Ik trek het niet meer
+23
sanne-84
Famke
Sweety
Ilargi
moepie
Suus
Lejow
Lotus
Tiana
Burn
Bimbam
Barbabella
Curious
Merai
juffie001
Jordana
Snoes
Catwoman79
Klompemeiske
Koffieleut
Pien
Moezie
Toet
27 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik trek het niet meer
Wat ontzettend lief van je Merai. Vooral mezelf kwijt zijn is een rot gevoel. Ik was altijd zo vrolijk en positief en daar is niks meer van te bekennen. Ik mis mezelf heel erg. Het meisje dat altijd zo positief in het leven stond, kon lachen om de meest kleinste dingen, die de hele dag vrolijk was zelfs wanneer ze ongesteld was. Het is weg allemaal weg !!
Ik heb zelfs moeite om plezier te hebben in leuke dingen !!
Ik wil mezelf terug vinden.
Gast- Gast
James schreef:Toen ik depressief/overspannen was, kon ik ook hele middagen wel slapen. Heb ik ook gedaan. Gewoon aan toegeven als je dat kan. Je lichaam (en vooral je geest!) geeft aan dat je het nodig hebt. Dus doe dat dan ook!
Zeker niet teveel tegen vechten, maar ik kwam er op een gegeven moment achter dat slapen voor mij een manier was om te vermijden/vluchten in depressieve perioden. Ik sliep almaar om niet te hoeven voelen. Uiteindelijk denk ik dat dat voor mijn lichaam een beschermingsmechanisme was om het vol te houden.
Echter sliep ik wel steeds aan een stuk: kon om 20 uur gaan slapen tot de volgende dag 13 uur en dan nog niets waard zijn.
Het is iig niet voor niets dat je lichaam zo moe is, maar als je daardoor ook niet meer gaat werken aan jezelf (gevoel niet toelaten), dan kan het wel eeuwig zo doorgaan, dus zorg voor een actieve inzet bij de therapie en ook daarnaast (doe je vast, maar toch).
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Stuiterbal schreef:Wat ontzettend lief van je Merai. Vooral mezelf kwijt zijn is een rot gevoel. Ik was altijd zo vrolijk en positief en daar is niks meer van te bekennen. Ik mis mezelf heel erg. Het meisje dat altijd zo positief in het leven stond, kon lachen om de meest kleinste dingen, die de hele dag vrolijk was zelfs wanneer ze ongesteld was. Het is weg allemaal weg !!
Dat herken ik heel erg van jaren geleden en ik weet nog hoe k*t dat voelt. Je weet dat het in je zit en je wilt niets liever maar toch krijg je het er niet uit, vreselijk! Laat het een troost voor je zijn dat ik het levende bewijs ben van het feit dat het écht terugkomt! Neem de tijd om de dingen een plekje te geven, geef je maar over aan de handen van de hulpverleners, je hoeft het niet alleen te doen! En ik meen het oprecht, je geeft maar een gil als ik iets voor je kan doen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ontzettend lief echt dat meen ik ! Ik heb mezelf nu ook over gegeven. Nooit heb ik achter therapie gestaan ik vond het nooit nodig ondanks mijn verleden. Maar nu gil ik erom !!! Het kan me niet snel genoeg gaan dat ik weer een nieuwe afspraak heb en dat er een behandeling komt....
Maar ik geloof in mezelf en ik word weer en nieuwe oude ik !!!
Maar ik geloof in mezelf en ik word weer en nieuwe oude ik !!!
Gast- Gast
Als ik je een keer kan helpen moet je het zeggen hè! Wil ook best een keer oppassen of iets leuks gaan doen!
Gast- Gast
Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt Stuiterbal! Ik hoop dat je snel met goede therapie kunt beginnen en dat dit je ook gaat helpen.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Als ik je een keer kan helpen moet je het zeggen hè! Wil ook best een keer oppassen of iets leuks gaan doen!
Zeker weten dat wij nog een keer gaan meeten !!! wanneer weet ik nu nog even niet, maar het lijkt me wel super leuk !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Wat ontzettend lief van je Merai. Vooral mezelf kwijt zijn is een rot gevoel. Ik was altijd zo vrolijk en positief en daar is niks meer van te bekennen. Ik mis mezelf heel erg. Het meisje dat altijd zo positief in het leven stond, kon lachen om de meest kleinste dingen, die de hele dag vrolijk was zelfs wanneer ze ongesteld was. Het is weg allemaal weg !!
Dit had een paar jaar jaar geleden door mij getypt kunnen zijn.. Hier dus nog een levend bewijs dat het helemaal goed kan komen hoe somber je het zelf soms ook in kan zien.
Ik hoop voor je dat je er uit gaat komen. Idd in jezelf blijven geloven en jezelf belangrijk blijven vinden dan kom je al een heel eind !
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om hier uit te komen, vertrouw op jezelf, je bent een prachtige lieve vrouw!
Gast- Gast
Even een upje ik moet even mijn verhaal kwijt want in real life word er schijnbaar niet naar me geluisterd...
Zojuist bij de arbo geweest. Verteld hoe het ging. Dat ik die 4x4 uur therapeutisch niet trek, dat ik na een uur op de groep staan enorme hoofdpijn krijg. Dat ik 2 weken geleden op punt stond om een einde aan mijn leven te maken. Dat het nu eindelijk ietsie beter met me ging en wat meer energie begon te krijgen. Dat ik mijn zoon 5 dagen op de opvang heb zitten omdat ik het niet trek ....
Dat de therapie voor geen meter loopt, dat ik goede dagen heb maar ook vooral slechte dagen. Dat ik sinds een week eindelijk weer een normale nachten maak van 22:30 uur tot 8:00 uur. Noem maar op eerlijk dus.
Hieruit is gekomen dat ze van mening is dat ik 4x4 uur kan gaan werken. Niet meer boventallig nee hup volop op de groep. Ik ging me te veel op de administratie storten en dat was niet de bedoeling.
Dus hup Stuitertje is vanaf woensdag weer voor 75% beter gemeld !!!
Kortom ze luisterde geweldig naar me !!
Ik ben compleet verslagen nu en enorm verdrietig !
Zojuist bij de arbo geweest. Verteld hoe het ging. Dat ik die 4x4 uur therapeutisch niet trek, dat ik na een uur op de groep staan enorme hoofdpijn krijg. Dat ik 2 weken geleden op punt stond om een einde aan mijn leven te maken. Dat het nu eindelijk ietsie beter met me ging en wat meer energie begon te krijgen. Dat ik mijn zoon 5 dagen op de opvang heb zitten omdat ik het niet trek ....
Dat de therapie voor geen meter loopt, dat ik goede dagen heb maar ook vooral slechte dagen. Dat ik sinds een week eindelijk weer een normale nachten maak van 22:30 uur tot 8:00 uur. Noem maar op eerlijk dus.
Hieruit is gekomen dat ze van mening is dat ik 4x4 uur kan gaan werken. Niet meer boventallig nee hup volop op de groep. Ik ging me te veel op de administratie storten en dat was niet de bedoeling.
Dus hup Stuitertje is vanaf woensdag weer voor 75% beter gemeld !!!
Kortom ze luisterde geweldig naar me !!
Ik ben compleet verslagen nu en enorm verdrietig !
Gast- Gast
Dat meen je niet joh!! Wat zei jij tegen haar? Kun je geen bezwaar ofzo indienen?
Wat zwaar belachelijk dit..
Wat zwaar belachelijk dit..
Gast- Gast
Een woord: huh???? Hoe kan dat nou, als iemand vertelt dat ze suicidaal is ga je haar weer beter melden? Serieus, dat is niet gezond. Ik weet niet of dit een goede tip is want ik ben totaal niet bekend met arbeidsrechten etc. maar ik zou ontslag nemen voordat je er kapot aan gaat.
Gast- Gast
Ik snap het echt niet en ik heb het proberen tegen te spreken want dat therapeutische trok ik niet eens. Ik was gewoon compleet verbaasd overdonderd en het huilen stond me nader dan het lachen !
Gast- Gast
Wat erg dat ze dat hebben gedaan.
Jaren geleden heb ik met hetzelfde gezeten. Ik was er naartoe gegaan, mijn verhaal gedaan en een ettertje van de arbo besloot dat ik helemaal niet ziek hoefde te zijn. Dat wat ik had, tussen mijn oren zat. Ja, dat klopt. Noemen ze geestesziekte. Ik heb mijn baas toen huilend opgebeld en gesteld dat als ze niets tegen deze klootzak zouden doen, ze nog verder van huis waren. Dat wilden ze niet, dus mijn baas heeft een klacht bij de arbo neergelegd onder het mom van:"Ze is nu ziek. Ze geeft aan dat ze het nog niet kan. Wij hebben liever dat ze het over een paar weken mss wel weer kan of beter kan dan nu, maar niet dat ze dan helemaal niets meer kan". Een week later stond ik op de stoep bij een andere arboarts, compleet begripvol en toen wel een goed plan opgesteld.
Mss dat je met jouw baas kunt praten over de ontstane situatie?
Jaren geleden heb ik met hetzelfde gezeten. Ik was er naartoe gegaan, mijn verhaal gedaan en een ettertje van de arbo besloot dat ik helemaal niet ziek hoefde te zijn. Dat wat ik had, tussen mijn oren zat. Ja, dat klopt. Noemen ze geestesziekte. Ik heb mijn baas toen huilend opgebeld en gesteld dat als ze niets tegen deze klootzak zouden doen, ze nog verder van huis waren. Dat wilden ze niet, dus mijn baas heeft een klacht bij de arbo neergelegd onder het mom van:"Ze is nu ziek. Ze geeft aan dat ze het nog niet kan. Wij hebben liever dat ze het over een paar weken mss wel weer kan of beter kan dan nu, maar niet dat ze dan helemaal niets meer kan". Een week later stond ik op de stoep bij een andere arboarts, compleet begripvol en toen wel een goed plan opgesteld.
Mss dat je met jouw baas kunt praten over de ontstane situatie?
Gast- Gast
Inderdaad Fauve...dit is echt een teken dat ze je gewoon niet serieus neemt.
Ontslag nemen zou ik denk ik niet doen, dan zit je weer met dat je geen recht hebt op WW enzo..
Ontslag nemen zou ik denk ik niet doen, dan zit je weer met dat je geen recht hebt op WW enzo..
Gast- Gast
Ontslag nemen is zeker geen optie was ik ook niet van plan. Ik ben nu te verslagen om contact op te nemen met mijn bazin hierover.
Gast- Gast
wow stuiter, ook ik snap er niks van dat dit zomaar kan. Kan je er niet met je leidinggevende/baas over praten? Sorry hoor maar als iemand verteld dat ze suicidale gedachten heeft en d`r kind 5 dagen op het kdv heeft omdat ze het ander niet trekt dan ga je die persoon toch niet beter melden :S
Gast- Gast
Maar kun je dan geen klacht indienen? In ieder geval íets? Dit is toch niet normaal meer..
Laat dit eerst maar even bezinken
Laat dit eerst maar even bezinken
Gast- Gast
Ik vind dit echt raar, er wordt gewoon niet naar je geluisterd. Sterkte
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Maar Stuiter, onthou wel dat de bedrijfsarts volgens mij niks meer dan adviezen kan geven, volgens mij zijn ze op je werk niet verplicht het op te volgen. Denk je dat je leidinggevende meer begrip heeft? Want misschien kun je het met haar nog eens overleggen?
Gast- Gast
He meid toch!
Ik weet ff niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik zal wel even contact opnemen met je bazin!
Ik weet ff niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik zal wel even contact opnemen met je bazin!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat een stom mens zeg! Ze luistert niet eens naar wat je zegt, want anders had ze nooit tot deze beslissing kunnen komen! Ik zou het eerst even laten bezinken en dan contact opnemen met je werk of rechtstreeks een klacht indienen!
Een hele dikke knuffel voor jou
Een hele dikke knuffel voor jou
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb heel erg de neiging om mijn bazin idd een mail te sturen nu maar ben bang dat ik met verkeerde woorden ga gooien omdat ik zo verslagen ben nu.
Maar ik snap het gewoon niet ???? Ik probeerde er nog tegen in te gaan maar ze luisterde gewoon niet !
Mijn bazin vond het belangrijk dat ik op de groep bleef. Oke heel logisch dat snap ik ook want hoe langer je ziek bent hoe meer achterstand enz. krijgt.
Maar ik had na een uur op de groep staan mega hoofdpijn en trok me terug om het te laten zakken. Zo heb ik een maand door gehobbeld tot afgelopen week. Ik heb mijn bazin dit aangegeven en ze zei stop maar met op de groep te werken nu tot je maandag bij de arbo bent geweest. Dat heb ik gedaan.
Ze heeft aan de arbo door gegeven dat ik wisselvallige dagen had dat het goed ging en dagen dat het niet goed ging. Dat het goed ging op het moment dat ik naar de winkel ging maar niet goed ging wanneer ik op de groep stond.
En nu .... moet ik gewoon vanaf woensdag 75% gaan werken ...... Ze hebben een geweldig systeem van opbouwen bedacht al zeg ik het zelf !
Maar ik snap het gewoon niet ???? Ik probeerde er nog tegen in te gaan maar ze luisterde gewoon niet !
Mijn bazin vond het belangrijk dat ik op de groep bleef. Oke heel logisch dat snap ik ook want hoe langer je ziek bent hoe meer achterstand enz. krijgt.
Maar ik had na een uur op de groep staan mega hoofdpijn en trok me terug om het te laten zakken. Zo heb ik een maand door gehobbeld tot afgelopen week. Ik heb mijn bazin dit aangegeven en ze zei stop maar met op de groep te werken nu tot je maandag bij de arbo bent geweest. Dat heb ik gedaan.
Ze heeft aan de arbo door gegeven dat ik wisselvallige dagen had dat het goed ging en dagen dat het niet goed ging. Dat het goed ging op het moment dat ik naar de winkel ging maar niet goed ging wanneer ik op de groep stond.
En nu .... moet ik gewoon vanaf woensdag 75% gaan werken ...... Ze hebben een geweldig systeem van opbouwen bedacht al zeg ik het zelf !
Gast- Gast
.Burn schreef:He meid toch!
Ik weet ook niet wat ik wil zeggen maar dit zoiets ook...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik trek het niet meer
» ik trek dit niet meer!
» Trek het gewoon niet meer.
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
» Heb je meer trek als je ongesteld bent?
» ik trek dit niet meer!
» Trek het gewoon niet meer.
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
» Heb je meer trek als je ongesteld bent?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: