Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 11 jul 2011 - 8:48

Antibes schreef:Ben zelf nog wel zo direct dat ik hem iets zou smsen van "Dus, wilde je me nog uit vragen of verzamel je telefoonnummers?"

Maar wil hem ook niet wegjagen.. Wink
Gewoon sturen.. Het is inderdaad direct maar wel leuk direct. Ik zou hem wel kunnen waarderen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 21:21

Haha, heb hem in beeld staan, maar durf niet te verzenden.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bliss ma 11 jul 2011 - 21:22

DOEN!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 21:27

Bliss schreef:DOEN!

Done, nu douchen en zo ver mogelijk bij foon vandaan komen haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 11 jul 2011 - 21:30

Goed zo! En wat heb je precies gestuurd?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 21:33

Hij smste net of ik al wakker was, hij al sinds vier, plus antwoord op iets dat ik gisteren vroeg.

Ik heb gestuurd dat hij me wakker smste, thanks omdat ik eigenlijk aan studie moet en afgesloten met zin hierboven.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:44

Ik had t nog even aan mijn vriend gevraagd, omdat ik de smsjes nogal matig vind hahaha. Alleen hij schijnt gewoon niet zo'n versierderstype te zijn, een beetje onhandig met meisjes zelfs...

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 22:00

_Leaf_ schreef:Ik had t nog even aan mijn vriend gevraagd, omdat ik de smsjes nogal matig vind hahaha. Alleen hij schijnt gewoon niet zo'n versierderstype te zijn, een beetje onhandig met meisjes zelfs...

Let's hope so, arme jongen is zich vast rot geschrokken net, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:38

Ja ik ga nu ook mijn verhaal hier neer knallen want het giert van de kriebels door mijn lichaam maar ik durf er gewoon niet aan toe te geven !!!!

Zoals de meeste wel weten ben ik net een half jaar single mom na een relatie te hebben gehad van 10 jaar.
Een zware periode maar het gaat steeds wat beter met me.
En juist nu heb ik iemand leren kennen die helemaal gek op mij is vanaf het eerste moment dat hij me zag (op stap)
Ik zelf had dat niet maar naarmate ik hem leerde kennen begon er wel een klik te komen.
Vorige week hebben we onze 1e date dan eindelijk gehad en dat was super, leuk en gezellig. Het klikte heel goed en ik heb me geen moment me niet op mijn gemak gevoeld.
We hebben die avond ook gezoend voor het eerst.

De vrijdag erop is hij bij mij geweest en het was wederom geslaagd. Het voelt zo goed en het is net of het nooit anders is geweest. Ik voel me prettig bij hem. Wederom gezoend maar verder niks hoor hahaha zo snel ben ik daar niet mee en durf helemaal niet :P:P
Nu donderdag ga ik naar hem toe. Hij woont in Belgie en heeft een eigen woning. Ben wel heel erg nieuwsgierig.
Maar nu...... Het voelt goed het is leuk en noem maar op... maar de stap tot zetten kan ik niet !!!
Ik bedoel eigenlijk weet ik gewoon dat het echt wel wat kan worden tussen ons en hij is alleen maar verliefder geworden smile Bij mij is dat aan het groeien nu. Ik heb niet voor niks die kriebels in mijn buik.

Maar het idee dat ik me weer zou gaan binden aan iemand benauwt me !!! Ik ben zo enorm bang dat ik weer bedonderd ga worden.
Mijn ex heeft me 2x bedrogen dus deze reactie is wel logisch denk ik.
Ik wil wel maar ik durf niet !!!!!
En nu ???? Ik moet me toch ooit erover heen zetten toch ?

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 22:42

Een hele lange post, maar er staat eigenlijk nergens wat jij van hem vindt (behalve dat het wel zou kunnen groeien). Durf je niet enthousiast te zijn, of ben je het niet?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:46

Poeh dat is een moeilijke vraag.

Ja jawel ik ben wel enthousiast maar ik durf het niet eruit te laten komen. Ik ben gewoon bang denk ik.....

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 22:50

Haha, ik zou psiegolooch moeten worden.. nerd

Als je wel enthousiast bent en hem ook echt leuk vindt en het dus een kans wilt geven, dan zul je je moeten gaan open stellen. En dat zul je samen met hem moeten doen denk ik, want hij zal je er de tijd voor moeten geven. Heb je dit al met hem besproken, weet hij van de deuk die je hebt opgelopen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:56

Hahahaha Ja die vraag raakte me diep in mijn hart :P je bent geslaagd voor Psycholoog !

Nee even serieus. Ja ik moet me open stellen dat is een feit. Dat is wel echt moeilijk als je zo gekwetst bent geworden. Ik heb automatisch een enorme muur om mijn hart gebouwd en niemand komt erin.
Hij weet ervan en ik heb ook aangegeven hier de tijd voor te willen. Hij accepteert dat en geeft me alle tijd die ik nodig heb ! Heel prettig !

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 12 jul 2011 - 4:03

Hmm, dat zal heel lastig zijn. Ik kan je daar helaas ook geen advies in geven, want ik zou niet weten hoe je dat aan moet pakken..

Ik heb reactie! Een Ja leuk! Maar dat ik dan wel moet specificeren wat ik met "uit" bedoel (en een grapje over de Efteling)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 12 jul 2011 - 10:02

Waaaaaaaaah. Ik keek weer eens op Paiq en had daar een aantal zogenoemde foto-bewonderaars, die mijn foto kennelijk hoog beoordeeld hebben. Eén daarvan zag er wel leuk uit, dus met mijn laatste credits heb ik hem een zogenaamde OneLiner gestuurd en gezegd dat ik zn foto leuk vond. Nu stuurde hij eerst al "sexy dame" enzo (hou ik al niet van), dus ik reageerde met "thanks!" en nu zegt ie (hij is niet online maar heeft dit een paar uur geleden gezegd): "mag ik vragen... Draag jij vaak strakke broeken enzo?" lol! Haha wat erg! Ik zit te twijfelen of ik hem meteen zal verwijderen of af zal wachten wat ie nog meer te melden heeft :P Ben wel benieuwd namelijk, haha. Wat jullie?

Edit: heb teruggestuurd: "ja altijd... hoezo eigenlijk?" hahahahahha

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:11

Hij klinkt erg geïnteresseerd in je broek en vast ook voor wat daarin zit. Als je zo'n vent wilt zou ik hem vooral behouden. Wil je iets meer dan dat dan zou ik hem deleten. Wil je gewoon om die gast lachen dan hou je hem ook nog even in je profiel. g!

Laatst aangepast door Zusje op do 14 jul 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 12 jul 2011 - 10:11

Haha, god wat fout... laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 12 jul 2011 - 10:12

Zusje: Vast wel! En anders jezelf energie aanpraten met hoe leuk hij is en hoeveel zin je er in hebt en hoe leuk en mooi het leven is enzo... Ik kan mezelf echt meeeeeeeeeega beinvloeden wat dat betreft.. Wie weet werkt ut voor jou? Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:13

Hmmz ik heb alweer 2 dagen niks gehoord van meneer én hij is weer online geweest op RP, was hij al sinds onze eerste date niet meer geweest (ik sta zelf op inactief trouwens). Ik ben blij dat ik aankomende week al een heleboel plannen heb en zaterdag lekker ga stappen & volgende week donderdag op vakantie ga. Daarna komt hij wel een keer.. Natuurlijk verheug ik me wel op vrijdag maar het voelt wel erg dubbel zo.

@ Bliss: Dat klinkt wel als een heel fout type! Als je een scharrel zoekt zou ik hem houden, anders deleten :P

Laatst aangepast door Amazzonia op di 12 jul 2011 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:14

Ja dat is ook wel zo. Het is anders als je alleen thuis bent natuurlijk Very Happy. Ik ga maar lekker slapen nu (hopen dat het lukt). Dan is deze dag ook weer voorbij Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 12 jul 2011 - 10:15

Haha uiteraard heb ik géén interesse in deze vent, maar ik vind het wel vermakelijk, dus hou hem nog héél ff in mn profiel Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:16

Bliss schreef:Haha uiteraard heb ik géén interesse in deze vent, maar ik vind het wel vermakelijk, dus hou hem nog héél ff in mn profiel Very Happy

Haha Very Happy. Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen dan! Ik zou een heel betoog terugschrijven over wat voor broeken je allemaal hebt. Wie weet komt jouw reactie dan wel weer ergens terug op een mannenforum haha lol!

Gast
Gast

Bericht  Feline do 14 jul 2011 - 4:51

Ik heb over 2 uurtjes een date.. oude kennis van vroeger. Hij is in de buurt komen wonen. Komt naar mijn stad toe en we gaan een hapje eten.. Vind 't wel spannend maar volgens mij zie ik 't meer als vriendschap en hij meer als date.. Het is echt een hele lieve jongen maar ik kan daar jammer genoeg niet op vallen.. ik moet een klootzak hebben ofzo.

M'n vorige date is een beetje dood aan 't bloeien.. Misschien maar goed ook.. Verder zeg ik er hier niet te veel over aangezien het echt 'geheim' moet blijven..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss do 14 jul 2011 - 20:04

Feline, hoe was je 'date'?

Die strakkebroekenjongen vroeg nu of mn broeken van voren ook strak zitten, of alleen aan de achterkant. OMG hahahahaha. Ik heb gezegd "ook van de voorkant natuurlijk", maar sta toch wel op t punt om hem te verwijderen. Beetje vermoeiend dit :shock:

En die jongen op e-Matching had ik ook wat teruggestuurd en hij mij ook weer, maar ik merkte dat ik toch niet echt enthousiast was en daarbij ook gewoon ff geen zin heb in dat gemail steeds. Bovendien ben ik de komende drie weken veel weg en op vakantie, dus weinig tijd om te mailen. Heb hem dus net maar een mailtje gestuurd waarin ik dit heb uitgelegd. Dus ik ben weer compleet dateloos laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:18

Dat is best lang geleden dat ik heb meegeschreven in het date-topic

Amazonia: ondertussen al wat gehoord van je date?
Feline: hoe was jouw date?
Bliss: wat een gozer zeg haha. Jammer van die andere jongen, maar als je toch al niet zo enthousiast bent, kun je het beter maar afkappen.

Bij mij is het rustig (nog steeds) op date gebied. Op een locatie waar ik werk, werkt wel een leuke jongen, maar ik kan er niet zo goed hoogte van krijgen. Daarnaast is het ook niet echt handig natuurlijk.
Laatst zat ik sinds lange tijd weer eens op Paiq, op het eerste gezicht een best wel leuke jongen gesproken totdat hij het gesprek al vrij snel op seks bracht en daar had ik niet echt zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: