Heb je meer trek als je ongesteld bent?
+15
Makamba
Pannetoet
Qiara
Poisongirl
Ugly Betty
Travelgurly
Blond
pinklady85
Cherique
Caresses
Roze Roos
smooch
SnowWhite
Shisha
studiebol
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb je meer trek als je ongesteld bent?
Ik heb vanmorgen hetzelfde gegeten als gisteren en vorige week op de dagen dat ik moest werken. Maar ineens kreeg ik om 10 uur echt zo'n "honger"gevoel mijn maag was ook wat aan het knorren, en dat heb ik anders nooit.
Nu kwam ik er later achter toen ik naar de wc ging dat ik ongesteld ben geworden.. Ook nu weer met het middageten, ik heb 2 broodjes op maar ik kan er voor mijn gevoel nog wel 2 op. Het is dus geen trek in snaai dingen zoals chocola of chips maar echt gewoon brood. Meer mensen die dit herkennen? En weet iemand of je lichaam op het moment dat je ongesteld bent ook echt meer eten "nodig"heeft of dat het gewoon tussen mijn oren zit?
Nu kwam ik er later achter toen ik naar de wc ging dat ik ongesteld ben geworden.. Ook nu weer met het middageten, ik heb 2 broodjes op maar ik kan er voor mijn gevoel nog wel 2 op. Het is dus geen trek in snaai dingen zoals chocola of chips maar echt gewoon brood. Meer mensen die dit herkennen? En weet iemand of je lichaam op het moment dat je ongesteld bent ook echt meer eten "nodig"heeft of dat het gewoon tussen mijn oren zit?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heb je meer trek als je ongesteld bent?
Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Is wel herkenbaar!
Maar de ene maand kan ik een bodemloze put zijn, terwijl de andere maand ik bij de kleinste dingen al vol zit.
Maar de ene maand kan ik een bodemloze put zijn, terwijl de andere maand ik bij de kleinste dingen al vol zit.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten
Dat heb ik ook.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)
Helemaal niet raar Heb ik ook!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nee ik heb er geen last van. Komt ook omdat ik vaak misselijk ben en me helemaal niet lekker voel.
Ik heb trouwens soms ook dagen dat ik honger heb terwijl ik hetzelfde eet als normaal.
Ik heb trouwens soms ook dagen dat ik honger heb terwijl ik hetzelfde eet als normaal.
Gast- Gast
Een beetje. Maar de paar dagen voor ik ongesteld moet worden wel.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb dan altijd heel erg veel zin in chips Ik hou me wel in, maar soms is het moeilijk Gelukkig wordt ik ook maar een paar keer in het jaar ongesteld, aangezien ik de pil door moet slikken
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word niet meer ongesteld,sinds ik mirena heb.
Maar toen ik nog wel menstrueerde, had ik nergens last van.
Maar toen ik nog wel menstrueerde, had ik nergens last van.
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Nee, maar ik heb sowieso nergens last van als ik ongesteld ben. Wordt niet zwaarder, heb geen last van pijntjes of wat.
Lucky me
Lucky me
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ik heb altijd 5 dagen ervoor onwijs trek in alles! maak in mijn hoofd al 30x een dinermaaltijd klaargemaakt met de meest rare combi's haha.
en als ik ongesteld ben en ik heb trek in lekkers...praat ik het goed: oh ben ongesteld dus het mag
en als ik ongesteld ben en ik heb trek in lekkers...praat ik het goed: oh ben ongesteld dus het mag
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Tijdens niet maar een paar dagen ervoor heb ik wel heel erg zin in chocolade.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik heb het altijd in de week voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik moet mezelf dan bedwingen anders ga ik me helemaal te buiten
+1
En als ik ongesteld ben gebruik ik dat als smoes om weer chocolade te eten
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Als ik ongesteld ben heb ik ontzettende honger! Maar dan vooral in lekkere dingen haha
Gast- Gast
Ik heb ook altijd meer honger (in normaal eten om het even zo te zeggen). Zorg dan ook dat ik altijd een extra appel/boterham.liga bij me heb. Snaaizin heb ik uiteraard ook meer, maar daarin bedwing ik mezelf, met wisselend succes
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik heb ook altijd meer trek in de periode voor mijn ongesteldheid en dan vooral in zoete dingen, zoals chocola
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb altijd een paar dagen ervoor en een paar dagen tijdens de ongesteldheid vreselijk veel zin in eten..en dan met name chocola
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
+1Roze Roos schreef:Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Is wel herkenbaar!
Heel herkenbaar.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Helaas helaas, ik herken het ook....
Ik heb net gegeten (twee uur geleden) en ik heb weer trek in een Snelle Jelle, Chips of een stukje chocolade reep.
Ik heb net gegeten (twee uur geleden) en ik heb weer trek in een Snelle Jelle, Chips of een stukje chocolade reep.
Gast- Gast
Als ik ongesteld ben heb ik soms wel ontzettende vreetbuien. Dan eet ik nog niet eens veel, maar heb ik behoefte aan bepaalde dingen.
Dan MOET ik bijvoorbeeld eerst iets zoets, zoals een snoepje. Daarna handje chips (iets zouts) daarna moet ik chocola, dan pak ik een lepel en ga daar mee door de hagelslagpot. Daarna soms ook nog even door de pindakaas en dan sluit ik af met bijvoorbeeld een glas cola. (Allemaal dingen die ik normaal nooit doe/eet/drink.)
Gelukkig komt dit echt maar één keer in de maand voor.
Dan MOET ik bijvoorbeeld eerst iets zoets, zoals een snoepje. Daarna handje chips (iets zouts) daarna moet ik chocola, dan pak ik een lepel en ga daar mee door de hagelslagpot. Daarna soms ook nog even door de pindakaas en dan sluit ik af met bijvoorbeeld een glas cola. (Allemaal dingen die ik normaal nooit doe/eet/drink.)
Gelukkig komt dit echt maar één keer in de maand voor.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ik wel....
De dagen ervoor begint het al, kan wel blijven eten dan!!
De dagen ervoor begint het al, kan wel blijven eten dan!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Roze Roos schreef:Shisha schreef:Ik heb juist geen honger maar dat komt omdat ik altijd behoorlijk buikpijn heb en mij over het algeheel niet zo lekker voel in die periode. Ik heb juist in de dagen voordat ik ongesteld wordt (lekkere) trek alleen heb ik vervolgens nergens zin in. (beetje raar haha!)
Mijn vriend wordt dan helemaal gek omdat ik dan de hele dag loop te zeuren dat ik zo'n trek heb in iets maar niks goed genoeg is haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
» Ik trek het niet meer
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» ik trek dit niet meer!
» Trek het gewoon niet meer.
» Ik trek het niet meer
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» ik trek dit niet meer!
» Trek het gewoon niet meer.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: