Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 10 jul 2011 - 10:04

Snel hoop ik, want ik wil jullie ook weer zien! En Jen mag van mij ook mee! Mischien een centale meeting in Utrecht bij Feline? smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:08

Zusje schreef:
Jen_ schreef:
Bliss schreef:Ja Lady, ik las in dat ene topic dat er een keer een spot-een-date-meeting is geweest, waar twee meiden een relatie aan over hebben gehouden! Dus ik zeg: doen smile Wanneer gaan we?

Jen, jij mag niet mee! Gun ons een eerlijke kans! smile

Whaha nou zeg, dat is ook niet eerlijk!

That's life... Zo heel aardig zijn ze echt niet hier in Den Haag hoor...

Haha, nee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:09

Lady4 schreef:Snel hoop ik, want ik wil jullie ook weer zien! En Jen mag van mij ook mee! Mischien een centale meeting in Utrecht bij Feline? smile

Kijk, van Lady mag ik wel mee angel


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 10 jul 2011 - 10:12

Haha, voor een gewone meeting ben ik altijd in hoor, maar ik ben toch van mening dat een date-meeting met vrijgezelle meiden moet zijn. :-)

Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 10 jul 2011 - 10:12

Lady4 schreef:Jammer dat mannen soms zo weinig van zich laten horen waardoor wij vrouwen gelijk weer zo onzeker worden. Is er niet een of ander mannenforum waarop we kunnen vragen waarom ze dit doen en wat ze hiermee bedoelen.


Dat is een goed idee! :P

En wat ik nog erger vind aan mijn vorige date dat ie gewoon elk moment weer op mijn werk kan staan, omdat meneer iets heeft geinstalleerd wat niet helemaal klopt. Ik heb over de dates niks tegen mijn collega's gezegd. Zou het liefst gewoon rechtaan dan willen vragen waarom meneer niet terug smste.

Het is nu namelijk een week geleden dat ik iets van hem heb gehoord en daardoor hoeft het van mij al niet meer..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:15

Bliss schreef:Haha, voor een gewone meeting ben ik altijd in hoor, maar ik ben toch van mening dat een date-meeting met vrijgezelle meiden moet zijn. :-)

Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen!

Hahah tuurlijk mag je dat zo zeggen! Ik zat gewoon een beetje te stangen angel Maar een gewone meeting lijkt me wel weer eens leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:16

Wat jammer Jeanette. Ik zou gewoon de eer aan mezelf houden en doen alsof mijn neus bloedt, er nooit een date is geweest... Mocht hij weer op je werk verschijnen. Hij zal er dan toch ook niet veel over zeggen neem ik aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 10 jul 2011 - 10:22

Zusje schreef:Wat jammer Jeanette. Ik zou gewoon de eer aan mezelf houden en doen alsof mijn neus bloedt, er nooit een date is geweest... Mocht hij weer op je werk verschijnen. Hij zal er dan toch ook niet veel over zeggen neem ik aan.

Je hebt gelijk inderdaad!

Pff mannen.. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:44

Tja, soms weet je het idd niet.


Laatst aangepast door Zusje op do 14 jul 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette ma 11 jul 2011 - 3:30

Wat leuk Zusje! Very Happy Wanneer heb je de volgende date?

Tsjaa, ik vind het flink verwarrend. Hij was degene die flink enthousiast reageerde dat we vaker moest afspreken, waarbij ik klungelig reageerde dat we dat nog wel af zouden spreken. En nu laat meneer niks van hem horen. Dat ie niet gewoon de ballen heeft om te sturen als ie niet meer verder wilt daten. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 11 jul 2011 - 3:36

Ja stom hè Jeanette, ze hebben gewoon t lef niet. Mietjes zijn het, (veel) mannen Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette ma 11 jul 2011 - 3:37

Ja inderdaad Bliss! Waarom zijn de leuke mannen zowat uitgestorven? scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 11 jul 2011 - 3:38

Wat vervelend Jeanette. Ben benieuwd hoe hij zal reageren als hij je ziet op je werk.

Wat leuk dat je date zoveel laat horen van zichzelf Zusje.

Hier niks aan de hand maar vind het wel prima zo smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:06

Jeanette, het klinkt alsof het nu in jouw handen ligt om af te spreken? Of heb je hem dat al gevraagd? Sorry, ik weet zo even niet meer wat je precies hebt gesmst.


Laatst aangepast door Zusje op do 14 jul 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 5:59

Mijn slachtoffer smst wel leuk, maar sluit soms afstandelijk af met en heeft ook nog geen toespelingen gemaakt op een date ofzo.

Weet niet of ik daar wel op moet hopen nu? Maar waarom regel je anders een telefoonnummer?

Wat gaan jullie doen donderdag Zusje?


Laatst aangepast door Antibes op ma 11 jul 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:15



Maar als ik jou begrijp heeft hij om jouw nummer gevraagd en reageert hij nu afstandelijk op smsjes? Anders zou ik gewoon eens zeggen dat het je leuk lijkt eens wat te gaan drinken en het dan aan hem overlaten. Mss is het gewoon geen smser, dat kan ook nog altijd...


Laatst aangepast door Zusje op do 14 jul 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 6:21

Gezellig, leuk zeg!! Loopt inderdaad vanzelf wel, date numero hoeveel is het? Date #2?

Ik heb hem vrijdag leren kennen op feestje Leaf, was heel leuk. Hij heeft mijn nummer via haar (en haar vriend) en smste zaterdag. Teruggesmst en nog paar smsjes heen en weer. Maar het is echt mega basic koetjes-kalfjes en hoewel ik meestal met xx afsluit krijg ik dus soms *doei naam* terug (dat of geen afsluiting).

Ik weet niet, kan natuurlijk dat hij geen smser is. Maar ik ben wel gewend dat áls een man geinteresseerd is in mijn nummer, dat er dan meestal ook vrij snel de vraag komt of ik wat af wil spreken. Dit is een beetje raar, zo'n vraag komt ook niet anderhalve week later toch?


Laatst aangepast door Antibes op ma 11 jul 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:27

Nee dat is idd wat apart... Wat smste hij als allereerste dan? Ik zou vragen waarom hij zo graag mijn nummer wilde... Of hem een inkoppertje geven ofzo. Maar ik weet niet waar jullie nu over smsen.



Laatst aangepast door Zusje op do 14 jul 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 6:31

Ook al zo basic, dat hij dezelfde trein geprobeerd had te halen maar net gemist en of ik veilig thuis was gekomen en dat feestje leuk was en weer die flutafsluiting .

Daar heb ik toen op gereageerd, hij zondag weer geantwoord, weer wat heen en weer. Ik vandaar eerste smsje en ook weer even heen en weer. Denk dat er stuk of 10 over en weer zijn gegaan sinds zaterdagavond.

Gaat eigenlijk nergens over, gewoon wat we uitvoeren enzo. Ik vind het ook zo raar om er zelf opeens over te beginnen dat hij wel leuk lijkt.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 6:35

Ben zelf nog wel zo direct dat ik hem iets zou smsen van "Dus, wilde je me nog uit vragen of verzamel je telefoonnummers?"

Maar wil hem ook niet wegjagen.. Wink


Laatst aangepast door Antibes op ma 11 jul 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:35

Dat was de reden om je nummer te vragen? Vroeg hij het op dat moment dan aan Leafs vriend? Als dat zo is, lijkt het of zijn interesse alleen daarop gebaseerd is. Als hij het later vroeg zou ik nog eens zoiets dergelijks vragen... Heb je die avond met hem gekletst ook? En wat voor indruk kreeg je daar toen bij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 6:39

Hij benoemde het niet als reden ofzo, ik hintte gister nog van "leuk dat je uberhaupt mijn nummer gekaapt hebt" en dan krijg ik terug "leuk hè" (met wel nog langer smsje erachteraan hoor), maar verder ook geen verklaring.

Ik heb op feestje bij Leaf nagenoeg hele avond/nacht vooral met hem gekletst eigenlijk, maar niet steeds 1 op 1. Dat klikte echt heel leuk, intelligent, zelfde snelle humor, leuk gesprek over literatuur gehad met Leafs vriend erbij. Kreeg zelfs af en toe een flirterige opmerking.

En hoe het nummer geven gegaan is weet ik niet. Leaf wist dat ik hem wel leuk vond en die stuurde mij toen ik weg was gelijk dat hij mijn nummer gevraagd had haha, toen dacht ik dat er wel meer interesse was iig. En toen kreeg ik zaterdagavond dus dat smsje, Leafs vriend had hem mijn nummer gegeven. Alleen nu snap ik het niet meer!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:58

Eh nee idd. Als het puur om de trein was dan had hij gelijk contact gezocht neem ik aan. Ik zou zoiets smsen als 'en nu heb je mijn nummer, wat is je volgende snode plan?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 11 jul 2011 - 7:09

Zoiets denk ik dus ook (zie vorige pagina laatste post). Gewoon héél direct en dan weet je het ook wel uit reactie, als die niet positief is is het iig geen kwestie van onzekerheid meer!

Alleen zou ik hem daar niet mee afschrikken? Ik bedoel, enerzijds is dit suf. Anderzijds hebben we net 48 uur contact.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:40

Ik denk dat een man niet zo snel af te schrikken is hoor. Als hij je ziet zitten zal hij het wel leuk vinden als je zo direct bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 8 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum