Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik trek het niet meer

+23
sanne-84
Famke
Sweety
Ilargi
moepie
Suus
Lejow
Lotus
Tiana
Burn
Bimbam
Barbabella
Curious
Merai
juffie001
Jordana
Snoes
Catwoman79
Klompemeiske
Koffieleut
Pien
Moezie
Toet
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Sjaantje ma 4 jul 2011 - 10:54

Sorry Stuiter, ik heb alleen de openingspost gelezen want ik ben nu te moe om alles door te spitten. Maar als ik het zo lees, is die 4 x 4 uur gewoon téveel voor je en als je lichaam dat zo overduidelijk aangeeft, raad ik je aan om er tóch aan toe te geven. Misschien niet leuk... maar wel nodig! Vraag anders of je minder mag gaan werken, 2 x 2 uur of 2 x 1 uur om te beginnen.
Ik weet niet van álles wat je de afgelopen jaren hebt meegemaakt, wél dat het er behoorlijk heeft ingehakt. Dus kun je misschien beter nu alles opzij zetten om jezelf op de allereerste plaats te zetten. Want als JIJ je weer goed voelt, komt de rest ook wel weer op z'n pootjes terecht!

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  girli ma 4 jul 2011 - 10:59

Stuiterbal schreef:Dank jullie wel ik ben gelukkig niet de enige die het ook zo ziet.

Ik ben nu wel gekalmeerd. Ergens heb ik heel erg de neiging om dus vanaf woensdag gewoon weer te gaan werken.
Ik werk op een kdv. Mijn concentratie is weg mijn geheugen is weg dus naar mijn idee lekker veilig voor de kinderen toch ???
Daarnaast ga ik dan werken en dan hoop ik echt dat ik binnen no time compleet omval ! Dan zien ze het zelf !!! Kijken of ik dan wel serieus word genomen.

Maar goed ik heb ook contact gehad met mijn asp. Zij is de rechterhand van mijn bazin en zij was helemaal perplex. Ze gaat morgen een gesprek aan met mijn bazin dus dat is wel fijn.
Verder krijg ik ook nog een gesprek. Maar ik heb me voorgenomen dat ik morgen niet de telefoon ga op nemen wanneer het werk belt. Ik heb vrij, mijn zoon is jarig en ik ga genieten van zijn dag !!
Woensdag ben ik weer bereikbaar eerder niet !

Thnxx voor alle lieve woorden !
Mag dat wel? Ben je niet verplicht om bereikbaar te zijn?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 11:06

Dinsdag is mijn vaste vrije dag ! En ben ik dus niet bereikbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:10

Zojuist bericht gehad. Ik moet morgen op gesprek bij mijn bazin. Maar die 4x4 uur werken gaan wel door. Ik krijg morgen uitleg waarom.

Prima ik heb me voorgenomen om het te doen ik heb er toch niet veel tegen in te brengen. Maar ik ga morgen wel aangegeven dat ik geen enkel verantwoordelijkheid op me ga nemen in de groep ! Ik ben dadelijk niet de verantwoordelijke persoon wanneer er iets gebeurd door mij.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Merai di 5 jul 2011 - 2:16

Stuiterbal schreef:Zojuist bericht gehad. Ik moet morgen op gesprek bij mijn bazin. Maar die 4x4 uur werken gaan wel door. Ik krijg morgen uitleg waarom.

Prima ik heb me voorgenomen om het te doen ik heb er toch niet veel tegen in te brengen. Maar ik ga morgen wel aangegeven dat ik geen enkel verantwoordelijkheid op me ga nemen in de groep ! Ik ben dadelijk niet de verantwoordelijke persoon wanneer er iets gebeurd door mij.


Wat een vreemd verhaal zeg, ik hoop dat je van je bazin een duidelijke uitleg krijgt waar je het ook (enigszins) mee eens bent. Blijf je grenzen goed aangeven! En gefeliciteerd met je kleine man! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Sjaantje di 5 jul 2011 - 7:29

Huh? Dat is toch aan een arbo-arts om te beslissen? Of heb ik het gigantisch mis?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Famke wo 13 jul 2011 - 8:56

Stuiterbal: Ik ben benieuwd hoe het nu is? Lukt het werken?
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik trek het niet meer - Pagina 5 Empty Re: Ik trek het niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum