Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 22 sep 2011 - 0:30

Princess schreef:
Feline schreef:

Ik maak wel redelijk wat mee.. veel aandacht.. maar allemaal geen types waar ik daadwerkelijk iets mee kan.. Er is er één van wie ik wel onder de indruk ben maar die is bezet dus dat is een no-go. Daar flirt ik dan ook echt niet mee. Verder zijn 't vooral veel players!

Ik wil ook meeschrijven in dit topic..! Alleen heb ik hetzelfde 'probleem' als Feline, aandacht genoeg maar niet van de juiste mannen..

Ja, dat heb ik dus ook! laughcry En daarnaast ben ik ook wat gereserveerder aangezien mijn laatste date gewoon al een relatie had van een jaar bleek achteraf. Vriendinnen vragen me ook weleens waarom ik niet gewoon op een gozer in ga wanneer die mij aanspreekt tijdens het stappen. Tsja, ik wil gewoon dat het de juiste kerel is, waarvan ik denk; 'Zo, die is leuk!'. Is dat veeleisend?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 22 sep 2011 - 5:34

Ooooh ik baal! Gisteren had ik een volleybaltoernooi + eten + feestje van de stichting waar mijn school onder valt. Er waren dus mensen van 57 scholen die daaraan meededen, was erg leuk, lekker gegeten en 's avonds nog een klein dansje gewaagd. Nu zag ik op de dansvloer ineens wel een leuke jongen, maar IK HEB ER HELEMAAL NIKS MEE GEDAAN :shock: Ik durfde verder niks te ondernemen, zo gaat dat altijd bij mij, en achteraf baal ik dan. Ik heb geen idee van welke school hij is of wat dan ook, dus wellicht zie ik hem over een jaar weer terug Rolling Eyes

Weet nog niet hoe die jongen heeft gereageerd op mijn beëindiging van het mailcontact, zal zo eens kijken of hij nog iets terug heeft gestuurd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki do 22 sep 2011 - 8:42

En ik ben net binnen... Ik dacht, ik houd jullie meteen op de hoogte.

Mijn date was erg leuk. We zijn wat gaan drinken op de boulevard van Scheveningen. Leuk gesprekken gehad en elkaar toch wel beter leren kennen.
Daarna nog in de gamehall wat spelletjes gespeeld en toen nog even op de boulevard gelopen en gekletst en toen gingen we maar naar huis.

Op het laatst zei hij: ik spreek je snel! Ik zou wel nogmaals met hem willen daten. Er was wel een klik. Dus daar ben ik wel blij mee...
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 22 sep 2011 - 11:14

Bliss, wat herkenbaar! En dan kan je jezelf wel voor je kop slaan, echt ongelofelijk. Ik had dat pas nog, ik was aan het stappen met een vriendin. Ik sta op het punt om naar huis te gaan en die vriendin stond al buiten, komt er een onwijs lekker ding op me afgestapt en vraag waarom ik al naar huis ga. Ik heb geen idee meer wat ik toen heb gezegd, behalve dat ik zo lomp ben geweest om er niks mee te doen! Ben toen naar huis gestameld en heb er nog spijt van! laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 22 sep 2011 - 19:53

@Niki: Leuk dat jullie een klik hebben! Ben benieuwd of hij snel wat stuurt. Misschien moet ik ook maar verhuizen naar DH, daar zijn blijkbaar leukere jongens dan hier smile

@Bliss: STOM van je! Maar heel begrijpelijk. Daarbij zit het niet in onze natuur om te jagen, dus dat is ook gewoon lastig voor ons. Volgende keer iig maar er flink naast gaan dansen dan, misschien komt zijn jachtsysteem dan goed op gang..?

@Feline en Princess: dat gevoel heb ik nou nooit. Zoveel aandacht krijg ik niet, maar ik sta ook niet zo vaak in de kroeg. Eigenlijk krijg ik nooit zo echt aandacht van de mannen.. misschien is mijn innerlijk te goed Laughing

@Jeanette: Ik doe ook niet zoveel met mannen die me aanspreken tijdens het stappen, denk toch vaak zo van "je ken me niet eens" en dan denk ik toch ook vaak dat ze eerder gewoon willen sjansen en scoren.. dat jachtinstinct he
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 20:42

Jeanette schreef:
Princess schreef:
Feline schreef:

Ik maak wel redelijk wat mee.. veel aandacht.. maar allemaal geen types waar ik daadwerkelijk iets mee kan.. Er is er één van wie ik wel onder de indruk ben maar die is bezet dus dat is een no-go. Daar flirt ik dan ook echt niet mee. Verder zijn 't vooral veel players!

Ik wil ook meeschrijven in dit topic..! Alleen heb ik hetzelfde 'probleem' als Feline, aandacht genoeg maar niet van de juiste mannen..

Ja, dat heb ik dus ook! laughcry En daarnaast ben ik ook wat gereserveerder aangezien mijn laatste date gewoon al een relatie had van een jaar bleek achteraf. Vriendinnen vragen me ook weleens waarom ik niet gewoon op een gozer in ga wanneer die mij aanspreekt tijdens het stappen. Tsja, ik wil gewoon dat het de juiste kerel is, waarvan ik denk; 'Zo, die is leuk!'. Is dat veeleisend?

Haha nee dat is niet te veeleisend, dat is logisch Wink!
Heel af en toe ga,ik wel op zo'n kerel in, i got needs too! :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 22 sep 2011 - 20:49

@ Bliss: had hij al wat gestuurd? Wat jammer dat je er niet op afgestapt ben! En er is geen enkele mogelijkheid om erachter te komen waar hij vandaan komt?

@ Niki: leuk dat je het naar je zin heb gehad op je date. smile

Mijn date is gister niet meer gekomen. Hij had een late vergadering dus ging het niet redden. Jammer maar nu hebben we voor volgende week afgesproken bij hem thuis. Dan ga ik koken, moet alleen nog even verzinnen wat. Had gevraagd of hij pangasiusfilet lust maar dacht misschien aan wat anders.. Iemand tips?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 23 sep 2011 - 21:58

Ik twijfel of ik mee zal schrijven in dit topic... Even mijn verhaal: Ik had een oproepje geplaatst op een vriendschapssite (geen datingsite!) voor vriendschappen. En daar reageerde een leuke jongen op van 28. We hebben wat mailtjes over en weer gestuurd en even later zaten we op msn. Nu spreken we elkaar sinds maandag avond elke dag zo'n 3 uur op msn. En eerlijk gezegd vinden we elkaar wel leuk. We hebben een klik. Iets wat ik bij vorige mannen vaak miste. We hebben ook dezelfde problemen meegemaakt (depressie o.a.) en we begrijpen elkaar daarin dan ook goed. We denken ook erg hetzelfde op bepaalde vlakken. En hij is ook echt mijn type qua uiterlijk. Bijna te mooi om waar te zijn. We willen het rustig aan doen en dus niet meteen volgende week afspreken ofzo. Elkaar eerst nog wat beter leren kennen. Waar ik helemaal voor ben, aangezien ik bij vorige mannen vaak wel meteen 2 weken later afsprak, en dat voelde toch vaak als te snel. Ben alleen zo bang dat ik straks in het echt onwijs tegenval... Dit voelt gewoon voor het eerst echt goed. En dat terwijl ik twee weken geleden nog riep dat ik voor minstens een jaar geen man meer wilde. En nu dit.

Ik volg sowieso dit topic en mocht er iets gebeuren, dan volgt er natuurlijk een update smile
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 25 sep 2011 - 6:50

Salander, leuk zeg!! Hou ons op de hoogte! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 25 sep 2011 - 8:13

Ik heb binnenkort een date! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander zo 25 sep 2011 - 22:10

Lady4 schreef:Ik heb binnenkort een date! smile

Wat leuk! Met wie? Weet je al wat jullie gaan doen?
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 25 sep 2011 - 22:18

Salander schreef:
Lady4 schreef:Ik heb binnenkort een date! smile

Wat leuk! Met wie? Weet je al wat jullie gaan doen?

Met de jongen met wie ik via FB weer in contact was gekomen en hem vorige week in de kroeg weer heb gezien. We gaan woensdagavond een wijntje drinken in de stad. Spannend, maar ook leuk. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:27

Leuk Lady4!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 26 sep 2011 - 0:04

@Salander: hou ons op de hoogte Very Happy

@ Lady4: wat leuk!

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 26 sep 2011 - 4:24

Leuk Lady! Ben benieuwd! Zijn initatief? Wordt vast heel gezellig aangezien jullie vorige keer ook al leuke gesprekken hebben gehad!

Ik blijf in hetzelfde hangen.. ik vind mannen interessant die bezet zijn en/of mij niet interessant vinden. En de mannen die mij 'leuk' vinden doen 't maar voor één ding. Wat ik redelijk bizar vind aangezien ik dat m.i. totaal niet uitstraal. Heb 't serieus aan vriendinnen gevraagd of ik dat misschien uitstraal ofzo maar zij snappen 't ook niet.

Als ik weer es serieus date meld ik me wel weer..tot die tijd geniet ik wel van jullie dateverhalen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 4:28

Ja! Feline! ik zat net aan je te denken. Wat stom dat het niet echt opschiet met de mannen. Je straalt dat echt helemaal niet uit vind ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 26 sep 2011 - 4:40

Aah PB, fijn dat je dat zegt.. Ik vraag het me soms echt af. Ik moet me maar gevleid voelen maar zit niet echt te wachten op bezette mannen die even hun avontuurtje bij mij proberen te halen.

En van 't weekend heb ik heel veel oude bekenden gezien en kreeg ik keer op keer te horen: dat snap ik echt niet, dat jij nog vrijgezel bent.. En soms snap ik 't zelf daardoor ook even niet haha..

Maar goed.. zit vast wel een 'goede' tussen ooit smile Hij mag alleen wel es even opschieten want ben 't nu na 6 jaar wel een beetje zat aan t worden!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 26 sep 2011 - 4:43

Je straalt dat niet uit hoor Feline. Maar ik vind je wel echt een hele knappe vrouw (like I said before), dus ik kan me in die zin voorstellen dat mannen het bij je proberen. Ik kan me over het algemeen aansluiten bij het vallen op de verkeerde en/of bezette mannen. Hopelijk ga ik dat patroon nu eindelijk eens doorbreken.

Ik heb voorgesteld om wat te gaan drinken, hij vond het 'een topplan!!'. Klinkt enthousiast genoeg toch, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 26 sep 2011 - 5:00

Ik kan er helaas ook over meepraten Feline. Ik heb nog nooit een foto van je gezien, maar lees altijd wel achteraf dat je een hele mooie vrouw bent inderdaad. Kan het niet zo zijn dat je niet direct uitstraalt dat je wel in bent voor een avontuurtje, maar dat je gewoon seksappeal hebt. Dat is iets wat je hebt of wat je niet hebt..
Vraag het eens aan een vriend. Heb ik ook gedaan, diverse, en ze zeggen allemaal hetzelfde. Ik straal het gewoon uit onbewust, want ik kleed me altijd heel netjes, ben niet heel aanrakerig, alleen wel makkelijk in de omgang.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 5:01

Feline schreef:Leuk Lady! Ben benieuwd! Zijn initatief? Wordt vast heel gezellig aangezien jullie vorige keer ook al leuke gesprekken hebben gehad!

Ik blijf in hetzelfde hangen.. ik vind mannen interessant die bezet zijn en/of mij niet interessant vinden. En de mannen die mij 'leuk' vinden doen 't maar voor één ding. Wat ik redelijk bizar vind aangezien ik dat m.i. totaal niet uitstraal. Heb 't serieus aan vriendinnen gevraagd of ik dat misschien uitstraal ofzo maar zij snappen 't ook niet.

Als ik weer es serieus date meld ik me wel weer..tot die tijd geniet ik wel van jullie dateverhalen smile

Dit had ik getypt kunnen hebben.
Ik vind het erg leuk om alle date-verhalen te lezen, en ik ga er vanuit dat ik ook wel weer een keer een verhaal zal neerzetten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 26 sep 2011 - 5:01

Salander en Lady 4 veel plezier! Ik lees altijd mee, als ik iets te melden heb dan kom ik wel weer posten. Ben met daten nu wel een beetje klaar eigenlijk.. Hoop gewoon spontaan een leuke jongen tegen te komen die eens echt voor mij gaat. smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 26 sep 2011 - 6:07

Wat lief Lady, dank je.. En Janelie ook, al valt 't best mee hoor smile

Princess, fijn dat je 't herkent. Ik moet ook niet zeuren hoor.. maar wordt er gewoon een beetje onzeker van, bang dat m'n innerlijk misschien weinig voorstelt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 10:02

Feline schreef:

Princess, fijn dat je 't herkent. Ik moet ook niet zeuren hoor.. maar wordt er gewoon een beetje onzeker van, bang dat m'n innerlijk misschien weinig voorstelt.

Same here, had t er vorige week over met vriendinnen en die riepen dan weer dat dat onzin is (gelukkig :P).
Ik ga er ook gewoon gekke dingen door denken, van het weekend bleef ik bij een vriendin en haar vriend slapen, ik had die vriend nog nooit ontmoet. Ik werd heel zenuwachtig, dacht van 'hij zal me ook wel een raar mens vinden'.

Naja, onze Prince Charming zal ook wel ergens rondhobbelen, om alle cliché's maar te gebruiken: Geen hand vol maar een land vol, meer mannen dan kerken en op elk potje past een dekseltje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 27 sep 2011 - 5:00

Ok, ik ga iets bekennen.. iets heel genants..

Ik word chagrijnig als ik een dag weinig aandacht krijg Embarassed Echt heel erg. Tot een paar weken terug had ik een redelijk vaste scharrel en ondertussen nog 3/4 mannen die me elke dag wel even smsten/whatsappten. En nu heb ik even heel erg weinig. En ik vind 't ongelooflijk saai! Terwijl ik zondag nog versierd werd.. 2 dagen geleden. En dat lijkt nu al heel ver.. echt heel stom!

Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 27 sep 2011 - 7:09

Pffff nou dan moet ik wel überchagrijnig zijn altijd! :shock: Jij mag absoluut niet klagen over gebrek aan aandacht hoor, dus blijf nog maar ff in dat hoekje zitten Wink Elke dag wel 3/4 mannen die je smsen? Damn!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum