Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er worden mama´s gemist hierzo....

+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers

Pagina 5 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Er worden mama´s gemist hierzo....  - Pagina 5 Empty Re: Er worden mama´s gemist hierzo....

Bericht  blauwwitrood zo 3 jul 2011 - 4:39

Barbabella schreef:
Lejow schreef:
SarahKey schreef:
Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??

Op het oude forum was ik W.okkeltjuh

Wahhh!
Is hier even een PLING moment hahaha!
+1 Very Happy

+1 Wij hebben ook nog wel samen in het 'zwanger willen worden-topic' gezeten (lang geleden), gefeliciteerd!!! Fijn dat het nu toch gelukt is, hopelijk blijft alles nu ook goed gaan!

@Arden: PLING-moment :-)
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er worden mama´s gemist hierzo....  - Pagina 5 Empty Re: Er worden mama´s gemist hierzo....

Bericht  ingrid82 zo 3 jul 2011 - 4:48

Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:50

Oooooooh, die is hier wel hoor.
Onder (wéér) een andere naam.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn zo 3 jul 2011 - 5:05

ingrid82 schreef:Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.

hier ben ik smile Leuk dat je mij nog kent!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 5:10

Barbabella schreef:
Lejow schreef:
SarahKey schreef:
Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??

Op het oude forum was ik W.okkeltjuh

Wahhh!
Is hier even een PLING moment hahaha!
+1 Very Happy

+2 Embarassed

Gast
Gast

Bericht  ingrid82 zo 3 jul 2011 - 5:16

Jazzlyn schreef:
ingrid82 schreef:Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.

Ja ik leefde toen echt met je mee maar om een of andere reden uit het oog verloren!
Maar hoe is het met je had je de zwangerschap wel voldragen of?
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Sarah1985 zo 3 jul 2011 - 5:27

Annie24 schreef:Ik weet wie ik bedoelde! Hilda19 :-)
hey dat was ik Very Happy
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jazzlyn zo 3 jul 2011 - 5:40

ingrid82 schreef:
Jazzlyn schreef:
.

Ja ik leefde toen echt met je mee maar om een of andere reden uit het oog verloren!
Maar hoe is het met je had je de zwangerschap wel voldragen of?

Ik PM je vanavond even smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  M@niek zo 3 jul 2011 - 5:40

@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!

Ik vroeg me af of mini (?) hier nog komt. Meisje woonde op een boot.

En Muts?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 5:44

Mini is nu Aquala.
Ze komt hier nog weleens maar niet zo veel meer.
Ze heeft het erg druk. Met haar dochter gaat het allemaal super.

Gast
Gast

Bericht  moepie zo 3 jul 2011 - 5:46

Wat grappig om dit allemaal te lezen, bij mij gaan er ook wat lampjes branden Laughing
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sheila123 zo 3 jul 2011 - 6:23

M@niek schreef:@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!

En Muts?
Muts4 is nu Flemy en komt hier ook nog regelmatig.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  sheila123 zo 3 jul 2011 - 6:24

moepie schreef:Wat grappig om dit allemaal te lezen, bij mij gaan er ook wat lampjes branden Laughing
Hier ook! Blijkt maar weer dat er dus een hoop een nieuwe nick hebben genomen toen we hier heen verhuisden :o
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  sheila123 zo 3 jul 2011 - 6:27

Sarahkey!! Nu lees ik pas dat jij het bent....oi..toen ik wokkeltjuh las ging er pas een belletje rinkelen.... Embarassed

Echt fijn dat je nu zwanger bent,ik hoop dat alles goed blijft gaan meid! X
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 6:29

sheila123 schreef:Sarahkey!! Nu lees ik pas dat jij het bent....oi..toen ik wokkeltjuh las ging er pas een belletje rinkelen.... Embarassed

Echt fijn dat je nu zwanger bent,ik hoop dat alles goed blijft gaan meid! X

hier nog een bel die ging rinkelen!! super leuk dat je hier nog bent, ik dacht een hele tijd geleden aan je maar kon niet meer op je naam komen... super leuk dat ik nu weet dat jij het bent!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 6:34

sheila123 schreef:
M@niek schreef:@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!

En Muts?
Muts4 is nu Flemy en komt hier ook nog regelmatig.

Ah, die wist ik ook nog niet!

Wat me wel opvalt is dat ik ineens een heel andere indruk heb van mensen nu ze hun naam en avatar veranderd hebben. Blijkbaar doen die twee dingen bij mij heel veel met mijn algemene indruk van die persoon.

Gast
Gast

Bericht  ShallY zo 3 jul 2011 - 7:18

Er schiet mij weer iemand te binnen..

Een jong meisje met 2 kindjes, volgens mij een jongen en een meisje. is toen uit elkaar gegaan met de papa van haar kindjes en ging een opleiding verpleegkundige doen

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 7:20

ShallY schreef:Er schiet mij weer iemand te binnen..

Een jong meisje met 2 kindjes, volgens mij een jongen en een meisje. is toen uit elkaar gegaan met de papa van haar kindjes en ging een opleiding verpleegkundige doen

Summergirl bedoel je, moeder van Hay.ley en KY.ano.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:25

Pien schreef:

is die er nog 1??????? Dat is leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:27

Hazeltje schreef:
Pien schreef:

Die heb ik ook nog op FB, al een tijdje niet gesproken maar het laatste wat ik weet is dat ze nu een opleiding aan het doen is, een eigen nagelstudio heeft/had die goed liep en een eigen huisje heeft met haar kinderen.

Gast
Gast

Bericht  ShallY zo 3 jul 2011 - 7:30

Arden schreef:
Hazeltje schreef:
Pien schreef:

Die heb ik ook nog op FB, al een tijdje niet gesproken maar het laatste wat ik weet is dat ze nu een opleiding aan het doen is, een eigen nagelstudio heeft/had die goed liep en een eigen huisje heeft met haar kinderen.

Ja die bedoel ik.
En heel in het begin, weet niet eens meer hoelang geleden, een meisje die toen via een behandeling zwanger is geworden van een jongentje. Ze hield toen ook een blog bij.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:32

Contradixxion Wink Met haar gaat het ook goed, zij woont inmiddels in een ander huis en is niet meer samen met de vader van K.yran (al een hele tijd niet meer).

Nog meer, roept u maar hahaha

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 3 jul 2011 - 7:33

Heb niet alles teruggelezen dus misschien wel dubbel maar dat meisje met 4/5 kinderen, die komt hier ok niet meer of wel?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:35

S.ummergirl was het toch ? Ze had toen ook met een moeder van hier een eigen kleding website, ik weet even niet meer hoe ze heet. Ze had 2 zoontjes, en ze is ook uit elkaar met de vader van haar kinderen.

Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 3 jul 2011 - 7:36

[quote="Mama_van2"]S.ummergirl was het toch ? Ze had toen ook met een moeder van hier een eigen kleding website, ik weet even niet meer hoe ze heet. Ze had 2 zoontjes, en ze is ook uit elkaar met de vader van haar kinderen.

Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?[/quote]

Ja dat verhaal weet ik ook nog wel idd. Maar hoe dat is afgelopen weet ik niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: