Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roken op terras

+23
Parisienne
Alias
Toet
Fearie
miss piggy
Zwoesj
Zininzon
Gigi_
SuperGrover
Bliss
Kabouter
Jezzie
patjuhhh
Minx
TGR
Effie_O
Pussycat
M-G
TukTuk
Tullow
silly-one
Sterre
Rush
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Roken op terras Empty Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:10

Doen jullie dat?

Voor de niet-rokers: storen jullie je aan rokers op een terras als je daar wat zit te eten/drinken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 2:10

Ja ik rook op het terras, maar niet op een terras waar gegeten wordt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:11

Ja ik doe het, maar let wel een beetje op wie er in de buurt zit, bijvoorbeeld kinderen. Zitten er mensen te eten, steek ik er wel een op, maar houd mijn sigaret dan zo strategisch mogelijk vast smile Dat zij dus het minst last hebben van de rook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:11

Ik rook niet en stoor mij er ook niet aan eigenlijk. Of het moeten sigaren zijn haha Maar daar hou ik sowieso niet van. En ze moeten het niet mijn kant op blazen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Sterre wo 20 jul 2011 - 2:12

Ik rook niet, en stoor me over het algemeen niet aan rokers op het terras. Alleen wel als de wind zo staat dat de rook precies in mijn gezicht of eten wordt geblazen. Ik vind dat je daar wel op kunt letten als je een sigaret opsteekt, en dat gebeurt meestal ook wel.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:12

Rush schreef:Ja ik rook op het terras, maar niet op een terras waar gegeten wordt.

Wat netjes van jou! Als ik met mooi weer de hele avond op het terras zit, moet ik eerlijk bekennen dat ik daar geen rekening mee hou door er geen op te steken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 2:12

over het algemeen heb ik er geen last van als mensen roken op het terras. Ik heb er meer moeite mee als het binnen gebeurd ( en ja ondanks het rookverbod zie ik het regelmatig).

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Tullow wo 20 jul 2011 - 2:12

Ik rook niet, mijn vriend wel. Ik stoor me er totaal niet aan als hij rookt, of iemand anders in mijn buurt, op het terras. Mijn moeder, stiefvader en stiefmoeder hebben ook altijd gerookt. Zelf vind ik het erg smerig, maar heb er geen moeite mee als zij wel willen roken.
Eigenlijk moet ik zelf ook gaan roken, haha, onze vrienden roken bijna allemaal en als we dan eens ergens zijn waar je niet binnen mag roken, zit ik bijna altijd alleen binnen :P
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:13

Jen_ schreef:Ja ik doe het, maar let wel een beetje op wie er in de buurt zit, bijvoorbeeld kinderen. Zitten er mensen te eten, steek ik er wel een op, maar houd mijn sigaret dan zo strategisch mogelijk vast smile Dat zij dus het minst last hebben van de rook.

Dat meen je niet, rook jij? Dat had ik nou even helemaal niet verwacht met je healthy food kennis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 2:13

Jen_ schreef:
Rush schreef:Ja ik rook op het terras, maar niet op een terras waar gegeten wordt.

Wat netjes van jou! Als ik met mooi weer de hele avond op het terras zit, moet ik eerlijk bekennen dat ik daar geen rekening mee hou door er geen op te steken.
Hahaha, het staat er heel mooi he, maar ik zit eigenlijk nooit op terrassen waar gegeten wordt. Laughing

Soms, bij de pizzaria en dan ga ik meestal aan de tafeltje aan de buitenrand van het terras zitten zeg maar. En dan idd je sigaret nog strategisch vasthouden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Tullow wo 20 jul 2011 - 2:14

mozzarella schreef:
Jen_ schreef:Ja ik doe het, maar let wel een beetje op wie er in de buurt zit, bijvoorbeeld kinderen. Zitten er mensen te eten, steek ik er wel een op, maar houd mijn sigaret dan zo strategisch mogelijk vast smile Dat zij dus het minst last hebben van de rook.

Dat meen je niet, rook jij? Dat had ik nou even helemaal niet verwacht met je healthy food kennis.

Had ik ook niet achter Jen gezocht!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:14

mozzarella schreef:
Jen_ schreef:Ja ik doe het, maar let wel een beetje op wie er in de buurt zit, bijvoorbeeld kinderen. Zitten er mensen te eten, steek ik er wel een op, maar houd mijn sigaret dan zo strategisch mogelijk vast smile Dat zij dus het minst last hebben van de rook.

Dat meen je niet, rook jij? Dat had ik nou even helemaal niet verwacht met je healthy food kennis.

Ja ik rook, slecht he? Na de vakantie ga ik stoppen! Ben ik straks nog gezonder, verdorie het moet niet gekker worden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 2:15

silly-one schreef:over het algemeen heb ik er geen last van als mensen roken op het terras. Ik heb er meer moeite mee als het binnen gebeurd ( en ja ondanks het rookverbod zie ik het regelmatig).

Je mag hier in de kroegen en discotheken allang weer roken, gelukkig.

Ik was die zweetlucht namelijk wel behoorlijk zat. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:15

Ik rook zelf niet. Als anderen op een terras roken, vind ik het niet prettig. Maar me er echt aan storen doe ik niet, het mag nou eenmaal. Als ze echt constant door blijven paffen of het van meerdere tafels om me heen komt, blijf ik wel niet te lang zitten, zeker nu ik zwanger ben. En als ik ergens buiten wil zitten en ik zie van tevoren dat er veel mensen aan het roken zijn, loop ik wel verder op zoek naar een minder rokerig terras.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 2:16

Jen rookt je vriend ook?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 2:17

Rush schreef:
silly-one schreef:over het algemeen heb ik er geen last van als mensen roken op het terras. Ik heb er meer moeite mee als het binnen gebeurd ( en ja ondanks het rookverbod zie ik het regelmatig).

Je mag hier in de kroegen en discotheken allang weer roken, gelukkig.

Ik was die zweetlucht namelijk wel behoorlijk zat. No

Hier wordt er nog steeds niet gerookt in kroegen en ik vind het heerlijk. Kan me ook echt ergeren aan mensen die nu met de 4daagse feesten in overdekte afgesloten ruimtes naar binnen gaan met een sigaret. Want ook daar geldt niet roken binnen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:19

Rush schreef:Jen rookt je vriend ook?

Ja mijn vriend rookt ook, maar gelukkig gaan we dit keer samen stoppen. Vond het de laatste poging best moeilijk, als hij naast me op de bank zat te roken. Ook hebben we nu afgesproken dat als 1 van ons weer begint, we (de eerste tijd) buiten gaan roken, zodat die ander niet te snel in verleiding komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:19

Ik rook niet, en stoor mij soms aan de rook als ik op een terras zit. Het is maar net hoe de wind staat en of de rook al dan niet recht in mijn gezicht waait.
Ik vind het ook zo vies achter iemand te lopen die rookt. Die haal ik altijd in :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 2:21

Jen_ schreef:
Rush schreef:Jen rookt je vriend ook?

Ja mijn vriend rookt ook, maar gelukkig gaan we dit keer samen stoppen. Vond het de laatste poging best moeilijk, als hij naast me op de bank zat te roken. Ook hebben we nu afgesproken dat als 1 van ons weer begint, we (de eerste tijd) buiten gaan roken, zodat die ander niet te snel in verleiding komt.
Ja inderdaad. Mijn vriend rookt ook en ik ben toch wel onbewust weer meer gaan roken, omdat hij ook in huis en in de auto rookt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:23

Ik vind het zo aso.. Zit me altijd te bedenken wat ik als wraak kan doen wat ook stinkt :P
Mijn haar stinkt nu gewoon naar rook, even lunchen op een terras. Mn haar drie uur geleden gewassen, fijn Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  TukTuk wo 20 jul 2011 - 2:28

Ik rook zelf niet en vindt het ook niet prettig als iemand naast mij rookt. Het ligt er idd aan hoe de wind staat, maar vaak lijken mensen daar ook geen rekening mee te houden helaas.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  M-G wo 20 jul 2011 - 2:31

Ja, tenzij er mensen in de buurt zitten te eten maar over het algemeen is hier het terras aardig uit zichzelf verdeeld in rokers en niet rokers.
Dus ik ga dan lekker aan de rokerskant zitten.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:32

Ik rook zelf niet en ik stoor me niet aan mensen die wel roken op het terras. Of ze moeten de rook echt mijn richting uit blazen, dan wordt het een ander verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:34

Sterre schreef:Ik rook niet, en stoor me over het algemeen niet aan rokers op het terras. Alleen wel als de wind zo staat dat de rook precies in mijn gezicht of eten wordt geblazen. Ik vind dat je daar wel op kunt letten als je een sigaret opsteekt, en dat gebeurt meestal ook wel.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:34

Ik rook niet, maar stoor me er helaas best wel snel aan. Kan er niks aan doen, maar sinds mijn moeder is overleden aan longkanker, kan er ik helemaal slecht tegen.
Als mensen de sigaret netjes uit de buurt houden van anderen heb ik er geen problemen mee, maar je hebt ook mensen die het dus uit hun eigen gezicht houden, maar het waait wel lekker naar een ander, en daar heb ik een hekel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum