Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 21 okt 2011 - 10:11

We hebben voor woensdag afgesproken smile @ Zusje, veel kletsen helpt wel ja, maar is wel leuk als dat ook tegen een leuke man is toevallig Wink
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 11:22

Salander schreef:We hebben voor woensdag afgesproken smile @ Zusje, veel kletsen helpt wel ja, maar is wel leuk als dat ook tegen een leuke man is toevallig Wink

Ik maak daar weinig onderscheid in, zo ontmoet je best boeiende mensen... En soms hebben die dan mss nog leuke vrienden Wink. Haha nee serieus ik klets vrij makkelijk als er een beetje een klik is. Alvast veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 21 okt 2011 - 20:53

Whahaha.. ik ben gister sinds lange tijd weer es op stap geweest smile Wow, wat zit ik lekker in m'n vel smile

Ik was een beetje dronken en met hele leuke mensen en ik heb met iedereen gekletst! En nu ben ik blijkbaar aan 't wordfeuden met iemand.. en had ik een smsje van een ander iemand met: ben je nog bij bewustzijn? Hahaha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 21 okt 2011 - 22:40

Goed bezig Feline!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 22 okt 2011 - 0:50

Leuk Feline! Very Happy Nog leuke kerels ontmoet?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 4:01

Leuk, Feline!

Ik was gisteravond met een groepje in Amsterdam, supergezellig en een hele grote egoboost want we hadden belachelijk veel sjans!
Een vriendin van ons had op fb gezet 'Steel de show daar' oid, had vanochtend een vriend die mee was daarop gereageerd 'En of deze dames dat deden, ik kon de mannen niet van ze afhouden, letterlijk!'
Was wel weer even leuk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander za 22 okt 2011 - 7:20

Had bijna vanavond een date gehad hihi. Hij smste vanmiddag dat ie me vanavond wilde zien, en stelde voor bij mij naar de bios te gaan. Maar hij woont aan de andere kant van het land, dus moet ie een flink stuk hierheen rijden en dan moeten we nog naar Scheveningen voor de bios, aangezien er in mijn woonplaats geen een is en Den Haag heel lastig parkeren is. En daarbij zou mijn vader flippen als 's avonds met een wildvreemde uit zou gaan. Dus heb ik gezegd dat we het beter bij woensdag konden houden. Maar baal wel, ben wel erg nieuwsgierig naar hem.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme za 22 okt 2011 - 21:14

Ik denk dat ik me hierbij mag gaan voegen!

Gisterochtend heel kort afgesproken met een jongendie ik al ken sinds de middelbare school, maar echt al tijden niet gezienhad. Kort samenkoffie gedronken en daarna gezoend. Toen moest ik helaas aan het werk Sad. Hij bleef wel echt de hele dag door mijn hoofd spoken en uiteindelijk zijn we 's avonds naar de bios geweest. Was erg gezellig, hihi. Vervolg komt zeker, tis alleen nog niet duidelijk wnnr.

(hij is trouwens 24 en ik word volgende maand 22)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:42

Wat leuk Middle! Zo spontaan is toch ook gewoon heel leuk Very Happy. Ben benieuwd wanneer je hem weer ziet!

Feline; Zaten er nog leukerds tussen? Fijn te lezen dat je zo goed in je vel zit!

Salander; Balen dat je nu moet wachten maar ergens ook wel weer begrijpelijk haha Very Happy.

Hier geen nieuws, ik moet nog een heeeele week wachten... Als het doorgaat *ik hoop het*. Zag wel dat hij iets van mijn wall had afgeplukt op FB en naar een vriend had gestuurd. Hij houdt mij dus ook in de gaten :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass zo 23 okt 2011 - 1:40

Hier een blije GreenGrass. De date van donderdagavond is verlengd naar de vrijdagmorgen, heerlijk wakker worden samen. We hadden al afgesproken voor zaterdag/zondag en ik ben nu net weer een half uurtje thuis! Ik voel me blij, we hebben het erg gezellig gehad in ieder geval!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme zo 23 okt 2011 - 4:09

Zusje, spannend!

Gg: klinkt goed! Zit aardig schot in.

Hier weer een kleine update: heb m voorgesteld dat hij me zaterdag oppikt van mn werk, om dan ff naar het strand te gaan en een hapje te eten. Hij vind t leuk, dus nu hopen op mooi weer!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL zo 23 okt 2011 - 5:02

Wat doen jullie met vreemde berichten zoals onderstaand bericht? Heb dan altijd zoiets van wat moet ik daar in godsnaam mee als ze nog niet eens een fatsoenlijk eerste bericht kunnen sturen?

Ben net ingelogd en kom meteen al jouw profiel tegen, die mij wel aanspreekt..., erg orgineel, verademing tussen al die standaard... waarom heb ik nog geen mail gekregen? Wink,
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:06

Als ik niet weet wat ik met een berichtje moet, doe ik ook meestal niks :-).

Ik laat alleen wat van me horen als ik de persoon zelf ook leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:43

KOL schreef:Wat doen jullie met vreemde berichten zoals onderstaand bericht? Heb dan altijd zoiets van wat moet ik daar in godsnaam mee als ze nog niet eens een fatsoenlijk eerste bericht kunnen sturen?

Ben net ingelogd en kom meteen al jouw profiel tegen, die mij wel aanspreekt..., erg orgineel, verademing tussen al die standaard... waarom heb ik nog geen mail gekregen? Wink,

Idd, vind je die persoon leuk? Dan kun je toch gewoon iets terug schrijven? Ik vind het juist wel leuk als een contact gewoon wat kletserig begint ipv zo standaatd hoe oud ben je, waar woon je en wat voor werk doe je...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL zo 23 okt 2011 - 6:06

Het hóéft ook niet dat standaard geklets te zijn, maar als iemand nog niet eens z'n naam er bij zet en dan ook nog eens z'n profiel afgeschermd heeft, zodat ik niks van 'm kan zien, hoe kun je dan - na 1 bericht - weten dat ie leuk is?

Heb iets teruggestuurd, maar dat was ook zo wazig, 1 zin, dat ik er m'n energie niet in stop. Je wil contact of je wil het niet...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 6:24

KOL schreef:Het hóéft ook niet dat standaard geklets te zijn, maar als iemand nog niet eens z'n naam er bij zet en dan ook nog eens z'n profiel afgeschermd heeft, zodat ik niks van 'm kan zien, hoe kun je dan - na 1 bericht - weten dat ie leuk is?

Heb iets teruggestuurd, maar dat was ook zo wazig, 1 zin, dat ik er m'n energie niet in stop. Je wil contact of je wil het niet...

Ah op die manier. Dan zou ik dat naar hem terug mailen, dat dat voornamelijk de reden is dat je hem geen mail hebt gestuurd. En dat het jammer is dat hij niks over zichzelf vertelt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass zo 23 okt 2011 - 6:26

Hij komt dinsdag weer langs! Alleen nu moet ik nog een leuk en lekker recept bedenken... kortom wat voor lekkers (beetje luxe) kan ik koken?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 6:32

Ik zou even bij de pijler Koken kijken en daar evt een topic openen. Kan je daar geen advies in geven haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass zo 23 okt 2011 - 7:04

Ik heb even zitten googlen en zitten denken. Ik had nog dingen als couscous enzo over, maar hij vond het ook wel leuk om samen pizzabroodjes te maken smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 7:28

Of oesters, goed voor de erotiek smile (of waren het nou mosselen?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 7:29

Samen iets maken is ook gezelliger Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 23 okt 2011 - 7:56

Zalmlasagne ofzo? Ik zou iets maken dat je zelf een beetje voor kan bereiden en dan in de oven kan zetten om samen op de bank een wijntje te drinken. Hoewel samen koken ook wel weer leuk kan zijn hoor, maar toch..

Ik zit nog steeds te twijfelen om eens zelf geld uit te geven aan e-matching, maar ik wil dat doen in een maand dat ik ook tijd heb om er actief mee bezig te zijn haha..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 23 okt 2011 - 7:59

Beetje leuke mannen haha.. Niet echt heel bijzonder.. Ik vind dat wordfeud wel een uitvinding zeg! Hoef m'n nummer of naam niet weg te geven en toch hebben we contact! Ideaal!

En een jongen van vrijdag heeft me toegevoegd op facebook maar ik snap niet hoe, want hij weet alleen mijn voornaam. Je kan op facebook toch alleen op naam zoeken, niet op naam+stad toch?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  GreenGrass zo 23 okt 2011 - 8:14

Naam en stad kan ook, daarbij ben ik heel makkelijk vindbaar op facebook als je mijn voornaam en woonplaats intypt!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:09

Ja naam en stad kan ook, zo vond ik de boer Very Happy.

Antibes, ik heb daar precies zo over gedacht maar het is niet mijn ding is wel gebleken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum