Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
Maple schreef:Wat een gezeik omtrent Tea de laatste tijd. Ik vond het ook een ietwat rare vraag en kan me prima voorstellen dat Tea het een kutvraag vindt. Ik heb het diee dat Tea overal op gepakt wordt en dat er door sommigen gewoon op alle slakken zout gelegd wordt hier, bij haar reacties.
Dankje Maple. Ik vind het ook en heb er genoeg van.
Dat ik HSP ben heeft niks met mijn reageren te maken Jen. HSP is héél wat anders dan overgevoelig, en dat laatste ben ik niet. Ik ben jullie gemiep wel behoorlijk zat moet ik zeggen. Er waren hier meer meiden die over de stelling vielen, maar daar gaan jullie niet op in.
Gast- Gast
Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Gast- Gast
James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
True.
En ik ga hier lekker niet weg
Gast- Gast
Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Gast- Gast
Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Ik denk van niet, gezien haar zeikstand richting mij in het topic over ckc en die schoenen. Maar goed, zolang ik zelf maar weet hoe het zit
Gast- Gast
Ik heb dat allemaal niet meegekregen, vandaar.Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Ik denk van niet, gezien haar zeikstand richting mij in het topic over ckc en die schoenen. Maar goed, zolang ik zelf maar weet hoe het zit
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb dat allemaal niet meegekregen, vandaar.Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Wees blij, het ging nergens meer over op een gegeven moment.
Gast- Gast
Politiek correct
piekfijn
hiphop
knuffeltje
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
Manisch
piekfijn
hiphop
knuffeltje
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
Manisch
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Politiek correct
Slonzig
Klassiek
Piercing
Chaos
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
depressief
Slonzig
Klassiek
Piercing
Chaos
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
depressief
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
rebel
piekfijn
Klassiek
knuffeltje
orde
Zelf maken
Voodoo
Merkkleding
Manisch
piekfijn
Klassiek
knuffeltje
orde
Zelf maken
Voodoo
Merkkleding
Manisch
Gast- Gast
Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
En zo heel jammer ook dat je met veel bombarie weggaat en vervolgens weer terugkomt. Alsof je gemist zou worden.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
En zo heel jammer ook dat je met veel bombarie weggaat en vervolgens weer terugkomt. Alsof je gemist zou worden.
Doe ik dus ook lekker niet
Francaise, we zitten de laatste tijd best op 1 lijn!
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Ik ben nooit weggeweest hoor
@ James, janken heb ik nog nooit gedaan om het forum.
@ TL ik dacht inderdaad dat hoogsensitief ook betekende dat men dingen gevoeliger opvat.
Gast- Gast
Jij niet, maar die andere wel die alle bedragen noemt die ze uitgeeft.Jen_ schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Jij niet, maar die andere wel die alle bedragen noemt die ze uitgeeft.Jen_ schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Oh, zo. Nou goed ik ben haar niet, dus ik snap niet goed wat ik daarmee te maken heb?
Gast- Gast
Neeeeeeeeeeeeej! Niet op 1 lijn, ik hou gewoon van je.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Gast- Gast
Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
?
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Neeeeeeeeeeeeej! Niet op 1 lijn, ik hou gewoon van je.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Ik nog meer van jou! Trouwen?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
?
Ja over heel dat gedoe met die schoenen. Je wou zelf dat er over opgehouden werd etc en dan begin je er zelf weer over.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jen_ schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
@ James, janken heb ik nog nooit gedaan om het forum.
@ TL ik dacht inderdaad dat hoogsensitief ook betekende dat men dingen gevoeliger opvat.
Zie t nu pas, maar het is wat anders Jen. Ik kan slecht tegen harde geluiden, onverwachte geluiden, enorme drukte, ik pik gevoelens van anderen snel op.. Heel lastig.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
?
Ja over heel dat gedoe met die schoenen. Je wou zelf dat er over opgehouden werd etc en dan begin je er zelf weer over.
Waar maak je je druk om en kom je je hier mee bemoeien? Ik leg alleen aan Storm uit waar het om ging.
Gast- Gast
Ik heb nog nooooit een relatie met een vrouw gehad maar trouwen met een vrouw lijkt me wel leuk.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Neeeeeeeeeeeeej! Niet op 1 lijn, ik hou gewoon van je.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Helemaal +1.James schreef:Ah joh, laat Jen toch. Die staat vooraan als er wat te rellen valt, maar andersom loopt ze te janken als er eens wat gezegd wordt over haar of haar vriendinnetje. Ze is je reactie niet eens waard.
Ik nog meer van jou! Trouwen?
Gast- Gast
Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Gast- Gast
Rain schreef:Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Ik zoek geen ruzie en heb t naar mijn idee ook niet, maar er zijn er hier wat die de laatste tijd nogal de pik op me hebben. En dan bijt ik van me af, wat me logisch lijkt.
Oké Francaise, let's do it! Zal mijn vriend leuk vinden
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Eet-vragenlijst
» Ik lijk wel op een kat
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Eet-vragenlijst