Trek het gewoon niet meer.
+15
PluDan
Lejow
SarahKey
sterremaan
SuperGrover
Bolleke
Koffieleut
TGR
Fayebella
Sjaantje
M@niek
Sylvana
Tania
juffie001
frolic
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Trek het gewoon niet meer.
Vanmorgen belde mn vader me , mn pony is dood ..
Mn beste vriendje , zelf gekocht van mijn spaarcentjes.
K zat naast hem , zijn neusje te kriebelen en ik dacht . Jongens ik kap er gewoon mee.
Ik kan niet meer , mis iedereen zo mijn lieve mama , mijn pony'tjes de rest van de familie ik mis ze zo!
Mn kindjes hadden op hem moeten leren ponyrijden , alles en iedereen waar ik van hou gaat maar dood .. ben het kotsbeu levenloze te aaien , te kussen ze moeten hier gewoon zijn.
Het doet allemaal zo vreselijk veel zeer.
Mn beste vriendje , zelf gekocht van mijn spaarcentjes.
K zat naast hem , zijn neusje te kriebelen en ik dacht . Jongens ik kap er gewoon mee.
Ik kan niet meer , mis iedereen zo mijn lieve mama , mijn pony'tjes de rest van de familie ik mis ze zo!
Mn kindjes hadden op hem moeten leren ponyrijden , alles en iedereen waar ik van hou gaat maar dood .. ben het kotsbeu levenloze te aaien , te kussen ze moeten hier gewoon zijn.
Het doet allemaal zo vreselijk veel zeer.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: Trek het gewoon niet meer.
Weet niet zo goed de juiste woorden te vinden.. daarom alleen even een dikke knuffel!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig.. Ik ben er ook een beetje stil van. En snap dat het allemaal teveel word op deze manier.
Ik wil je ook graag een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen! Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken en in je omgeving veel steun kunt vinden.
Ik wil je ook graag een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen! Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken en in je omgeving veel steun kunt vinden.
Gast- Gast
Ben het zo beu , kan niet meer stoppen met janken. Op 3 jaar tijd zo'n beetje alles kwijt .
Niks van toen , van mijn normale leven bestaat nog.
Niks van toen , van mijn normale leven bestaat nog.
frolic- Fluisteraar
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Je klinkt echt heel erg verdrietig Heel veel sterkte en zoek iemand om bij uit te huilen en die je kan troosten
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vreselijk erg dat je je zo voelt. Ik leef heel erg met je mee.
Gast- Gast
Ik voel gewoon je verdriet.. Weet verder niet zo goed wat ik kan zeggen..
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ben best stoer normaal gesproken , dit is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer echt gebroken ben.
Heb echt het gevoel dat ik gewoonweg niet meer kán .
Heb om eerlijk te zijn niet echt veel steun uit mn omgeving , ze zijn de bikkel gewend weten zich geen houding als ik zwak ben , en ik ben gewoon ook zwak , gewoon een mens wil ook gewoon wel eens een arm om me heen ( en niet alleen van mn kindjes al zijn dat de aller beste armpjes )
Voel me gewoon af en toe behoorlijk alleen
Heb echt het gevoel dat ik gewoonweg niet meer kán .
Heb om eerlijk te zijn niet echt veel steun uit mn omgeving , ze zijn de bikkel gewend weten zich geen houding als ik zwak ben , en ik ben gewoon ook zwak , gewoon een mens wil ook gewoon wel eens een arm om me heen ( en niet alleen van mn kindjes al zijn dat de aller beste armpjes )
Voel me gewoon af en toe behoorlijk alleen
frolic- Fluisteraar
He meid, wat naar allemaal Een virtuele dikke knuffel, meer kan ik niet voor je doen, vrees ik...
Gast- Gast
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Het even hier kunnen zetten , lucht al zo enorm op !
Soms ziet het leven er zo oneerlijk uit , kijk ik naar mn kinderen en besef ik hoeveel ze niet gaan leren kennen , zoveel wat voor mij zo vreselijk belangrijk geweest is ( en nog )
Ben ik soms zo jaloers op iedereen die wél nog iedereen heeft , bij wie wel alles gewoon normaal gaat .
Dat is eigenlijk wat ik gewoon wil , normaal niet de ene dode na de andere .. we komen op meer afscheidsdiensten dan feestjes
En dan heb je nog een vorm vastigheid van "vroeger" wat voor mij mn pony's waren de ene is 3 jaar terug overleden en dan vandaag de ander en dan is dat ook weg ..
Soms ziet het leven er zo oneerlijk uit , kijk ik naar mn kinderen en besef ik hoeveel ze niet gaan leren kennen , zoveel wat voor mij zo vreselijk belangrijk geweest is ( en nog )
Ben ik soms zo jaloers op iedereen die wél nog iedereen heeft , bij wie wel alles gewoon normaal gaat .
Dat is eigenlijk wat ik gewoon wil , normaal niet de ene dode na de andere .. we komen op meer afscheidsdiensten dan feestjes
En dan heb je nog een vorm vastigheid van "vroeger" wat voor mij mn pony's waren de ene is 3 jaar terug overleden en dan vandaag de ander en dan is dat ook weg ..
frolic- Fluisteraar
Ach, ik voel idd je verdriet en kan me ook goed voorstellen hoe je je voelt.
Je kindjes verzachten een boel pijn, maar de pijn komt soms alleen maar meer naar voren als je naar die o zo geliefde kindjes kijkt. Al jouw herinneringen blijven herinneringen, maar het is zo kut dat je ze niet tastbaar kan maken naar hun toe.
Meid, laat je tranen vloeien, kruip tegen je man en je kindjes aan, spreek het uit, niks van een ander aantrekken. Het leven is echt niet alleen maar zonneschijn, het is zelfs vaak merendeel donkere wolken, maar er komt een dag dat die zon weer doorkomt.
Sommige mensen hebben niks, en anderen maken zo bijna álles mee.
Het is gewoon oneerlijk verdeeld. Ik kan geen arm om je heen gooien, maar virtueel wil ik hem wel even geven!
Je kindjes verzachten een boel pijn, maar de pijn komt soms alleen maar meer naar voren als je naar die o zo geliefde kindjes kijkt. Al jouw herinneringen blijven herinneringen, maar het is zo kut dat je ze niet tastbaar kan maken naar hun toe.
Meid, laat je tranen vloeien, kruip tegen je man en je kindjes aan, spreek het uit, niks van een ander aantrekken. Het leven is echt niet alleen maar zonneschijn, het is zelfs vaak merendeel donkere wolken, maar er komt een dag dat die zon weer doorkomt.
Sommige mensen hebben niks, en anderen maken zo bijna álles mee.
Het is gewoon oneerlijk verdeeld. Ik kan geen arm om je heen gooien, maar virtueel wil ik hem wel even geven!
Gast- Gast
Lieve Frolic,
De tranen springen me in de ogen als ik je bericht lees, het verdriet spat er vanaf. Ik wou dat ik je kon helpen, dat ik je leed kon verzachten, dat ik je kon vertellen dat het allemaal weer goedkomt maar helaas... Het enige dat ik voor je kan doen is je een virtuele knuffel sturen, virtueel mijn armen om je heen slaan en je vertellen dat het helemaal niet erg is dat je eens niet de bikkel bent. Hopelijk zien de mensen in je naaste omgeving dat de rollen voor deze keer omgedraaid zijn en zal je veel steun van hen kunnen ontvangen.
Dikke knuffel en veel sterkte gewenst
De tranen springen me in de ogen als ik je bericht lees, het verdriet spat er vanaf. Ik wou dat ik je kon helpen, dat ik je leed kon verzachten, dat ik je kon vertellen dat het allemaal weer goedkomt maar helaas... Het enige dat ik voor je kan doen is je een virtuele knuffel sturen, virtueel mijn armen om je heen slaan en je vertellen dat het helemaal niet erg is dat je eens niet de bikkel bent. Hopelijk zien de mensen in je naaste omgeving dat de rollen voor deze keer omgedraaid zijn en zal je veel steun van hen kunnen ontvangen.
Dikke knuffel en veel sterkte gewenst
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh, lieverd. Je eerste pony daar horen je kids inderdaad op te leren rijden. Zoveel dingen die je aan je eerste pony doen denken. Vreselijk. Ik hoop dat de mijne 100 wordt. Hij kent zoveel mensen die ik kende, die er niet meer zijn dus hoop dat hij er nog lang is.
Heel veel sterkte! En sterk ben. Sterk ben je ook door zwakte te tonen.
Heel veel sterkte! En sterk ben. Sterk ben je ook door zwakte te tonen.
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar een en heel veel sterkte!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Wat is er mis met het nu en de toekomst? Mensen overlijden en dieren ook. Soms te vroeg en altijd ben je verdrietig. Ik herken bepaalde dingen in je verhaal wel. Maar ik vind dat je vergeet wat je hebt en in een soort van egoïstisch verdriet bent beland. Je hebt je mooie momenten gehad met je pony en helaas is het ook voorbij met je moeder. Maar je hebt twee kinderen op te voeden met hun eigen herinneringen
Je moet samen met je man voor je kinderen hun eigen herinneringen maken. Niet willen dat ze jou leuke jeugd herleven en hetzelfde gevoel hebben bij je overleden pony.
Je mag verdrietig zijn, maar je komt nu hopeloos suicidaal over op me en ik hoop echt dat je nog wel een beetje realistisch blijft. Sterkte ermee.
Je moet samen met je man voor je kinderen hun eigen herinneringen maken. Niet willen dat ze jou leuke jeugd herleven en hetzelfde gevoel hebben bij je overleden pony.
Je mag verdrietig zijn, maar je komt nu hopeloos suicidaal over op me en ik hoop echt dat je nog wel een beetje realistisch blijft. Sterkte ermee.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Fayebella schreef:Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar een en heel veel sterkte!
+1
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ach gos, wat een verdriet lees ik door je woorden heen. Maar ik ben het ook wel een beetje eens met TGR. Logisch heb je verdriet, maar blijf niet er zover in hangen dat je gaat denken over waarom jij er nog bent. Jij bent er om je eigen kindjes op te voeden en mooie herinneringen mee te geven. En je hoeft niet altijd sterk te zijn!
Knuffel!
Knuffel!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Wat vreselijk dat je in een korte tijd zoveel voor je kiezen hebt gehad. Ik herken het,van een aantal jaar geleden. Ik herinner me dat ik toen een keer heel boos ben geworden op iemand die vroeg of ik dat allemaal nog wel trok. Als je daar 'nee' op antwoord, wat dan? Je dierbaren worden niet weer levend. Het verdriet wordt ook niet spontaan minder heftig. Het niet-trekken van dit soort verdriet, het is geen optie. Je moet erdoorheen. En dat is ontzettend zwaar, zeker in het begin. Zoek mensen in je omgeving om je te steunen, ze zijn er echt. Ook al weten ze niet goed hoe te reageren op zulk intens verdriet, het gaat erom dat je er dan even niet alleen voor staat. Sterkte.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lieve Frolic,
Ik kan wel zeggen, "morgen schijnt de zon weer'. "Na regen komt zonneschijn". Maar aan beide heb je helemaal niets.
Het is een rotgevoel waar je doorheen moet. En het is ook niet niets in drie jaar wat jij allemaal hebt moeten verliezen. Ik weet, nog heel goed hoe dat allemaal is gegaan. Dat ik nog een gedicht voor je heb geschreven,.
En vannacht lag ik toch wakker. En wilde je toch een gedicht meegeven.
Het luikje in mijn hart.
Het luikje van vroeger lijkt langzaam te sluiten.
Alles wat ik had valt nu overal buiten.
buiten dit leven.
Wat mij is gegeven.
Het luikje naar vroeger de herinneringen vervagen,
En in vlagen, komt het terug.
Maar alle dierbare dingen al het leefbare om mij heen.
Is wat in die drie jaar langzaam verdween.
Ik ben bang dat ik het luikje naam vroeger ga verliezen, Herinneringen, mooie momenten.
Alles verdwijnt als de zon in de zee.
En het neemt al mijn herinneringen mee.
Maar als ik stiekem toch naar die zee kijk.
Weet ik dat het luikje naar vroeger naar mij toe reikt.
Als herinneringen in mijn hart.
Ik koester daar mijn luikje.
En nu, nu verstop ik mij, en laat het verdriet gaan.
Want ik weet gewoon nu even niet waar ik zou staan.
Maar ooit weet ik dat het luikje in mijn hart zich stukje bij beetje.
Laat openen, herinneringen zou geven,
Die ik mee kan geven aan de mensen om mij heen nu in dit leven.
©Alma
Heel veel sterkte lieve frolic..
Ik kan wel zeggen, "morgen schijnt de zon weer'. "Na regen komt zonneschijn". Maar aan beide heb je helemaal niets.
Het is een rotgevoel waar je doorheen moet. En het is ook niet niets in drie jaar wat jij allemaal hebt moeten verliezen. Ik weet, nog heel goed hoe dat allemaal is gegaan. Dat ik nog een gedicht voor je heb geschreven,.
Het luikje in mijn hart.
buiten dit leven.
Wat mij is gegeven.
Ik ben bang dat ik het luikje naam vroeger ga verliezen, Herinneringen, mooie momenten.
©Alma
Wat een prachtig gedicht Sterremaan, heb er kippevel van!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Even een dikke knuffel
Dan krijg je alles tegelijk en voelt soms zo oneerlijk.
Dan krijg je alles tegelijk en voelt soms zo oneerlijk.
TGR schreef:Wat is er mis met het nu en de toekomst? Mensen overlijden en dieren ook. Soms te vroeg en altijd ben je verdrietig. Ik herken bepaalde dingen in je verhaal wel. Maar ik vind dat je vergeet wat je hebt en in een soort van egoïstisch verdriet bent beland. Je hebt je mooie momenten gehad met je pony en helaas is het ook voorbij met je moeder. Maar je hebt twee kinderen op te voeden met hun eigen herinneringen
Tuurlijk ga ik door en probeer ik het beste ervan te maken , en verdriet is altijd egoistisch is het niet ? Met het nu is veel mis . Ben absoluut niet depressief maar je mag het af en toe best even gehad hebben toch , even op de bodem van de put zitten ?
Ik wil zeker wél dat mij kinderen een stuk mee krijgen van mijn leuke jeugd ( al zijn de paarden niet alleen mijn jeugd ook een deel van mijn leven nu , vandaar dat ze het ook gewoon mee krijgen . Niet bewust van dat is een deel geschiedenis , zo is mijn leven nu eenmaal en daar gaan de kinderen gewoon in mee.
frolic- Fluisteraar
sterremaan schreef:Lieve Frolic,
Het luikje in mijn hart.
buiten dit leven.
Wat mij is gegeven.
©Alma
Lieve lieve sterremaan , enorm bedankt !
Ja je had toen een prachtig gedicht voor mijn moeder geschreven !
frolic- Fluisteraar
frolic schreef:TGR schreef:Wat is er mis met het nu en de toekomst? Mensen overlijden en dieren ook. Soms te vroeg en altijd ben je verdrietig. Ik herken bepaalde dingen in je verhaal wel. Maar ik vind dat je vergeet wat je hebt en in een soort van egoïstisch verdriet bent beland. Je hebt je mooie momenten gehad met je pony en helaas is het ook voorbij met je moeder. Maar je hebt twee kinderen op te voeden met hun eigen herinneringen
Tuurlijk ga ik door en probeer ik het beste ervan te maken , en verdriet is altijd egoistisch is het niet ? Met het nu is veel mis . Ben absoluut niet depressief maar je mag het af en toe best even gehad hebben toch , even op de bodem van de put zitten ?
Ik wil zeker wél dat mij kinderen een stuk mee krijgen van mijn leuke jeugd ( al zijn de paarden niet alleen mijn jeugd ook een deel van mijn leven nu , vandaar dat ze het ook gewoon mee krijgen . Niet bewust van dat is een deel geschiedenis , zo is mijn leven nu eenmaal en daar gaan de kinderen gewoon in mee.
"Trek het gewoon niet meer", klinkt toch wel ernstig depressief. Je eerste post nog meer. Dus dan moet je je verhaal vollediger maken of anders formuleren. Ik begrijp dat er veel is gebeurt in je leven de afgelopen tijd, maar wat precies op het overlijden van je moeder en je pony na, dat heb ik nooit meegekregen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Er komt gewoon niks meer uit...
» Ik trek het niet meer
» Ik trek het niet meer
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
» Heb je meer trek als je ongesteld bent?
» Ik trek het niet meer
» Ik trek het niet meer
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
» Heb je meer trek als je ongesteld bent?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: