Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je meer trek als je ongesteld bent?

+15
Makamba
Pannetoet
Qiara
Poisongirl
Ugly Betty
Travelgurly
Blond
pinklady85
Cherique
Caresses
Roze Roos
smooch
SnowWhite
Shisha
studiebol
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  studiebol di 11 jan 2011 - 0:39

Ik heb vanmorgen hetzelfde gegeten als gisteren en vorige week op de dagen dat ik moest werken. Maar ineens kreeg ik om 10 uur echt zo'n "honger"gevoel mijn maag was ook wat aan het knorren, en dat heb ik anders nooit.
Nu kwam ik er later achter toen ik naar de wc ging dat ik ongesteld ben geworden.. Ook nu weer met het middageten, ik heb 2 broodjes op maar ik kan er voor mijn gevoel nog wel 2 op. Het is dus geen trek in snaai dingen zoals chocola of chips maar echt gewoon brood. Meer mensen die dit herkennen? En weet iemand of je lichaam op het moment dat je ongesteld bent ook echt meer eten "nodig"heeft of dat het gewoon tussen mijn oren zit?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Shisha di 11 jan 2011 - 0:43

Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  SnowWhite di 11 jan 2011 - 1:12

Is wel herkenbaar!
Maar de ene maand kan ik een bodemloze put zijn, terwijl de andere maand ik bij de kleinste dingen al vol zit.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:13

Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 1:15

Break Of Day schreef:Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten :P

Dat heb ik ook.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:25

Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)

Helemaal niet raar :P Heb ik ook!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:34

Nee ik heb er geen last van. Komt ook omdat ik vaak misselijk ben en me helemaal niet lekker voel.
Ik heb trouwens soms ook dagen dat ik honger heb terwijl ik hetzelfde eet als normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Caresses di 11 jan 2011 - 1:37

Een beetje. Maar de paar dagen voor ik ongesteld moet worden wel.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 1:41

Ik heb dan altijd heel erg veel zin in chips Rolling Eyes Ik hou me wel in, maar soms is het moeilijk angel Gelukkig wordt ik ook maar een paar keer in het jaar ongesteld, aangezien ik de pil door moet slikken smile
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  pinklady85 di 11 jan 2011 - 1:48

Ik word niet meer ongesteld,sinds ik mirena heb.
Maar toen ik nog wel menstrueerde, had ik nergens last van.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 2:52

Nee, maar ik heb sowieso nergens last van als ik ongesteld ben. Wordt niet zwaarder, heb geen last van pijntjes of wat.
Lucky me smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Travelgurly di 11 jan 2011 - 3:08

ik heb altijd 5 dagen ervoor onwijs trek in alles! maak in mijn hoofd al 30x een dinermaaltijd klaargemaakt met de meest rare combi's haha.
en als ik ongesteld ben en ik heb trek in lekkers...praat ik het goed: oh ben ongesteld dus het mag angel
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:13

Tijdens niet maar een paar dagen ervoor heb ik wel heel erg zin in chocolade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Ugly Betty di 11 jan 2011 - 4:16

Break Of Day schreef:Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten :P

+1
En als ik ongesteld ben gebruik ik dat als smoes om weer chocolade te eten :P
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:01

Als ik ongesteld ben heb ik ontzettende honger! Maar dan vooral in lekkere dingen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Poisongirl wo 12 jan 2011 - 3:05

Ik heb ook altijd meer honger (in normaal eten om het even zo te zeggen). Zorg dan ook dat ik altijd een extra appel/boterham.liga bij me heb. Snaaizin heb ik uiteraard ook meer, maar daarin bedwing ik mezelf, met wisselend succes smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Qiara wo 12 jan 2011 - 3:49

Ik heb ook altijd meer trek in de periode voor mijn ongesteldheid en dan vooral in zoete dingen, zoals chocola Laughing
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Pannetoet wo 12 jan 2011 - 4:04

Ik heb altijd een paar dagen ervoor en een paar dagen tijdens de ongesteldheid vreselijk veel zin in eten..en dan met name chocola 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:07

Roze Roos schreef:
Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)

Helemaal niet raar :P Heb ik ook!
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Makamba wo 12 jan 2011 - 9:14

SnowWhite schreef:Is wel herkenbaar!
Maar de ene maand kan ik een bodemloze put zijn, terwijl de andere maand ik bij de kleinste dingen al vol zit.

Heel herkenbaar.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:15

Ja, maar ik heb dan lekkere trek Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:17

Helaas helaas, ik herken het ook....

Ik heb net gegeten (twee uur geleden) en ik heb weer trek in een Snelle Jelle, Chips of een stukje chocolade reep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:17

Als ik ongesteld ben heb ik soms wel ontzettende vreetbuien. Dan eet ik nog niet eens veel, maar heb ik behoefte aan bepaalde dingen.
Dan MOET ik bijvoorbeeld eerst iets zoets, zoals een snoepje. Daarna handje chips (iets zouts) daarna moet ik chocola, dan pak ik een lepel en ga daar mee door de hagelslagpot. Daarna soms ook nog even door de pindakaas en dan sluit ik af met bijvoorbeeld een glas cola. (Allemaal dingen die ik normaal nooit doe/eet/drink.)
Gelukkig komt dit echt maar één keer in de maand voor. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Lejow wo 12 jan 2011 - 9:37

Ja, ik wel....
De dagen ervoor begint het al, kan wel blijven eten dan!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Shisha wo 12 jan 2011 - 9:48

Roze Roos schreef:
Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)

Helemaal niet raar :P Heb ik ook!

Mijn vriend wordt dan helemaal gek omdat ik dan de hele dag loop te zeuren dat ik zo'n trek heb in iets maar niks goed genoeg is haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je meer trek  als je ongesteld bent? Empty Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum