Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Barbabella schreef:+1Lejow schreef:SarahKey schreef:Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??
Op het oude forum was ik W.okkeltjuh
Wahhh!
Is hier even een PLING moment hahaha!
+1 Wij hebben ook nog wel samen in het 'zwanger willen worden-topic' gezeten (lang geleden), gefeliciteerd!!! Fijn dat het nu toch gelukt is, hopelijk blijft alles nu ook goed gaan!
@Arden: PLING-moment :-)
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.
.
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Oooooooh, die is hier wel hoor.
Onder (wéér) een andere naam.
Onder (wéér) een andere naam.
Gast- Gast
ingrid82 schreef:Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.
hier ben ik Leuk dat je mij nog kent!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Barbabella schreef:+1Lejow schreef:SarahKey schreef:Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??
Op het oude forum was ik W.okkeltjuh
Wahhh!
Is hier even een PLING moment hahaha!
+2
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:ingrid82 schreef:Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.
Ja ik leefde toen echt met je mee maar om een of andere reden uit het oog verloren!
Maar hoe is het met je had je de zwangerschap wel voldragen of?
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
hey dat was ikAnnie24 schreef:Ik weet wie ik bedoelde! Hilda19 :-)
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ingrid82 schreef:Jazzlyn schreef:ingrid82 schreef:Dan mis ik uhm volgens mij iets met nijntje? Dat meisje wat zwanger werd van een tweeling waarvan er 1 vroegtijdig was gestorven maar zij had eente kleine baarmoeder of zoiets....
.
Ja ik leefde toen echt met je mee maar om een of andere reden uit het oog verloren!
Maar hoe is het met je had je de zwangerschap wel voldragen of?
Ik PM je vanavond even
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!
Ik vroeg me af of mini (?) hier nog komt. Meisje woonde op een boot.
En Muts?
En Muts?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Mini is nu Aquala.
Ze komt hier nog weleens maar niet zo veel meer.
Ze heeft het erg druk. Met haar dochter gaat het allemaal super.
Ze komt hier nog weleens maar niet zo veel meer.
Ze heeft het erg druk. Met haar dochter gaat het allemaal super.
Gast- Gast
Wat grappig om dit allemaal te lezen, bij mij gaan er ook wat lampjes branden
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Muts4 is nu Flemy en komt hier ook nog regelmatig.M@niek schreef:@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!
En Muts?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hier ook! Blijkt maar weer dat er dus een hoop een nieuwe nick hebben genomen toen we hier heen verhuisden :omoepie schreef:Wat grappig om dit allemaal te lezen, bij mij gaan er ook wat lampjes branden
sheila123- Prater
Sarahkey!! Nu lees ik pas dat jij het bent....oi..toen ik wokkeltjuh las ging er pas een belletje rinkelen....
Echt fijn dat je nu zwanger bent,ik hoop dat alles goed blijft gaan meid! X
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Sarahkey!! Nu lees ik pas dat jij het bent....oi..toen ik wokkeltjuh las ging er pas een belletje rinkelen....
hier nog een bel die ging rinkelen!! super leuk dat je hier nog bent, ik dacht een hele tijd geleden aan je maar kon niet meer op je naam komen... super leuk dat ik nu weet dat jij het bent!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
sheila123 schreef:Muts4 is nu Flemy en komt hier ook nog regelmatig.M@niek schreef:@sarahkey, Nu weet ik weer wie je bent haha. Wat leuk dat je zwanger bent!
En Muts?
Ah, die wist ik ook nog niet!
Wat me wel opvalt is dat ik ineens een heel andere indruk heb van mensen nu ze hun naam en avatar veranderd hebben. Blijkbaar doen die twee dingen bij mij heel veel met mijn algemene indruk van die persoon.
Gast- Gast
Er schiet mij weer iemand te binnen..
Een jong meisje met 2 kindjes, volgens mij een jongen en een meisje. is toen uit elkaar gegaan met de papa van haar kindjes en ging een opleiding verpleegkundige doen
Een jong meisje met 2 kindjes, volgens mij een jongen en een meisje. is toen uit elkaar gegaan met de papa van haar kindjes en ging een opleiding verpleegkundige doen
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef:Er schiet mij weer iemand te binnen..
Summergirl bedoel je, moeder van Hay.ley en KY.ano.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:ShallY schreef:Er schiet mij weer iemand te binnen..
is die er nog 1??????? Dat is leuk
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Pien schreef:ShallY schreef:Er schiet mij weer iemand te binnen..
Die heb ik ook nog op FB, al een tijdje niet gesproken maar het laatste wat ik weet is dat ze nu een opleiding aan het doen is, een eigen nagelstudio heeft/had die goed liep en een eigen huisje heeft met haar kinderen.
Gast- Gast
Arden schreef:Hazeltje schreef:Pien schreef:ShallY schreef:Er schiet mij weer iemand te binnen..
Die heb ik ook nog op FB, al een tijdje niet gesproken maar het laatste wat ik weet is dat ze nu een opleiding aan het doen is, een eigen nagelstudio heeft/had die goed liep en een eigen huisje heeft met haar kinderen.
Ja die bedoel ik.
En heel in het begin, weet niet eens meer hoelang geleden, een meisje die toen via een behandeling zwanger is geworden van een jongentje. Ze hield toen ook een blog bij.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Contradixxion Met haar gaat het ook goed, zij woont inmiddels in een ander huis en is niet meer samen met de vader van K.yran (al een hele tijd niet meer).
Nog meer, roept u maar hahaha
Nog meer, roept u maar hahaha
Gast- Gast
Heb niet alles teruggelezen dus misschien wel dubbel maar dat meisje met 4/5 kinderen, die komt hier ok niet meer of wel?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
S.ummergirl was het toch ? Ze had toen ook met een moeder van hier een eigen kleding website, ik weet even niet meer hoe ze heet. Ze had 2 zoontjes, en ze is ook uit elkaar met de vader van haar kinderen.
Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Gast- Gast
[quote="Mama_van2"]S.ummergirl was het toch ? Ze had toen ook met een moeder van hier een eigen kleding website, ik weet even niet meer hoe ze heet. Ze had 2 zoontjes, en ze is ook uit elkaar met de vader van haar kinderen.
Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?[/quote]
Ja dat verhaal weet ik ook nog wel idd. Maar hoe dat is afgelopen weet ik niet.
Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?[/quote]
Ja dat verhaal weet ik ook nog wel idd. Maar hoe dat is afgelopen weet ik niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?