Afkickverschijnselen roken
+7
Sweety
Tinkebell
Rush
Caro
Linnie1985
PluDan
Toet
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afkickverschijnselen roken
Wat waren jullie afkickverschijnselen? Ik ben echt heel slap en geef steeds over. Ik vraag me af of dit erbij hoort. Voel me verder wel goed. Al loop ik wel overal tegenaan;-)
Gast- Gast
Re: Afkickverschijnselen roken
Ik was vooral over emotioneel, moest overal om huilen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb daar nog nooit van gehoord. Wel extreem hoesten doordat alles eruit moet. Misschien is dat met overgeven hetzelfde? Klinkt me wel raar, dus ik zou het even in de gaten houden. Kan het overgeven niet ergens anders vandaan komen?
Gast- Gast
Kan het niet gewoon zijn dat je buikgriep hebt? Dat heerst momenteel ook...
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Mijn vader is er destijds zwaar ziek van geweest. Hij heeft gal overgegeven en was gewoon niet in staat om zijn bed uit te komen. Hij had het weekendje ziek zijn er achteraf graag voorover, want hij is al minstens 20 jaar rookvrij.
Gast- Gast
Nee, dat voelt anders. Ik word ook niet misselijk. Ik heb gewoon continu drang om over te geven.PluDan schreef:Kan het niet gewoon zijn dat je buikgriep hebt? Dat heerst momenteel ook...
Gast- Gast
Misschien een combinatie, dat je bv. veel stress hebt en je dat normaal weg rookt en je lichaam die stress nu kwijt raakt door overgeven/slap voelen? Houd het wel even in de gaten.
Gast- Gast
Nergens last van gehad. Ben in 1x gestopt alleen had ik heel veel snoepen als afkickverschijnsel maar that's it!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bel ook morgen wel de dokter heb namelijk ook maar een halve dag gewerkt en geen college kunnen volgen.Pippa schreef:Misschien een combinatie, dat je bv. veel stress hebt en je dat normaal weg rookt en je lichaam die stress nu kwijt raakt door overgeven/slap voelen? Houd het wel even in de gaten.
Ik gebruik overigens wel nicotinepleisters.
Gast- Gast
Hmm lijkt me een vrij heftige reactie op het stoppen.. Ik was alleen kortaangebonden, verder niet zo heel veel.. Maar ik zou je huisarts bellen en kijken wat hij zegt. Aangezien je ook al nicotinepleisters plakt, lijkt het me vrij heftig.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb nergens last van gehad en ben zo in 1x gestopt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben sinds 2 januari gestopt en ben wel erg emotioneel, snel en veel huilen, maar verder niks. Succes!
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Het is voor mij alweer 7 jaar geleden dat ik ben gestopt maar ik moest toen wel veel hoesten en ik was emotioneel. Verder eigenlijk niet, zover ik me nog kan herinneren. Sterkte!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Overgeven na het stoppen met roken heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.
Hier is mijn man alleen vreselijk saggerijnig en heeft meer snoepbehoefte.
Hier is mijn man alleen vreselijk saggerijnig en heeft meer snoepbehoefte.
Heb je de HA al gebeld LM?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ja, moest maar weer gepast gaan roken aangezien werk en studie. Het is nu weer goed. Ga volgende week langs (ivm tentamens) en dan eerst roken met medicijnen en dan zonder afkicken.PluDan schreef:Heb je de HA al gebeld LM?
Ik voel me een vette loser maar ik heb me op 8 tentamens ingeschreven en ik wil het halen. Dus over 2 weken hoop ik echt rookvrij te zijn. Volgens mij kost het heel veel maar dat moet dan maar.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ja, moest maar weer gepast gaan roken aangezien werk en studie. Het is nu weer goed. Ga volgende week langs (ivm tentamens) en dan eerst roken met medicijnen en dan zonder afkicken.PluDan schreef:Heb je de HA al gebeld LM?
Ik voel me een vette loser maar ik heb me op 8 tentamens ingeschreven en ik wil het halen. Dus over 2 weken hoop ik echt rookvrij te zijn. Volgens mij kost het heel veel maar dat moet dan maar.
Ik gebruik zuigtabletten , helpt echt wel , heb nog af e toe een zwak moment maar goed.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Lorna mercedez schreef:Van welk merk, Frolic? Nicotinell helpt mij niet.
Die dus ..
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Gewoon cold turkey gestopt en geen last gehad van ontwenningsverschijnselen. Ik was dan ook een rare roker, soms rookte ik wekenlang een pakje per dag, soms wekenlang een pakje per week. Soms steek ik er nog 1 op voor de gezelligheid en ben ik er daarna weer klaar mee.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
ik ben ook in 1x gestopt, zonder hulpmiddel. had weinig verschijnselen (mn vriend zegt dat ik chaggie was, maar op het werk niet)
mijn moeder is nu gestopt met pillen, weet eigenlijk niet of zij ergens last van heeft. iig niet van overgeven
vind het wel een beetje raar dat de huisarts zegt dat je dan maar weer moet beginnen met roken.. ook al zit je nu in een spannende tijd (alvast succes trouwens!)
mijn moeder is nu gestopt met pillen, weet eigenlijk niet of zij ergens last van heeft. iig niet van overgeven
vind het wel een beetje raar dat de huisarts zegt dat je dan maar weer moet beginnen met roken.. ook al zit je nu in een spannende tijd (alvast succes trouwens!)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Soortgelijke onderwerpen
» Nav [..] Binnen roken
» Stoppen met roken
» Roken in het portiek
» Stoppen met roken
» Stoppen met roken
» Stoppen met roken
» Roken in het portiek