Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roken in het portiek

+2
LDJ
Caroow
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 4:08

mag dat?

een van de buren zit nu namelijk in het portiek te roken waardoor er een "heerlijke" geur het huis binnen komt..... Nu vraag ik me af mag dat?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Caroow di 30 okt 2012 - 4:10

Ik denk dat dat wel mag ja, maar als je er last van hebt kan je er altijd wat van zeggen natuurlijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 4:41

Ja het is gewoon irritant, mar ook geen idee wie het doet, het is af en toe zo'n walm die dan ineens langs komt. En de dader is dan natuurlijk niet meer te zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 5:09

Ik denk dat je daar niks aan kunt doen....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 5:21

Ja, daar hebben wij ook last van. Vies he? Komt omdat er zo'n roostertje in de deur zit, die hebben wij afgeplakt (ook tegen de kou) maar de lucht komt sowieso binnen..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 5:27

pippi schreef:Ja, daar hebben wij ook last van. Vies he? Komt omdat er zo'n roostertje in de deur zit, die hebben wij afgeplakt (ook tegen de kou) maar de lucht komt sowieso binnen..

ja hebben wij ook al gedaan en toch komt het er in. Bij jou ook niet bekend wie het is?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 5:28

Hier blowde de (ex) buurman altijd in het portiek. Bah! Daar hebben we wel wat van gezegd, er lopen ook 5 (waaronder zijn eigen) kinderen te spelen daar, dat kan gewoon niet. Roken gebeurd héél soms daar, maar meestal onderaan de trap, daar heb ik geen last van in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 5:33

Pippa schreef:Hier blowde de (ex) buurman altijd in het portiek. Bah! Daar hebben we wel wat van gezegd, er lopen ook 5 (waaronder zijn eigen) kinderen te spelen daar, dat kan gewoon niet. Roken gebeurd héél soms daar, maar meestal onderaan de trap, daar heb ik geen last van in ieder geval.

ohw dat is nog erger, hier gelukkig alleen in de zomer last van de onderbuurman die op het balkon blowt, En dan meestal op dinsdagavond, dus daar valt mee te leven.

Hier is iemand zonder sleutel oid dus die gaat dan maar in het portiek zitten roken.

@pippi, mijn vriend heeft hier laatst trouwens een zwerver uit het portiek gevist die aan de deur van ons zat te rommelen. Dus zou wel ff opletten met de portiekdeur..
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 5:40

Minx schreef:
pippi schreef:Ja, daar hebben wij ook last van. Vies he? Komt omdat er zo'n roostertje in de deur zit, die hebben wij afgeplakt (ook tegen de kou) maar de lucht komt sowieso binnen..

ja hebben wij ook al gedaan en toch komt het er in. Bij jou ook niet bekend wie het is?
'

Ja, denk bovenbuurman maar daar zijn we niet bepaald vrienden mee. laughcry Hij rookt bij het trap oplopen maar die lucht blijft gewoon hangen in de portiek.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 5:41

Minx schreef:
Pippa schreef:Hier blowde de (ex) buurman altijd in het portiek. Bah! Daar hebben we wel wat van gezegd, er lopen ook 5 (waaronder zijn eigen) kinderen te spelen daar, dat kan gewoon niet. Roken gebeurd héél soms daar, maar meestal onderaan de trap, daar heb ik geen last van in ieder geval.

ohw dat is nog erger, hier gelukkig alleen in de zomer last van de onderbuurman die op het balkon blowt, En dan meestal op dinsdagavond, dus daar valt mee te leven.

Hier is iemand zonder sleutel oid dus die gaat dan maar in het portiek zitten roken.

@pippi, mijn vriend heeft hier laatst trouwens een zwerver uit het portiek gevist die aan de deur van ons zat te rommelen. Dus zou wel ff opletten met de portiekdeur..

Oh bah, inderdaad goed opletten dan. Lopen vreemde figuren soms hier. Heb je die enorme ruzie zaterdag nog meegekregen?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 5:48

Nee, heb daar niets van mee gekregen. Was het overdag dan? want toen was ik voetbal kijken Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 5:49

Minx schreef:
Pippa schreef:Hier blowde de (ex) buurman altijd in het portiek. Bah! Daar hebben we wel wat van gezegd, er lopen ook 5 (waaronder zijn eigen) kinderen te spelen daar, dat kan gewoon niet. Roken gebeurd héél soms daar, maar meestal onderaan de trap, daar heb ik geen last van in ieder geval.

ohw dat is nog erger, hier gelukkig alleen in de zomer last van de onderbuurman die op het balkon blowt, En dan meestal op dinsdagavond, dus daar valt mee te leven.

Hier is iemand zonder sleutel oid dus die gaat dan maar in het portiek zitten roken.

@pippi, mijn vriend heeft hier laatst trouwens een zwerver uit het portiek gevist die aan de deur van ons zat te rommelen. Dus zou wel ff opletten met de portiekdeur..
Wat eng Minx.
Wilde die bij jullie inbreken ofzo?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 5:51

Ja die stond echt aan de deur te rommelen, lagen allemaal blikjes bier in het portiek waar de tanden in stonden. Ja heel bizar. Was op dat moment zelf aan het werk, had echt zoiets van ok.... dit had je met niet hoeven vertellen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 6:13

Minx schreef:Nee, heb daar niets van mee gekregen. Was het overdag dan? want toen was ik voetbal kijken Very Happy

Nee, 's nachts, enorme familieruzie ofzo, gillende mensen/kinderen, 2 politiewagens er uiteindelijk bij. Was echt niet normaal!

Ik hou overdag als ik alleen met L. ben trouwens ook altijd de deur op slot voor het geval mensen zo de portiek in komen.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 6:18

helemaal niets van mee gekregen, lag heerlijk te slapen. Maar bizar zeg. En wij slapen nog wel aan de voorkant, maar was het bij jou in het portiek dan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 7:05

Het mag hier niet. Hangen ook overal stickers. Maar iedereen doet het. Het is een open portiek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 7:27

Pippi en Minx, wonen jullie nu allebei bij me in de buurt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 7:28

Balloon schreef:Pippi en Minx, wonen jullie nu allebei bij me in de buurt?

Nee tenzij je net verhuist bent Wink,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  xxjojootjexx di 30 okt 2012 - 7:44

Balloon schreef:Pippi en Minx, wonen jullie nu allebei bij me in de buurt?

Even off topic hoor..

Wat leuk dat je weer zwanger bent!!! Roken in het portiek  281626781 Gefeliciteerd met jullie verrassing!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 10:20

Balloon schreef:Pippi en Minx, wonen jullie nu allebei bij me in de buurt?
wel in Z. Maar ik weet niet of we in dezelfde wijk wonen. Minx, vertel morgen t verhaal vd ruzie.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 10:27

Is goed, wonen niet in dezelfde wijk. Mijn schoonouders wonen in de wijk van balloon.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  RYW di 30 okt 2012 - 11:44

Nou rook ik niet en heb ook geen portiek, maar ik denk wel: waar moeten die mensen dan heen om te roken? Binnen roken wordt over het algemeen afgekeurd (zie ander topic), moeten ze dan op veilige afstand van ramen/deuren gaan staan? Heb je ook last van rokers op een aangrenzend balkon? Serieuze vraag, want als niet-roker kan ik het me moeilijk voorstellen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 17:45

RYW schreef:Nou rook ik niet en heb ook geen portiek, maar ik denk wel: waar moeten die mensen dan heen om te roken? Binnen roken wordt over het algemeen afgekeurd (zie ander topic), moeten ze dan op veilige afstand van ramen/deuren gaan staan? Heb je ook last van rokers op een aangrenzend balkon? Serieuze vraag, want als niet-roker kan ik het me moeilijk voorstellen.
In dit geval het balkon, dan ruik je het weliswaar ook maar nu hangt bij ons de lucht in de gang en de slaapkamers. Maar je houdt toch altijd wel enige vorm van overlast denk ik, dat hou je niet tegen als je in zo'n flat woont.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 22:19

Wij roken ook niet en juist daarom word je er niet blij van als er toch een rooklucht in je huis hangt omdat iemand niet twee seconden wil wachten met een peuk opsteken. Waar die persoon thuis rookt moet hij zelf weten daar heb ik er geen last van (tenzij het die malloot is die zijn overblijfselen gewoon over het balkon naar beneden gooit in onze plantenbakken en op het balkon....)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 0:26

xxjojootjexx schreef:
Balloon schreef:Pippi en Minx, wonen jullie nu allebei bij me in de buurt?

Even off topic hoor..

Wat leuk dat je weer zwanger bent!!! Roken in het portiek  281626781 Gefeliciteerd met jullie verrassing!

Wat lief, dankjewel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken in het portiek  Empty Re: Roken in het portiek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum