Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 9:43

@MA: Fijn dat hij nog gemaild heeft en dat je weet waar je aan toe bent. En helemaal goed dat je het als iets positiefs ziet. Op naar de volgende date! Wink

@Lady: Wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je nog niet zo goed weet wat je er van moet denken. Gewoon over je heen laten komen, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoe ben je weer zo in contact gekomen met je ex-date? (ik weet niet of je het in dit topic hebt gezet, want dan heb ik er waarschijnlijk over heen gelezen)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 9:47

Leuk Lady!! Klinkt echt goed smile Niet zo onzeker doen hoor, wie weet waar het toe leidt...! Ex-date is wat minder verstandig, maar ja, ik snap je precies Wink Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 ma 19 sep 2011 - 9:48

Ex-date zocht rond mijn verjaardag in juli ineens weer contact. Daarna heb ik nog een LL kaart via hem weten te kopen en is hij bij mij langsgekomen in mijn nieuwe huis, om die kaart te brengen. Daarna heb ik weer contact gezocht en voorgesteld weer eens samen te eten, ben ook heel benieuwd naar zijn nieuwe huis. Vond het leuk en hij stelde voor om binnenkort ook eens te gaan lunchen, aangezien diner pas halverwege oktober lukt.

Ik was er weer redelijk vol van, te vol, maar dankzij de jongen van vrijdagavond is hij weer lekker naar de achtergrond geschoven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 ma 19 sep 2011 - 9:56

Toevallig krijg ik nu net weer een mailtje van de nieuwe jongen. Leuk, maar niet echt flirterig en ook niks over een eventuele date. Nog meer onzeker dus.. Ik wil waarschijnlijk ook weer veel te snel..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  TGR ma 19 sep 2011 - 20:05

Bliss!

http://www.10sec.nl/

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sweety ma 19 sep 2011 - 21:15

@ MA: wel eerlijk dat hij je een mailtje stuurt. Kan je dat ook weer los laten.

@ SO: ja he het klinkt inderdaad 'goedkoop'. Terwijl het goed en lief bedoeld is, maar ja ik rij dan toch liever wat verder. En ja als hij niet zolang kan wachten ( tot volgende week ) dan is het jammer.

@ Bliss: dat is het dus. Ik wil gerust een nachtje in een hotel slapen, maar dan meer als we een stad gaan bezoeken en dan niet gelijk na 1 date. Het zou nu dus echt zijn voor het samen eten en dan slapen. Maar ja dat kan ook bij hem. ( vind ik ) Leuk dat je een mailtje heb gekregen! Misschien dat je het nog even kan volhouden en na een paar mailtjes voorstellen om wat te gaan drinken in de stad? Als het leuk is tenminste.

@ Lady4: leuk dat je aan het mailen bent met de nieuwe jongen. Niet onzeker zijn hoor, je bent een leuke meid om te zien smile Misschien dat je nog een paar dagen kan wachten of hij met een dag komt om af te spreken en anders kun je er zelf mee komen?

Ik heb gister nog even kort wat gehoord van mijn date. Hij zou me vandaag op de hoogte houden of hij nog kwam of niet, dus we wachten het maar even af. Ik was trouwens zondagavond nog even bij mijn ex geweest. Even een kopje koffie gedaan. Was wel even vertrouwd weer maar niks gebeurd. Hij wist dat ik vrijdag een date had want had nog 2 dvd's afgegeven bij hem. Dus hij zag mij helemaal opgemaakt enz. Hij moest er wel om lachen en vond het leuk. Nou zondag dus gepraat over mijn date en hoe het ging, hij moest af en toe lachen en gaf ook aan dat ik niet te snel achter hem aan moest lopen. Niet dat ik dat bij mijn ex deed ( onze situatie was ook anders ) maar beetje aantrekken/afstoten. Ik moest het spannend houden, ervoor zorgen dat ik de aandacht weet te behouden van mijn date, enz.. Een eerlijk en goed gesprek gehad. Hij kwam wel vaak naast me en tegen me aan zitten en uiteindelijk gaf hij mij ook een kroel en vroeg of ik het erg vond. Hij heeft soms even behoefte aan een kroel vandaar. Na een tijdje ben ik bij een goede vriend van me blijven slapen, moest namelijk vroeg op mijn werk zijn en hij woont vlakbij mijn werk. Mijn ex zei dat ik ook bij hem had kunnen blijven slapen, maar denk zelf dat dit niet echt verstandig zou zijn. Niet dat er wat zou gebeuren maar weet niet..

Oh en gisteravond had ik een vergadering in V.ianen. Er was daar een jongen die ik herkende van iets en hij keek mij ook steeds aan. Uiteindelijk bedacht ik me dat ik zijn foto weleens had gezien op RP. Ik liet het aan mijn rayonmanager zien en die vond die jongen er verdacht veel op lijken. Uiteindelijk heb ik niet meer gesproken met die jongen dus ik kon het niet vragen. Maar omdat ik toch nieuwsgierig was heb ik hem een berichtje gestuurd met de vraag erin en ik kreeg een interesse bericht terug. Hij is geen betaald lid dus heb mijn email gegeven. Nu is het wachten of ik gelijk heb Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 23:29

TGR schreef:Bliss!

Haha ja, ik ga misschien met een vriendin nog een keer speeddaten, maar eigenlijk vind ik het veel te eng! Ik ben echt hopeloos. Een man moet gewoon ineens voor mn neus staan en leuk zijn, zonder al dat gedoe Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 20 sep 2011 - 6:05

Bliss schreef:
TGR schreef:Bliss!

Haha ja, ik ga misschien met een vriendin nog een keer speeddaten, maar eigenlijk vind ik het veel te eng! Ik ben echt hopeloos. Een man moet gewoon ineens voor mn neus staan en leuk zijn, zonder al dat gedoe Wink

Whahahaha, precies Bliss, je snapt hem! Very Happy

Sweety; Of internetdaten wat voor mij is? Ik heb ooit op Knuz en Paiq gezeten, maar kwam daar alleen maar vage figuren tegen. 1x gedate via Paiq, maar dat was echt niks! Waar zitten jullie meestal op dan? Misschien toch maar eens een gokje wagen..

En wat betreft het hotelletje; Hmmm, ik vind het maar een beetje vaag. Misschien leuk bedoeld, maar dat vind ik meer iets voor een weekendje samen weg.

Lady4; Wat leuk zeg dat je contact hebt gekregen met die gozer! Nog wat van hem gehoord?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lady4 di 20 sep 2011 - 8:27

Jeanette, na gisteravond niks meer van hem gehoord. Toen stuurde hij me nog een berichtje, dat heb ik een paar posts terug nog geplaatst. Het is nu weer mijn beurt om wat te sturen, maar ik wacht nog even tot morgen ofzo.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 20 sep 2011 - 10:12

Hoppa en ik heb het mailcontact afgekapt... Ik weet niet, heb er gewoon écht geen zin in. Dat mailen weer vanaf het begin af aan, ik vind het zo'n gedoe. Blehh ben er echt ff klaar mee. Vrijdag ben ik jarig en is er op liefdesgebied weer een kutjaar voorbij. Ik heb wel besloten om hier niet meer zo lang bij stil te staan elke keer en geen uitspraken als "dit wordt mijn jaar" meer te doen, want daar word ik alleen maar depressief van.
Wie gaat er mee het klooster in? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Niki di 20 sep 2011 - 10:30

Ooh Bliss, je gaat de klooster echt niet in hoor... Very Happy Genoeg leuke mannen hier in DH. Het is niet altijd makkelijk om een leuke vent tegen te komen, maar als het zover is dan komt het wel.. Het is wel begrijpelijk van het heen en weer emailen dat je er op een gegeven moment geen zin meer in hebt.. Ik heb dat ook wel eens met jongens.. Als ik merk dat ze niet willen meeten, dan kap ik het maar af. Ik ga mijn tijd niet verdoen voor iemand die toch niet echt interesse in mij heeft.

Ik heb mijn date van morgen verschoven naar donderdag. Ben deze week onwijs druk, ben echt moe en omdat ik donderdag kan uitslapen en uitrusten vroeg ik hem of hij donderdag kon. Anders ben ik de hele avond aan het gapen. Lijkt me niet zo leuk... lol!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  silly-one di 20 sep 2011 - 18:27

Bliss. heel cliché maar stoppen met zoeken. Ik heb nu het idee dat je te gefocust bent op het niet meer alleen willen zijn en een vriendje willen hebben. Maar eigenlijk heb je ook geen zin om er super veel tijd in te steken nu. Ik herken heb wel want ik ben ingeschreven bij Paiq en ik vind het wel leuk om zo nu en dan te chatten daar maar meer eigenlijk ook niet. Ik heb het wel maar doe er niks mee.

En nu ben ik er eigenlijk totaal niet mee bezig en opeens stond N. voor mijn neus. Gewoon tijdens een borrel en ondanks dat we elkaar al vaker hadden gezien hebben we vanaf dat moment veel meer contact dan anders.
Gewoon genieten van het leven en je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf waarmee het klikt.

@ Niki, verstandig om het te verzetten en ook fijn dat hij dan ook kan. Veel plezier donderdag.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Bliss di 20 sep 2011 - 20:50

Hmm, zo gefocust ben ik er niet op, heb me juist bijna overal uitgeschreven. En ik doe nu idd ook ff niks meer, ben er klaar mee!
Niki, veel plezier morgen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one di 20 sep 2011 - 21:09

JAAAH, ga vanmiddag thee drinken met mijn date. Meneer is ziek en voelt zich al wel beter en vroeg of ik thee kwam drinken. Dus ga even op ziekenbezoek, met een fruitmandje erbij. Moet toch nog naar de supermarkt haha. Beetje flauw doen hihi.

En wat ik vooral positief vind is dat het nu vanuit hem kwam. Hij wilde zondag wat doen maar dat ging toen niet en ik was gisteren weer op mijn eigen stekkie en toen kon hij niet ( ziek) en nu smste hij net of ik thee wilde komen drinken. Geniaal toch?

Verstandig Bliss dat je er even mee stop. Gewoon lekker gaan genieten van andere dingen en dan komt het wel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 21 sep 2011 - 5:22

Hoe was het SO??

Bliss, hug van je mede-eeuwige-single. By the way nog geen tijd gehad voor Wordfeud, komt vanavond of morgen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 5:30

Bliss, vrijdag gaan we mannen zoeken en scoren voor jou!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Feline wo 21 sep 2011 - 5:34

Lady, ik hoop dat uit 't leuke mailcontact een leuke date onstaat smile

Bliss, ik kan me voorstellen dat je 't zat bent. En mensen kunnen wel adviseren dat je niet meer moet 'zoeken' maar je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen en uiteindelijk heeft iedereen behoefte aan een arm om zich heen en iemand bij wie je 100% jezelf kan zijn.

Ik maak wel redelijk wat mee.. veel aandacht.. maar allemaal geen types waar ik daadwerkelijk iets mee kan.. Er is er één van wie ik wel onder de indruk ben maar die is bezet dus dat is een no-go. Daar flirt ik dan ook echt niet mee. Verder zijn 't vooral veel players!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  silly-one wo 21 sep 2011 - 5:35

Hoihoi, ben net thuis (rond half 2 die kant op gegaan). Het was gezellig en hij heeft, heel verstandig, het gesprek geopend over wat we nu precies van elkaar verwachten. En ik had hier de afgelopen dagen ook wel over na gedacht en eigenlijk komt het er op neer dat het leuk is zoals het nu is, maar dat het voor nu niet meer hoeft te worden. We hebben het gezellig kunnen goed praten samen en meer maar we hebben eigenlijk niet echt zin in verplichtingen naar elkaar toe. Daarbij komt ook dat ik de afgelopen weken heel erg bezig ben geweest met mijn ex ( wat toch al 2 jaar uit is) op een niet ideale manier om nu een relatie in te stappen. Misschien is het daarom wel goed dat we doorgaan zoals het nu is zodat ik mijn ex wat meer op de achtergrond kan gooien. Met mijn ex er nog een keer over praten zal niet gaan lukken want een mail die ik ooit gestuurd heb met mijn verhaal ( praten wilde hij al niet meer nadat het uit was) heb ik ook nooit een reactie gehad. Dus in dat op zicht is het voor mij ook nooit op een goede manier afgesloten.
Eigenlijk was het voor mij wel heel apart dat ik luisterde naar mijn gevoel en toch zo iets had van zoals het nu is is het goed. Daarbij ook gezegd dat ik het leuk vind om hem te zien, maar dat er voor nu ook wel iets mist in het gevoel. Niet dat hoera gevoel wat ik in het verleden bij andere jongens wel heb gehad die ik ook meer dan leuk vond.
Hoe of wat het allemaal gaat worden geen idee, maar dat gaat de toekomst uitwijzen. Ik vind het in elk geval wel fijn om te merken dat we toch op één lijn zitten terwijl ik dacht dat er vanuit mij meer gevoel zou zijn. ( is het nog te snappen).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:48

Feline schreef:

Ik maak wel redelijk wat mee.. veel aandacht.. maar allemaal geen types waar ik daadwerkelijk iets mee kan.. Er is er één van wie ik wel onder de indruk ben maar die is bezet dus dat is een no-go. Daar flirt ik dan ook echt niet mee. Verder zijn 't vooral veel players!

Ik wil ook meeschrijven in dit topic..! Alleen heb ik hetzelfde 'probleem' als Feline, aandacht genoeg maar niet van de juiste mannen..

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 21 sep 2011 - 6:52

Haha.. frustrerend he Princess.. Die aandacht is wel leuk hoor. Maar ik word er niet bepaald zekerder van, want blijkbaar heb ik alleen een leuk hoofd maar is m'n innerlijk verder niet bijzonder aangezien ze maar één ding willen.

En de mannen met wie ik wel een klik heb zijn bezet! Dus die vermijd ik maar een beetje..

Heb jij geen contact meer met je 'ex' ?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:56

Nou inderdaad, ik heb precies hetzelfde, en ik dacht er vandaag nog over na, blijkbaar heb ik zo'n verschrikkelijk karakter ofzo..!

Nee ik heb geen contact meer met hem. Ik wil het wel, heb soms nog wel de neiging om hem te smsen maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet sturen. Eigenlijk wil ik hem alleen maar smsen zodat ie terugsmst en ik aandacht van hem krijg, maar ik schiet er niks mee op.

Er is wel 1 jongen waarvan ik weet dat ie me leuk vindt, en ik vind hem ook leuk, maar niet op die manier zegmaar. Hij is ook 4 jaar jonger en ik denk niet dat het iets zou kunnen worden.
Hij gaat me binnenkort mee uitvragen vertelde een gemeenschappelijke vriendin, ik weet alleen nog niet wat ik ermee moet. Een vriend van me verwoorde het wel mooi 'Gaat hij jou mee uitvragen? Das niks voor jou, jij eet hem op!'

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 21 sep 2011 - 8:14

Haha.. ach, het zal vast allemaal meevallen. En ik vind 't ook wel een compliment hoor dat mannen me blijkbaar aantrekkelijk vinden (ondanks m'n niet perfecte figuurtje)
Alleen ben ik nu toe aan iets serieuzers en dat ga ik bij hen niet vinden.

Kan me voorstellen dat je af en toe de neiging hebt om hem te smsen. Ik herken 't! Even die aandacht is fijn. Maar inderdaad, je schiet er niets mee op. Dat gevoel wordt vanzelf minder! Ik had 't ook bij m'n laatste 'scharrel' en hoop af en toe wel op een smsje maar heb zelf totaal geen moeite meer om hem niets te sturen. Dus dat slijt ook al lekker weg smile

4 jaar is best veel inderdaad. Kan me voorstellen dat dat niet echt relatiemateriaal voor je is. Wel grappig dat ie het aankondigt dat ie je mee uit gaat vragen. Gewoon doen joh, als je hem toch al leuk vindt heb je sowieso een leuke avond.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:36

Haha ik hoop 't maar! En tot die tijd is de aandacht idd ook leuk!

Zie je je laatste 'scharrel' nog? Dat was je collega toch?
Gaat dat allemaal wel goed met werken?

Je hebt gelijk over dat wat gaan drinken, zo moet ik er ook instaan. Ik ben dan meteen 10 stappen verder. Volgens mij is hij best verlegen, hij smst me wel maar nog niet daarover (gelukkig). Ik wil voor hem ook geen verkeerde verwachtingen scheppen oid.

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 21 sep 2011 - 9:12

Haha, nee.. vorige scharrel was collega.. was in januari toen ik nog ergens anders werkte. Op mn huidige werkt loopt weinig potentieel datemateriaal rond smile

Ik herken die 3 stappen vooruit wel hoor! Doe ik ook altijd.. maar tis zo makkelijk om anderen advies te geven in wat je zelf fout doet haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety wo 21 sep 2011 - 21:46

@ Jeanette: ik zit nu op RP. De een vind het goed en de ander niet, zelf vind ik het wel aardig. Heb vorig een date gehad met V die ik daar had ontmoet, dit jaar een andere jongen en dan mijn date van nu. Ik ben nog maar een paar dagen betaald lid en dan verleng ik hem niet. Pas als het niks wordt met deze date dan verleng ik het wel weer. Heb ook weleens ergens gehoord dat Lexa goed is. Maar daar heb ik geen ervaringen mee.

@ Bliss: jezelf geen beloften meer doen voor het aankomend jaar is een goed idee Wink Gewoon kijken hoe het gaat en wat er op je pad komt. Hoe vatte de jongen het op dat je stopte met het mail contact?

@ Niki: wat gaan jullie vanavond doen? Alvast heel veel plezier Very Happy

@ SO: fijn dat jullie met elkaar hebben gesproken erover en dat jullie op 1 lijn zitten met elkaar. Ben benieuwd wat de toekomst brengt voor jullie.

@ Princess: leuk dat je mee komt schrijven! Ben benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken. Altijd leuk om date verhalen te lezen vind ik.

Dinsdag is mijn date niet meer gekomen, hij zou er pas om half 7 zijn en ik moest nog even wat doen in mijn huisje. Dus misschien vandaag, zelf denk ik dat het vandaag ook niks wordt omdat hij een late vergadering heeft smste hij vanochtend. Hij zou hier dan weer om half 7 zijn. Vanmiddag hoor ik meer van hem.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud