Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav [..] Binnen roken

+30
*Lookie*
Le Chat Noir
Mari
Snoes
Kreeftje
Niene
Jade
Printje
Siamsa
Slakje
Thunder
Susan
Middleme
Sushi
Puggle
Parel
Ibbeltje
Caramba
mii_joyce
Chocoholic
M_as
Rush
Jeanette
Elliot
Happydobby
PrimaBella
Tania
LDJ
Parisienne
Caroow
34 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Nav [..] Binnen roken

Bericht  Caroow ma 29 okt 2012 - 0:45

Ik wist niet hoe ik de topictitel anders moest formuleren Rolling Eyes

In de zwangerschapspijler is een topic over op visite gaan bij mensen die roken.

Nu ken ik vrijwel niemand die binnen rookt, terwijl dit vroeger toch redelijk normaal was.
Kennen jullie wel veel mensen die binnen roken?
En ga je daar net zo graag op visite als wanneer dit niet het geval zou zijn?

En als je niet wil, waarom niet? Gezondheid? Kinderen? Zwanger?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 0:48

.


Laatst aangepast door Pippa op do 1 nov 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Parisienne ma 29 okt 2012 - 1:00

Toen wij in ons huidige huis gingen wonen, rookten vriend en ik allebei. We hebben er gelijk voor gekozen altijd op het balkon te roken, nooit binnen. Ten eerste wilde ik niet dat alles ontzettend zou gaan stinken en daarnaast vond ik het gewoon ontzettend zonde van ons net nieuw behangen/geverfd huis en spierwitte plafond Laughing Nu roken we heel af en toe nog, maar altijd op het balkon.

Bij onze bovenburen wordt binnen gerookt, arme kinderen. Ze stinken allemaal zo ontzettend. Kleding, haar, jassen, speelgoed.. bah! Als het buurmeisje hier beneden een keer komt spelen dan brengt ze zo'n hele rook-walm mee. Ondanks dat ik zelf gerookt heb en af en toe nog een sigaret rook vind ik dit toch zo smerig.

Afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag bij de bovenburen. Ik ben wel geweest met N., maar heb ervoor gezorgd dat ze niet speelde in het stuk waar gerookt werd. Toen we 's avonds eenmaal weer beneden waren ben ik gelijk nog samen met haar onder de douche gegaan en haren gewassen. Wat stonken we allebei zeg Sad Nee, ik kom niet graag meer boven.

Verder ken ik niet heel veel mensen die nog binnen roken. Bij de meesten rookt er een van de twee en diegene moet gewoon altijd naar buiten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  LDJ ma 29 okt 2012 - 1:04

Voor de zwangerschap rookten wij beiden, in ons vorige huis ook nog binnen.
In dit huis word er niet meer binnen gerookt, ook niet met verjaardagen oid dit wil ik gewoon niet meer hebben omdat alles er naar gaat stinken en de rook overal in trekt (in gordijnen, bank ed).
Ik ken best veel mensen die roken, maar ik ken maar weinig mensen waarbij er binnen gerookt mag worden.
Mijn schoonouders roken nog wel binnen, zelf vind ik het niet meer fijn. Kleding ed, alles stinkt ernaar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Tania ma 29 okt 2012 - 1:08

Mijn schoonmoeder rookte tot voor kort nog binnen. Toen gingen we wel maar we belden wel altijd van tevoren dan rookte ze niet meer en ze had een speciaal apparaat gekocht om de lucht te filteren ofzo. Je rook het dan nog wel hoor maar echt veel minder. Verder ken ik nog maar weinig mensen die roken maar als er gerookt wordt ga ik niet. Ik heb astma en krijg het dan erg benauwd en ik vind het ook niet nodig om mijn kinderen in de rook te laten spelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Rush ma 29 okt 2012 - 1:10

Mijn vriend rookt binnen, maar zelfs m`n moeder ruikt het niet (die heeft er echt een neus voor) dus dat zit wel goed. Als er familie op visite is rookt hij niet binnen. Mijn schoonmoeder rookt ook binnen, daar ruik je het trouwens ook niet. Mijn kleren stinken gelukkig ook nooit naar rook. Wij hebben ook geen over gordijnen en tapijt, dat scheelt ook wel denk ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 1:15

Ik ken echt niemand waarbij er binnen gerookt wordt. Ik vind het echt supervies en ruik het ook altijd heel snel, heb er echt een overgevoelige neus voor. We wonen in een flat en als er op de gang gerookt wordt ruik ik dat al bij ons. Ik ben trouwens wel de enige, mijn vriend ruikt t bijvoorbeeld al niet.
Ik ga trouwens liever niet bij anderen op bezoek als er gerookt wordt. Gelukkig is het bij de mensen met wie ik omga niet echt normaal om te roken, ik ken maar weinig rokers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 1:16

Mijn vriend rookt ook binnen, ik zou liever hebben dat hij buiten zou roken, maar ik kan hem daar natuurlijk niet toe dwingen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  PrimaBella ma 29 okt 2012 - 1:56

Ik woon nog bij mijn ouders en mijn moeder rookt binnen. Er hangt hier (volgens mij) gelukkig niet zo'n vieze rooklucht in huis, want anders had ik mijn vriend wel meer horen klagen. Wel vind ik het gewoon vies om in de rookwalm te zitten wanneer mijn moeder zit te roken. Ze moet dan van mij altijd aan de andere kant van de kamer gaan zitten Nav [..] Binnen roken 1578173417
Binnen mijn familie roken nog best veel mensen. En jammer genoeg wordt er op verjaardagen dus regelmatig door iedereen tegelijk een sigaret opgestoken, binnen. Bah bah, dan vind ik het wel echt vies. Als ik ga samenwonen mag er bij ons binnen echt niet gerookt worden. Ben benieuwt hoe dat dan zal gaan als ik mijn verjaardag bijvoorbeeld vier. Want ik vind het zo ongezellig als iedereen dan naar buiten gaat om daar hun sigaret op te steken..
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Happydobby ma 29 okt 2012 - 1:57

Vlgs mij roken veel mensen niet meer binnen, kom het weinig tegen.
Wat ik ook niet fris vind is binnen frituren. daar ga je ook helemaal naar stinken Sad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Elliot ma 29 okt 2012 - 1:59

Een bevriend stel van ons rookt ook binnen, maar zij hebben een heel klein (rommelig) huis en daar ruik je het echt wel. Van het weekend was ik daar en toen stond de was in de woonkamer te drogen en ondertussen werd er flink gerookt. Zo krijg je natuurlijk nooit lekker frisse was! Als ik daar vandaan kom gooi ik ook standaard m'n kleren in de was. Maar ik snap wel dat ze binnen roken, ze doen het toch allebei dus waarom zou je samen buiten gaan staan (in diezelfde rooklucht)?

Verder ken ik niet zoveel mensen die roken eigenlijk.. En de mensen die ik ken roken allemaal buiten omdat zij samenwonen met iemand die niet rookt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Caroow ma 29 okt 2012 - 2:00

Happydobby schreef:Vlgs mij roken veel mensen niet meer binnen, kom het weinig tegen.
Wat ik ook niet fris vind is binnen frituren. daar ga je ook helemaal naar stinken Sad

Gourmetten No

Mijn schoonouders roken binnen, alleen in de keuken. Als ik daar ben geweest, ook als ik niet in de keuken ben geweest, stink ik zo erg! Alles gaat gelijk de was in. Ze roken niet als ik er ben of als mijn kleine nichtje er is gelukkig.

Ik zit heel hard na te denken maar ik ken echt niemand anders die binnen rookt. Toen wij in dit huis gingen wonen rookten we buiten, ik ben toen al snel gestopt en sinds ik zwanger ben is mijn vriend ook gestopt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:02

Ik ging gisteren gourmetten Caroow, maar als je hem niet te hoog zet, en daarna gewoon even raam stukje open zet ruik je dat gelukkig helemaal niet Yes Frituur stinkt ook inderdaad, die heb ik daarom ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:05

_Jackie schreef:Mijn vriend rookt ook binnen, ik zou liever hebben dat hij buiten zou roken, maar ik kan hem daar natuurlijk niet toe dwingen Nav [..] Binnen roken 253468018
Als je samenwoont vind ik echt wel dat je dat kunt vragen van je vriend. Als hij binnen rookt ben jij ongewild meeroker en je kleding gaat stinken en je muren krijgen een gele aanslag. Dat vind ik wel voldoende redenen om te vragen of hij buiten wil gaan staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:37

De vrouw van mijn schoonvader rookt binnen (en ook behoorlijk veel). Het is daar altijd gezellig, dus op zich heb ik er geen hekel aan, maar ik vind het wel vies hoor.

Ik draag bijv. geen kleding die net gewassen is, want het gaat linea retca weer de wasmand in als we thuiskomen. Ook stap ik altijd onder de douche omdat mijn haar stinkt na een bezoek.

Ik heb geen kinderen, maar zou het wel vervelend vinden als zij bij de kinderen rookte. Ik zou er dan misschien ook wel minder vaak naartoe gaan. Als ze bij ons is, rookt ze niet binnen en dat vind ik heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Jeanette ma 29 okt 2012 - 3:39

Ik rook altijd buiten, vind het zo vies als er alles naar gaat stinken. Ik ken wel mensen die gewoon thuis binnen roken en ondanks dat ik zelf rook, vind ik dit zo ranzig. Alles stinkt er naar en alles is muf.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 4:42

Mijn schoonmoeder rookt binnen en ik heb daar geen problemen mee. Het ruikt nooit naar rook bij haar en ik stink ook nooit als ik er vandaan kom. Soms rook ik gezellig een sigaretje mee Embarassed haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Rush ma 29 okt 2012 - 4:43

Jeanette schreef:Ik rook altijd buiten, vind het zo vies als er alles naar gaat stinken. Ik ken wel mensen die gewoon thuis binnen roken en ondanks dat ik zelf rook, vind ik dit zo ranzig. Alles stinkt er naar en alles is muf.
Dan doen die mensen toch echt iets verkeerd. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  M_as ma 29 okt 2012 - 5:50

Mijn ouders roken allebei als een ketter binnen. En ik ben nu nog thuiswonend (1,5 maand nog), maar ik heb me er echt altijd kapot aan geërgerd. Alles stinkt vind ik. Maar goed, het is hun huis en ik heb er weinig over te zeggen. Mn hele famillie rookt eigenlijk wel thuis binnen. Mn vriend en ik willen niet dat er in ons huis straks gerookt wordt.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Chocoholic ma 29 okt 2012 - 6:25

De meeste mensen in mijn omgeving roken sowieso niet, dus dat scheelt al. Alleen de vriendin van mijn schoonbroertje rookt wel eens binnen (waar m'n schoonmoeder en schoonbroertje wonen) maar dat mag van mijn schoonmoeder, dus daar doe ik dan niet moeilijk over. Maar fris vind ik 't niet, er mag dan ook absoluut niet in ons huis gerookt worden; ze roken maar lekker op 't balkon. Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 6:35

_Jackie schreef:Mijn vriend rookt ook binnen,

+1 en mijn schoonouders.. vind het wel prima, aangezien het ook hun gewoonte is.. na 1 à 2 sigaretjes ruik ik het al niet eens meer Nav [..] Binnen roken 561177
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Caramba ma 29 okt 2012 - 6:40

Wij roken beiden, maar niet in de woonkamer/keuken. Roken wel in de bijkeuken of buiten. Bij niemand wordt er binnen gerookt, vind het ook niet prettig als het wel mag. 9 van de 10 keer neem ik mijn sigaretten geen eens mee.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Ibbeltje ma 29 okt 2012 - 6:47

Sinds wij hier wonen rookt mijn vriend niet meer binnen, wat heerlijk is dat zeg! Bezoek ook graag buiten roken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Parel ma 29 okt 2012 - 7:36

Mijn vader rookt, bij hun thuis binnen. Bij ons loopt hij (iedereen trouwens, nooit wat gezegd) naar buiten.

Mijn ouders hebben een vrij groot huis met meerdere ruimtes dus we zitten niet direct in de rook, al ruiken we er wel naar als we er vandaan komen.

Dit weerhoudt me niet om niet bij mijn ouders langs te gaan, sowieso ga ik vaak overdag en dan is mijn vader er niet of nauwelijks, en is ie er wel dan gaan we echt niet dood van een beetje rook.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Puggle ma 29 okt 2012 - 7:44

Mijn moeder rookt ook binnen. Ze heeft wel bijna altijd de achterdeur open staan en ramen boven staan ook bijna altijd open. Je ruikt het wel en als ik thuis kom gooi ik ook gelijk mijn kleding in de was.
Ze rookt niet binnen als ik er met L.oïs ben of als ze op past. Ook lucht ze dan van te voren extra of spuit met een verfrisser. Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben het gewent en het is haar huis. Ze rookt overigens wel menthol en da stinkt ook wel minder naar mijn idee.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav [..] Binnen roken Empty Re: Nav [..] Binnen roken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum