Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roken maakt dommer

+12
Moezie
silly-one
SuperGrover
studiebol
loesje
Atelier Madame
Barbabella
Happydobby
Antibes
Rush
Jeanette
Zininzon
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  Mint vr 1 jul 2011 - 4:44

Ik vind dat je gelijk hebt Guattari.. Mijn oom was zo ziek en voelde zich zo ellendig dat hij vaak even naar buiten ging (hij lag in het ziekenhuis) om een sigaret te roken. Dat was zijn enige 'pleziertje'. Dood zou hij toch wel gaan vroeg of laat. Cry
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 4:53

Vind ik heel naar om te lezen, lieve Mint. Kan ik uit je formulering concluderen dat je oom inmiddels is overleden?

Ik heb bergen kritiek over me heen gehad dat ik mijn moeder niet tot stoppen heb gedwongen, maar mijn vrijheid stopt toch echt waar die van mijn moeder begint. Ik heb zelfs wel sigaretten voor d'r gehaald, omdat ze anders zelf al strompelend met een rollator 's avonds de deur uitging en dat wilde ik al helemaal niet.

Weet je wat het vaak is, iedereen weet dat roken dodelijk kan zijn (het hoeft niet) en juist door die toevoeging tussen haakjes, denkt ook het merendeel dat dat hen nooit zal gebeuren, zoiets gebeurt alleen een ander; dat idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  Mint vr 1 jul 2011 - 5:36

Ja, hij is overleden inderdaad. Ik snap je wel hoor, vind er niks raars aan.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  SuperGrover vr 1 jul 2011 - 6:09

Ik vind het niet gek dat je niet stopt met roken als je kanker krijgt. Ik rook niet, maar ik kan me voorstellen dat je dan juist niet meer de drive hebt om te stoppen. Immers heb je nu zoveel stress dat je stoppen-met-roken-stress er niet bij kunt gebruiken, en daarbij is het ergste al gebeurd.
Ik vind het ook echt belachelijk dat mensen jou daarop aanspraken, Guattari. Sowieso, waar bemoeien mensen zich mee, maar daarnaast is jouw moeder een weldenkend volwassen mens. Zij maakt keuzes in haar leven, jij als dochter bent niet in de positie om je moeder tot stoppen te dwingen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 6:38

Nobucta schreef:Of zijn het juist mensen met een laag IQ die meer roken, doordat ze bijvoorbeeld minder goed nadenken over de mogelijke gevolgen?

Staat inderdaad ook in het artikel (helemaal onderaan) dat mensen met een minder hoog IQ sneller beginnen met roken.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken maakt dommer - Pagina 3 Empty Re: Roken maakt dommer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum