaat.

Feline ze bestaan idd echt! Ik heb al behoorlijk wat kikkers moeten kussen voordat dit exemplaar langskwam Wink.

Hier gaat het nog steeds helemaal goed, ik denk dat ik onderhand wel kan verkassen naar het andere topic (oohh en ik riep vorige week nog zo hard dat ik het allemaal rustig aan wilde doen..!).
Maar ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen dus ik blijf denk ik gewoon lekker hier ook plakken.
Ik heb 'm net weer gezien, voor z'n werk. Hij appte dat hij in een winkel stond, twijfelde over schoenen en hij wilde mijn mening horen. Daarna gingen we naar mijn huis, en hij loopt dan meteen door naar de keuken om de waterkoker aan te zetten en dan thee te gaan staan maken.
Ik vind het zooo heerlijk!
Merk wel dat ik dingen doen met een man niet meer gewend ben, we gingen zaterdag winkelen en telkens als ik de vrouwenafdeling had gehad zei ik 'ik ben klaar, kom we gaan!' Terwijl hij dan nog bij de mannenafdeling wilde kijken, beetje lullig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:29

Feline schreef:Zusje, buurman exit? Boer ook?

Ik heb weinig nieuws.. ben al 1,5e week echt niet fit dus ik flirt niet! Bovendien heb ik gemerkt dat er inderdaad iemand is waarbij ik weinig angsten zou hebben. Alleen is diegene bezet dus daar doe ik helemaal niets mee. Dat blijft mijn geheimpje.. Over een maand zie ik 'm niet meer dus hopelijk is het 'uit het oog, uit het hart'. Nee, niet hopelijk... dat gebeurt vanzelf. Maar wel fijn om te weten dat 'ze' dus wel bestaan haha..

Waarom zou de boer exit zijn? Hij is nooit geweest laughcry. We hebben zaterdag afgesproken, ben benieuwd of het doorgaat; anders is het wel exit. Ik wilde mijn account op Paiq opzeggen omdat ik echt geen succes heb geboekt via internet, echt de meest rare gasten ontmoet... Maar toen begon er net iemand tegen me te lullen hooooo en het was wel gezellig dus nu heb ik contact met hem. Ik vind hem wel grappig haha. Echt stom, ik zou het niet meer moeten doen... Ach, het houdt me weer van de straat zullen we maar zeggen.

En het is rot dat het zo loopt voor jou maar probeer er inderdaad positief naar te blijven kijken. Ze bestaan inderdaad; hij is het bewijs Very Happy. hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL wo 16 nov 2011 - 1:50

Heb 'n leuke man leren kennen op de sportschool. Nu alleen nog uitvogelen of ie vrij is...
Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:58

Heeft'ie een ring om? Dat is tegenwoordig ongeveer het eerste waar ik naar kijk :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL wo 16 nov 2011 - 2:01

Confusion schreef:Heeft'ie een ring om? Dat is tegenwoordig ongeveer het eerste waar ik naar kijk :-)

Ja dat doe ik ook altijd Wink Heeft hij niet om...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 16 nov 2011 - 4:22

KOL schreef:
Confusion schreef:Heeft'ie een ring om? Dat is tegenwoordig ongeveer het eerste waar ik naar kijk :-)

Ja dat doe ik ook altijd Wink Heeft hij niet om...

Haha ik ook, maar geen ring betekent natuurlijk ook zeker niet dat ie beschikbaar is...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 4:27

Bliss schreef:
KOL schreef:
Confusion schreef:Heeft'ie een ring om? Dat is tegenwoordig ongeveer het eerste waar ik naar kijk :-)

Ja dat doe ik ook altijd Wink Heeft hij niet om...

Haha ik ook, maar geen ring betekent natuurlijk ook zeker niet dat ie beschikbaar is...
Haha +1

Heb je al een idee hoe je er achter wilt gaan komen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL wo 16 nov 2011 - 6:11

Esperanza schreef:
Bliss schreef:
KOL schreef:
Confusion schreef:Heeft'ie een ring om? Dat is tegenwoordig ongeveer het eerste waar ik naar kijk :-)

Ja dat doe ik ook altijd Wink Heeft hij niet om...

Haha ik ook, maar geen ring betekent natuurlijk ook zeker niet dat ie beschikbaar is...
Haha +1

Heb je al een idee hoe je er achter wilt gaan komen?

+2 :P

Ik ga gewoon wat vragen stellen in die richting. Eens kijken hoe hij reageert Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:38

Vraag gewoon eens wat hij het weekend gaat doen. Als ze een vriendin hebben wordt zij wel meegenomen in de verhalen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass wo 16 nov 2011 - 9:48

Het was weer supergezellig! Ik heb zin in dit weekend, heerlijk ontspannen (sauna etc.).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander do 17 nov 2011 - 4:53

Ok weer hier even een update van mijn kant, lees verder nog wel hier gezellig mee smile

Met de jongen die ik heb leren kennen heb ik nog steeds geen date gehad. Eerste keer kwam er wat tussen en de 2e keer was ie gewoon compleet onze afspraak vergeten. Als je iemand niet zovaak spreekt, dan kan ik dat misschien nog begrijpen, maar hij spreekt me elke dag! Hoe kan je dan vergeten dat je diegene irl gaat zien? Ik ben wel even boos op hem geworden. En nu weet ik even niet wat ik nog met hem wil... Hij neemt totaal geen initiatief om af te spreken, terwijl we elkaar al bijna 3 maanden elke dag spreken. Maar ja kan hem ook moeilijk dwingen. En ik wil ergens wel weten of hij echt de moeite waard is om zoveel energie in te steken. Straks is ie in het echt vreselijk of vind hij mij niet leuk, dan heb ik al die tijd voor de katse viool met hem zitten msnen elke dag. Wat zouden jullie doen?

Ik ben wel nog aan het msnen/bellen whattsappen met een andere man, die 7 jaar ouder is dan ik. En hij wil me wel graag zien. We hebben wel een klik voor zover je dat op die manier kunt hebben. En hij ziet er nog leuk uit ook. smile Dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen. (al zit ik nog wel met die andere jongen natuurlijk)
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum